Been there.quote:Op zondag 18 september 2011 03:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja ik dus welMaar ik ben te lui om op te staan .;(
Ik ook, ik hoor allang te slapen.quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef coban het volgende:
Ik zie er echt dood uit door verkloot slaapritmewie heeft dit nog meer
Wat?quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die spoiler is wel een note waard eigenlijk
Hou nou eens op. Verwerk het.quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wanneer tiefert BBQsausage nou eens helemaal op van dit Forum, iedereen haat hem.
Ik. Ik ben veels te actief snachts. Laatste tijd steeds meer moeite om deadlines te halen. Ternauwernood.quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef coban het volgende:
Ik zie er echt dood uit door verkloot slaapritmewie heeft dit nog meer
Ik niets.quote:Op zondag 18 september 2011 03:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik pak zo een volkoren sneetje brood en besmeur die met calvé mayo. Dan doe ik dar zo hendig een plakje euroshopper 48+ belegen kaas erop en een plakje goedkope schouderham.
Mischien nog een kopje instant runder-bouillon soep van de huismerk deka.
Dan luister ik nog wat olds'kool.
En dan ga ik douchen/tanden pfoetsen en kruip ik op mijn tweezits bank..
Jij?
Die "Grapje, geen note please"quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoor allang te slapen.
[..]
Wat?
Ik niet. Ik haat niemand hier.quote:Op zondag 18 september 2011 03:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wanneer tiefert BBQsausage nou eens helemaal op van dit Forum, iedereen haat hem.
your insight serves you well young paddawanquote:Op zondag 18 september 2011 03:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen die nu wakker is heeft obesitas
ahhaahquote:Op zondag 18 september 2011 03:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
your insight serves you well young paddawan
quote:Op zondag 18 september 2011 03:57 schreef coban het volgende:
Ikbenserieus beter ga je niet haten op BBQ hij is baas
BBQSausage je bent te moe om nu te begrijpenquote:
Gelijk heb je, ik heb er ook zo veel last van enzo.quote:
Nee, dat is een gevolg van een oorzaak.quote:Op zondag 18 september 2011 03:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou Ikbenserieus, dit is dus dé reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |