SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
Och die meisjes waren toch veel te knap, was niks geworden.quote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook. Eeuwig zonde dat ik soms niets durfde
Dat weet je niet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Och die meisjes waren toch veel te knap, was niks geworden.
damn heloef, ben je nog steeds hier bezig?quote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Och die meisjes waren toch veel te knap, was niks geworden.
Wat zou je dan precies goed gedaan hebben? Heb je niet gewoon geluk dat je over haar heen bent en zij je jouw gedrag kon vergeven?quote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
Sowieso mee eens en ik schaam me d'r ook niet meer voor, naar boven komt 't toch wel. Moet je je nu voorstellen dat ik dagelijks contact met haar heb en morgen wat met haar ga drinken in de stad. Situaties en mensen kunnen drastisch veranderen, gelukkig maar. Heb ik het ergens tóch nog goed gedaan, of niet?
[..]
Ze komt d'r toch niet achter MAAR ik heb 't niet eens gedaan. IMO kan flirten (oogcontact, praatje maken) in een relatie ook wel trouwens. Aanraken niet.
Ik heb ook gewoon een spiegel hoor, zo knap ben ik ook niet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet je niet.misschien dachten ze dat ook wel over jou.
Hey een beetje minder negatief mag ook wel.quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een spiegel hoor, zo knap ben ik ook niet.
Bezig? Ik post nog gezellig mee ja.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
damn heloef, ben je nog steeds hier bezig?
Negatief is het niet, ik ben redelijk knap.quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey een beetje minder negatief mag ook wel.
al een leuke meisje ontmoet?quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Bezig? Ik post nog gezellig mee ja.
Uiterlijk is maar een ding. Zelfvertrouwen en innerlijk is net zo belangrijkquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Negatief is het niet, ik ben redelijk knap.
Maar niet zo knap dat de meisjes waar ik verliefd op was dachten "oei die is veel te knap voor mij".
Ten eerste isiemand vergeten gee geluk, daar heb ik wel wat voor moeten doen. Gaat niet zomaar, althans bij mij.quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat zou je dan precies goed gedaan hebben? Heb je niet gewoon geluk dat je over haar heen bent en zij je jouw gedrag kon vergeven?
Vind je chickie ook dat die dingen kunnen binnen een relatie?
Ehm mijn zelfvertrouwen en uitstaling lagen toen op hetzelfde niveau als mijn kelder.quote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiterlijk is maar een ding. Zelfvertrouwen en innerlijk is net zo belangrijk
Alleen in de bus helaas.quote:
Kom op. Dat is toch nergens voor nodigquote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm mijn zelfvertrouwen en uitstaling lagen toen op hetzelfde niveau als mijn kelder.
Tsja, of zij is gewoon een goed persoon.quote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ten eerste isiemand vergeten gee geluk, daar heb ik wel wat voor moeten doen. Gaat niet zomaar, althans bij mij.
Maar ik zou dat geluk niet hebben als ze mij geen leuk persoon zou vinden, sowieso. Anders zou ik nu niet dagelijks vriendschappelijk contact met haar hebben. Dan heb ik ergens toch een behoorlijk goede indruk achter gelaten na alles.
dit dus, maar zelfvertrouwen kan je helaas niet fakenquote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom op. Dat is toch nergens voor nodig
Ik zei toen he, verleden tijd.quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom op. Dat is toch nergens voor nodig
ik hoor wel eens "fake it till you make it", denk dat dat ook wel een beetje op zelfvertrouwen slaat! Gewoon af en toe meer doen/zeggen dan je "eigenlijk" durft, in het kader van "doen alsof"quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dit dus, maar zelfvertrouwen kan je helaas niet faken
Heloef moet toch meer uitgaan(tenminstens als je dat niet doet) en meer vrienden maken(denk ik) zodat je langzaam maar zeker zelfvertrouwen krijgt
Goed zoquote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei toen he, verleden tijd.
Het stijgt langzaam naar de eerste verdieping.
ja hoor ik ook wel soms, gewoon doen alsof je zelfvertrouwen heb&op een gegeven moment heb je gewoon echt zelfvertrouwenquote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik hoor wel eens "fake it till you make it", denk dat dat ook wel een beetje op zelfvertrouwen slaat! Gewoon af en toe meer doen/zeggen dan je "eigenlijk" durft, in het kader van "doen alsof"
Natuurlijk. Al ben je een goed persoon, dan ga je alsnog niet uit jezelf om met mensen om die je niet mag/jou niet aanstaan.quote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja, of zij is gewoon een goed persoon.
En bij jou misschien niet, das balen. Anderen kunnen wel zomaar over hun verliefdheid heen komen.
Ik heb wel vrienden hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dit dus, maar zelfvertrouwen kan je helaas niet faken
Heloef moet toch meer uitgaan(tenminstens als je dat niet doet) en meer vrienden maken(denk ik) zodat je langzaam maar zeker zelfvertrouwen krijgt
allebei?quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden hoor.
Maar het gros daar van zijn huismussen.
De stappers wonen allebei in Gelderland.
Wanneer gaan we nou stappen?quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden hoor.
Maar het gros daar van zijn huismussen.
De stappers wonen allebei in Gelderland.
Weet ik.quote:
Ja allebei.quote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
allebei?
uhm, misschien moet je eens meer stapmaatjes zoeken
of gewoon is keertje een van die huismus meeslepen, andere mensen leren kennen zodat je de volgend keer met hun mee kan
Volgende maand en als ik bij jou kan blijven pitten.quote:
Kloptquote:
Deal!quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Ja allebei.
Of nou eigenlijk is er nog 1 maar die begint steeds vreemder gedrag te vertonen en zie ik niet meer zo vaak.
[..]
Volgende maand en als ik bij jou kan blijven pitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |