Als hij iets gebroken heeft in zijn nek/rug kunnen ze hem niet snel wegdragen, moet zeer rustig gaan. En ik denk dat het zoiets is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Rickazio het volgende:
even serieus, waarom halen ze tyton niet van het veld en behandelen ze hem in een ruimte die daarvoor bestemd is?
Zouden ze dit echt gezonden hebben?quote:Op zondag 18 september 2011 13:14 schreef Noppie2000 het volgende:
Laat maar liggen hij is dood? Wat een fucking idioten daar.
Ben je dom ofzo? Je gaat iemand die ernstig gewond is niet verplaatsen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Rickazio het volgende:
even serieus, waarom halen ze tyton niet van het veld en behandelen ze hem in een ruimte die daarvoor bestemd is?
Dat was idd apart ja :/quote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef Sasman het volgende:
Ziet er echt niet goed uit. Waarom moesten die schoenen uit?
--------quote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Rickazio het volgende:
Serieus, het niveau op dit forum is soms nog lager dan ik al dacht.quote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Rickazio het volgende:
en optillenquote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef muzas het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Zoiemand moet eerst heel goed gestabiliseerd worden voor je met 'm gaat rijden.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die wedstrijd moet afgefloten worden. Niet doorspelen.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
alle ajaxhaters, de dokter van ajax heeft wel de hele tijd geholpen bij de behandeling van Tyton. Die zingende supporters is niet het enige wat ajax vertegenwoordigd.
+1 voor de Ajax artsquote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
alle ajaxhaters, de dokter van ajax heeft wel de hele tijd geholpen bij de behandeling van Tyton. Die zingende supporters is niet het enige wat ajax vertegenwoordigd.
en weggereden worden naar een rustige plaatsquote:
Die dokter is een loonslaaf in dienst van ajax. De supporters zijn de representatie van een club.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Precies. Het is maar een wedstrijd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Triest, geen een van de spelers heeft er nog zin in denk ik
in belgie hadden ze ook zo'n voorstel, auto met gewonden of lijk in zijn geheel wegslepen, voor de filesquote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Rickazio het volgende:
en toch, lachen als iemand van de fiets valt zonder de ernst in te zien is triestquote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef starla het volgende:
Nou ja, ernstig ongeval... Dat weet je niet. Dit is protocol wat ze afwerken. Hopen dat ie een lichte hersenschudding heeft een verrekte nekspier.
Die dokter doet zijn werk, hoeft niet een Ajax fan te zijn maar iemand die zijn geld krijgt. Ajax is niet de spelers die voorbij komen in de seizoenen, maar de supporters die hun club vertegenwoordigen. En bij dat shot op het uitvak zag ik geen één persoon niet meeklappen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
donder een eind op zeg. Dit hebben we nu wel weer gehad laten we ons concentreren op de match.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die dokter is een loonslaaf in dienst van ajax. De supporters zijn de representatie van een club.
Vorig jaar of 2 jaar terug toch hetzelfde, in de arena bij een wedstrijd.quote:
Dat heeft meer met zijn vak te makenquote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Jij bent toch ook representatief voor het bedrijf waarvoor je werkt lampiequote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die dokter is een loonslaaf in dienst van ajax. De supporters zijn de representatie van een club.
Doe ik ookquote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zou me diep, diep schamen als ik ajax-supporter was en het uitvak zo respectloos tekeer gaat.
als ze achterstaan of gelijk altijd hahaquote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar of 2 jaar terug toch hetzelfde, in de arena bij een wedstrijd.
Ja weet ik ook wel. Andersom had hetzelfde gebeurd. Het zijn toch doktoren en die hebben de plicht mensen te helpen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal, PSVer of Ajacied het zijn allebei mensen.
prima als je net zo simpel wil denken als die supporters.quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die dokter doet zijn werk, hoeft niet een Ajax fan te zijn maar iemand die zijn geld krijgt. Ajax is niet de spelers die voorbij komen in de seizoenen, maar de supporters die hun club vertegenwoordigen. En bij dat shot op het uitvak zag ik geen één persoon niet meeklappen.
Ik heb al heel vaak geroepen dat die gastjes eens een weekje mee moeten kijken in de keuken van het legioen, hoewel zij ook meedogenloos kunnen overkomen hebben zij meer een connectie met het voetbal.quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zou me diep, diep schamen als ik ajax-supporter was en het uitvak zo respectloos tekeer gaat.
Ja jezus, alsof zo'n arts dan zegt, ja, dag, je mag daar dan met potentieel levensgevaarlijk nekletsel liggen, je bent niet van mijn team, dus succes he?quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Wie heeft het over lachen? Ik geef een reactie op de commentator die het over een ernstig ongeval had...quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en toch, lachen als iemand van de fiets valt zonder de ernst in te zien is triest
Idd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja jezus, alsof zo'n arts dan zegt, ja, dag, je mag daar dan met potentieel levensgevaarlijk nekletsel liggen, je bent niet van mijn team, dus succes he?
Dat mag niet eens. daarvoor leg je een eed af.quote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja jezus, alsof zo'n arts dan zegt, ja, dag, je mag daar dan met potentieel levensgevaarlijk nekletsel liggen, je bent niet van mijn team, dus succes he?
Verdediger gaat volop met z'n knie op Tyton. Tyton minutenlang buiten bewust.quote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef xCore het volgende:
Iemand al beeld van wat er is gebeurt? Schakel net pas in.
Sinouhquote:
Zou je denken?quote:Op zondag 18 september 2011 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je denkt dat hij een dokter is??
quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef Borizzz het volgende:
Nu gun ik Ajax even helemaal niks; zeker niet na zo'n respectloze actie.
Ben je nou serieus?quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hij heeft misschien wel gelijk. Mijn Pa geeft hem een kleine kans op overleving. Het feit dat ze heel lang deden voordat ze hem wegdroegen van het veld zegt genoeg.
En ja, hij heeft er verstand van
Gast..quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hij heeft misschien wel gelijk. Mijn Pa geeft hem een kleine kans op overleving. Het feit dat ze heel lang deden voordat ze hem wegdroegen van het veld zegt genoeg.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik denk dat het de Ajax spelers ook niet koud laat hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Noppie2000 het volgende:
Was te verwachten natuurlijk, ons hele elftal ligt nog na te shaken van net. Totaal andere wedstrijd nu met helaas PSV als mindere.
Dit. Niet leuk.quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Ascendancy het volgende:
Deze wedstrijd is totaal niet representatief meer.
Ja ik ben serieus.quote:
iets met de miljoenennota ofzo.quote:
Bullshit. Bij nekletsel is het standaard protocol om de patient eerst de fixeren, zodat mogelijke beschadigde zenuwen niet beknellen. Daarom knippen ze ook je hele auto open bij pijn aan je nek. Dat zegt voor de rest niets, alleen dat het nekletsel is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
je vader?quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus.
Ik hoop niet dat het zo is, maar mijn vader heeft er zeker wel verstand van.
Doet je vader ook remote operaties?quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus.
Ik wel.quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef elby1988 het volgende:
Ik voel niet eens opluchting na de 1-1...
Je vader weet toch niet wat er precies aan de hand is neem ik aan.quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja ik ben serieus.
Wat een bullshit, als iemand last van zijn nek heeft is dit standaard protocol. Er valt niets over te zeggen afgaande op de beelden. Het kan net zo goed een beetje spierpijn zijn die morgen weer over is.quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Tja, als iemand zo lang out is dan leg je die wedstrijd toch stil en speel je hem later overnieuw. Dit is ook een beetje raar..quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Lemming22 het volgende:
Maakt allemaal geen fuck meer uit. Wedstrijd is voorbij, klaar.
Daar wordt je ook niet blij vanquote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Maver24 het volgende:
denk dat ik zo maar Celtic Ranger ook ga opzetten, dit potje is in mijn ogen nu meer een bijzaak geworden,
quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Booder het volgende:
hand in hand, kameraden
hand in hand, voor feyenoord 1
geen woorden maar daden
LEVE FEYENOORD 1
Voor PSV wel jaquote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Lemming22 het volgende:
Maakt allemaal geen fuck meer uit. Wedstrijd is voorbij, klaar.
Ja, zoals altijd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar gaan ze in de 2e helft weer bij 45 mij beginnen?
Kan je wel stom lullen, maar derijck blesseerde tyton, en dat is toch echt een PSVer...quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Kom op Ajax nu even C-Keeper sinouh blesseren kunnen jullie de 2e helft tegen een veldspeler prijsschieten en dan 15 minuten nodig hebben om de 1-2 te maken
Stond jouw vader net op het veld? Nee.quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Is toch mooi...quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef muzas het volgende:
Wordt nu ook een smerige wedstrijd. Zonde.
Nee daarom moet ie ook gewoon afgefloten worden. Speel een andere keer verder.quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Ascendancy het volgende:
Deze wedstrijd is totaal niet representatief meer.
Ja, want.ajax kon er ook zo lekker veel aan doen:')quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Kom op Ajax nu even C-Keeper sinouh blesseren kunnen jullie de 2e helft tegen een veldspeler prijsschieten en dan 15 minuten nodig hebben om de 1-2 te maken
ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, als iemand zo lang out is dan leg je die wedstrijd toch stil en speel je hem later overnieuw. Dit is ook een beetje raar..
Het is gewoon niet waar. Dit is voorzorg. Je kan iemand met nekletsel niet zomaar vervoeren omdat je intern niet kan kijken.quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Stond jouw vader net op het veld? Nee.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee daarom moet ie ook gewoon afgefloten worden. Speel een andere keer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |