ahhaahquote:Op zondag 18 september 2011 03:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
your insight serves you well young paddawan
quote:Op zondag 18 september 2011 03:57 schreef coban het volgende:
Ikbenserieus beter ga je niet haten op BBQ hij is baas
BBQSausage je bent te moe om nu te begrijpenquote:
Gelijk heb je, ik heb er ook zo veel last van enzo.quote:
Nee, dat is een gevolg van een oorzaak.quote:Op zondag 18 september 2011 03:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou Ikbenserieus, dit is dus dé reden.
Ohja jaquote:Op zondag 18 september 2011 03:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je zei ik zie er dood uit door verkloot slaapritme
hahaahahaahhaa geksquote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja ja
Ik word met de dag erger ik lijk nu 80 jaar met grote donkere kringen en wallen enO
Ooh, ik had m'n eigen post niet meer onthouden, dus ik dacht dat ik iets anders had getypt.quote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
BBQSausage je bent te moe om nu te begrijpen![]()
Ik ga nu wachten totdat ik moe ben en dan pas ga ik slapen.
Dat blijkt, anders was je er niet wéér over begonnen.quote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik heb er ook zo veel last van enzo.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, ik had m'n eigen post niet meer onthouden, dus ik dacht dat ik iets anders had getypt.__!
Heb je wat opquote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, ik had m'n eigen post niet meer onthouden, dus ik dacht dat ik iets anders had getypt.__!
Het maakt niet uit hoe weinig ik slaap, ik zie er nooit ouder uit dan 21!quote:Op zondag 18 september 2011 03:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja ja
Ik word met de dag erger ik lijk nu 80 jaar met grote donkere kringen en wallen enO
Ik bied me aan.quote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil fittie met iemand en WEL NU
BBQ IS WEL 2 METERquote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
Oerbeer & Coban,
''Beter ga je niet haten op BBQsausage''
Dat worstje![]()
Wat waren jullie van plan als ik dat wel deed dan?![]()
Kom dan bezem.quote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil fittie met iemand en WEL NU
Niks.quote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
Oerbeer & Coban,
Dat worstje![]()
Doe rustig man. Ik mag jullie allebei mr als hij geen contact met je wilt dan kun je er weinig tegen inbrengen ofwel somsquote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
Oerbeer & Coban,
Dat worstje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |