quote:brengt éénmalig dit najaar het beste uit zijn carrière.
Fans van: Opgelet!! Hier de gouden kans om te luisteren naar het beste van
, die zelf niet gelooft dat hij beste nummers heeft. Een eenmalig concert in AB, rock ’n roll show met full band ter gelegenheid van het verschijnen van zijn singles collection dit najaar. Dit is zijn vijfde album voorafgegaan door een titelloos debuut in 2003, [..]
Na ruzies met de platenmaatschappij die de titel van deze singles collection met het beste uit zijn carrière ‘The Best of’ wilde meegeven, terwijlzelf liever voor ‘The Worst of’ wilde gaan, werd het uiteindelijk ‘Wreck Collection’.
Al zeventien keer eerder zorgdevoor wervelende passages in AB, daar kan gerust nog eentje bij. De grote verrassing deze avond zal zijn dat hij voor de eerste keer zal vertellen waarom hij bij elk concert dezelfde grapjes maakt, terwijl het publiek hetzelfde blijft. Hij onthult ook het geheim waarom hij elke keer vaster wordt als zijn publiek losser wordt. Tijdens dit bijzondere concert is de muziek jammer genoeg niet gegarandeerd, plezier daarentegen wel. We gaan het zien. AB, 26 oktober: al het lachen, al het schreeuwen en hopelijk nog een beetje muziek.
Geen idee..quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef Darkestrah het volgende:
Hoe heet de band, bestaande uit twee Black Mountain-leden, die in 2007 is opgericht?
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef Darkestrah het volgende:
Nog snel eentje voor het slapen gaan:
Hoe heet de band, bestaande uit twee Black Mountain-leden, die in 2007 is opgericht?
Bosbeetle +2quote:
Om je groen en geel aan te ergeren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef ranja het volgende:
ja,. shit ik was bezig komt er een collega aan m'n bureau met wat vragen
Dan heb je er toch 10quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, daarom heb ik er maar 11 titels neer gezet.
Darkestrah +2quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:24 schreef Darkestrah het volgende:
Nick Drake - Pink Moon
Bohren & Der Club of Gore - Black Earth
Current 93 - Soft Black Stars
Boris - Pink
Deftones - White Pony
Kyuss - Blues for the Red Sun
Altar of Plagues - White Tomb
Miles Davis - Kind of Blue
John Coltrane - Blue Train
Neil Young - After the Gold Rush
the White Stripes - White Blood Cells
Goldenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef ranja het volgende:
[..]
wat voor kleur heeft een gouden medaille?
quote:It take too much to touch her
From what I heard she got a baby by![]()
My best friend say she used to fuck wit![]()
I don't care what none of ya'll say I still love her
Daar zat ik ook aan te denkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ja, die wel. Ik kan me alleen de tweede niet herinneren.Busta?
Usher en Busta, dus?
Check.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ja, die wel. Ik kan me alleen de tweede niet herinneren.Busta?
Usher en Busta, dus?
Het staat voor P.N.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:16 schreef Darkestrah het volgende:
Iedereen kent natuurlijk de volgende hoes.
Maar, waar wat doet die K daar voor de bandnaam? Oftewel, waar staat het voor?
[ afbeelding ]
UZI = Kommando?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:39 schreef Darkestrah het volgende:
Het is een Engels woord, en wordt in de juiste spelling dan ook nog eens met een C geschreven.
Tip: Kijk hoe de K eruit ziet. Waar gebruiken ze die dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |