Als hij iets gebroken heeft in zijn nek/rug kunnen ze hem niet snel wegdragen, moet zeer rustig gaan. En ik denk dat het zoiets is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Rickazio het volgende:
even serieus, waarom halen ze tyton niet van het veld en behandelen ze hem in een ruimte die daarvoor bestemd is?
Zouden ze dit echt gezonden hebben?quote:Op zondag 18 september 2011 13:14 schreef Noppie2000 het volgende:
Laat maar liggen hij is dood? Wat een fucking idioten daar.
Ben je dom ofzo? Je gaat iemand die ernstig gewond is niet verplaatsen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Rickazio het volgende:
even serieus, waarom halen ze tyton niet van het veld en behandelen ze hem in een ruimte die daarvoor bestemd is?
Dat was idd apart ja :/quote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef Sasman het volgende:
Ziet er echt niet goed uit. Waarom moesten die schoenen uit?
--------quote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Rickazio het volgende:
Serieus, het niveau op dit forum is soms nog lager dan ik al dacht.quote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Rickazio het volgende:
en optillenquote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef muzas het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Zoiemand moet eerst heel goed gestabiliseerd worden voor je met 'm gaat rijden.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die wedstrijd moet afgefloten worden. Niet doorspelen.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
alle ajaxhaters, de dokter van ajax heeft wel de hele tijd geholpen bij de behandeling van Tyton. Die zingende supporters is niet het enige wat ajax vertegenwoordigd.
+1 voor de Ajax artsquote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
alle ajaxhaters, de dokter van ajax heeft wel de hele tijd geholpen bij de behandeling van Tyton. Die zingende supporters is niet het enige wat ajax vertegenwoordigd.
en weggereden worden naar een rustige plaatsquote:
Die dokter is een loonslaaf in dienst van ajax. De supporters zijn de representatie van een club.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Precies. Het is maar een wedstrijd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Triest, geen een van de spelers heeft er nog zin in denk ik
in belgie hadden ze ook zo'n voorstel, auto met gewonden of lijk in zijn geheel wegslepen, voor de filesquote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Rickazio het volgende:
en toch, lachen als iemand van de fiets valt zonder de ernst in te zien is triestquote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef starla het volgende:
Nou ja, ernstig ongeval... Dat weet je niet. Dit is protocol wat ze afwerken. Hopen dat ie een lichte hersenschudding heeft een verrekte nekspier.
Die dokter doet zijn werk, hoeft niet een Ajax fan te zijn maar iemand die zijn geld krijgt. Ajax is niet de spelers die voorbij komen in de seizoenen, maar de supporters die hun club vertegenwoordigen. En bij dat shot op het uitvak zag ik geen één persoon niet meeklappen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
donder een eind op zeg. Dit hebben we nu wel weer gehad laten we ons concentreren op de match.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die dokter is een loonslaaf in dienst van ajax. De supporters zijn de representatie van een club.
Vorig jaar of 2 jaar terug toch hetzelfde, in de arena bij een wedstrijd.quote:
Dat heeft meer met zijn vak te makenquote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Jij bent toch ook representatief voor het bedrijf waarvoor je werkt lampiequote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die dokter is een loonslaaf in dienst van ajax. De supporters zijn de representatie van een club.
Doe ik ookquote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zou me diep, diep schamen als ik ajax-supporter was en het uitvak zo respectloos tekeer gaat.
als ze achterstaan of gelijk altijd hahaquote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar of 2 jaar terug toch hetzelfde, in de arena bij een wedstrijd.
Ja weet ik ook wel. Andersom had hetzelfde gebeurd. Het zijn toch doktoren en die hebben de plicht mensen te helpen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal, PSVer of Ajacied het zijn allebei mensen.
prima als je net zo simpel wil denken als die supporters.quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die dokter doet zijn werk, hoeft niet een Ajax fan te zijn maar iemand die zijn geld krijgt. Ajax is niet de spelers die voorbij komen in de seizoenen, maar de supporters die hun club vertegenwoordigen. En bij dat shot op het uitvak zag ik geen één persoon niet meeklappen.
Ik heb al heel vaak geroepen dat die gastjes eens een weekje mee moeten kijken in de keuken van het legioen, hoewel zij ook meedogenloos kunnen overkomen hebben zij meer een connectie met het voetbal.quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zou me diep, diep schamen als ik ajax-supporter was en het uitvak zo respectloos tekeer gaat.
Ja jezus, alsof zo'n arts dan zegt, ja, dag, je mag daar dan met potentieel levensgevaarlijk nekletsel liggen, je bent niet van mijn team, dus succes he?quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Wie heeft het over lachen? Ik geef een reactie op de commentator die het over een ernstig ongeval had...quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en toch, lachen als iemand van de fiets valt zonder de ernst in te zien is triest
Idd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja jezus, alsof zo'n arts dan zegt, ja, dag, je mag daar dan met potentieel levensgevaarlijk nekletsel liggen, je bent niet van mijn team, dus succes he?
Dat mag niet eens. daarvoor leg je een eed af.quote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja jezus, alsof zo'n arts dan zegt, ja, dag, je mag daar dan met potentieel levensgevaarlijk nekletsel liggen, je bent niet van mijn team, dus succes he?
Verdediger gaat volop met z'n knie op Tyton. Tyton minutenlang buiten bewust.quote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef xCore het volgende:
Iemand al beeld van wat er is gebeurt? Schakel net pas in.
Sinouhquote:
Zou je denken?quote:Op zondag 18 september 2011 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je denkt dat hij een dokter is??
quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef Borizzz het volgende:
Nu gun ik Ajax even helemaal niks; zeker niet na zo'n respectloze actie.
Ben je nou serieus?quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hij heeft misschien wel gelijk. Mijn Pa geeft hem een kleine kans op overleving. Het feit dat ze heel lang deden voordat ze hem wegdroegen van het veld zegt genoeg.
En ja, hij heeft er verstand van
Gast..quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hij heeft misschien wel gelijk. Mijn Pa geeft hem een kleine kans op overleving. Het feit dat ze heel lang deden voordat ze hem wegdroegen van het veld zegt genoeg.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat het de Ajax spelers ook niet koud laat hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Noppie2000 het volgende:
Was te verwachten natuurlijk, ons hele elftal ligt nog na te shaken van net. Totaal andere wedstrijd nu met helaas PSV als mindere.
Dit. Niet leuk.quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Ascendancy het volgende:
Deze wedstrijd is totaal niet representatief meer.
Ja ik ben serieus.quote:
iets met de miljoenennota ofzo.quote:
Bullshit. Bij nekletsel is het standaard protocol om de patient eerst de fixeren, zodat mogelijke beschadigde zenuwen niet beknellen. Daarom knippen ze ook je hele auto open bij pijn aan je nek. Dat zegt voor de rest niets, alleen dat het nekletsel is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
je vader?quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus.
Ik hoop niet dat het zo is, maar mijn vader heeft er zeker wel verstand van.
Doet je vader ook remote operaties?quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus.
Ik wel.quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef elby1988 het volgende:
Ik voel niet eens opluchting na de 1-1...
Je vader weet toch niet wat er precies aan de hand is neem ik aan.quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus.
Wat een bullshit, als iemand last van zijn nek heeft is dit standaard protocol. Er valt niets over te zeggen afgaande op de beelden. Het kan net zo goed een beetje spierpijn zijn die morgen weer over is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tja, als iemand zo lang out is dan leg je die wedstrijd toch stil en speel je hem later overnieuw. Dit is ook een beetje raar..quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Lemming22 het volgende:
Maakt allemaal geen fuck meer uit. Wedstrijd is voorbij, klaar.
Daar wordt je ook niet blij vanquote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Maver24 het volgende:
denk dat ik zo maar Celtic Ranger ook ga opzetten, dit potje is in mijn ogen nu meer een bijzaak geworden,
quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Booder het volgende:
hand in hand, kameraden
hand in hand, voor feyenoord 1
geen woorden maar daden
LEVE FEYENOORD 1
Voor PSV wel jaquote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Lemming22 het volgende:
Maakt allemaal geen fuck meer uit. Wedstrijd is voorbij, klaar.
Ja, zoals altijd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar gaan ze in de 2e helft weer bij 45 mij beginnen?
Kan je wel stom lullen, maar derijck blesseerde tyton, en dat is toch echt een PSVer...quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Kom op Ajax nu even C-Keeper sinouh blesseren kunnen jullie de 2e helft tegen een veldspeler prijsschieten en dan 15 minuten nodig hebben om de 1-2 te maken
Stond jouw vader net op het veld? Nee.quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Is toch mooi...quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef muzas het volgende:
Wordt nu ook een smerige wedstrijd. Zonde.
Nee daarom moet ie ook gewoon afgefloten worden. Speel een andere keer verder.quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Ascendancy het volgende:
Deze wedstrijd is totaal niet representatief meer.
Ja, want.ajax kon er ook zo lekker veel aan doen:')quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Kom op Ajax nu even C-Keeper sinouh blesseren kunnen jullie de 2e helft tegen een veldspeler prijsschieten en dan 15 minuten nodig hebben om de 1-2 te maken
ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, als iemand zo lang out is dan leg je die wedstrijd toch stil en speel je hem later overnieuw. Dit is ook een beetje raar..
Het is gewoon niet waar. Dit is voorzorg. Je kan iemand met nekletsel niet zomaar vervoeren omdat je intern niet kan kijken.quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Stond jouw vader net op het veld? Nee.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee daarom moet ie ook gewoon afgefloten worden. Speel een andere keer verder.
Er is i.e.g. een goede ajax-supporterquote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef muzas het volgende:
Ja dan ben je blij als ajacied, maar toch voel ik minder vreugde door tyton. Schrok er echt van.
Damn, dat ziet er echt hard uit.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Zorro het volgende:
Ajax scoort weer eens in blessuretijd hoor
Weet je hoeveel geld EL/KNVB misloopt dan? gaan ze echt niet doen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je, Het zou me niets verbazen als ze in de rust staken.
PSV vooral speelt niet meer gemotiveerd zo.
Ja, lijkt mij ook wel overdreven, hoewel het ook best ernstig kan zijn zo.quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Breekfast het volgende:
Mensen die Tyton al zon beetje dood verklaren hier
Dat zou ieder normaal denkend mens doen, jij, ik, misschien nog meerdere mensen hier. Maar helaas gaat het hier om geld, er kan een bom ontploffen op het veld en nog laten ze doorspelen, alles voor het geld.quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Datquote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Breekfast het volgende:
Mensen die Tyton al zon beetje dood verklaren hier
Zou best kunnen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jullie hoeven me natuurlijk niet te geloven. Maar een gevalletje Nesu, daar zou ik niet van opschrikken.
Jij snapt het echt nietquote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En Ajax er op aankijken dat ze winnen is echt achterlijk. Ajax had uberhaupt niks met die actie met de keeper te maken...Een verdediger knalde op hem
Dat zie ik echt niet gebeurenquote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies, wat ik al zei: alsof het de Ajax spelers helemaal niets doet om die keeper zo te zien.quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat.
Plus mensen die nu doen alsof het voor PSV voorbij is en dat Ajax er wat aan kan doen of zo. Alle spelers hebben 15 min stil gestaan, iedereen schrikt er van.
dit idd. Ookal vond ik dat de knvb in moet grijpen.we willen graag van psv winnen maar wel op een eerlijke manier!quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En Ajax er op aankijken dat ze winnen is echt achterlijk. Ajax had uberhaupt niks met die actie met de keeper te maken...Een verdediger knalde op hem
Sinistere woordspelingquote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef TheArt het volgende:
En nu hersenloze PSV-supporters met hun spreekkoren
Inderdaad. Het kan een gevalletje Nesu zijn, maar hij kan ook morgen weer op het trainingsveld staan.quote:Op zondag 18 september 2011 13:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar. Dit is voorzorg. Je kan iemand met nekletsel niet zomaar vervoeren omdat je intern niet kan kijken.
Wat is hier niet eerlijk aan dan? Risico van het vak lijkt mij dit.quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
dit idd. Ookal vond ik dat de knvb in moet grijpen.we willen graag van psv winnen maar wel op een eerlijke manier!
Zou competitievervalsing zijn. Bij de ene blessure wel stoppen en bij de andere nietquote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Deze wedstrijd moet gewoon beeindigd worden. Na zoiets kun je niet verder spelen
Ok.quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef Type-R het volgende:
Politie begeleiding + ambulance komt nu net voorbij mijn huis naar St. Anna ziekenhuis (Geldrop)
Hadden ze de sirene aan????quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef Type-R het volgende:
Politie begeleiding + ambulance komt nu net voorbij mijn huis naar St. Anna ziekenhuis (Geldrop)
Dude. Bekijk het eens in perspectief.quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef dieselnoi het volgende:
Mensen die over Tyton klagen maar niet over Boilesen
Flikker toch op man.quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef dieselnoi het volgende:
Ja, dus? Normaal toch.quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef Type-R het volgende:
Heeft Eindhoven geen ziekenhuis? Lijkt mij dan dat ze daar heen gaan.quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef Type-R het volgende:
Nee.quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef Paul het volgende:
Deze wedstrijd moet gestaakt worden met einduitslag 1-1
Waarom niet? Dit heeft niks meer met voetbal te maken. Je wilt winnen van je opponent op sportieve gronden niet door randzaken. Denk bv aan Liverpool-Juventus ooit.quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren. Tegenstander zou er ook niet mee eens zijn
Serieus?!quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef dieselnoi het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee daarom moet ie ook gewoon afgefloten worden. Speel een andere keer verder.
Maar hij bewoog sinds de klap niet meer, wat het wel ernstiger laat lijken. Maargoed, je kan er nu eigenlijk nog niks over zeggen idd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Het kan een gevalletje Nesu zijn, maar hij kan ook morgen weer op het trainingsveld staan.
Moet je dan elke keer als een speler van het veld gedragen wordt de wedstrijd staken?quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
De reden dat ik denk dat het ernstig is is omdat ik Tyton na de overtreding niet heb zien bewegen toen de bal bij zijn buikje lag. En ook daarna eigenlijk niet meer.
Stel je voor dat hij écht dood gaat, dan schaam je je met terugwerkende kracht wel als club én KNVB dat de wedstrijd gewoon is uitgespeeld.
Zou me niks verbazen als Mc Biggah hier een rap over schrijft, hij komt uit de regio.²
Wat een ontzettende mongool ben jij zeg, de man ademde nog was enkel buiten bewustzijn de KNVB hoeft zich daarom niet eens schuldig te voelen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
De reden dat ik denk dat het ernstig is is omdat ik Tyton na de overtreding niet heb zien bewegen toen de bal bij zijn buikje lag. En ook daarna eigenlijk niet meer.
Stel je voor dat hij écht dood gaat, danm schaam je je met terugwerkende kracht wel als club én KNVB dat de wedstrijd gewoon is uitgespeeld.²
Geldrop is dichterbij afaik.quote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heeft Eindhoven geen ziekenhuis? Lijkt mij dan dat ze daar heen gaan.
Yep een ingescheurde teennagel vergelijken met nek/rug letsel...quote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef dieselnoi het volgende:
Ik ken de ernst van de situatie niet, maar ik weet wel dat bij verdenking nekletsel het protocol is, niet bewegen en stabiliseren. Dus de artsen/verzorgers zullen 'm wel op het hart gedrukt hebben zich niet te verroeren.quote:Op zondag 18 september 2011 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Stel je voor dat hij écht dood gaat, danm schaam je je met terugwerkende kracht wel als club én KNVB dat de wedstrijd gewoon is uitgespeeld.²
quote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef Droopie het volgende:
maar voor het zelfde zijn ze nekspieren opgezwollen en staat ie volgende week op het veld. ik heb er verstand van, ik kijk nml. house md.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef Droopie het volgende:
maar voor het zelfde zijn ze nekspieren opgezwollen en staat ie volgende week op het veld. ik heb er verstand van, ik kijk nml. house md.
Een speler die een blessure op loop tkun je niet vergelijken met iemand die in levensgevaar verkeerdquote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zou competitievervalsing zijn. Bij de ene blessure wel stoppen en bij de andere niet
Geldrop is een PSV ziekenhuis zeg maar.quote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
En Stekelenburg gister. En bij Blackburn vorige week. Gebeurt veel.quote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Drogba paar weken geleden ook tering lang KO geweest.
PSV heeft goede contacten met dat ziekenhuis daar. Keuringen worden ook altijd/meestal gedaan daar.quote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Moet je dan elke keer als een speler van het veld gedragen wordt de wedstrijd staken?
Oh Ok.quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Geldrop is een PSV ziekenhuis zeg maar.
Nee, dat ben ik met je eens. Maar stel je voor dat het fout gaat met hem, hij gaat bv. dood. Dan kan ik me goed voorstellen dat er schaamte om de hoek komt kijken. Zoveel menselijkheid mag ik ze toch wel toedichten.quote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wat een ontzettende mongool ben jij zeg, de man ademde nog was enkel buiten bewustzijn de KNVB hoeft zich daarom niet eens schuldig te voelen.
Klote voor hem dan, doen ze eerst 50 min kut testen op hem waardoor het alleen maar erger word, tot house in de 51 min een ingeving krijgt met de oplossingquote:
Daar heb ik eigenlijk niet op gelet, maar het kan ook zijn dat hij buiten bewustzijn is/was, net zoals net Stekelenburg gisteren.quote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar hij bewoog sinds de klap niet meer, wat het wel ernstiger laat lijken. Maargoed, je kan er nu eigenlijk nog niks over zeggen idd.
Nee, want je kan er op dat moment niks van zeggen. Jij hebt echt een rare kijk op de wereld.quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik met je eens. Maar stel je voor dat het fout gaat met hem, hij gaat bv. dood. Dan kan ik me goed voorstellen dat er schaamte om de hoek komt kijken. Zoveel menselijkheid mag ik ze toch wel toedichten.²
Ja idd, viel me ook op... Niet al te snugger.quote:Op zondag 18 september 2011 13:32 schreef Caland het volgende:
Blijf het bizar vinden hoe Manolev direct het hoofd van Tyton optilt. Wat een dwaas.
Hoilett ook, met brancard enzo eraf, stond gister weer te ballen... Maar goed, dit zag er wel wat ernstige uitquote:Op zondag 18 september 2011 13:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Drogba paar weken geleden ook tering lang KO geweest.
Want als er gestaakt was was hij niet doodgegaan?quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik met je eens. Maar stel je voor dat het fout gaat met hem, hij gaat bv. dood. Dan kan ik me goed voorstellen dat er schaamte om de hoek komt kijken. Zoveel menselijkheid mag ik ze toch wel toedichten.²
Mee eens dat het niet handig is, maar ja, eerste reactie héquote:Op zondag 18 september 2011 13:32 schreef Caland het volgende:
Blijf het bizar vinden hoe Manolev direct het hoofd van Tyton optilt. Wat een dwaas.
Manolev hèquote:Op zondag 18 september 2011 13:32 schreef Caland het volgende:
manolev is ook gewoon fkk domquote:Op zondag 18 september 2011 13:32 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef One_of_the_few het volgende:
als ie echt in levensgevaar was hadden ze er wel doeken omheen gezet.
twitter:MHoltrop twitterde op zondag 18-09-2011 om 13:18:36Oei! RT @MarkvanderWel: Zuurstofmasker bij #tyton. Dan is het goed mis. Bij #nesu destijds zelfde verhaal #psvaja reageer retweet
twitter is net als hierzo, gelijk doodverklaringen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Paul het volgende:
twitter:MHoltrop twitterde op zondag 18-09-2011 om 13:18:36Oei! RT @MarkvanderWel: Zuurstofmasker bij #tyton. Dan is het goed mis. Bij #nesu destijds zelfde verhaal #psvaja reageer retweet
noooquote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..] ze zijn ook al.in zijn huis momenteel
Klote voor hem dan, doen ze eerst 50 min kut testen op hem waardoor het alleen maar erger word, tot house in de 51 min een ingeving krijgt met de oplossing
Zou er geen enkel probleem mee hebben als dat zou gebeurenquote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Mocht in de rust blijken dat het echt helemaal mis is met Tyton, dan zou ik het respectvol vinden als ze de wedstrijd staken voor vandaag.
Als speler ben je er dan toch niet meer bij, als je collega zo ernstig gewond is geraakt.
Dan doet House het ook in blessuretijd aangezien een house aflevering maar ongeveer 45 minuten duurt.quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klote voor hem dan, doen ze eerst 50 min kut testen op hem waardoor het alleen maar erger word, tot house in de 51 min een ingeving krijgt met de oplossing
Als er uberhaubt iets bekent is in de rust over zijn gezondheid dan zullen ze dat niet aan het team melden.quote:Op zondag 18 september 2011 13:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Mocht in de rust blijken dat het echt helemaal mis is met Tyton, dan zou ik het respectvol vinden als ze de wedstrijd staken voor vandaag.
Als speler ben je er dan toch niet meer bij, als je collega zo ernstig gewond is geraakt.
Wie is die gast met die onnozele blik?quote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Paul het volgende:
Hoilett en Drogba gingen beide KO in de lucht, waarna ze met een gevoelloos lichaam tegen de grasmat aan stortte... beide gevallen zagen er toch echt wel erger uit als nu by Tyton. Mensen moeten niet zo janken hier.quote:Op zondag 18 september 2011 13:32 schreef Majkool het volgende:
[..]
Hoilett ook, met brancard enzo eraf, stond gister weer te ballen... Maar goed, dit zag er wel wat ernstige uit
Al die kantoorjuppen die ineens medisch onderlegd zijnquote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Paul het volgende:
ik ook niet. 1-1 laten staan. niet verder spelenquote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou er geen enkel probleem mee hebben als dat zou gebeuren
quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ook niet. 1-1 laten staan. niet verder spelen
Ja, toen Suarez zo achterlijk hard doorging op Romero. Toen was het +18. Toen kwam er zelfs een ambulance het stadion in.quote:
Dat valt niet onder de standaardprocedure bij mogelijk nekletsel. Ziet er niet goed uit.quote:Op zondag 18 september 2011 13:33 schreef Paul het volgende:
twitter:MHoltrop twitterde op zondag 18-09-2011 om 13:24:54Hoppa! Nu afmaken! (de wedstrijd) 1-1 reageer retweet
didulicaquote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, toen Suarez zo achterlijk hard doorging op Romero. Toen was het +18. Toen kwam er zelfs een ambulance het stadion in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |