Nee ik ken wel goede mods van dit forum. Zo nodig ben je ook weer niet, zegmaar.quote:Op zondag 18 september 2011 03:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal je forum ook niet succesvol worden.
wat the fuckquote:Op zondag 18 september 2011 03:17 schreef bang_bros het volgende:
Oke dan, maak straks me hele lichaam vol, jim tatoeëert die shit jep der moet inkt op, de movement die never stopt al die mannen zijn getatoeëerd check me boevekop, de mannen lachen niet, alleen als 't om geld gaat, sure swaggerhood, check de bling in voorraad, de goonz zijn klaar om te bozzen, chicks vinden ons leuk omdat we leuke zaken voor hun oplossen, ik zie me liever in de criiiib, zippum gaa stuk, (hahaha) fock een hater en een bitch, genoeg dus mainnnn...
Wat schattig!quote:Op zondag 18 september 2011 03:18 schreef coban het volgende:
Wat gaat iedereen mods aanbidden
@mk whyyy
watskeburt meisjequote:
Liefjquote:Op zondag 18 september 2011 03:18 schreef coban het volgende:
Wat gaat iedereen mods aanbidden
@mk whyyy
Da's, kutquote:Op zondag 18 september 2011 03:18 schreef BBQSausage het volgende:
Omg dit meen je toch niet.
Ik ben dus echt al 2 jaar bezig met de overname van een domeinnaam. Dus ik kijk vandaag even of er eindelijk schot in de zaak zit, is dat domein dus opeens van iemand anders.![]()
![]()
Wat met jou?quote:Op zondag 18 september 2011 03:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boh soms doe ik moeilijk om de kleinster dingewn
fsaka met mij
http://dump.itquote:
BESTRAAT NIETquote:Op zondag 18 september 2011 03:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://dump.it
Was 2 jaar lang aan het onderhandelen met de vorige eigenaar, totdat hij een paar maanden terug niks meer van zich liet horen. Nu is hij dus opeens van een andere kerel.
MarokkaanseKip jij kunt mij wel helpen.... Ik vind jouw altijd al een lieve user.quote:
Wat dan?quote:Op zondag 18 september 2011 03:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
MarokkaanseKip jij kunt mij wel helpen.... Ik vind jouw altijd al een lieve user.
Vraag eens aan BBQ, de reden dat hij mijn bericht geblokt heeft.
girl, keep ya head upquote:Op zondag 18 september 2011 03:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
longgggggggggggg storyyyyyyy
Omdat het kan natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 03:22 schreef coban het volgende:
[..]
Nee idd ben nu aan het zelfpijnigen met mes
quote:
Mja, bestaat wel. Is alleen vrij recent overgenomen, dus kan zijn dat hij nog niet overal "online" staat.quote:
Nee dan word ik boosquote:Op zondag 18 september 2011 03:23 schreef coban het volgende:
Iemand sla me
Zo hard dat ik buiten bewustzijn raak
nee.quote:Op zondag 18 september 2011 03:23 schreef coban het volgende:
Iemand sla me
Zo hard dat ik buiten bewustzijn raak
Ga je slapen dan?quote:Op zondag 18 september 2011 03:24 schreef coban het volgende:
Aight is volgens mij dronken ofzo, slaaplekker
Nee hoooorquote:Op zondag 18 september 2011 03:24 schreef coban het volgende:
Aight is volgens mij dronken ofzo, slaaplekker
quote:Op zondag 18 september 2011 03:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat lul je nou?Ik ben gewoon een turkse menner hoor>
Aii dies harrrddquote:Op zondag 18 september 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik luister pas oldskool muziek.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:28 schreef coban het volgende:
Serieus rezania, als ik daar bij je zou zijn dan had je klappen gekregen.
Hou je in liefquote:Op zondag 18 september 2011 03:28 schreef coban het volgende:
Serieus rezania, als ik daar bij je zou zijn dan had je klappen gekregen.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:30 schreef coban het volgende:
Nee klappen lul
Zo'n harde rechtse of linkse precies op je kaaklijn
Soms zeg ik dingen tegen iemand waarvan ik denk tering, moest dat nou?quote:
Hb je gekwetst?quote:Op zondag 18 september 2011 03:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Soms zeg ik dingen tegen iemand waarvan ik denk tering, moest dat nou?
Maar heeft iedereen weleens denk ik.
Tegen wie heb je wat precies gezegd?quote:Op zondag 18 september 2011 03:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik vergeef het je hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 03:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Respectquote:Op zondag 18 september 2011 03:33 schreef Oerbeer het volgende:
Ik...Heb...Zonet...Afgewassen... Om 3 uur snachts!
Valt me van jou tegen, die w.quote:Op zondag 18 september 2011 03:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Valt me van jouw tegen, zo'n opmerking.
Ja, en net voor je dat doet, krijg je een gevoel dat je beetje flauwvalt?quote:Op zondag 18 september 2011 03:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Soort van.quote:
Iemand in real, dus niet belangrijk.quote:Op zondag 18 september 2011 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen wie heb je wat precies gezegd?
Wat spannend!quote:Op zondag 18 september 2011 03:33 schreef Oerbeer het volgende:
Ik...Heb...Zonet...Afgewassen... Om 3 uur snachts!
Juist wel, mensen in real moet je koesteren. Mensen online zijn juist wat minder belangrijk.quote:Op zondag 18 september 2011 03:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Iemand in real, dus niet belangrijk.
Ja ik vond het eigenlijk ook lulligquote:Op zondag 18 september 2011 03:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Valt me van jouw tegen, zo'n opmerking.
Hele huis opgeruimd/schoongemaakt. De terugkerende wekelijkse rotklus. En dan die afwas uitstellen tot midden in de nachtquote:
Ja duh, maar ik bedoelde dat het voor jou niet belangrijk was om aan te horen.quote:Op zondag 18 september 2011 03:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist wel, mensen in real moet je koesteren. Mensen online zijn juist wat minder belangrijk.
Honger hmm, dat doet me er aan herinneren dat ik de planten nog water moet geven.quote:Op zondag 18 september 2011 03:35 schreef BBQSausage het volgende:
Afwas, hmm, dat doet me er aan herinneren dat ik honger heb.
Juist.quote:Op zondag 18 september 2011 03:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist wel, mensen in real moet je koesteren. Mensen online zijn juist wat minder belangrijk.
Crap. De planten...quote:Op zondag 18 september 2011 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Honger hmm, dat doet me er aan herinneren dat ik de planten nog water moet geven.
Spouwer had ook zoiets vandaagquote:Op zondag 18 september 2011 03:34 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hele huis opgeruimd/schoongemaakt. De terugkerende wekelijkse rotklus. En dan die afwas uitstellen tot midden in de nacht
O.quote:Op zondag 18 september 2011 03:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Honger hmm, dat doet me er aan herinneren dat ik de planten nog water moet geven.
Daar was ik stiekem al bang voor, dat je het niet wilde delen.quote:Op zondag 18 september 2011 03:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja duh, maar ik bedoelde dat het voor jou niet belangrijk was om aan te horen.
Jij bent toch niet geïnteresseerd in 17-jarig pubergezeik.quote:Op zondag 18 september 2011 03:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar was ik stiekem al bang voor, dat je het niet wilde delen.
Wie is hij?quote:Op zondag 18 september 2011 03:36 schreef coban het volgende:
IK ZEG JULLIE hij achtervolgt mij ik meen het
Je zou haast denkn dat ze geen leven hebbenquote:Op zondag 18 september 2011 03:36 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou zeg, wat is het wat met die FOK!kers.
Ik wel.quote:Op zondag 18 september 2011 03:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent toch niet geïnteresseerd in 17-jarig pubergezeik.
Meh, ik heb toch niets anders om handen momenteel.quote:Op zondag 18 september 2011 03:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent toch niet geïnteresseerd in 17-jarig pubergezeik.
WIEquote:Op zondag 18 september 2011 03:36 schreef coban het volgende:
IK ZEG JULLIE hij achtervolgt mij ik meen het
quote:Op zondag 18 september 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik luister pas oldskool muziek.
8000 posts... en allemaal gemaakt in spaartijd, dus uit verveling.....quote:Op zondag 18 september 2011 03:37 schreef coban het volgende:
[..]
Je zou haast denkn dat ze geen leven hebben
quote:Op zondag 18 september 2011 03:38 schreef aight1 het volgende:
Oh tfoe ik spuug op die mug whehdhshgwvdccx
Muggen die steken zijn vrouwtje /quote:
Omgquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 03:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Muggen die steken zijn vrouwtje /![]()
Muggen die niet steken zijn mannetje en willen seks met je /
Waarom.quote:Op zondag 18 september 2011 03:40 schreef GGMM het volgende:
Jullie zullen blij zijn om te horen dat ik thee drink momenteel.
Ik ookquote:Op zondag 18 september 2011 03:40 schreef GGMM het volgende:
Oké, bedankt voor het melden.quote:Op zondag 18 september 2011 03:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ben niet zo dronken gisteren was erger toen ging ik op straat liggen om naar maan te kijkenquote:
Thee zetten kost echt heel veel moeite.quote:Op zondag 18 september 2011 03:42 schreef coban het volgende:
Wie gaat midden in de nacht zoveel moeite doen
Baasquote:Op zondag 18 september 2011 03:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dronken gisteren was erger toen ging ik op straat liggen om naar maan te kijken
Ik, ik ga zo 8 broodjes ham-kaas-ananas maken, die doe ik in een voorverwarmde oven, en dan bak ik ze lekker af, en dan eet ik ze lekker op. En terwijl ik wacht, frituur ik nog even 3 frikandelen en twee hamburgers, maak ik van de frikandellen, frikandellen speciaal, en de hamburgers leg ik op een broodje, en dat worden dan hamburgers speciaal, met zelf gesneden ui. Oja, en terwijl ik wacht op het frituren zet ik het tosti-ijzer aan, en maak ik daar nog 4 tosti's mee klaar.quote:Op zondag 18 september 2011 03:42 schreef coban het volgende:
Wie gaat midden in de nacht zoveel moeite doen
Als het net zo interessant is als je voorgaande 12563 berichten zal het wel niet boeiend geweest zijn.quote:
De mug heeft je gestoken 1-1-2 quuiiickk!quote:
Nietes.quote:Op zondag 18 september 2011 03:44 schreef Rezania het volgende:
Zo, TC is afgelopen, ik was op het einde de enige van UDOWU die over was.
Ja, dat was ik. Sorry man.quote:Op zondag 18 september 2011 03:44 schreef Rezania het volgende:
Toen kwam er één of andere gozer die over ONZ regeerde of zo en lachte me uit omdat ik een bril had.
Keiharde diss dit ik moest huilen wie troost mijquote:Op zondag 18 september 2011 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het net zo interessant is als je voorgaande 12563 berichten zal het wel niet boeiend geweest zijn.
I jizzedquote:Op zondag 18 september 2011 03:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik, ik ga zo 8 broodjes ham-kaas-ananas maken, die doe ik in een voorverwarmde oven, en dan bak ik ze lekker af, en dan eet ik ze lekker op. En terwijl ik wacht, frituur ik nog even 3 frikandelen en twee hamburgers, maak ik van de frikandellen, frikandellen speciaal, en de hamburgers leg ik op een broodje, en dat worden dan hamburgers speciaal, met zelf gesneden ui. Oja, en terwijl ik wacht op het frituren zet ik het tosti-ijzer aan, en maak ik daar nog 4 tosti's mee klaar.
Hij is bezig ja die kutmug. Kijk hoe lief ik ben hem een leven te gunnenquote:Op zondag 18 september 2011 03:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De mug heeft je gestoken 1-1-2 quuiiickk!
Toen je zolang niet reageerde hoopte ik dat je aan het typen was wat je nou precies had gezegd tegen iemand in real life.quote:
Het is écht niet interessant.quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen je zolang niet reageerde hoopte ik dat je aan het typen was wat je nou precies had gezegd tegen iemand in real life.
Nee, zie je mij serieus al op TC zitten?quote:Op zondag 18 september 2011 03:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus?Was echt niet grappig of zo.
Wat heb je gedaan vanavond?quote:
In tegenstelling tot de rest hier?quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is écht niet interessant.
Nee, je hebt een punt.quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, zie je mij serieus al op TC zitten?
Mja, dat is wel droevig idd.quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, zie je mij serieus al op TC zitten?
Afgewassen en halve huisraad staan schoonmaken.quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan vanavond?
En jullie zijn veel te actief, ik hou het niet bij.
http://thuisbezorgd.nl/quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef coban het volgende:
Ik heb honger als jullie toch zoveel moeite kunnen doen (oerbeer) maak dan eten voor me EN WEL NU
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik kreeg de spontaane honger van bbq
Klinkt leuk zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 03:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Afgewassen en halve huisraad staan schoonmaken.
Hoe logisch...quote:Op zondag 18 september 2011 03:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt leuk zeg.
Ik ben uit geweest. Nog gekeken of ik Ragboer zag, aangezien hij mij elk weekend vraagt of ik ook naar die kroeg ga, maar niet gespot..
Wat droevig is is mensen uitlachen omdat ze een bril hebben, dat deed iemand net.quote:
Srry dacht dat jij had getyptquote:Op zondag 18 september 2011 03:48 schreef Oerbeer het volgende:
Moet ik het nou voedsel bereiden of BBQ?
Ragboer had een begrafenis vandaag, ik denk niet dat hij uit is gegaan.quote:Op zondag 18 september 2011 03:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt leuk zeg.
Ik ben uit geweest. Nog gekeken of ik Ragboer zag, aangezien hij mij elk weekend vraagt of ik ook naar die kroeg ga, maar niet gespot..
Maar ik heb net alles schoongemacht en dan die afwas...quote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef coban het volgende:
[..]
Srry dacht dat jij had getypt
Maar jij mag ook wel maken hoor
Ohja tuurlijk fokkers komen niet buiten.quote:Op zondag 18 september 2011 03:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoe logisch...Is een FOK!ker he.
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ragboer had een begrafenis vandaag, ik denk niet dat hij uit is gegaan.
Eens.quote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat droevig is is mensen uitlachen omdat ze een bril hebben, dat deed iemand net.Wat een loser.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:48 schreef Oerbeer het volgende:
Moet ik het nou voedsel bereiden of BBQ?
Idd, maak jij het maar Oerbeer, scheelt mij weer het kopen van een frituurpan, tosti-ijzer, ananas, en frikandellen.quote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef coban het volgende:
[..]
Srry dacht dat jij had getypt
Maar jij mag ook wel maken hoor
Nieteens voor mijquote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar ik heb net alles schoongemacht en dan die afwas...
Mja ik overweeg het even.
Wel een mooie gedachte.quote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Maar maak je niet druk, mensen die andere mensen uitlachen op basis van hun uiterlijk zijn zelf ontzettend onzeker. Waarschijnlijk was die persoon zelf oerlelijk.
Hits!quote:Op zondag 18 september 2011 03:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij en ik Merel.. Jij en ik..
quote:Op zondag 18 september 2011 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, maak jij het maar Oerbeer, scheelt mij weer het kopen van een frituurpan, tosti-ijzer, ananas, en frikandellen.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Idd, maak jij het maar Oerbeer, scheelt mij weer het kopen van een frituurpan, tosti-ijzer, ananas, en frikandellen.
Jatognietan!quote:
Ik kon niet slapen, en het is inmiddels 4 uur.quote:
trustennnnnnnnquote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen, ik ben kapot. Uitgaan eist teveel na vele dagen werken. Ik word oud.
Slaap lekker
Je Huppelmutseerdquote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen, ik ben kapot. Uitgaan eist teveel na vele dagen werken. Ik word oud.
Slaap lekker
Welterusten.quote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef 92Merel het volgende:
Slaap lekker
Oh, maar dan is het al koud als ik er ben.quote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
![]()
Doorgeefluikje is in de Spaarnwouderstraat te Haarlem. Dan hang ik wel het FOK! logo voor het raam.
Ik eet (nog) niet.quote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil eten omdat ullie eten
maar wat
Ik heb een ook een magnetron. Kan het ook in de oven warmhouden. Service van de zaak.quote:Op zondag 18 september 2011 03:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het al koud als ik er ben.
Dat heb ik wel vaker.quote:Op zondag 18 september 2011 03:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel een mooie gedachte.Sowieso durfde hij zijn cam niet aan te zetten, misschien heb je wel gelijk.
![]()
Ouchquote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen, en het is inmiddels 4 uur.
Wow, wat een kwaliteit. Ik denk dat ik je ga aanmelden voor de warme douche van Radar. Die verdien jij wel!quote:Op zondag 18 september 2011 03:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb een ook een magnetron. Kan het ook in de oven warmhouden. Service van de zaak.
yesquote:Op zondag 18 september 2011 03:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen die nu wakker is heeft obesitas
Vast wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Tof zegquote:Op zondag 18 september 2011 03:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wow, wat een kwaliteit. Ik denk dat ik je ga aanmelden voor de warme douche van Radar. Die verdien jij wel!![]()
![]()
Ik pak zo een volkoren sneetje brood en besmeur die met calvé mayo. Dan doe ik dar zo hendig een plakje euroshopper 48+ belegen kaas erop en een plakje goedkope schouderham.quote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil eten omdat ullie eten
maar wat
Mischien nog een kopje instant runder-bouillon soep van de huismerk deka.
Dan luister ik nog wat olds'kool.
En dan ga ik douchen/tanden pfoetsen en kruip ik op mijn tweezits bank..
Jij?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
Ik zie er echt dood uit door verkloot slaapritmewie heeft dit nog meer
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Dat ga ik dus nu doenquote:Op zondag 18 september 2011 03:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ouch
Daarom doe ik gewoon nooit een poging, maar ga ik pas als ik echt moe ben.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 03:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vast wel.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoiler is wel een note waard eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wanneer tiefert BBQsausage nou eens helemaal op van dit Forum, iedereen haat hem.Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Been there.quote:Op zondag 18 september 2011 03:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja ik dus welMaar ik ben te lui om op te staan .;(
![]()
Ik ook, ik hoor allang te slapen.quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef coban het volgende:
Wat?quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die spoiler is wel een note waard eigenlijk
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Hou nou eens op. Verwerk het.quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wanneer tiefert BBQsausage nou eens helemaal op van dit Forum, iedereen haat hem.![]()
Ik. Ik ben veels te actief snachts. Laatste tijd steeds meer moeite om deadlines te halen. Ternauwernood.quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef coban het volgende:
![]()
Ik niets.quote:Op zondag 18 september 2011 03:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik pak zo een volkoren sneetje brood en besmeur die met calvé mayo. Dan doe ik dar zo hendig een plakje euroshopper 48+ belegen kaas erop en een plakje goedkope schouderham.
Mischien nog een kopje instant runder-bouillon soep van de huismerk deka.
Dan luister ik nog wat olds'kool.
En dan ga ik douchen/tanden pfoetsen en kruip ik op mijn tweezits bank..
Jij?
Ik ga zo slapen![]()
Die "Grapje, geen note please"quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoor allang te slapen.
[..]
Wat?![]()
![]()
Ik niet. Ik haat niemand hier.quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wanneer tiefert BBQsausage nou eens helemaal op van dit Forum, iedereen haat hem.![]()
your insight serves you well young paddawanquote:Op zondag 18 september 2011 03:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen die nu wakker is heeft obesitas
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
ahhaahquote:Op zondag 18 september 2011 03:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
your insight serves you well young paddawan![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 03:57 schreef coban het volgende:
Ikbenserieus beter ga je niet haten op BBQ hij is baas![]()
BBQSausage je bent te moe om nu te begrijpenquote:![]()
Ik ga nu wachten totdat ik moe ben en dan pas ga ik slapen.
Gelijk heb je, ik heb er ook zo veel last van enzo.quote:Nee, dat is een gevolg van een oorzaak.quote:Op zondag 18 september 2011 03:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou Ikbenserieus, dit is dus dé reden.
Alleen de oorzaak weet ik nog niet.Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Ohja jaquote:Op zondag 18 september 2011 03:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je zei ik zie er dood uit door verkloot slaapritme
Ik word met de dag erger ik lijk nu 80 jaar met grote donkere kringen en wallen enOOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Het is hier gezelliger dan in NB
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
hahaahahaahhaa geksquote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja ja
Ik word met de dag erger ik lijk nu 80 jaar met grote donkere kringen en wallen enO![]()
Ooh, ik had m'n eigen post niet meer onthouden, dus ik dacht dat ik iets anders had getypt.quote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
BBQSausage je bent te moe om nu te begrijpen![]()
Ik ga nu wachten totdat ik moe ben en dan pas ga ik slapen.__!
![]()
Dat blijkt, anders was je er niet wéér over begonnen.quote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik heb er ook zo veel last van enzo.
Ik vind je aardig, dat moet genoeg zijn.![]()
Oerbeer & Coban,
''Beter ga je niet haten op BBQsausage''
Dat worstje![]()
Wat waren jullie van plan als ik dat wel deed dan?![]()
Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Mi go sriebbie no-no. daaaahg ahllemaaahl! /rastaheksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, ik had m'n eigen post niet meer onthouden, dus ik dacht dat ik iets anders had getypt.__!
![]()
Heb je wat opquote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, ik had m'n eigen post niet meer onthouden, dus ik dacht dat ik iets anders had getypt.__!
Het maakt niet uit hoe weinig ik slaap, ik zie er nooit ouder uit dan 21!quote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja ja
Ik word met de dag erger ik lijk nu 80 jaar met grote donkere kringen en wallen enO
Ik bied me aan.quote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil fittie met iemand en WEL NU![]()
BBQ IS WEL 2 METERquote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
Oerbeer & Coban,
Dat worstje![]()
![]()
Kom dan bezem.quote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil fittie met iemand en WEL NUOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Niks.quote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
Oerbeer & Coban,
Dat worstje![]()
![]()
![]()
Doe rustig man. Ik mag jullie allebei mr als hij geen contact met je wilt dan kun je er weinig tegen inbrengen ofwel somsquote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
Oerbeer & Coban,
Dat worstje![]()
Wat waren jullie van plan als ik dat wel deed dan?
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Nee, maar afgelopen nacht wel maar een half uurtje slaap gehad. Misschien dat dat er iets mee te maken heeftquote:![]()
![]()
Moet ik me aanbieden?quote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee dat kan niet
jij ebnt altijd sarcastisch
i moet iemand hebben die alles serieus neemt
Dan houdt het op.quote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee dat kan niet
i moet iemand hebben die alles serieus neemt![]()
KOM DAN KOM DAN WE GAAN BITCHFIGHTEEEEEENquote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil fittie met iemand en WEL NUOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
toevallig, er is zo'n user met een naam die precies zegt wat jij zoekt.quote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee dat kan niet
i moet iemand hebben die alles serieus neemt![]()
![]()
JIJ BENT TACHTIGquote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef coban het volgende:
[..]
KOM DAN KOM DAN WE GAAN BITCHFIGHTEEEEEEN![]()
Kom dan.quote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee dat kan niet
i moet iemand hebben die alles serieus neemtŻ_(ツ)_/Ż![]()
Woon er geen Molukker in je straat die je kan verbouwen?quote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
KOM DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Omg, het is 4 uur geweest.En ik wil nog steeds niet naar bed.
Dat is het ook, totale ontspanning nu.quote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt, anders was je er niet wéér over begonnen.
Ik vind je aardig, dat moet genoeg zijn.
Maarja, je verveelt je en je moet wat he.![]()
![]()
Verder neem het allemaal niet te serieus hier op FOK!Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Gelukkig maar, je kwam even over alsof het je echt wat deed.quote:Op zondag 18 september 2011 04:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dat is het ook, totale ontspanning nu.
Maarja, je verveelt je en je moet wat he.![]()
![]()
Verder neem het allemaal niet te serieus hier op FOK!![]()
neequote:Op zondag 18 september 2011 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Woon er geen Molukker in je straat die je kan verbouwen?
mijn buurvrouw is turks en lief
enn rest allemaal cheeseheads![]()
JA EN?! HAD JE WAT DAN WOLLAH SAGHBIquote:Op zondag 18 september 2011 04:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JIJ BENT 17
nog in e groei dus
srryŻ_(ツ)_/Ż![]()
Hoezo is het hier 's nachts gezelliger dan overdag?
Omdat ik er dan ben.quote:Op zondag 18 september 2011 04:03 schreef Rezania het volgende:
Hoezo is het hier 's nachts gezelliger dan overdag?![]()
Mensen die naar lengte kijken bij eem vechtwedstrijd
TSSSSSSSSSSOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Dan heeft opeens iedereen een leven, zeggen ze.quote:Op zondag 18 september 2011 04:03 schreef Rezania het volgende:
Hoezo is het hier 's nachts gezelliger dan overdag?![]()
![]()
Omdat 's nachts iedereen in een mongool verandert.quote:Op zondag 18 september 2011 04:03 schreef Rezania het volgende:
Hoezo is het hier 's nachts gezelliger dan overdag?Ż_(ツ)_/Ż![]()
Omdat dan de mods dronken onder de tafel liggen denk ik.quote:Op zondag 18 september 2011 04:03 schreef Rezania het volgende:
Hoezo is het hier 's nachts gezelliger dan overdag?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: