Nee, maar afgelopen nacht wel maar een half uurtje slaap gehad. Misschien dat dat er iets mee te maken heeftquote:
Moet ik me aanbieden?quote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee dat kan niet
jij ebnt altijd sarcastisch
i moet iemand hebben die alles serieus neemt
Dan houdt het op.quote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee dat kan niet
KOM DAN KOM DAN WE GAAN BITCHFIGHTEEEEEENquote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil fittie met iemand en WEL NU
toevallig, er is zo'n user met een naam die precies zegt wat jij zoekt.quote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee dat kan niet
JIJ BENT TACHTIGquote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef coban het volgende:
[..]
KOM DAN KOM DAN WE GAAN BITCHFIGHTEEEEEEN
Kom dan.quote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee dat kan niet
Woon er geen Molukker in je straat die je kan verbouwen?quote:Op zondag 18 september 2011 04:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
KOM DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Dat is het ook, totale ontspanning nu.quote:Op zondag 18 september 2011 03:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt, anders was je er niet wéér over begonnen.
Ik vind je aardig, dat moet genoeg zijn.
Gelukkig maar, je kwam even over alsof het je echt wat deed.quote:Op zondag 18 september 2011 04:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dat is het ook, totale ontspanning nu.
Maarja, je verveelt je en je moet wat he.![]()
![]()
Verder neem het allemaal niet te serieus hier op FOK!
neequote:Op zondag 18 september 2011 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Woon er geen Molukker in je straat die je kan verbouwen?
JA EN?! HAD JE WAT DAN WOLLAH SAGHBIquote:Op zondag 18 september 2011 04:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JIJ BENT 17
nog in e groei dus
srry
Omdat ik er dan ben.quote:Op zondag 18 september 2011 04:03 schreef Rezania het volgende:
Hoezo is het hier 's nachts gezelliger dan overdag?
Dan heeft opeens iedereen een leven, zeggen ze.quote:Op zondag 18 september 2011 04:03 schreef Rezania het volgende:
Omdat 's nachts iedereen in een mongool verandert.quote:Op zondag 18 september 2011 04:03 schreef Rezania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |