Ik, ik ga zo 8 broodjes ham-kaas-ananas maken, die doe ik in een voorverwarmde oven, en dan bak ik ze lekker af, en dan eet ik ze lekker op. En terwijl ik wacht, frituur ik nog even 3 frikandelen en twee hamburgers, maak ik van de frikandellen, frikandellen speciaal, en de hamburgers leg ik op een broodje, en dat worden dan hamburgers speciaal, met zelf gesneden ui. Oja, en terwijl ik wacht op het frituren zet ik het tosti-ijzer aan, en maak ik daar nog 4 tosti's mee klaar.quote:Op zondag 18 september 2011 03:42 schreef coban het volgende:
Wie gaat midden in de nacht zoveel moeite doen
Als het net zo interessant is als je voorgaande 12563 berichten zal het wel niet boeiend geweest zijn.quote:
De mug heeft je gestoken 1-1-2 quuiiickk!quote:
Nietes.quote:Op zondag 18 september 2011 03:44 schreef Rezania het volgende:
Zo, TC is afgelopen, ik was op het einde de enige van UDOWU die over was.
Ja, dat was ik. Sorry man.quote:Op zondag 18 september 2011 03:44 schreef Rezania het volgende:
Toen kwam er één of andere gozer die over ONZ regeerde of zo en lachte me uit omdat ik een bril had.
Keiharde diss dit ik moest huilen wie troost mijquote:Op zondag 18 september 2011 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het net zo interessant is als je voorgaande 12563 berichten zal het wel niet boeiend geweest zijn.
I jizzedquote:Op zondag 18 september 2011 03:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik, ik ga zo 8 broodjes ham-kaas-ananas maken, die doe ik in een voorverwarmde oven, en dan bak ik ze lekker af, en dan eet ik ze lekker op. En terwijl ik wacht, frituur ik nog even 3 frikandelen en twee hamburgers, maak ik van de frikandellen, frikandellen speciaal, en de hamburgers leg ik op een broodje, en dat worden dan hamburgers speciaal, met zelf gesneden ui. Oja, en terwijl ik wacht op het frituren zet ik het tosti-ijzer aan, en maak ik daar nog 4 tosti's mee klaar.
Hij is bezig ja die kutmug. Kijk hoe lief ik ben hem een leven te gunnenquote:Op zondag 18 september 2011 03:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De mug heeft je gestoken 1-1-2 quuiiickk!
Toen je zolang niet reageerde hoopte ik dat je aan het typen was wat je nou precies had gezegd tegen iemand in real life.quote:
Het is écht niet interessant.quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen je zolang niet reageerde hoopte ik dat je aan het typen was wat je nou precies had gezegd tegen iemand in real life.
Nee, zie je mij serieus al op TC zitten?quote:Op zondag 18 september 2011 03:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus?Was echt niet grappig of zo.
Wat heb je gedaan vanavond?quote:
In tegenstelling tot de rest hier?quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het is écht niet interessant.
Nee, je hebt een punt.quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, zie je mij serieus al op TC zitten?
Mja, dat is wel droevig idd.quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, zie je mij serieus al op TC zitten?
Afgewassen en halve huisraad staan schoonmaken.quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan vanavond?
En jullie zijn veel te actief, ik hou het niet bij.
http://thuisbezorgd.nl/quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef coban het volgende:
Ik heb honger als jullie toch zoveel moeite kunnen doen (oerbeer) maak dan eten voor me EN WEL NU
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 03:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik kreeg de spontaane honger van bbq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |