Nee ik ken wel goede mods van dit forum. Zo nodig ben je ook weer niet, zegmaar.quote:Op zondag 18 september 2011 03:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal je forum ook niet succesvol worden.
wat the fuckquote:Op zondag 18 september 2011 03:17 schreef bang_bros het volgende:
Oke dan, maak straks me hele lichaam vol, jim tatoeëert die shit jep der moet inkt op, de movement die never stopt al die mannen zijn getatoeëerd check me boevekop, de mannen lachen niet, alleen als 't om geld gaat, sure swaggerhood, check de bling in voorraad, de goonz zijn klaar om te bozzen, chicks vinden ons leuk omdat we leuke zaken voor hun oplossen, ik zie me liever in de criiiib, zippum gaa stuk, (hahaha) fock een hater en een bitch, genoeg dus mainnnn...
Wat schattig!quote:Op zondag 18 september 2011 03:18 schreef coban het volgende:
Wat gaat iedereen mods aanbidden
@mk whyyy
watskeburt meisjequote:
Liefjquote:Op zondag 18 september 2011 03:18 schreef coban het volgende:
Wat gaat iedereen mods aanbidden
@mk whyyy
Da's, kutquote:Op zondag 18 september 2011 03:18 schreef BBQSausage het volgende:
Omg dit meen je toch niet.
Ik ben dus echt al 2 jaar bezig met de overname van een domeinnaam. Dus ik kijk vandaag even of er eindelijk schot in de zaak zit, is dat domein dus opeens van iemand anders.![]()
![]()
Wat met jou?quote:Op zondag 18 september 2011 03:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boh soms doe ik moeilijk om de kleinster dingewn
fsaka met mij
http://dump.itquote:
BESTRAAT NIETquote:Op zondag 18 september 2011 03:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://dump.it
Was 2 jaar lang aan het onderhandelen met de vorige eigenaar, totdat hij een paar maanden terug niks meer van zich liet horen. Nu is hij dus opeens van een andere kerel.
MarokkaanseKip jij kunt mij wel helpen.... Ik vind jouw altijd al een lieve user.quote:
Wat dan?quote:Op zondag 18 september 2011 03:21 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
MarokkaanseKip jij kunt mij wel helpen.... Ik vind jouw altijd al een lieve user.
Vraag eens aan BBQ, de reden dat hij mijn bericht geblokt heeft.
girl, keep ya head upquote:Op zondag 18 september 2011 03:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
longgggggggggggg storyyyyyyy
Omdat het kan natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 03:22 schreef coban het volgende:
[..]
Nee idd ben nu aan het zelfpijnigen met mes
quote:
Mja, bestaat wel. Is alleen vrij recent overgenomen, dus kan zijn dat hij nog niet overal "online" staat.quote:
Nee dan word ik boosquote:Op zondag 18 september 2011 03:23 schreef coban het volgende:
Iemand sla me
Zo hard dat ik buiten bewustzijn raak
nee.quote:Op zondag 18 september 2011 03:23 schreef coban het volgende:
Iemand sla me
Zo hard dat ik buiten bewustzijn raak
Ga je slapen dan?quote:Op zondag 18 september 2011 03:24 schreef coban het volgende:
Aight is volgens mij dronken ofzo, slaaplekker
Nee hoooorquote:Op zondag 18 september 2011 03:24 schreef coban het volgende:
Aight is volgens mij dronken ofzo, slaaplekker
quote:Op zondag 18 september 2011 03:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat lul je nou?Ik ben gewoon een turkse menner hoor>
Aii dies harrrddquote:Op zondag 18 september 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik luister pas oldskool muziek.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:28 schreef coban het volgende:
Serieus rezania, als ik daar bij je zou zijn dan had je klappen gekregen.
Hou je in liefquote:Op zondag 18 september 2011 03:28 schreef coban het volgende:
Serieus rezania, als ik daar bij je zou zijn dan had je klappen gekregen.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:30 schreef coban het volgende:
Nee klappen lul
Zo'n harde rechtse of linkse precies op je kaaklijn
Soms zeg ik dingen tegen iemand waarvan ik denk tering, moest dat nou?quote:
Hb je gekwetst?quote:Op zondag 18 september 2011 03:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Soms zeg ik dingen tegen iemand waarvan ik denk tering, moest dat nou?
Maar heeft iedereen weleens denk ik.
Tegen wie heb je wat precies gezegd?quote:Op zondag 18 september 2011 03:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik vergeef het je hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 03:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Respectquote:Op zondag 18 september 2011 03:33 schreef Oerbeer het volgende:
Ik...Heb...Zonet...Afgewassen... Om 3 uur snachts!
Valt me van jou tegen, die w.quote:Op zondag 18 september 2011 03:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Valt me van jouw tegen, zo'n opmerking.
Ja, en net voor je dat doet, krijg je een gevoel dat je beetje flauwvalt?quote:Op zondag 18 september 2011 03:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Soort van.quote:
Iemand in real, dus niet belangrijk.quote:Op zondag 18 september 2011 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen wie heb je wat precies gezegd?
Wat spannend!quote:Op zondag 18 september 2011 03:33 schreef Oerbeer het volgende:
Ik...Heb...Zonet...Afgewassen... Om 3 uur snachts!
Juist wel, mensen in real moet je koesteren. Mensen online zijn juist wat minder belangrijk.quote:Op zondag 18 september 2011 03:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Iemand in real, dus niet belangrijk.
Ja ik vond het eigenlijk ook lulligquote:Op zondag 18 september 2011 03:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Valt me van jouw tegen, zo'n opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |