SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat mag hier heul nie.quote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Slowchatten. En soms weer laten merken dat ik een vriend heb. Och, daar deed ik het weer
Wat is motd en ik wil ook etenquote:Op zondag 18 september 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
Ik ga eten, MOTD uitkijken en dan slapen.
Ben helemaal kapot.
Maar blijf nog wel even meeposten denk ik.
Match of the Day, de Engelse Studio Sport.quote:
Vandaag 450 euro verloren. Heb dagen dat 't beter gingquote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Match of the Day, de Engelse Studio Sport.
Ach zo. Zeg als we nog eens meeten, kun je dan wat Surinaams eten meenemen? Dat is namelijk superlekker. Alles is iig beter dan het smerige voedsel wat ik elke dag voorgezet krijg -.-quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Match of the Day, de Engelse Studio Sport.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ach zo. Zeg als we nog eens meeten, kun je dan wat Surinaams eten meenemen? Dat is namelijk superlekker. Alles is iig beter dan het smerige voedsel wat ik elke dag voorgezet krijg -.-
Ik deed vroeger altijd voor 3 euro mee met de toto.quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef hasjman het volgende:
[..]
Vandaag 450 euro verloren. Heb dagen dat 't beter ging![]()
Maar dan wel het gene laten staan over dat ik ga slapen en eten voor Newbie moet meenemen.quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
posts verwijderd en notes uitgedeeld. Geen SC!
Dit zijn echt van die discussies die je houd als je een tikkeltje aangeschoten bentquote:Op zondag 18 september 2011 09:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Billy Ocean aan. Koffie erbij en dan nadenken he.
Over het leven, de liefde en hoe we die twee samenvoegen?
En toen had ik het, de beste versierplek. De Coffee Company!
Een bakje koffie, even rustig zitten, rustige omgeving, krantje. Het nieuws van de dag, de koffie van de buurvrouw, op weg naar het werk.
Shit. Busted.quote:Op zondag 18 september 2011 10:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die discussies die je houd als je een tikkeltje aangeschoten bent
Gister Die Hard 1 en 2 gezien, en daarna de helft van The Addams Family. Ik heb al 3 dagen hoofdpijn en ik ben schorquote:Op zondag 18 september 2011 09:20 schreef kedge het volgende:
Nog mensen wezen stappen en versierpogingen gedaan ?
Ik heb gister echt te veel gedronken en was aan het einde van de avond te dronken om nog maar iets te ondernemen. Wel een geslaagd verjaardags- feestje en veel vrouwen gezoend![]()
Nu aan de koffie om bij te komen
Ja hier in dit topicquote:Op zondag 18 september 2011 09:20 schreef kedge het volgende:
Ik heb gister echt te veel gedronken en was aan het einde van de avond te dronken om nog maar iets te ondernemen. Wel een geslaagd verjaardags- feestje en veel vrouwen gezoend![]()
Was gezellig gisteren op FOK!quote:Op zondag 18 september 2011 09:20 schreef kedge het volgende:
Nou snap ik waarom het ook online niet luktquote:Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Uit de OP
2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.
Leuk.![]()
had? Maar welkom hier hoor, of heb je hier wel eerder gepost?quote:
Ik heb hier wel eerder gepost hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 12:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
had? Maar welkom hier hoor, of heb je hier wel eerder gepost?
Nouja ik weet wel een heel klein beetje van hoe het met je gaat van wat je post en zo![]()
Dus denk dat je hier wel op je plek bent
wat bedoel je met het laatste?quote:Op zondag 18 september 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eerder gepost hoor.
You don't know shit.
Ik heb gisteren mijn best gedaan om uit te gaan werkelijk waar.quote:Op zondag 18 september 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
Hai heloefje, hoe gaat het met het uitgaan enzo.
Nee, of telt aanspreken per PM ook als aanspreken?quote:Op zondag 18 september 2011 12:50 schreef debeterebob het volgende:
En heloef ben je je belofte al nagekomen?
Das wel kut, dan ben je serieus genakt. En wel tof van Faye, zo goed kennen jullie elkaar toch ook weer niet?quote:Op zondag 18 september 2011 12:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn best gedaan om uit te gaan werkelijk waar.
Eerst 3 vrienden gepolsd, 2 hadden geen zin 1 had een bruiloft.
Toen zei Faye we gaan uit in Arnhem kan je hier slapen.
Maar dat mocht niet van haar ma.
Dus tsja dan houdt het op he.
[..]
Nee, of telt aanspreken per PM ook als aanspreken?
Okay, dan heb je een goede poging gedaan.quote:Op zondag 18 september 2011 12:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn best gedaan om uit te gaan werkelijk waar.
Eerst 3 vrienden gepolsd, 2 hadden geen zin 1 had een bruiloft.
Toen zei Faye we gaan uit in Arnhem kan je hier slapen.
Maar dat mocht niet van haar ma.
Dus tsja dan houdt het op he.
[..]
Nee, of telt aanspreken per PM ook als aanspreken?
Ik ken Faye redelijk goed we komen wel eens bij elkaar over de vloer.quote:Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das wel kut, dan ben je serieus genakt. En wel tof van Faye, zo goed kennen jullie elkaar toch ook weer niet?
Het komt door het soort vrienden van Heloef, right?quote:Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan heb je een goede poging gedaan.Wel een beetje naaiend dat ze allemaal niet konden.
Neehoor, waarom?quote:Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het komt door het soort vrienden van Heloef, right?
Zijn het ook niet, het lijstje met vrienden waarmee ik uit kan gaan is korter dan het kapsel van Frits Wester.quote:Op zondag 18 september 2011 13:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat het geen uitgaansmensen zijn.
Ja, maar dat telt zeker niet.quote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is er eigenlijk iemand die, behalve dan de acties hier op fok!, actie heeft ondernomen gisteren?
Vertel maar, kunnen we het beoordelenquote:Op zondag 18 september 2011 16:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, maar dat telt zeker niet.
Ik zie jouw naam nog niet bij de meet !quote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hmmm toch goed dat ik thuis was dan
Mijn vriend geregeld en gesjanst met collega's en klanten.quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vertel maar, kunnen we het beoordelen
Hij wist het nog niet zeker...quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam nog niet bij de meet !
Beter dan mijn avond... Ik flirtte op FOK!quote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn vriend geregeld en gesjanst met collega's en klanten.
Met wie?quote:Op zondag 18 september 2011 16:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Beter dan mijn avond... Ik flirtte op FOK!![]()
Al was het wel gezellig!
Waarom ga je nooit uit ? Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen..quote:Op zondag 18 september 2011 16:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Al was het wel gezellig!
Dat klopt, maar heel misschien kom ik wel.quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam nog niet bij de meet !
Het is ook iets wat je kan gaan leren waarderen. En je moet een beetje geluk hebben met je vrienden als je al vrienden hebt. Niet lullig bedoeld.quote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom ga je nooit uit ? Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen..
Nooit gedaan, gehoorprobleempje, aanraakprobleempje, tot voor kort enigszins gameverslaafd geweest... Nu probeer ik mijn leven te beteren en heb eindelijk weer wat vrienden (die niet zoveel uitgaan), maar eigenlijk durf ik niet eensquote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom ga je nooit uit ? Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen..
Je moet ergens beginnen met flirten he.quote:Op zondag 18 september 2011 16:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Al was het wel gezellig!
studieverening is laagdrempelig en als het goed is ben je al lid.quote:Op zondag 18 september 2011 16:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nooit gedaan, gehoorprobleempje, aanraakprobleempje, tot voor kort enigszins gameverslaafd geweest... Nu probeer ik mijn leven te beteren en heb eindelijk weer wat vrienden (die niet zoveel uitgaan), maar eigenlijk durf ik niet eens
Ja, dat is een angst overwinnen voor jezelf. Als je uitgaat dan heb je iig je eerste gratis drankje te pakken, die krijg je van mijquote:Op zondag 18 september 2011 16:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nooit gedaan, gehoorprobleempje, aanraakprobleempje, tot voor kort enigszins gameverslaafd geweest... Nu probeer ik mijn leven te beteren en heb eindelijk weer wat vrienden (die niet zoveel uitgaan), maar eigenlijk durf ik niet eens
Maarja ik heb geen versierproblemen, dus vandaar dat het niet echt telt.quote:Op zondag 18 september 2011 16:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Al was het wel gezellig!
Mijn studievereniging was weinig meer dan iets waar je relatief goedkoop aan je boeken kwam.quote:Op zondag 18 september 2011 16:18 schreef debeterebob het volgende:
studieverening is laagdrempelig en als het goed is ben je al lid.
Bij ons zijn er volgens mij wel borrels en dat soort dingen, maar ik ben er nog maar net en daar dus nog nooit heen geweest... Maar inderdaad, daar kan ik ook nog eens heen proberen te gaan!quote:Op zondag 18 september 2011 17:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mijn studievereniging was weinig meer dan iets waar je relatief goedkoop aan je boeken kwam.
wat is dat gehoorprobleempje dan als ik vragen mag.quote:Op zondag 18 september 2011 16:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb een heel goed gehoor, dat jammer genoeg nauwelijks geluiden filtert, waardoor ik met meerdere mensen in een ruimte de hele tijd 'WATTE?' roep en het idee heb dat ik gek word van het lawaai...quote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat is dat gehoorprobleempje dan als ik vragen mag.
En waarom durf je niet op stap? Wat houd je tegen?
Misselijk en duizelig klacht of niet?quote:Op zondag 18 september 2011 18:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb een heel goed gehoor, dat jammer genoeg nauwelijks geluiden filtert, waardoor ik met meerdere mensen in een ruimte de hele tijd 'WATTE?' roep en het idee heb dat ik gek word van het lawaai...
Nee dat komt door je geslowchat van gister.quote:Op zondag 18 september 2011 18:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Fok heeft door dat ik een vriend heb en kickt daarom deze reeks uit myAT
Huh wat?quote:Op zondag 18 september 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat komt door je geslowchat van gister.
Ik moet eerst maar eens kijken of ik uberhaupt kan. Meet heeft niet de allerhoogste proriteitquote:Op zondag 18 september 2011 16:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij wist het nog niet zeker...
Kom gewoon, debeterebob, als je bekenden ziet zien ze echt niet meteen dat je naar een meet bent voor mensen die versierproblemen hebben
Nee dat mag niet lieverd.quote:
Ja, ook duizeligheid, maar vooral barstende hoofdpijnquote:Op zondag 18 september 2011 18:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Misselijk en duizelig klacht of niet?
Vriendin van me heeft dat ook, die kan bv in een kroeg soms misselijk en moe worden van alle geluiden
Op zich heb je een goed punt.quote:Op zondag 18 september 2011 19:31 schreef Mpj het volgende:
Ik heb net een beetje de topics doorgelezen en het zijn ook áltijd dezelfde mensen die posten 's nachts. Ga nou eens uit met vrienden/klasgenoten/onderneem gewoon iets i.p.v. constant te FOK!ken op het moment wanneer je sowieso iets kan ondernemen qua versieren. Slow chatten schiet toch ook niet op, tenzij je meisjes wilt versieren via FOK! dan.
Wat? De sfeer totaal andersdoor mij?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sinds Firefly en Flepke hier (weer) posten is de sfeer weer anders dan normaal. Net als op momenten dat bijv. mpj en benzin veel posten. Die wekken ook ergernis op bij sommige users.
Sowieso een goed punt. Dan spreek je nu wat af met vrienden voor volgende week. Beetje vooruit denken.quote:Op zondag 18 september 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Op zich heb je een goed punt.
Maar ik heb serieus mijn best gedaan om uit te gaan gister.
Het is een constatering, geen waarde-oordeel, ik vind je een prima kerel.quote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Wat? De sfeer totaal andersdoor mij?
Slaat trouwens nergens op dat Firefly en Flepke zijn geband al waren ze soms wat onrealistisch, negeren is ook een kunst. Probleem is ook de mensen hier die er werkelijk constant weer op ingaan en ellenlange discussies gaan voeren.
[..]
Sowieso een goed punt. Dan spreek je nu wat af met vrienden voor volgende week. Beetje vooruit denken.
Ik fok eerlijk gezegd tussen al die dingen doorquote:Op zondag 18 september 2011 19:31 schreef Mpj het volgende:
Ik heb net een beetje de topics doorgelezen en het zijn ook áltijd dezelfde mensen die posten 's nachts. Ga nou eens uit met vrienden/klasgenoten/onderneem gewoon iets i.p.v. constant te FOK!ken op het moment wanneer je sowieso iets kan ondernemen qua versieren. Slow chatten schiet toch ook niet op, tenzij je meisjes wilt versieren via FOK! dan.
Optelsom.quote:Op zondag 18 september 2011 19:39 schreef Mpj het volgende:
Slaat trouwens nergens op dat Firefly en Flepke zijn geband al waren ze soms wat onrealistisch, negeren is ook een kunst. Probleem is ook de mensen hier die er werkelijk constant weer op ingaan en ellenlange discussies gaan voeren.
Jammer, waarom niet?quote:
Volgens mij ga jij helemaal nooit uit en zijn de enige vrouwen waar jij contact mee hebt, vrouwen via internet die je nog nooit hebt gezien. Of zit ik fout?quote:Op zondag 18 september 2011 19:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik fok eerlijk gezegd tussen al die dingen door
toen hun hier postten was het het alfa gedeelte van een kroeg hier.quote:
Je zit fout. En ik heb helemaal niet zo veel contact met vrouwen via internet. En ik ga eigenlijk altijd wel een keer per week uit. En ook genoeg andere dingen die ik doe naast studie en fokken.quote:Op zondag 18 september 2011 19:58 schreef Mpj het volgende:
Volgens mij ga jij helemaal nooit uit en zijn de enige vrouwen waar jij contact mee hebt, vrouwen via internet die je nog nooit hebt gezien. Of zit ik fout?
Nieuwe meet topic al gezien ? Locatie: Enschedequote:Op zondag 18 september 2011 20:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
toen hun hier postten was het het alfa gedeelte van een kroeg hier.
ik post niet zoveel (lees wel mee je hebt gelijk mpj) omdat ik niets te melden heb.
ik slik me (il?)legale medicijnen die eigenlijk op recept zijn. ze zorgen er tot nu toe voor dat ik sochtends eerder opsta en me niet meer zo voel dat ik 20 uur per dag in bed kan doorbrengen. en ik droom nogal snel en heftig. en dan schrik ik wakker als er iets engs gebeurd als langs een meisje moeten lopen ofzo.
voor de rest heb ik niets te melden
mja ik moet nog even bijlezen. dat is wel vlakbij ja.quote:Op zondag 18 september 2011 20:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Nieuwe meet topic al gezien ? Locatie: Enschede
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat'
Waarom zou je een lange PM moeten sturen?quote:Op zondag 18 september 2011 20:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mja ik moet nog even bijlezen. dat is wel vlakbij ja.
ik heb al een tijdje niet zoveel gepost in het topic (toch?). ik zat eraan te denken om een lange pm te sturen om mezelf voor te stellen, en met de vraag of ik aangemeld kon worden.
allemaal moeilijk
weet niet, omdat het beleefd is.quote:Op zondag 18 september 2011 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je een lange PM moeten sturen?
Nou, dan moet je wat gaan doen. Dan is het niet meer saai.quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet niet, omdat het beleefd is.
en anders lijk ik op een partycrusher (een populaire term die ik ken van how i met your mother).
en ik heb hier iedereen al een week of langer een beetje zitten verwaarlozen al zou iemand me missen, omdat ik niets te melden heb. er gebeurd niets, en ik doe ook niets. alles is saai.
De meet is een uitgelezen kans om dat saaie patroon te doorbreken.quote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en anders lijk ik op een partycrusher (een populaire term die ik ken van how i met your mother).
en ik heb hier iedereen al een week of langer een beetje zitten verwaarlozen omdat ik niets te melden heb. er gebeurd niets, en ik doe ook niets. alles is saai.
ja dinsdag(3de dinsdag van september) naar het schouwspel in den haag van die tocht van prinsjesdag.quote:Op zondag 18 september 2011 20:25 schreef Newbie114 het volgende:
Is er al een meettopic? En ik heb intussen dat meisje uit Zwolle hier uitgenodigd (bij mij thuis) en ze zei ja![]()
![]()
Hoeraa![]()
Iig, iemand ideeën voor date?
Ghehe, misschien ken ik haar wel.quote:Op zondag 18 september 2011 20:25 schreef Newbie114 het volgende:
Is er al een meettopic? En ik heb intussen dat meisje uit Zwolle hier uitgenodigd (bij mij thuis) en ze zei ja![]()
![]()
Hoeraa![]()
Dat was ook eigenlijk de reden dat het me wel leuk leek om het te organiseren, mijn leven is ook echt heel saai op het moment, zit eigenlijk elke avond maar thuis, en ik ben hier ook nog maar nieuw, maar het leek me nooit te vroeg om wat aan de saaiheid van mijn leven te veranderenquote:Op zondag 18 september 2011 20:22 schreef kedge het volgende:
[..]
De meet is een uitgelezen kans om dat saaie patroon te doorbreken.
Schoolquote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dinsdag(3de dinsdag van september) naar het schouwspel in den haag van die tocht van prinsjesdag.
Ja, dat stond zeker in een PUA boekje?quote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dinsdag(3de dinsdag van september) naar het schouwspel in den haag van die tocht van prinsjesdag.
Zeg, was jij laatst shocked door mij?quote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ghehe, misschien ken ik haar wel.
Zie een paar posts geleden, daar werd alweer gelinkt..quote:Op zondag 18 september 2011 20:25 schreef Newbie114 het volgende:
![]()
Hoeraa![]()
nee. dat heb ik van iemand gehoord als een idee voor wat anders. maar leek me ook leuk als date-ideequote:Op zondag 18 september 2011 20:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, dat stond zeker in een PUA boekje?
Ze komt bij jou thuis? Ga gewoon simpel 'n film kijken ofzo.
Vraag jezelf even af waarom dat in vredesnaam eng zou zijn, iemand online quoten. Ze kent je niet eens.quote:Op zondag 18 september 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. dat heb ik van iemand gehoord.
edarrawen ga ik niet quoten want dat is nu even eng.
Say whutquote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vraag jezelf even af waarom dat in vredesnaam eng zou zijn, iemand online quoten. Ze kent je niet eens.
ik durf niet echt, en ga ook edarrawen niet quoten, voor het maatschappelijk belang.quote:Op zondag 18 september 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vraag jezelf even af waarom dat in vredesnaam eng zou zijn, iemand online quoten. Ze kent je niet eens.
En nu zullen ze niks denken, denk je?quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik durf niet echt, en ga ook edarrawen niet quoten, voor het maatschappelijk belang.
tijdje terug ging het er nog over dat op meisjes al 10 keer wordt gereageerd enzo. ... nou daarom.
en het is ook eng. want als ik dat zou doen, dan kunnen mensen dingen van me gaan denken. en dan kan het misgaan, en alles eigenlijk.
Niet durven quoten maar wel zeggen dat je niet durft te quoten. Houd eens op met trollen, het is niet grappig.quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik durf niet echt, en ga ook edarrawen niet quoten, voor het maatschappelijk belang.
tijdje terug ging het er nog over dat op meisjes al 10 keer wordt gereageerd enzo. ... nou daarom.
en het is ook eng. want als ik dat zou doen, dan kunnen mensen dingen van me gaan denken. en dan kan het misgaan, en alles eigenlijk.
Hoezo?quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef Newbie114 het volgende:
Andere ideeën dan thuis film kijken? Ik mag namelijk niet op mijn kamer kijken en mijn ouders zitten beneden
Je hoeft echt niet bang te zijn om me te quoten hoor, ik ben ook maar een mislukkeling in mijn liefdesleven die openstaat voor contact met wie dan ook en eigenlijk een beetje hopeloos isquote:Op zondag 18 september 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. dat heb ik van iemand gehoord als een idee voor wat anders. maar leek me ook leuk als date-idee
edarrawen ga ik niet quoten want dat is nu even eng. maar:
enschede toch?. ja echt erg, me ouders hebben me ook naar enschede laten gaan om te "studeren" en hebben een huurappartement voor me geregeld. sindsdien zit ik elke dag vriendloos, en altijd alleen binnen. studie lukt niet meer zo goed.
en dat al een paar jaar .echt erg. nee te herkenbaar.
Zaterdag 7 uur op en dan naar de BNN ledendag als het lekker weer is.quote:
Ik zou mijn zoon ook niet vertrouwen alleen met een meisje op zijn kamer.quote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Al is er sowieso wel weinig plek op m'n kamer. Zal de bank moeten verzetten (dan staat ie gruwelijk in de weg) of ze moet direct in mijn bed gaan liggenquote:
Ja dat dus maar het is niet dat ik meisjes zou verkrachten op mijn kamer maar goedquote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zaterdag 7 uur op en dan naar de BNN ledendag als het lekker weer is.
En ik moet zondag werken.
[..]
Ik zou mijn zoon ook niet vertrouwen alleen met een meisje op zijn kamer.
Daarom ben ik zo blij dat ik niet meer bij mijn ouders woonquote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Al is er sowieso wel weinig plek op m'n kamer. Zal de bank moeten verzetten (dan staat ie gruwelijk in de weg) of ze moet direct in mijn bed gaan liggen
Mijn ex mocht niet eens komen toen ik 14 wasquote:Op zondag 18 september 2011 20:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat ik niet meer bij mijn ouders woon
Altijd dat gezeik om niets..
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Al is er sowieso wel weinig plek op m'n kamer. Zal de bank moeten verzetten (dan staat ie gruwelijk in de weg) of ze moet direct in mijn bed gaan liggen
ja maar dat komt omdat jullie erom vragen!quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En nu zullen ze niks denken, denk je?
Ik ben pauper en heb geen geldquote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon naar dat meisje gaandie ouders zijn vast niet zo moeilijk
Narcistjequote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat jullie erom vragen!
het is weer netzoals eerder die paar keer. toen ik uitlegde waarom ik wegens maatschappelijk belang liever niet in fotoboeken kijk. en ook dat gedoe van fotos van users vragen via pm.
en nu weer kan ik niet quoten op edarrawen. dus ik ga het vertellen alsof ik het tegen idereen heb:
nee ik ben veels te naar en vervelend om met zulke positief klinkende mensen om te gaan. ik zou wel graag anders willen zijn, maar ik ben gewoon te vreemd.
Vluchten nu het nog kan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het meisje in kwestie wel denk ik, want christen.
partycrasherquote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en anders lijk ik op een partycrusher (een populaire term die ik ken van how i met your mother), (...)
Samen koken?quote:Op zondag 18 september 2011 20:25 schreef Newbie114 het volgende:
![]()
Hoeraa![]()
En jij? Jij bent niet gelovig? En dat meisje?quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben pauper en heb geen geld
+ ouders zijn al helemaal christen, moet ik daar weer mee praten enzoik haat gesprekken met de ouders van een meisje erbij, die vader kijkt dan altijd zo van: 'Ik weet dat je mijn dochter wil neuken kutjong'
Je hebt nog geen idee hoe ik in het echt benquote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat jullie erom vragen!
het is weer netzoals eerder die paar keer. toen ik uitlegde waarom ik wegens maatschappelijk belang liever niet in fotoboeken kijk. en ook dat gedoe van fotos van users vragen via pm.
en nu weer kan ik niet quoten op edarrawen. dus ik ga het vertellen alsof ik het tegen idereen heb:
nee ik ben veels te naar en vervelend om met zulke positief klinkende mensen om te gaan. ik zou wel graag anders willen zijn, maar ik ben gewoon te vreemd.
ik ben een last voor leuke mensen.
Eigenlijk vind ik dat niet eens zo raar.quote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn ex mocht niet eens komen toen ik 14 wasdat was pas erg; had ik geregeld daarheen te gaan, mocht ik niet blijven slapen (hoewel dat van haar ouders wel mocht; die hebben zelfs mijn ouders opgebeld om te proberen of ik toch mocht blijven slapen)
Als zij dat ook niet kan is het juist lachenquote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef Newbie114 het volgende:
Samen naar de kerk![]()
Nee geen gamers, koken kan ik echt absoluut compleet niet. Dan houdt het op.
Klopt! Probeer een pizza te bakken ofzo! Kan nauwelijks misgaan!quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Als zij dat ook niet kan is het juist lachen
Oh ik mocht überhaupt pas naar haar toe na lang geschreeuw en gevecht. Uiteindelijk is et niet door gegaan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat niet eens zo raar.
Geloof me. Met mij erbij gaat het sowieso fout.quote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Klopt! Probeer een pizza te bakken ofzo! Kan nauwelijks misgaan!
Ergens begrijp ik je ouders wel. Maar goed ik heb makkelijk pratenquote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh ik mocht überhaupt pas naar haar toe na lang geschreeuw en gevecht. Uiteindelijk is et niet door gegaan.
Hoe streng?quote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee ze is superleuk en ben zelf ook christen btw (al ben ik helemaal niet streng)
Muffins!quote:Op zondag 18 september 2011 20:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geloof me. Met mij erbij gaat het sowieso fout.
quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben pauper en heb geen geld
+ ouders zijn al helemaal christen, moet ik daar weer mee praten enzoik haat gesprekken met de ouders van een meisje erbij, die vader kijkt dan altijd zo van: 'Ik weet dat je mijn dochter wil neuken kutjong'
Gouden recept voor een date!quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Muffins!![]()
Maar goed, als het fout gaat is dat juist lachen jongenZolang je er niet om gaat lopen janken o.i.d., dan.
Is toch geinig? Je koopt alle ingrediënten, regelt een receptje en dan maar een beetje aankloten met z'n tweeën.
En dan na afloop ervan smullen natuurlijk, misschien onder het genot van een filmpje?![]()
Ook leuk, als het gruwelijk mis gaat.quote:Op zondag 18 september 2011 20:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als in ik geloof niet in de hel en gebruik drugs, lieg, zuip, bid vrijwel nooit en ga 1x per jaar naar de kerk.quote:Op zondag 18 september 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens begrijp ik je ouders wel. Maar goed ik heb makkelijk praten
[..]
Hoe streng?
Ja ja...quote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
Eens. De vader van mijn scharrel/vriendin nu heeft over mij gezegd dat hij er ééntje op zou drinken als ze mij dumpt.![]()
Ik zou veel te verwend, arrogant/uit de hoogte en dominant zijn. Allemaal niet waar. Plus mijn uiterlijk; hij vindt dat ik te gebruind ben en er teveel mee bezig ben dat ik er goed uitzie. Wat 'n vent. Hoor ik dan via via, in mijn gezicht doet hij ''wel aardig''.
Ik heb dat ook eens gedaan met 'n meisje en we moesten op het laatst haar vader bellen om te vragen hoeveel water er nou precies bij de boontjes in moest.quote:Op zondag 18 september 2011 20:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Precies.quote:
Oke? Nu nog even aan mijn ouders vragen of ik de keuken in mijn persoonlijke rommelbak mag veranderenquote:
Gelukkig heb ik mijn ouders om de hoek zitten.quote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens gedaan met 'n meisje en we moesten op het laatst haar vader bellen om te vragen hoeveel water er nou precies bij de boontjes in moest.
[..]
Precies.![]()
Hoezo vertrouwen? Als ze seks willen hebben doen ze het toch wel. Liever op kamer dan ergens in de bosjes lijkt me.quote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
Ik zou mijn zoon ook niet vertrouwen alleen met een meisje op zijn kamer.
Zijn ze nooit een keer een avond op visite ofzo, dat je het om hun aanwezigheid heen kunt plannen?quote:Op zondag 18 september 2011 20:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn ouders om de hoek zitten.
Tevens zullen mijn ouders echt de mood doodmaken. En niet zo'n beetje.
Mijn ouders hebben geen levenquote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zijn ze nooit een keer een avond op visite ofzo, dat je het om hun aanwezigheid heen kunt plannen?
Er is nog hoopquote:Op zondag 18 september 2011 20:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als in ik geloof niet in de hel en gebruik drugs, lieg, zuip, bid vrijwel nooit en ga 1x per jaar naar de kerk.
Ergens rammelt er iets aan je argumentatie of ben ik nou zo scheel.quote:Op zondag 18 september 2011 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo vertrouwen? Als ze seks willen hebben doen ze het toch wel. Liever op kamer dan ergens in de bosjes lijkt me.
Hello, infidelquote:Op zondag 18 september 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is nog hoopmeeste gelovige zijn niet zo progressief.
Ik snap het niet; je zegt ja ja? Omdat je denkt dat het zo is ofzo? Kan ik op allerlei manieren opvatten?quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Serieus? Wat snap je er niet aan.
Nou ja ik heb zoiets met 16 jaar, laat dan lekker.quote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ergens rammelt er iets aan je argumentatie of ben ik nou zo scheel.
Het ligt nogal voor de hand, maar je weet hoe ik over je denk, dus dan is het leuk om eens bevestigd te horen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik snap het niet; je zegt ja ja? Omdat je denkt dat het zo is ofzo? Kan ik op allerlei manieren opvatten?
Ze heeft wel gelijk tho, kijk maar naar dat meisje dat ik gevingerd heb in het zwembadhokjequote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ergens rammelt er iets aan je argumentatie of ben ik nou zo scheel.
Jouw ouders zijn toch niet zo dommig om te denken dat jij het als het niet thuis mag, je het helemaal niet doet?quote:Op zondag 18 september 2011 21:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk tho, kijk maar naar dat meisje dat ik gevingerd heb in het zwembadhokje![]()
Dat deed ik ook daar omdat ik thuis niet terecht kon.
Op een of andere manier denken veel te veel ouders dat welquote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn toch niet zo dommig om te denken dat jij het als het niet thuis mag, je het helemaal niet doet?
In je eigen huis je eigen regels laten gelden kan ik nog wel snappen hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Jouw ouders zijn toch niet zo dommig om te denken dat jij het als het niet thuis mag, je het helemaal niet doet?
Ze weten diep van binnen heus wel beter.quote:Op zondag 18 september 2011 21:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Op een of andere manier denken veel te veel ouders dat wel
Denk, denk, denk. Die man kent mij ook niet echt 100% dus hij DENKT dat ook.quote:Op zondag 18 september 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het ligt nogal voor de hand, maar je weet hoe ik over je denk, dus dan is het leuk om eens bevestigd te horen.
Maar van die regels verwacht je meestal toch enige logica.quote:Op zondag 18 september 2011 21:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In je eigen huis je eigen regels laten gelden kan ik nog wel snappen hoor.
En gelijk heeft 'ie.quote:Op zondag 18 september 2011 20:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
Eens. De vader van mijn scharrel/vriendin nu heeft over mij gezegd dat hij er ééntje op zou drinken als ze mij dumpt.![]()
Ik zou veel te verwend, arrogant/uit de hoogte en dominant zijn. Allemaal niet waar. Plus mijn uiterlijk; hij vindt dat ik te gebruind ben en er teveel mee bezig ben dat ik er goed uitzie. Wat 'n vent. Hoor ik dan via via, in mijn gezicht doet hij ''wel aardig''.
Jawelquote:Op zondag 18 september 2011 21:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef debeterebob het volgende:
Nou ook weer een goede pm-discussie met Mpj![]()
Eerst vraagt ie waarom ik zeg dat hij sfeerbepalend is in sommige gevallen, om na wat dm's te eindigen met het statement dat ik een dikke nerd ben
Ateïstquote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hello, infidel![]()
Dit meisje heeft ook niks tegen drugsgebruik. Ze heeft wel iets tegen mijn idee dat keizer Constantijn etc hun visioenen kregen doordat ze psychedelische drugs ophadden. Ze wou er wel over discussiëren
Het is wel atheïst hè. En natuurlijk, dat doen sommigen ook voor mij openstaan voor mijn ideeën dus moet ik dat ook wel doen hè.quote:Op zondag 18 september 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ateïst![]()
Maar ik vind het goed om te horen dat je iig open staat voor andere ideeën.
Ik kom helaas uit een familie waar dat dus niet zo vanzelf sprekend is. Ik heb moeten knokken om niet meer mee naar de kerk te hoeven.quote:Op zondag 18 september 2011 21:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is wel atheïst hè. En natuurlijk, dat doen sommigen ook voor mij openstaan voor mijn ideeën dus moet ik dat ook wel doen hè.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom helaas uit een familie waar dat dus niet zo vanzelf sprekend is. Ik heb moeten knokken om niet meer mee naar de kerk te hoeven.
OMGquote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Precies.Wacht eens; hoezo ''ja ja''?
Zo typisch, ditquote:Op zondag 18 september 2011 21:12 schreef debeterebob het volgende:
Nou ook weer een goede pm-discussie met Mpj![]()
Eerst vraagt ie waarom ik zeg dat hij sfeerbepalend is in sommige gevallen, om na wat dm's te eindigen met het statement dat ik een dikke nerd ben
Sommige gelovigen gaan er vanuit dat hun kinderen automatisch hetzelfde geloven als hun.quote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt hele goede vrienden heb ik vandaag gemerkt.
weer niemand?quote:Op zondag 18 september 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt hele goede vrienden heb ik vandaag gemerkt.
Ze waren op een screening voor het wereldrecord TV kijken van BNN.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze waren op een screening voor het wereldrecord TV kijken van BNN.
De grappenmakers tegen Gerrie zeggen dat ik verliefd op der ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog eens een leuke, die onthoud ik voor als ik nog een keer daarover in discussie moetquote:Op zondag 18 september 2011 21:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets tegen mijn idee dat keizer Constantijn etc hun visioenen kregen doordat ze psychedelische drugs ophadden. Ze wou er wel over discussiëren
En wat zei ze?quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]Awwwwww
Ze hebben nog een foto laten zien ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Mijn precieze theorie: ze hebben een al dan niet nu onbekende psychedelische drug genomen en zijn toen door God uitgekozen om een boodschap te ontvangen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dat is nog eens een leuke, die onthoud ik voor als ik nog een keer daarover in discussie moet
quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben nog een foto laten zien ook.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben nog een foto laten zien ook.
Ze hadden dat tegen haar gezegd toen ze met haar op de foto gingen,quote:
En toen, en toen?quote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hadden dat tegen haar gezegd toen ze met haar op de foto gingen,
Toen was ze benieuwd wie dat was, dus vroeg ze om een foto.
Dat wordt gezellig volgende week.
Ze wist nog wanneer die foto was genomen.quote:
Wie? Wie?quote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Stomme actiequote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ga je volgende week doen en wat zei ze toen ze de foto zag.quote:Op zondag 18 september 2011 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
PatriQue de vuige relnicht.quote:
En ik denk dat die mensen psychische niet helemaal in orde zijn als ze dit soort dingen beweren. (mensen die denken namens god te spreken.)quote:Op zondag 18 september 2011 21:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn precieze theorie: ze hebben een al dan niet nu onbekende psychedelische drug genomen en zijn toen door God uitgekozen om een boodschap te ontvangen.
Nee?quote:Op zondag 18 september 2011 21:32 schreef minibeer het volgende:
Heloef heb je nou een kloon?
Ik heb hulp nodig!
quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik denk dat die mensen psychische niet helemaal in orde zijn als ze dit soort dingen beweren. (mensen die denken namens god te spreken.)
Ik ga het volgende week allemaal glashard ontkennen.quote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die bitches van tal ook altijd
Is af en toe wel lachen, om met vrienden over zoiets te praten, of te beweren dat ons brein bestuurd wordt door donkere materie ofzo, en dat dan god of het lot zou voorstellen. Het wordt pas echt gestoord als je ervan overtuigd raakt!quote:Op zondag 18 september 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik denk dat die mensen psychische niet helemaal in orde zijn als ze dit soort dingen beweren. (mensen die denken namens god te spreken.)
Ook als ze voor je neus staatquote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga het volgende week allemaal glashard ontkennen.
Dat is zeker leuk.quote:Op zondag 18 september 2011 21:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Is af en toe wel lachen, om met vrienden over zoiets te praten, of te beweren dat ons brein bestuurd wordt door donkere materie ofzo, en dat dan god of het lot zou voorstellen. Het wordt pas echt gestoord als je ervan overtuigd raakt!
ik zou dr gewoon vol op dr bek pakken. Ik bedoel genanter kan het toch al niet meer...quote:
Voor veel mensen geeft het idee dat er een god is en dat er iets na de dood is rust. En religie is een middel om mensen te onderdrukkenquote:Op zondag 18 september 2011 21:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Is af en toe wel lachen, om met vrienden over zoiets te praten, of te beweren dat ons brein bestuurd wordt door donkere materie ofzo, en dat dan god of het lot zou voorstellen. Het wordt pas echt gestoord als je ervan overtuigd raakt!
En een proces aan je broek of een paar klappen van een kleerkast.quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik zou dr gewoon vol op dr bek pakken. Ik bedoel genanter kan het toch al niet meer...
Ja, zo'n vaart zal het echt lopen ook...quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een proces aan je broek of een paar klappen van een kleerkast.
Ik zit nu te denken er is best een grote kans dat ze me herkent.quote:
Het kan gebruikt worden om mensen te onderdrukken, gebeurt niet altijd.Voor mij is het vooral hulp bij leven.quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor veel mensen geeft het idee dat er een god is en dat er iets na de dood is rust. En religie is een middel om mensen te onderdrukken
Dat zal wel meevallen. Het is geen Beyonce.quote:Op zondag 18 september 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een proces aan je broek of een paar klappen van een kleerkast.
Je moet trouwens die foto zien van Benny en haar.quote:Op zondag 18 september 2011 21:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die bitches van tal ook altijd
De kans is groot dat Gerrie er niet van gediend is en heloef een hoek geeft als hij dat doet.quote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja, zo'n vaart zal het echt lopen ook...
Ik heb er niets mee geloofquote:Op zondag 18 september 2011 21:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het kan gebruikt worden om mensen te onderdrukken, gebeurt niet altijd.Voor mij is het vooral hulp bij leven.
De kans dat een klein blond meisje een surinamer een hoek geeft in plaats van haar nummer is vrij gering.quote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De kans is groot dat Gerrie er niet van gediend is en heloef een hoek geeft als hij dat doet.
Ze heeft hem wel eerder 'n hoek hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De kans dat een klein blond meisje een surinamer een hoek geeft in plaats van haar nummer is vrij gering.
De kans acht ik ook stuk groter.quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze heeft hem wel eerder 'n hoek hoor.
Ik ben ook gelovig opgevoed en vind het op zich een mooi idee, maar waarom zou wat christenen beweren waar zijn en iets wat iemand zo op een stonede avond uit zijn duim zuigt en het opschrijft en presenteert als goddelijk geinspireerd, niet? Ik kan er gewoon met geen mogelijkheid echt waarde aan hechten...quote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De kans is groot dat Gerrie er niet van gediend is en heloef een hoek geeft als hij dat doet.
[..]
Ik heb er niets mee geloof
als ze het doet hoop ik dat er het wordt opgenomenquote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De kans dat een klein blond meisje een surinamer een hoek geeft in plaats van haar nummer is vrij gering.
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat God bestaat. Voor mij is er geen bewijs dat het bestaan rechtvaardigt. Dat ik dat bewijs niet kan hard maken is iets anders. Maar ik geloof niet in het bestaan van God of iets dergelijks.quote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ook gelovig opgevoed en vind het op zich een mooi idee, maar waarom zou wat christenen beweren waar zijn en iets wat iemand zo op een stonede avond uit zijn duim zuigt en het opschrijft en presenteert als goddelijk geinspireerd, niet? Ik kan er gewoon met geen moelijkheid echt waarde aan hechten...
Hè?quote:Op zondag 18 september 2011 21:25 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja okay, ik was 17/18Wel twee jaar geleden, nu zou zoiets nooit meer gebeuren. Denk ik.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, ik snap dat mensen zoeken naar iets dat hún bestaan rechtvaardigt, zoals een god, maar ik vind het toch ook eigenlijk erg naief om te geloven dat het echt de god uit hun duizenden jaren oude boekje is die daar verantwoordelijk voor is en ze niet kunnen accepteren dat het toch maar gewoon toeval is en ze allemaal doodgaan zonder vervolgquote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat God bestaat. Voor mij is er geen bewijs dat het bestaan rechtvaardigt. Dat ik dat bewijs niet kan hard maken is iets anders. Maar ik geloof niet in het bestaan van God of iets dergelijks.
Anders ga je naar de hel.quote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Precies, ik snap dat mensen zoeken naar iets dat hún bestaan rechtvaardigt, zoals een god, maar ik vind het toch ook eigenlijk erg naief om te geloven dat het echt de god uit hun duizenden jaren oude boekje is die daar verantwoordelijk voor is en ze niet kunnen accepteren dat het toch maar gewoon toeval is en ze allemaal doodgaan zonder vervolg(no offence naar de christelijke mensen hier, misschien kan iemand me een reden noeen om in een god te geloven)
dat denken al die mensen hier ook echtquote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er is één ding dat iedereen hier echt helpt op aarde en dat is geloof in jezelf.
De rest kun je allemaal vergeten.
Ik wou dat ook niet graag, die zou me alleen maar afkeuren op mijn levenswijze. Ondertussen gaan we samen naar de kerk en hebben we discussies over de bijbelquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders ga je naar de hel.Reden genoeg toch.
Om even ontopic te blijven. Ik zou dus ook nooit een relatie willen met iemand die overtuigt een religie aanhangt
Voor mij ook, op een vage, wetenschappelijke manierquote:Op zondag 18 september 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik geloof wel. Ik weet het en ik voel het. Het is niet omdat naat gelooft, maar echt voor mezelf. Ik neem de bijbel niet letterlijk, jezus is nog steeds een vraagstuk en ik ben zeker geen vrome christen, maar voor mij bestaat god wel ja
Als jij in jezelf zou geloven, zou je hier niet zitten.quote:Op zondag 18 september 2011 22:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Er is één ding dat iedereen hier echt helpt op aarde en dat is geloof in jezelf.
De rest kun je allemaal vergeten.
Denken dat iedereen die hier is om tips te krijgen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als jij in jezelf zou geloven, zou je hier niet zitten.
Hmm?quote:
Volgens mijn oma is het wel de plaatst om iemand te ontmoeten de kerk.quote:Op zondag 18 september 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou dat ook niet graag, die zou me alleen maar afkeuren op mijn levenswijze. Ondertussen gaan we samen naar de kerk en hebben we discussies over de bijbel
Nouja, ik geloof dat mensen echt een ziel hebben en mensen zijn een afbeelding van god, nu denk ik niet dat god eruit ziet als een mens, maar dat hij een gigantische ziel is, als een soort licht en dat hij daarom altijd bij je is.quote:Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor mij ook, op een vage, wetenschappelijke manier.
Als je bedenkt dat alles uit materie bestaat, en er geen dingen als geesten of zielen bestaan (wat ik denk), is het nog niet zo logisch dat er levende wezens bestaan die beslissingen kunnen nemen en tot die dingen in staat zijn waar de mens in staat toe is.
De ontwikkeling van de mens mag je van mij best een godswonder noemen.
Yes you dohooo!quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik geloof dat mensen echt een ziel hebben en mensen zijn een afbeelding van god, nu denk ik niet dat god eruit ziet als een mens, maar dat hij een gigantische ziel is, als een soort licht en dat hij daarom altijd bij je is.
Kom ik al over als een zweefteef?
Die mag je voor mij even verklaren.quote:Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als jij in jezelf zou geloven, zou je hier niet zitten.
Jaquote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik geloof dat mensen echt een ziel hebben en mensen zijn een afbeelding van god, nu denk ik niet dat god eruit ziet als een mens, maar dat hij een gigantische ziel is, als een soort licht en dat hij daarom altijd bij je is.
Ik ontmoette mijn vriend op fok en ik wist dat geloof een deel van hem was, dus onze tweede 'date' was in zijn kerk. En dan een paar uur later ordinair zoenen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mijn oma is het wel de plaatst om iemand te ontmoeten de kerk.dus ik moet van mijn oma naar kerk wat daar zijn leuke meisjes ;')
quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar ja, ik ben misschien ook veel te cynisch in dat soort dingen...quote:Op zondag 18 september 2011 22:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben wel echt de slechtste gelovige ooit. Ik geloof, vloek, voos, zuip en gebruik..quote:
Ach, doe maar waar je jezelf goed bij voelt, als je het aan mij vraagt zal god er toch nooit moeilijk over gaan doenquote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben wel echt de slechtste gelovige ooit. Ik geloof, vloek, voos, zuip en gebruik..
je klinkt wel lekker zoals je jezelf omschrijft...quote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben wel echt de slechtste gelovige ooit. Ik geloof, vloek, voos, zuip en gebruik..
Ik was echt vet cynisch, maar ik geloofde wel. Het wordt mij niet opgedrongen. Ik wil zelf mee en ik wil zelf dingen wetenquote:Op zondag 18 september 2011 22:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar ja, ik ben misschien ook veel te cynisch in dat soort dingen...
Maar wel of niet gelovig zijn zou voor mij in ieder geval niets uitmaken in een relatie, mits het mij niet opgedrongen wordt! Ik vind het wel erg cru om te zeggen dat je nooit iemand die wel gelooft als partner zou willen hebben..
Geloof hoeft ook niet te betekenen dat je dat niet doetquote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Seks is gezond, drugs brengen je dichterbij god en jezus maakte van water wijn. Wie doet me wat?quote:Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach, doe maar waar je jezelf goed bij voelt, als je het aan mij vraagt zal god er toch nooit moeilijk over gaan doen.
Maar ja, als je gelooft moet je misschien je leven gaan beteren
Ruik ik sarcasme?quote:Op zondag 18 september 2011 22:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je klinkt wel lekker zoals je jezelf omschrijft...
Misschien moet ik dan toch maar eens gaan zoeken in de kerk. En dan voor het zingen de kerk uit gaan hahaquote:Op zondag 18 september 2011 22:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ontmoette mijn vriend op fok en ik wist dat geloof een deel van hem was, dus onze tweede 'date' was in zijn kerk. En dan een paar uur later ordinair zoenen.
Het een sluit het ander niet uit wat mij betreftquote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf een slechte gelovige dan, als je er zelf achter staat?quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Seks is gezond, drugs brengen je dichterbij god en jezus maakte van water wijn. Wie doet me wat?
Nu vind ik je pas echt raarquote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Seks is gezond, drugs brengen je dichterbij god en jezus maakte van water wijn. Wie doet me wat?
De meeste gelovigen zouden haar een slechte gelovige noemenquote:Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf een slechte gelovige dan, als je er zelf achter staat?
Nou, je hebt ook die vrome typjes die de handjes thuis houden, geen druppel drinken en geen tv kijken. Dat zijn dezelfde lui die zeggen dat pukkelpop een straf van god wasquote:Op zondag 18 september 2011 22:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf een slechte gelovige dan, als je er zelf achter staat?
Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv (quote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, je hebt ook die vrome typjes die de handjes thuis houden, geen druppel drinken en geen tv kijken. Dat zijn dezelfde lui die zeggen dat pukkelpop een straf van god was
Ik zie het, ze heeft snel iets ander gequote. Triest.quote:Op zondag 18 september 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die reactie sloeg niet op haar reactie volgens mij.
No offence, maar dan ben je dus eigenlijk best saai? Volgens de meeste mensen in deze maatschappij, op dit moment.quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv (), en toch moet ik van geloof niets hebben
Ik vind het knap van je dat je niks drinkt, maar waarom?quote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben denk ik het tegenovergestelde: ik houd mijn handjes thuis, drink geen druppel en kijk geen tv (), en toch moet ik van geloof niets hebben
Verstandigquote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan nog blijf ik het raar vinden om drugs te gebruiken om dichterbij god te komen.quote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn woorden, maar dat zeggen ze toch?
Leef eens meisjequote:Op zondag 18 september 2011 22:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja mijn leven is om te huilen, dank je voor de bevestigingquote:Op zondag 18 september 2011 22:25 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zie het, ze heeft snel iets ander gequote. Triest.
[..]
No offence, maar dan ben je dus eigenlijk best saai? Volgens de meeste mensen in deze maatschappij, op dit moment.
Daarvoor gebruik ik ze ook helemaal niet, ik vind het soms gewoon chillquote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nog blijf ik het raar vinden om drugs te gebruiken om dichterbij god te komen.
[..]
Leef eens meisje
Aan de tv mis je nietsquote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja mijn leven is om te huilen, dank je voor de bevestiging!!
Ik heb een aanrakingsprobleem, kan ontzettend slecht tegen alcohol, en tv kan ik niet betalen..
Je praat jezelf nu gewoon de put in.quote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb een aanrakingsprobleem, kan ontzettend slecht tegen alcohol, en tv kan ik niet betalen..
Haha, het klinkt alsof je slechte ervaringen hebt gehad met alcohol.quote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Get over myself? Ik ben ja zo onzeker.quote:Op zondag 18 september 2011 22:27 schreef HappyGirl91 het volgende:
Uhh, wat? Alsof ik om jou helemaal een post zou veranderen, get over yourself
Alsof het essentieel isquote:Op zondag 18 september 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan de tv mis je niets, geen alcohol drinken is niet erg. Daar kan je wat aan doen
Het is allemaal de schuld van Mpjquote:Op zondag 18 september 2011 22:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je praat jezelf nu gewoon de put in.
Oh dat is zeker waar. Ik gebruik zelf niet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik ze ook helemaal niet, ik vind het soms gewoon chill
Wat?quote:
Maar je weet wel dat issues met jezelf niet altijd even handig zijn als je een relatie wilquote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Mpj![]()
Vanaf nu ga ik weer positief doen
Als je uitgaat, krijg je sowieso aandacht van mannen en mogelijk een date. Kan je ook oefenen met aanraken enzovoort.quote:Op zondag 18 september 2011 22:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Mpj![]()
Vanaf nu ga ik weer positief doen
Drank.. ik heb de tijd van mijn leven gehad stronken, maar nu echt niet meer. Doe mij maar sprite en de muziek veels te hardquote:Op zondag 18 september 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is zeker waar. Ik gebruik zelf niet.
[..]
Wat?
Ijsje eten? Picknick? Bios?quote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef Newbie114 het volgende:
Faye nog date ideeën?
En drugs gebruiken om dichter bij God en jezelf te komen is mijn nummer 1 reden om psychedelica te gebruiken.
Mehehe, drank en problemen.. kan het alleen maar versterkenquote:Op zondag 18 september 2011 22:32 schreef minibeer het volgende:
Zuipen zal ook wel helpen tegen het aanrakingsprobleem.
Maar even serieus, ik ben ook niet zo van het aanraken, en vaak merken mensen dat wel. Ik wordt altijd overgeslagen bij het zoenen, ik geef meestal een hand ofzo, ook als een meisje jarig is of ik haar voor het eerst sinds lange tijd weer zie.
Nee.quote:
Muffins maken! Das wel leuk jaquote:Op zondag 18 september 2011 22:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee.
Meisje komt vanuit Zwolle op een zaterdagmiddag/avond, denk aan muffins maken als dat mag van mijn ouders+ filmpje kijken ofzo.
Iemand film ideeën
Wat voor muziek?quote:Op zondag 18 september 2011 22:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Drank.. ik heb de tijd van mijn leven gehad stronken, maar nu echt niet meer. Doe mij maar sprite en de muziek veels te hardde leukste dingen in het leven zijn niet te koop
Aangezien elk meisje hier dat leuk vind, lijkt het mij een goed ideequote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Muffins maken! Das wel leuk ja
Over het algemeen wel, maar ik zie niet in hoe een of twee biertjes een aanraakprobleem kunnen versterken.quote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mehehe, drank en problemen.. kan het alleen maar versterken
Die ga ik onthoudenquote:Op zondag 18 september 2011 22:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aangezien elk meisje hier dat leuk vind, lijkt het mij een goed idee
Geloof me, het kan...quote:Op zondag 18 september 2011 22:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar ik zie niet in hoe een of twee biertjes een aanraakprobleem kunnen versterken.
Okquote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geloof me, het kan...
De laatste keer dat ik drank ophad, flipte ik zo'n beetje, omdat mijn grenzen voor mijn beheersing zorgen als iemand aan me zit, en dat gebeurt op een feest toch wel
Help me even herinneren jou een knuffel te gevenquote:Op zondag 18 september 2011 22:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Geloof me, het kan...
De laatste keer dat ik drank ophad, flipte ik zo'n beetje, omdat mijn grenzen voor mijn beheersing zorgen als iemand aan me zit, en dat gebeurt op een feest toch wel
Heb je al gevraagd of je mocht komenquote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Help me even herinneren jou een knuffel te geven
masochistquote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je krijg 21 maagden na de dood als je een martelaar sterft als je in die andere Abrahamistische god gelooft!! Is niet slecht toch?quote:Op zondag 18 september 2011 21:58 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Precies, ik snap dat mensen zoeken naar iets dat hún bestaan rechtvaardigt, zoals een god, maar ik vind het toch ook eigenlijk erg naief om te geloven dat het echt de god uit hun duizenden jaren oude boekje is die daar verantwoordelijk voor is en ze niet kunnen accepteren dat het toch maar gewoon toeval is en ze allemaal doodgaan zonder vervolg(no offence naar de christelijke mensen hier, misschien kan iemand me een reden noemen om in een god te geloven)
Het is al wel een tijdje geleden, en heb er sindsdien al aan gewerkt, maar drank wil ik nog even niet weer doenquote:Op zondag 18 september 2011 22:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, dat had ik niet verwacht! Misschien heb ik het iets te veel op mezelf geprojecteerd.
We moeten haar allemaal een knuffel geven.quote:Op zondag 18 september 2011 22:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Muse, editors, Kasabian, the Beatles, coldplay, triggerfinger, goose, flogging molly, deadmau5, the gaslight anthem, nirvana, archtic monkeys, the kooks, young the giant, gorillaz, pendulum, de jeugd van tegenwoordig, de staat..quote:
Goed bezig chicaquote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is al wel een tijdje geleden, en heb er sindsdien al aan gewerkt, maar drank wil ik nog even niet weer doen... Ik probeer wel echt mezelf op dat vlak te verbeteren, want zo wil ik niet nog steeds zijn op mijn dertigste
Hoeveel jaar nog te gaan dan?quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is al wel een tijdje geleden, en heb er sindsdien al aan gewerkt, maar drank wil ik nog even niet weer doen... Ik probeer wel echt mezelf op dat vlak te verbeteren, want zo wil ik niet nog steeds zijn op mijn dertigste
Enig idee waarom je niet aangeraakt wil worden? Beetje stomme vraag misschien, maar ik vraag het me af.quote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nice.quote:Op zondag 18 september 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Muse, editors, Kasabian, the Beatles, coldplay, triggerfinger, goose, flogging molly, deadmau5, the gaslight anthem, nirvana, archtic monkeys, the kooks, young the giant, gorillaz, pendulum, de jeugd van tegenwoordig, de staat..
aightquote:Op zondag 18 september 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Muse, editors, Kasabian, the Beatles, coldplay, triggerfinger, goose, flogging molly, deadmau5, the gaslight anthem, nirvana, archtic monkeys, the kooks, young the giant, gorillaz, pendulum, de jeugd van tegenwoordig, de staat..
Dan heb je nog evenquote:Op zondag 18 september 2011 22:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij reageert ook niet op mijn DMquote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Het gaat opeens over god, drugs en zielen.
Oke help me even, uhm wat van dit alles heeft met versieren te maken?
En mlig
Gast effe serieus, kap met dat ongekende slappe gelul over maatschappij en niet durven quoten.
God kan je helpen met versieren je moet er alleen in gelovenquote:Op zondag 18 september 2011 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Het gaat opeens over god, drugs en zielen.
Oke help me even, uhm wat van dit alles heeft met versieren te maken?
En mlig
Gast effe serieus, kap met dat ongekende slappe gelul over maatschappij en niet durven quoten.
Waarom wil je hem er zo graag bij hebben eigenlijk?quote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij reageert ook niet op mijn DM
Als ze hem nou hosselt, zou wel goed uitkomen enzo. Maarja, dat zei iedereen dus ook over lantquote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom wil je hem er zo graag bij hebben eigenlijk?
Geen idee, ik ken hem niet, maar hij klonk alsof zijn leven wel wat vrolijkheid kon gebruiken en hij was al genoemd door verschillende users die zeiden dat hij in de buurt woonde, dus ik dacht, als hij niet durft te quoten als iedereen het ziet, wat best sneu is, kan het wel via DM, maar dat ging hem blijkbaar ook te verquote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom wil je hem er zo graag bij hebben eigenlijk?
Ja vast, zullen we dat hier maar niet in dit topic gaan bespreken?quote:Op zondag 18 september 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
God kan je helpen met versieren je moet er alleen in geloven
Kan ook, dan zie ik nog wel een reactie komenquote:Op zondag 18 september 2011 22:54 schreef minibeer het volgende:
Misschien is hij gewoon even niet online geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |