MCCL was dacht ik de bedoelingquote:Op maandag 19 september 2011 15:27 schreef cafca het volgende:
Gaan we bij MCCL weer een jubileumtopic doen, of wachten we tot MD?
rafseltje +1quote:
Ok... andersom vragen leek me te makkelijk, hier zat ik over te twijfelen. Onnodig dusquote:
quote:Not a word, from your lips
You just took for granted that I want to skinny dip
A quick hit, that's your game
But I'm not a piece of meat, stimulate my brain
quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben meer mensen dat, dat als ze het refrein van dat nummer in hun hoofd hebben/zingen, dat er dan "1-2-3-4" en No Reply van The Beatles achteraan komt?
quote:brengt éénmalig dit najaar het beste uit zijn carrière.
Fans van: Opgelet!! Hier de gouden kans om te luisteren naar het beste van
, die zelf niet gelooft dat hij beste nummers heeft. Een eenmalig concert in AB, rock ’n roll show met full band ter gelegenheid van het verschijnen van zijn singles collection dit najaar. Dit is zijn vijfde album voorafgegaan door een titelloos debuut in 2003, [..]
Na ruzies met de platenmaatschappij die de titel van deze singles collection met het beste uit zijn carrière ‘The Best of’ wilde meegeven, terwijlzelf liever voor ‘The Worst of’ wilde gaan, werd het uiteindelijk ‘Wreck Collection’.
Al zeventien keer eerder zorgdevoor wervelende passages in AB, daar kan gerust nog eentje bij. De grote verrassing deze avond zal zijn dat hij voor de eerste keer zal vertellen waarom hij bij elk concert dezelfde grapjes maakt, terwijl het publiek hetzelfde blijft. Hij onthult ook het geheim waarom hij elke keer vaster wordt als zijn publiek losser wordt. Tijdens dit bijzondere concert is de muziek jammer genoeg niet gegarandeerd, plezier daarentegen wel. We gaan het zien. AB, 26 oktober: al het lachen, al het schreeuwen en hopelijk nog een beetje muziek.
Geen idee..quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef Darkestrah het volgende:
Hoe heet de band, bestaande uit twee Black Mountain-leden, die in 2007 is opgericht?
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef Darkestrah het volgende:
Nog snel eentje voor het slapen gaan:
Hoe heet de band, bestaande uit twee Black Mountain-leden, die in 2007 is opgericht?
Bosbeetle +2quote:
Om je groen en geel aan te ergeren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef ranja het volgende:
ja,. shit ik was bezig komt er een collega aan m'n bureau met wat vragen
Dan heb je er toch 10quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, daarom heb ik er maar 11 titels neer gezet.
Darkestrah +2quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:24 schreef Darkestrah het volgende:
Nick Drake - Pink Moon
Bohren & Der Club of Gore - Black Earth
Current 93 - Soft Black Stars
Boris - Pink
Deftones - White Pony
Kyuss - Blues for the Red Sun
Altar of Plagues - White Tomb
Miles Davis - Kind of Blue
John Coltrane - Blue Train
Neil Young - After the Gold Rush
the White Stripes - White Blood Cells
Goldenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef ranja het volgende:
[..]
wat voor kleur heeft een gouden medaille?
quote:It take too much to touch her
From what I heard she got a baby by![]()
My best friend say she used to fuck wit![]()
I don't care what none of ya'll say I still love her
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ja, die wel. Ik kan me alleen de tweede niet herinneren.Busta?
Usher en Busta, dus?
Check.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ja, die wel. Ik kan me alleen de tweede niet herinneren.Busta?
Usher en Busta, dus?
Het staat voor P.N.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:16 schreef Darkestrah het volgende:
Iedereen kent natuurlijk de volgende hoes.
Maar, waar wat doet die K daar voor de bandnaam? Oftewel, waar staat het voor?
[ afbeelding ]
UZI = Kommando?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:39 schreef Darkestrah het volgende:
Het is een Engels woord, en wordt in de juiste spelling dan ook nog eens met een C geschreven.
Tip: Kijk hoe de K eruit ziet. Waar gebruiken ze die dingen?
Ik had al gekeken of je in de buurt was en gokte er op van niet...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:08 schreef bartrid het volgende:
hahaha Semi0n Sex Death and Repetition EP
quote:If we don't nobody will
And you can act real rude and totally removed
And I can act like an imbecile
MadMaster +2quote:
Al beterder, maar er klopt er 1 nog niet...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
devo
pet shop boys
zz top
rubettes
rick nielsen
Die videoclip is wel heel bekend en daarin dragen ze ook andere hoofddeksels...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, dat vemoeden had ik al.
Want als ze echt bekend staan om die hoofddeksels, ken ik ze denk ik sowieso niet.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iets zegt me niet al te zwaarmoedige muziek + MadMaster = Ska.
En dan zou Night Boat to Cairo nog wel eens kunnen, dus
devo
madness
zz top
rubettes
rick nielsen
Yup, geen clip still, maar een movie stillquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:29 schreef ranja het volgende:
oh wacht, qua vervolgvraag... Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On?
Ik merk een patroon.... vorige punten waren voorquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:29 schreef ranja het volgende:
Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On?
quote:Jermaine Stewart - We Don't Have to Take Our Clothes Off
warm.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:17 schreef ScottTracy het volgende:
Ze hebben allemaal een album dat "Naked" heet alleen Louise heeft een singletje dat zo heet?
Iggyinthehouse +2quote:Op woensdag 21 september 2011 11:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
Jennifer Love Hewitt's album heet barenaked...de rest allemaal naked
Heeft JLH naakt in de Playboy gestaan dan?quote:
Helaas niet, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:13 schreef ScottTracy het volgende:
Heeft JLH naakt in de Playboy gestaan dan?
Ze heeft toch een paar top 40 hits gescoordquote:Op woensdag 21 september 2011 13:19 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ken de cd van Hewitt nog uit mijn cdzaaktijd...hij werd nooit verkocht....
Mogelijk dat ik de song uit 1991 wel ken, de genoemde song ken ik in ieder geval niet...quote:Op woensdag 21 september 2011 13:26 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik zal meteen al een hint geven anders is ie echt te moeilijk denk ik...
Er zit een stukje in dit nummer dat gebruikt werd in een ander nummer. Dit nummer werd bekend in 1991.
quote:The intro of "" is a sample of the intro of the "Carmina Burana" Cantata.
quote:The intro of "" is a sample of the intro of the "Carmina Burana" Cantata.
It was the first release using the begining of "Staaaatu Variabilis" as a stab.
Nice SH 101 bleeps, groovy breakbeats, strengthened by a TR 808 drum kit, hypnotics synth pads,very nice ingredients.
The intro is amazing and makes me goose bump everytime.
This sound was used all over 1991 and 1992 just like the hoover sound of "Mentasm"... over and over
Remove these 2 sounds and only half of the "Hardcore-Techno" of that era might have been put out....
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:55 schreef iggyinthehouse het volgende:
volgens mij zijn het er 2...
In ieder geval al het juiste land v.w.b. de nog onbekende dame. Zij werd destijds de 'Nederlande Blondie' genoemd...quote:
quote:Koninginnedag 1982 staat tot op de dag van vandaag in haar geheugen
gegrifd. Tijdens een optreden vanvoor Nederlandse
Unifilmilitairen in het Libanese plaatsje Haris breekt de pleuris
uit. Er vallen schoten en Dutchbatters gaan op de vuist met woedende
Amal-strijders die het optreden van de in tijgervel geklede zangeres
niet kunnen waarderen. De nu 51-jarige:
"Zowel ik als de mensen van de Welzijnszorg die het georganiseerd
hadden, hebben zich nooit gerealiseerd wat voor een impact dat
optreden zou hebben."
ja, dat was met dat vlaggetje wel al duidelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef MadMaster het volgende:
In ieder geval al het juiste land v.w.b. de nog onbekende dame.
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Burnett het volgende:
Mevrouw Burnett zegt Hansje van Ravenstein...
Zij woonde in het dorp waar ik jarenlang heb gewoond.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Riek Schagen, alias Saartje, ken je toch wel?
Bijna! Vlakbij Alkmaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:57 schreef Bol_Wan het volgende:
Schagen ligt vlakbij Nijmegen toch?
Grappig dat er zoveel "bekende" nederlanders uit dat kleine plaatske komen
Nederlandse blondie, vind het meer van Plastic Bertrand hebbenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Niet om aan te horen, maar mevrouw wist toen best wel in the picture te komen...
Een soort Frau Antje, maar dan meer cheesy.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Hansje aus Holland... wereldberoemd in heel Duitsland
Begrijp wel wat je bedoeld...quote:Op woensdag 21 september 2011 21:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Nederlandse blondie, vind het meer van Plastic Bertrand hebben
Hansje aus Holland... wereldberoemd in heel Duitsland
REMquote:Op woensdag 21 september 2011 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Goed, als ik nu nog Gijs Staverman zeg, weet ik iig dat het goed is en kunnen we door.
Welke band gaat na 31 jaar uit elkaar?
Dat welquote:
The Daltons?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Betty Dalton
Luke Dalton
Alton Dalton
Duke Dalton
Van welke oorspronkelijke band zijn dit de leden?
stiekem toch 5 goed en met Gijsje Stavermans de 6e die ik ken.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gerard Joling
Karin Bloemen
Angela Groothuizen (ken ik vooral als Alkmaarse...)
Saskia & Serge
Herman van Idols
V.w.b. dat laatste:quote:Op donderdag 22 september 2011 09:38 schreef ranja het volgende:
1 dame en 3 heren? is het een schuilnaam net als bc52's?
Nee, een veel algemeen bekendere band, maar dan onder een andere naam...quote:Op donderdag 22 september 2011 10:37 schreef ranja het volgende:
misschien de Metal Guru's? maar wie zaten daar ook weer achter. The mission geloof ik.
Onder de naam 'The Dalton Brothers' verzorgden ze in 1987 3 keer hun eigen voorprogramma met evergreens als 'Lucille' en 'Lost Highway' zonder dat iemand het in de gaten had...quote:
absoluutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je denkt veel te moelijk.quote:
Mark +2quote:
Primaquote:Op donderdag 22 september 2011 12:29 schreef Homdeck het volgende:
Snow Patrol – Just say yes
Gerard Joling – No more boleros
Baccara – Yes sir I can boogie
Poppys – Non non rien a changer o.i.d.
Prodigy – No Good (start the dance)
Stranglers – No more heroes
Blackstreet – No diggity
Beatles – For no one
Alicia Keys – No one
Beatles – No reply
quote:Reputations changeable
Situations tolerable
Baby, you're adorable
Berkery +2quote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef Berkery het volgende:
The Traveling Wilbury's - Handle with care
Fixed...quote:Op donderdag 22 september 2011 14:47 schreef ranja het volgende:
Waarom duren die eerste 3 plaatjes zo lang
Zal toch wel?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:39 schreef ranja het volgende:
Ik ben inmiddels in de fase beland dat ik me afvraag of ik de foto als geheel wel zou herkennen...
n00biedoobiefilth +2quote:
quote:ik hoorde vandaag zo'n soort pop/rock liedje op de radio
ik stond onder de douche dus kon het niet echt goed horen allemaal, maar ik kon uit het refrijn de volgende woorden halen: puberty, pregnancy en iets van ''i think ill remember the pill'' ofzo. iemand enig idee?
Oke danquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef cafca het volgende:
Bohemian like you van de Dandy Warhols
Wat, van wie?quote:Where you gonna go now?
Who you gonna run to?
All your little life
You're chasing all the girls.
They can't resist your smile.
Zelfs ik kan dat nummer meezingenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]. Dacht een redelijk lastig stukje te hebben maar niettemin:
Cafca +2
Was de hitversie niet van Herman's Hermits.quote:
Dat moeten er 2 zijnquote:
Staat.quote:
Dit ookquote:
OT: geen ideequote:Op donderdag 22 september 2011 12:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Primaen een compliment voor de anderen
Homdeck +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |