Klopt, ik val ook niet op jongens die er zoveel ouder uitzien dan ik, twee jaar ouder is toch wel mijn max tot nu toe...quote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wut, dat is veels te oud voor meisjes zoals jij.
Mijn zusje is even oud als jij, ik zou der computer zonder stroom zetten als ik erachter kwam dat de daggert met vreemde jongens en in dit soort topics zitquote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
heeeel erg awkward
maar daggeren is voor mij meestal beter aangezien ik heel klein ben (1.60)
Sommige mensen hebben verplichtingen. Meisje als je ouder wordt snap je dat wel.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alles kan, als je het maar graag genoeg wilt!
Tuurlijk gastquote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn verhalen vol met bloed willen jullie niet horen.
[..]
Erachter komen dat je in de friendzone zit? Dan faal je. Gewoon op tijd (5 minuten na 1ste ontmoeting) beginnen met aanraken.
Afgewezen worden? Je begint een gesprek, als ze je met de nek aan kijkt ben je niet afgewezen, dan is ze gewoon arrogant / open je verkeerd.
Je hebt het over het "zou het wel met mij doen" gedeelte?quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dat bepaal jij in 8 seconde?
Puh, jij moet eerst eens lief tegen me doen, met je aardbei.quote:
Wij zijn niet vreemdquote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn zusje is even oud als jij, ik zou der computer zonder stroom zetten als ik erachter kwam dat de daggert met vreemde jongens en in dit soort topics zit
quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn zusje is even oud als jij, ik zou der computer zonder stroom zetten als ik erachter kwam dat de daggert met vreemde jongens en in dit soort topics zit
quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee ik ga moeite doen voor je , met je denigrerende tyfus smileys.quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk gastKom nu eerst maar met je eigen verhalen.
net zoiets als soppen, maar dan met g'squote:
Watquote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer komt hanasaku iroha ook alweer? De volgende epi?
nee, hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Meisje, wat doe je hier? Problemen thuis?
Ik ben net iets meer dan een jaar ouderquote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Meisje, wat doe je hier? Problemen thuis?
Dit soort topics? Oh jee.quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo doen tegen huillach smiley? Hij heeft jou toch niks misdaan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee ik ga moeite doen voor je , met je denigrerende tyfus smileys.
Als jij normale reacties geeftquote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee ik ga moeite doen voor je , met je denigrerende tyfus smileys.
Ja ik ben de gymleraarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |