Jij bent niet makkelijk hè?quote:Op zondag 18 september 2011 01:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leuk, maar naar 10000 x horen wel klaar mee.
Oh die 2e die ken ik die is wel leuk jaquote:
ditquote:Op zondag 18 september 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
BTW, Deel #222, moet ik gepost hebben.
quote:Op zondag 18 september 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
Is de OP niet genoeg danquote:Op zondag 18 september 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
Ja vind haar liedjes wel vrij veel op elkaar lijken op de een of andere manier.quote:Op zondag 18 september 2011 01:59 schreef Rezania het volgende: een mooi liedje, maar vrolijk is anders.
Ik niet, ik hoor het verschil wel.quote:Op zondag 18 september 2011 02:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja vind haar liedjes wel vrij veel op elkaar lijken op de een of andere manier.
Nederlands kan je gewoon verwijderen, heb ik ook allang gedaan.quote:Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef Oerbeer het volgende:
Heh. Irritant. Elke keer verspringt dat toestsenbord indeling geval van EN naar NL
Wie heeft er nou een Nederlands pauper toetsenbord...
ik ben laproquote:Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe kan dit ? MK die niet de lapo heeft
Herkenbaarquote:Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef Oerbeer het volgende:
Heh. Irritant. Elke keer verspringt dat toetsenbord indeling geval van EN naar NL
Wie heeft er nou een Nederlands pauper toetsenbord...
Gedaan. Thanks.quote:Op zondag 18 september 2011 02:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederlands kan je gewoon verwijderen, heb ik ook allang gedaan.
waar is pimmetje?quote:
ban voor jaar weet nogsteeds niet waaromquote:
wow das wel langquote:Op zondag 18 september 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
ban voor jaar weet nogsteeds niet waarom
Slaap lekker zussiequote:
Ja, geen idee waaromquote:
hmm wel lang enzo, hij maakt vast wel kloon ofzo.quote:Op zondag 18 september 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
ban voor jaar weet nogsteeds niet waarom
pas op met je gehoor meisje, je hebt maar 1 gehoor enzo en ze weten er niets van. ben je doof dan ben je gewoon genaaid blegh bahquote:Op zondag 18 september 2011 02:05 schreef Meloewa het volgende:
Waarom klinkt hoog volume zo zacht , volgens mij word ik doof.
ik heb een keer na het uitgaan 4 dagen lang een piep gehad, echt ik schrok met doodquote:Op zondag 18 september 2011 02:06 schreef Ragboer het volgende:
Heb ik ook, haha. Muziek klinkt steeds zachter, heb toen maar gehoorberschermin gekocht voor op festivals, haha.
quote:Op zondag 18 september 2011 02:06 schreef Ragboer het volgende:
Heb ik ook, haha. Muziek klinkt steeds zachter, heb toen maar gehoorberschermin gekocht voor op festivals, haha.
Ik na terugkomst van vakantie, door die druk in de lucht bij het landen.quote:Op zondag 18 september 2011 02:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb een keer na het uitgaan 4 dagen lang een piep gehad, echt ik schrok met dood
tinychat has taken overquote:Op zondag 18 september 2011 02:19 schreef Rezania het volgende:
Wat is dit dan? UDOWU is gewoon dood om 10 voor half 3?
Cool die tekentjesquote:
Hij staat wel op de smiley lijst.quote:Op zondag 18 september 2011 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat is toch geen smiley meer.
Awh, wat schattig!quote:Op zondag 18 september 2011 02:32 schreef coban het volgende:
Kanniet slapen man iemand sla me in slaap plieez
SM?quote:Op zondag 18 september 2011 02:32 schreef coban het volgende:
slaap kindje slaapquote:Op zondag 18 september 2011 02:32 schreef coban het volgende:
Rijmtechnisch zit het niet helemaal fantastisch in elkaar.quote:Op zondag 18 september 2011 02:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
slaap kindje slaap
daar buiten loopt een kip
een kip met 2 poten
die p_z scheef getekend heeft
slaap kindje slaap
daar buien loopt een kop
quote:Op zondag 18 september 2011 02:34 schreef coban het volgende:
Ik geloof in een dag dat jullie mijn woorden normaal opvatten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |