Gebrek aan zelfvertrouwen en ballen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom heb je sinds toen geen actie ondernomen?
Dus op je 10de had je meer zelfvertrouwen en ballen dan nu?quote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfvertrouwen en ballen.
En daarna?quote:
Nee joh gezellig.quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ben het niet gewend te roken, dat wordt een n catastrofe
Maar misschien...
ja, was ook al trots op mezelf, tot dat ik achter kwam dat hij homo wasquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn jij durft tenminste nog op iemand af te stappen
Ach waarom ook nietquote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Niks speciaals, crackpijpje roken. Doe je mee?
Ik zou ook spontaan op mannen vallen als een vrouw meer ballen vertoont dan een gemiddeld man.quote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja, was ook al trots op mezelf, tot dat ik achter kwam dat hij homo was
Dat is wel jammer. Volgende keer beterquote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja, was ook al trots op mezelf, tot dat ik achter kwam dat hij homo was
Nee dat was het niet.quote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dus op je 10de had je meer zelfvertrouwen en ballen dan nu?
quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zou ook spontaan op mannen vallen als een vrouw meer ballen vertoont dan een gemiddeld man.
En doorhalen die nacht!quote:
Ik kan niet wachten tot de verhalen na de meet komen.quote:
Waarom dacht je dat?quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.
Ik vond haar niet leuk en achtte mij een goede kans toe dat ze ja zou zeggen.
Volgens mij heb je sinds je 10de niks benaderd. Proberen > Accepteren dat je faaltquote:Ik was toen wanhopiger en zakelijker dan nu.
quote:
"Love is in the air, lalalalala"quote:
je kan er natuurlijk ook zelf naartoequote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de verhalen na de meet komen.
Zet er het mes in.quote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]we leven in de 21ste eeuw, en ik blijf niet wachten
Waren alle meiden maar zoquote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]we leven in de 21ste eeuw, en ik blijf niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |