quote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef Wilskracht het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 18 september 2011 12:51 schreef Sickert het volgende:
Doe dan verdomme Ooijer!!
Godverdekut!!
Ooijer die is nog veel slechter dan Enoh
Ik reageer meer dan jou hoorquote:Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn Clap en de rest van de trolls trouwens?
Briljant inzichtquote:Op zondag 18 september 2011 12:57 schreef Paul het volgende:
Het zou zomaar 1-1 kunnen worden, maar ook 2-0
Enogtwitter:VI_nl twitterde op zondag 18-09-2011 om 12:52:35Ajacied Boilesen loopt in een sprintduel met Lens een hamstringblessure op en wordt van het veld gedragen. Enog vervangt hem. #psvaja reageer retweet
Hahaahhahaha een typefout.quote:Op zondag 18 september 2011 12:58 schreef CaptainCookie het volgende:
Enogtwitter:VI_nl twitterde op zondag 18-09-2011 om 12:52:35Ajacied Boilesen loopt in een sprintduel met Lens een hamstringblessure op en wordt van het veld gedragen. Enog vervangt hem. #psvaja reageer retweet
als je tegen ajax bentquote:Op zondag 18 september 2011 12:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd wanneer iemand nou een troll is.˛
tv in je wcquote:Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef Onnoman het volgende:
ik moet een letter draaien.. maar wil toch ook doorkijken.. iemand een tip?
Domme commentator idd.....quote:Op zondag 18 september 2011 12:58 schreef mr-green het volgende:
Lol vergelijkingen maken tussen Jansen en Strootman
Strootman troeft Jansen op alle fronten af
vooruit.. op europees niveau wil ik best voor ajakje zijn.. maar in de nl competitie moet ik altijd lachen om die paralympo'squote:
Strootman bij de deal vond ik ook wel leukquote:Op zondag 18 september 2011 13:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
PSV heeft met Mertens echt een meesteraankoop gedaan.
Zie je nu pas?quote:Op zondag 18 september 2011 13:00 schreef Rickazio het volgende:
tis dat weer voor een lijp uit-teneu van ajax?
Ajax is geen persoon.quote:Op zondag 18 september 2011 13:01 schreef mr-green het volgende:
Van die lange ballen moet je het niet hebben Ajax
ja en utrecht heeft super slechte zaken gedaan.. had zo 5 miljoen extra kunnen cashen.. maar er is voglens mij nog een clausule toch?quote:Op zondag 18 september 2011 13:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
PSV heeft met Mertens echt een meesteraankoop gedaan.
quote:
Doodsbedreigingquote:Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Derijck eraf gaat maak ik iemand dood
Jij kan beter een beetje aan je Nederlands werken want dit is niet te begrijpen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef Geo3kant het volgende:
Pffff hopelijk kunnen ze vrter psv doet het goed maar moeten wel blijven voetballen
Kregen die vliegtuigen ook ballen op zich?quote:Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Sinouh kut vent
Hoop dat hij ballen op zich krijgt zoals de twin towers vliegtuigen op 11 september
Engelaar?quote:Op zondag 18 september 2011 13:06 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk psv, sta je dan zonder centrale verdediger als wissel!!!
13 jaar toch?quote:Op zondag 18 september 2011 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe Deirjck het houdt. Anders krijgen we ENGELBLAAR
Hij staat als een 3de helft voetballer te spelen, laag tempo, dik buikje, onnozel om zich heen kijken.quote:Op zondag 18 september 2011 13:06 schreef Booder het volgende:
Janssen stelt ook geen ruk meer voor de laatste tijd.
Ajax
Lijkt het alsof ze hard hebben gelopen. Kwestie van voorbereid de kleedkamer terug in gaan.quote:
Lastig via mobiel en als je drukdrukdruk bent.quote:Op zondag 18 september 2011 13:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kan beter een beetje aan je Nederlands werken want dit is niet te begrijpen.
Denk dat 'ie tweede helft wel meer mee kan doen hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 13:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Onverantwoord lijkt me als hij blijft spelen. Zo'n harde knal tegen z'n hoofd.
Idd. Sowieso moet er goed naar zijn nek gekeken worden.quote:Op zondag 18 september 2011 13:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Onverantwoord lijkt me als hij blijft spelen. Zo'n harde knal tegen z'n hoofd.
Dat willen ze welquote:Op zondag 18 september 2011 13:08 schreef Sunshineboy het volgende:
Ziet er slecht uit voor Tyton.... Zo triest als mensen dan gaan juichen of roepen: lekker dan. Je wilt toch ook niet winnen door middel van een blessure?
Mja het was een knie tegen z'n hoofd met volle snelheidquote:Op zondag 18 september 2011 13:09 schreef StephanL het volgende:
Even een behandelingetje op het veld
Ajax ging gewoon door hoor, dus ja ze willen smerig winnenquote:Op zondag 18 september 2011 13:08 schreef Sunshineboy het volgende:
Ziet er slecht uit voor Tyton.... Zo triest als mensen dan gaan juichen of roepen: lekker dan. Je wilt toch ook niet winnen door middel van een blessure?
nee.... laten we hopen dat ze dit gewoon doen omdat dat gewoon de procedure is en dat het achteraf mee valtquote:
grappigquote:Op zondag 18 september 2011 13:09 schreef wolferl het volgende:
Allemaal complot.
Eerst blesseert Sinouh Isaksson, en nu samen met Derijck maakt hij zijn laatste concullega half dood.
COMPLOT
quote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
En geen haar op het hoofd van Issaksson die bedenkt om even een kijkje te gaan nemen bij zijn collega.˛
Omgekeerde spelerspresentatie van Feyenoord.quote:Op zondag 18 september 2011 13:09 schreef StephanL het volgende:
Straks land er nog een trauma heli op het veld
Derijck vol met knie tegen Tyton's hoofdquote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef alors het volgende:
Hoe is het gebeurt? ik heb t niet gezien...
je moet ook opletten, vrouw.quote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef alors het volgende:
Hoe is het gebeurt? ik heb t niet gezien...
Gast, kap eens met die domme opmerkingen. Wat heeft hij er nou aan dat er allemaal ramptoeristen komen kijken. Dat medisch personeel moet gewoon hun werk kunnen doen nu.quote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef BansheeBoy het volgende:
En geen haar op het hoofd van Issaksson die bedenkt om even een kijkje te gaan nemen bij zijn collega.˛
je moeder komt er nu ook aanquote:
10 min. Ajax staat nl. achter.quote:
Zwaar kut dit allemaal idd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:11 schreef Geo3kant het volgende:
Ben bang dat dit grote invloed heeft op de wedstrijd (psv)
Dit gun je niemand, boilesse was ook kut voor ajax.
Oh, neem me niet kwalijk dat ik betrokkenheid verwacht van sporters onderling.quote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, kap eens met die domme opmerkingen. Wat heeft hij er nou aan dat er allemaal ramptoeristen komen kijken. Dat medisch personeel moet gewoon hun werk kunnen doen nu.
Auw...quote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Derijck vol met knie tegen Tyton's hoofd
ja als jij mijn werk even afmaakt, dan ga ik lekker voetbal kijkenquote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je moet ook opletten, vrouw.
Botsing.
75% van de die-hard voetbalfans zijn respectloos. Het is helaas niet anders.quote:Op zondag 18 september 2011 13:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Respectloos die Ajax fans, sorry hoor maar iedereen ziet toch dat het daar niet goed gaat met Tyton, en dan zo blijven zingen
Ze zingen?quote:Op zondag 18 september 2011 13:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Respectloos die Ajax fans, sorry hoor maar iedereen ziet toch dat het daar niet goed gaat met Tyton, en dan zo blijven zingen
Wat nou betrokkenheid, in de weg lopen schiet niemand wat mee op.quote:Op zondag 18 september 2011 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, neem me niet kwalijk dat ik betrokkenheid verwacht van sporters onderling.˛
Ach het had slechter kunnen zijn, dat ze hem dood wensden ofzo. Dat zie ik nog wel gebeuren bij Feyenoord supportersquote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
75% van de die-hard voetbalfans zijn respectloos. Het is helaas niet anders.
Tjaa... Ajax fans.quote:Op zondag 18 september 2011 13:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Bewoon wel met z'n benen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Geo3kant het volgende:
Hopelijk is dit geen Nesu2 ... Heb hem nog niet zien bewegen :/
Hij had zijn been/knie omhoog gestoken dus denkt dat dat wel goed zit. Maar gerust ben ik er niet op.quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Geo3kant het volgende:
net als gister bij feyenoord..quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een zeikerds hier over supporters die zingen
Wees blij dat ze niks doms zingen
Dat zal meevallen denk ik, ik gok een hersenschudding.Maar het ziet er inderdaad slecht uit.quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Geo3kant het volgende:
Nee dat is respectvolquote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Ascendancy het volgende:
Dit ajax heeft echt zojuist alle respect verloren. Als ajaxspeler moet je nu toch ook gewoon roepen, houdt je kankerbek, mongool.
Het is dan ook belachelijk om er maar ook aan te denken dat hij het veld op komt rennen. Kom op zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, neem me niet kwalijk dat ik betrokkenheid verwacht van sporters onderling.˛
Wat ze.nu dua doen...quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een zeikerds hier over supporters die zingen
Wees blij dat ze niks doms zingen
quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Bij deze distantieer ik mij van de Ajax supporters in het uitvak.
'Laat maar liggen hij is dood'quote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef Snuf. het volgende:
Maar goed, zingen is op zich niet zo'n probleem nu? Of zingen ze iets over die keeper?
quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef One_of_the_few het volgende:
Als ajaxfan pijnlijk om te zien hoe die supporters doorzingen.
Ja lekker raggen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef Geo3kant het volgende:
Ik hoop dat de ME die kutjoden in dat vak helemaals lens slaan bij buitenkomst respectloze tyfushonden.
Nou bij een gewone blessure oke, maar dit lijkt toch ernstig.. dan ga je niet feestvieren in het uitvak.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Ascendancy het volgende:
Dit ajax heeft echt zojuist alle respect verloren. Als ajaxspeler moet je nu toch ook gewoon roepen, houdt je kankerbek, mongool.
Gast, supporters van ALLE clubs doen dit. Ga nu niet hypocriet zitten doen. Hersenloze debielen heb je helaas in grote mate bij elke club zitten.quote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Ajax, nu mogen ze zich echt niet meer afcragen waarom men ze haat..
Eens.quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef Chocolatebear het volgende:
Bij deze distantieer ik mij van de Ajax supporters in het uitvak.
quote:
Iemand die echt betrokken is zou rationeel denken opzij moeten zetten. Je baseert op gevoel of je een kijkje gaat nemen bij je collega, niet met je verstand.quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat nou betrokkenheid, in de weg lopen schiet niemand wat mee op.
quote:
Op zo'n moment moeter er echt dingen veranderen. Wedstrijd afkappen zou niet meer dan terecht zijn.quote:
Dat zingen ze helemaal niet.quote:Op zondag 18 september 2011 13:14 schreef Noppie2000 het volgende:
Laat maar liggen hij is dood? Wat een fucking idioten daar.
'Laat maar liggen hij is dood'quote:
Je proeft de frustratiequote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..].
PSV zou dat net zo hard doen, als ze aanhangers zouden hebben. En niet alleen dagjesmensen.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:13 schreef StijnDa het volgende:
Niet helemaal eerlijk he om meteen de hele ajax aanhang te ''en.
eikels. Bij een lichte blessure is dat nog een soort humor, maar dit doe je nietquote:
Hahahaha... idd goeie minuten van Ajax... De Boer op het einde: tussen de 30e en 40e minuut waren we heer en meester op het veldquote:Op zondag 18 september 2011 13:14 schreef Wilskracht het volgende:
Ajax fans mogen best zingen.
Ze zien eindelijk de laatse 7 minuten Ajax spelers de bal niet verspelen.
Ik zat ook al te denken. Nu affluiten op 45 minuten. De rest inhalen na de tweede helft.quote:Op zondag 18 september 2011 13:14 schreef Paul het volgende:
1e helft is al bijna klaar fluit maar af
Dit zingen ze helemaal nietquote:Op zondag 18 september 2011 13:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
eikels. Bij een lichte blessure is dat nog een soort humor, maar dit doe je niet
Ram ze het vak maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |