MCCL was dacht ik de bedoelingquote:Op maandag 19 september 2011 15:27 schreef cafca het volgende:
Gaan we bij MCCL weer een jubileumtopic doen, of wachten we tot MD?
rafseltje +1quote:
Ok... andersom vragen leek me te makkelijk, hier zat ik over te twijfelen. Onnodig dusquote:
quote:Not a word, from your lips
You just took for granted that I want to skinny dip
A quick hit, that's your game
But I'm not a piece of meat, stimulate my brain
quote:Op maandag 19 september 2011 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben meer mensen dat, dat als ze het refrein van dat nummer in hun hoofd hebben/zingen, dat er dan "1-2-3-4" en No Reply van The Beatles achteraan komt?
quote:brengt éénmalig dit najaar het beste uit zijn carrière.
Fans van: Opgelet!! Hier de gouden kans om te luisteren naar het beste van
, die zelf niet gelooft dat hij beste nummers heeft. Een eenmalig concert in AB, rock ’n roll show met full band ter gelegenheid van het verschijnen van zijn singles collection dit najaar. Dit is zijn vijfde album voorafgegaan door een titelloos debuut in 2003, [..]
Na ruzies met de platenmaatschappij die de titel van deze singles collection met het beste uit zijn carrière ‘The Best of’ wilde meegeven, terwijlzelf liever voor ‘The Worst of’ wilde gaan, werd het uiteindelijk ‘Wreck Collection’.
Al zeventien keer eerder zorgdevoor wervelende passages in AB, daar kan gerust nog eentje bij. De grote verrassing deze avond zal zijn dat hij voor de eerste keer zal vertellen waarom hij bij elk concert dezelfde grapjes maakt, terwijl het publiek hetzelfde blijft. Hij onthult ook het geheim waarom hij elke keer vaster wordt als zijn publiek losser wordt. Tijdens dit bijzondere concert is de muziek jammer genoeg niet gegarandeerd, plezier daarentegen wel. We gaan het zien. AB, 26 oktober: al het lachen, al het schreeuwen en hopelijk nog een beetje muziek.
Geen idee..quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef Darkestrah het volgende:
Hoe heet de band, bestaande uit twee Black Mountain-leden, die in 2007 is opgericht?
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 23:48 schreef Darkestrah het volgende:
Nog snel eentje voor het slapen gaan:
Hoe heet de band, bestaande uit twee Black Mountain-leden, die in 2007 is opgericht?
Bosbeetle +2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |