Die is 13...quote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Jongens we zijn getuige van de ontmaagding van ajacied422
Waarom zou je dat op tv laten doenquote:Op zondag 18 september 2011 23:03 schreef Adelante het volgende:
:plat op me rug leggen en haar ut werk laten doen"
Echt hequote:Op zondag 18 september 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Die kop van Derksen met die maagd![]()
De liefde bedrijven? Neuken is neuken boeiend./quote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Dat wijf in het rood wat het over 'neuken' had.!!!!!
Cabau van Kasbergen?quote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij neukte voor het eerst met een vrouw die Coba heette
Is dat het meervoud van Coby?quote:Op zondag 18 september 2011 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Hij neukte voor het eerst met een vrouw die Coba heette
Hihihi wat een leuke gapjes.quote:Op zondag 18 september 2011 23:06 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, nu weet ik weer waarom ik nooit kijk.
quote:Op zondag 18 september 2011 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een baas die Danny.
Heeft zich jarenlang suf gerukt op elfjes in World of Warcraft en nu neukt ie die slet 3 uur lang.
Hij schijnt geen nee te kunnen zeggen tegen die blonde bimbo Nicolettequote:Op zondag 18 september 2011 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom doet Derksen hieraan mee?
quote:Op zondag 18 september 2011 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Dit heeft wel iets weg van de dorpsidioten in een bouwmarkt.
quote:Op zondag 18 september 2011 23:10 schreef Adelante het volgende:
Die wilde chicks komen die uit een bos ofzo?
Hoe oud was die middelste hoer?quote:Op zondag 18 september 2011 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom roepen ze dit
Je familie of collega's zouden maar kijken...
Het lijkt me ook sterk dat die ene met die hippe bril een huwelijk kapot heeft geneukt. Maar goed, misschien dat uiterlijk in dit geval bedriegt...quote:Op zondag 18 september 2011 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom roepen ze dit
Je familie of collega's zouden maar kijken...
Ws. heeft ze haar vader bereden.quote:Op zondag 18 september 2011 23:12 schreef Rikketik het volgende:
Het lijkt me ook sterk dat die ene met die hippe bril een huwelijk kapot heeft geneukt. Maar goed, misschien dat uiterlijk in dit geval bedriegt...
Misschien vergeeft een vrouw makkelijker als je een lekker wijf neukt, dan een bosnimf. Bij die laatste kun je niet de smoes ophangen dat het alleen vleselijke lust wasquote:Op zondag 18 september 2011 23:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het lijkt me ook sterk dat die ene met die hippe bril een huwelijk kapot heeft geneukt. Maar goed, misschien dat uiterlijk in dit geval bedriegt...
Naja blijft spuiten en slikken hequote:
Gemiddelde Goois hoertje. Johan zegt tenminste waar het op staat.quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
En die Koblenko
Grote uitspraak doen en dan alles afwimpelen. Wat een dom wicht.
Van de andere kant: bij een bosnimf kun je zeggen: "ik lig altijd maar met een lekker wijf in bed, ik wilde wel eens weten hoe het was om een mindere godin te neuken."quote:Op zondag 18 september 2011 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien vergeeft een vrouw makkelijker als je een lekker wijf neukt, dan een bosnimf. Bij die laatste kun je niet de smoes ophangen dat het alleen vleselijke lust was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |