Klinkt leuk zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 03:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Afgewassen en halve huisraad staan schoonmaken.
Hoe logisch...quote:Op zondag 18 september 2011 03:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt leuk zeg.
Ik ben uit geweest. Nog gekeken of ik Ragboer zag, aangezien hij mij elk weekend vraagt of ik ook naar die kroeg ga, maar niet gespot..
Wat droevig is is mensen uitlachen omdat ze een bril hebben, dat deed iemand net.quote:
Srry dacht dat jij had getyptquote:Op zondag 18 september 2011 03:48 schreef Oerbeer het volgende:
Moet ik het nou voedsel bereiden of BBQ?
Ragboer had een begrafenis vandaag, ik denk niet dat hij uit is gegaan.quote:Op zondag 18 september 2011 03:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt leuk zeg.
Ik ben uit geweest. Nog gekeken of ik Ragboer zag, aangezien hij mij elk weekend vraagt of ik ook naar die kroeg ga, maar niet gespot..
Maar ik heb net alles schoongemacht en dan die afwas...quote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef coban het volgende:
[..]
Srry dacht dat jij had getypt
Maar jij mag ook wel maken hoor
Ohja tuurlijk fokkers komen niet buiten.quote:Op zondag 18 september 2011 03:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoe logisch...Is een FOK!ker he.
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ragboer had een begrafenis vandaag, ik denk niet dat hij uit is gegaan.
Eens.quote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat droevig is is mensen uitlachen omdat ze een bril hebben, dat deed iemand net.Wat een loser.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:48 schreef Oerbeer het volgende:
Moet ik het nou voedsel bereiden of BBQ?
Idd, maak jij het maar Oerbeer, scheelt mij weer het kopen van een frituurpan, tosti-ijzer, ananas, en frikandellen.quote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef coban het volgende:
[..]
Srry dacht dat jij had getypt
Maar jij mag ook wel maken hoor
Nieteens voor mijquote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar ik heb net alles schoongemacht en dan die afwas...
Mja ik overweeg het even.
Wel een mooie gedachte.quote:Op zondag 18 september 2011 03:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Maar maak je niet druk, mensen die andere mensen uitlachen op basis van hun uiterlijk zijn zelf ontzettend onzeker. Waarschijnlijk was die persoon zelf oerlelijk.
Hits!quote:Op zondag 18 september 2011 03:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij en ik Merel.. Jij en ik..
quote:Op zondag 18 september 2011 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, maak jij het maar Oerbeer, scheelt mij weer het kopen van een frituurpan, tosti-ijzer, ananas, en frikandellen.
quote:Op zondag 18 september 2011 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Idd, maak jij het maar Oerbeer, scheelt mij weer het kopen van een frituurpan, tosti-ijzer, ananas, en frikandellen.
Jatognietan!quote:
Ik kon niet slapen, en het is inmiddels 4 uur.quote:
trustennnnnnnnquote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen, ik ben kapot. Uitgaan eist teveel na vele dagen werken. Ik word oud.
Slaap lekker
Je Huppelmutseerdquote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen, ik ben kapot. Uitgaan eist teveel na vele dagen werken. Ik word oud.
Slaap lekker
Welterusten.quote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef 92Merel het volgende:
Slaap lekker
Oh, maar dan is het al koud als ik er ben.quote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
![]()
Doorgeefluikje is in de Spaarnwouderstraat te Haarlem. Dan hang ik wel het FOK! logo voor het raam.
Ik eet (nog) niet.quote:Op zondag 18 september 2011 03:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik wil eten omdat ullie eten
maar wat
Ik heb een ook een magnetron. Kan het ook in de oven warmhouden. Service van de zaak.quote:Op zondag 18 september 2011 03:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het al koud als ik er ben.
Dat heb ik wel vaker.quote:Op zondag 18 september 2011 03:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel een mooie gedachte.Sowieso durfde hij zijn cam niet aan te zetten, misschien heb je wel gelijk.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |