Er zijn albums die ik niet luister, zelfs van dames.quote:Op maandag 19 september 2011 14:39 schreef ralfseltje het volgende:
Het gaat om een dame en het is heeeel hip. Kan me niet voorstellen dat je dit niet weet als je het album een keer hebt geluisterd.
Dame en heeeeel hip. Dan weet ik het zeker nietquote:Op maandag 19 september 2011 14:39 schreef ralfseltje het volgende:
Het gaat om een dame en het is heeeel hip. Kan me niet voorstellen dat je dit niet weet als je het album een keer hebt geluisterd.
hey wat grappig, wist ik nietquote:Op maandag 19 september 2011 14:47 schreef cafca het volgende:
Opgezocht, is ook een tekst van een band die al heel lang niet meer hip is
het kwam me al vaag bekend voor....
Zuid Nederland en gister, dan denk ik dat ik het wel weet.quote:Op maandag 19 september 2011 14:45 schreef ralfseltje het volgende:
Heb er gister live gezien op een festival in zuid Nederland
"erg goed en totaal onbekend", zoiets?quote:Op maandag 19 september 2011 14:56 schreef Z het volgende:
Hip heeft z'n originele betekenis een beetje verloren de laatste jaren.
ranja +1quote:
Bol_wan bedoel je, mijn post is een reactie op hem.quote:
Oeps, excuusquote:Op maandag 19 september 2011 15:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Bol_wan bedoel je, mijn post is een reactie op hem.
Ik vind haar plaat wel erg goed (ik heb de LP, gekocht op record store day) maar volgens mij kent bijna niemand het.
TIKAquote:Op maandag 19 september 2011 15:02 schreef Bol_Wan het volgende:
redelijk hip toch wel, ik hoor het van meerdere hoeken binnenkomen. Pitchfork, OOR, dat soort dingen..
Vooruit, we gaan weer de Excelsior kant op, maar dan net iets anders. Hoe heet het In A Cabin With project van Marien Dorleijn en David Pino?
Op Fok totaal niet volgens mij, ben haar nog zeer weinig tegengekomen in de voorlopige jaarlijstjes.quote:Op maandag 19 september 2011 15:02 schreef Bol_Wan het volgende:
redelijk hip toch wel, ik hoor het van meerdere hoeken binnenkomen. Pitchfork, OOR, dat soort dingen..
Lijkt me persoonlijk meer over Fok zeggen. Vind het sowieso veel van hetzelfde wat ik in die jaarlijstjes zie (niks mis mee verder).quote:Op maandag 19 september 2011 15:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Op Fok totaal niet volgens mij, ben haar nog zeer weinig tegengekomen in de voorlopige jaarlijstjes.
Prima plaat inderdaad. Heb haar wel eens eerder gevraagd, ranja wist het antwoord.quote:Op maandag 19 september 2011 15:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Bol_wan bedoel je, mijn post is een reactie op hem.
Ik vind haar plaat wel erg goed (ik heb de LP, gekocht op record store day) maar volgens mij kent bijna niemand het.
En het is een vervolgvraagquote:Op maandag 19 september 2011 15:06 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Lijkt me persoonlijk meer over Fok zeggen. Vind het sowieso veel van hetzelfde wat ik in die jaarlijstjes zie (niks mis mee verder).
Volgens mij is Tika wel goed. Hoe kennen we Michael Holbrook Penniman, Jr. beter?
Ja, op foto, niet op tekstquote:Op maandag 19 september 2011 15:07 schreef Z het volgende:
Prima plaat inderdaad. Heb haar wel eens eerder gevraagd, ranja wist het antwoord.
Dat wel trouwens.quote:Op maandag 19 september 2011 15:06 schreef ralfseltje het volgende:
Lijkt me persoonlijk meer over Fok zeggen. Vind het sowieso veel van hetzelfde wat ik in die jaarlijstjes zie (niks mis mee verder).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |