SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat mag hier heul nie.quote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Slowchatten. En soms weer laten merken dat ik een vriend heb. Och, daar deed ik het weer
Wat is motd en ik wil ook etenquote:Op zondag 18 september 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
Ik ga eten, MOTD uitkijken en dan slapen.
Ben helemaal kapot.
Maar blijf nog wel even meeposten denk ik.
Match of the Day, de Engelse Studio Sport.quote:
Vandaag 450 euro verloren. Heb dagen dat 't beter gingquote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Match of the Day, de Engelse Studio Sport.
Ach zo. Zeg als we nog eens meeten, kun je dan wat Surinaams eten meenemen? Dat is namelijk superlekker. Alles is iig beter dan het smerige voedsel wat ik elke dag voorgezet krijg -.-quote:Op zondag 18 september 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Match of the Day, de Engelse Studio Sport.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ach zo. Zeg als we nog eens meeten, kun je dan wat Surinaams eten meenemen? Dat is namelijk superlekker. Alles is iig beter dan het smerige voedsel wat ik elke dag voorgezet krijg -.-
Ik deed vroeger altijd voor 3 euro mee met de toto.quote:Op zondag 18 september 2011 00:44 schreef hasjman het volgende:
[..]
Vandaag 450 euro verloren. Heb dagen dat 't beter ging![]()
Maar dan wel het gene laten staan over dat ik ga slapen en eten voor Newbie moet meenemen.quote:Op zondag 18 september 2011 01:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
posts verwijderd en notes uitgedeeld. Geen SC!
Dit zijn echt van die discussies die je houd als je een tikkeltje aangeschoten bentquote:Op zondag 18 september 2011 09:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Billy Ocean aan. Koffie erbij en dan nadenken he.
Over het leven, de liefde en hoe we die twee samenvoegen?
En toen had ik het, de beste versierplek. De Coffee Company!
Een bakje koffie, even rustig zitten, rustige omgeving, krantje. Het nieuws van de dag, de koffie van de buurvrouw, op weg naar het werk.
Shit. Busted.quote:Op zondag 18 september 2011 10:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die discussies die je houd als je een tikkeltje aangeschoten bent
Gister Die Hard 1 en 2 gezien, en daarna de helft van The Addams Family. Ik heb al 3 dagen hoofdpijn en ik ben schorquote:Op zondag 18 september 2011 09:20 schreef kedge het volgende:
Nog mensen wezen stappen en versierpogingen gedaan ?
Ik heb gister echt te veel gedronken en was aan het einde van de avond te dronken om nog maar iets te ondernemen. Wel een geslaagd verjaardags- feestje en veel vrouwen gezoend![]()
Nu aan de koffie om bij te komen
Ja hier in dit topicquote:Op zondag 18 september 2011 09:20 schreef kedge het volgende:
Ik heb gister echt te veel gedronken en was aan het einde van de avond te dronken om nog maar iets te ondernemen. Wel een geslaagd verjaardags- feestje en veel vrouwen gezoend![]()
Was gezellig gisteren op FOK!quote:Op zondag 18 september 2011 09:20 schreef kedge het volgende:
Nou snap ik waarom het ook online niet luktquote:Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Uit de OP
2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.
Leuk.![]()
had? Maar welkom hier hoor, of heb je hier wel eerder gepost?quote:
Ik heb hier wel eerder gepost hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 12:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
had? Maar welkom hier hoor, of heb je hier wel eerder gepost?
Nouja ik weet wel een heel klein beetje van hoe het met je gaat van wat je post en zo![]()
Dus denk dat je hier wel op je plek bent
wat bedoel je met het laatste?quote:Op zondag 18 september 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eerder gepost hoor.
You don't know shit.
Ik heb gisteren mijn best gedaan om uit te gaan werkelijk waar.quote:Op zondag 18 september 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
Hai heloefje, hoe gaat het met het uitgaan enzo.
Nee, of telt aanspreken per PM ook als aanspreken?quote:Op zondag 18 september 2011 12:50 schreef debeterebob het volgende:
En heloef ben je je belofte al nagekomen?
Das wel kut, dan ben je serieus genakt. En wel tof van Faye, zo goed kennen jullie elkaar toch ook weer niet?quote:Op zondag 18 september 2011 12:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn best gedaan om uit te gaan werkelijk waar.
Eerst 3 vrienden gepolsd, 2 hadden geen zin 1 had een bruiloft.
Toen zei Faye we gaan uit in Arnhem kan je hier slapen.
Maar dat mocht niet van haar ma.
Dus tsja dan houdt het op he.
[..]
Nee, of telt aanspreken per PM ook als aanspreken?
Okay, dan heb je een goede poging gedaan.quote:Op zondag 18 september 2011 12:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn best gedaan om uit te gaan werkelijk waar.
Eerst 3 vrienden gepolsd, 2 hadden geen zin 1 had een bruiloft.
Toen zei Faye we gaan uit in Arnhem kan je hier slapen.
Maar dat mocht niet van haar ma.
Dus tsja dan houdt het op he.
[..]
Nee, of telt aanspreken per PM ook als aanspreken?
Ik ken Faye redelijk goed we komen wel eens bij elkaar over de vloer.quote:Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das wel kut, dan ben je serieus genakt. En wel tof van Faye, zo goed kennen jullie elkaar toch ook weer niet?
Het komt door het soort vrienden van Heloef, right?quote:Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan heb je een goede poging gedaan.Wel een beetje naaiend dat ze allemaal niet konden.
Neehoor, waarom?quote:Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het komt door het soort vrienden van Heloef, right?
Zijn het ook niet, het lijstje met vrienden waarmee ik uit kan gaan is korter dan het kapsel van Frits Wester.quote:Op zondag 18 september 2011 13:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat het geen uitgaansmensen zijn.
Ja, maar dat telt zeker niet.quote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is er eigenlijk iemand die, behalve dan de acties hier op fok!, actie heeft ondernomen gisteren?
Vertel maar, kunnen we het beoordelenquote:Op zondag 18 september 2011 16:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, maar dat telt zeker niet.
Ik zie jouw naam nog niet bij de meet !quote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hmmm toch goed dat ik thuis was dan
Mijn vriend geregeld en gesjanst met collega's en klanten.quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vertel maar, kunnen we het beoordelen
Hij wist het nog niet zeker...quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam nog niet bij de meet !
Beter dan mijn avond... Ik flirtte op FOK!quote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn vriend geregeld en gesjanst met collega's en klanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |