wat bedoel je met het laatste?quote:Op zondag 18 september 2011 12:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hier wel eerder gepost hoor.
You don't know shit.
Ik heb gisteren mijn best gedaan om uit te gaan werkelijk waar.quote:Op zondag 18 september 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
Hai heloefje, hoe gaat het met het uitgaan enzo.
Nee, of telt aanspreken per PM ook als aanspreken?quote:Op zondag 18 september 2011 12:50 schreef debeterebob het volgende:
En heloef ben je je belofte al nagekomen?
Das wel kut, dan ben je serieus genakt. En wel tof van Faye, zo goed kennen jullie elkaar toch ook weer niet?quote:Op zondag 18 september 2011 12:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn best gedaan om uit te gaan werkelijk waar.
Eerst 3 vrienden gepolsd, 2 hadden geen zin 1 had een bruiloft.
Toen zei Faye we gaan uit in Arnhem kan je hier slapen.
Maar dat mocht niet van haar ma.
Dus tsja dan houdt het op he.
[..]
Nee, of telt aanspreken per PM ook als aanspreken?
Okay, dan heb je een goede poging gedaan.quote:Op zondag 18 september 2011 12:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn best gedaan om uit te gaan werkelijk waar.
Eerst 3 vrienden gepolsd, 2 hadden geen zin 1 had een bruiloft.
Toen zei Faye we gaan uit in Arnhem kan je hier slapen.
Maar dat mocht niet van haar ma.
Dus tsja dan houdt het op he.
[..]
Nee, of telt aanspreken per PM ook als aanspreken?
Ik ken Faye redelijk goed we komen wel eens bij elkaar over de vloer.quote:Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das wel kut, dan ben je serieus genakt. En wel tof van Faye, zo goed kennen jullie elkaar toch ook weer niet?
Het komt door het soort vrienden van Heloef, right?quote:Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan heb je een goede poging gedaan.Wel een beetje naaiend dat ze allemaal niet konden.
Neehoor, waarom?quote:Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het komt door het soort vrienden van Heloef, right?
Zijn het ook niet, het lijstje met vrienden waarmee ik uit kan gaan is korter dan het kapsel van Frits Wester.quote:Op zondag 18 september 2011 13:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat het geen uitgaansmensen zijn.
Ja, maar dat telt zeker niet.quote:Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is er eigenlijk iemand die, behalve dan de acties hier op fok!, actie heeft ondernomen gisteren?
Vertel maar, kunnen we het beoordelenquote:Op zondag 18 september 2011 16:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, maar dat telt zeker niet.
Ik zie jouw naam nog niet bij de meet !quote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
hmmm toch goed dat ik thuis was dan
Mijn vriend geregeld en gesjanst met collega's en klanten.quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vertel maar, kunnen we het beoordelen
Hij wist het nog niet zeker...quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam nog niet bij de meet !
Beter dan mijn avond... Ik flirtte op FOK!quote:Op zondag 18 september 2011 16:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn vriend geregeld en gesjanst met collega's en klanten.
Met wie?quote:Op zondag 18 september 2011 16:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Beter dan mijn avond... Ik flirtte op FOK!![]()
Al was het wel gezellig!
Waarom ga je nooit uit ? Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen..quote:Op zondag 18 september 2011 16:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Al was het wel gezellig!
Dat klopt, maar heel misschien kom ik wel.quote:Op zondag 18 september 2011 16:05 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam nog niet bij de meet !
Het is ook iets wat je kan gaan leren waarderen. En je moet een beetje geluk hebben met je vrienden als je al vrienden hebt. Niet lullig bedoeld.quote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom ga je nooit uit ? Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen..
Nooit gedaan, gehoorprobleempje, aanraakprobleempje, tot voor kort enigszins gameverslaafd geweest... Nu probeer ik mijn leven te beteren en heb eindelijk weer wat vrienden (die niet zoveel uitgaan), maar eigenlijk durf ik niet eensquote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom ga je nooit uit ? Als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen..
Je moet ergens beginnen met flirten he.quote:Op zondag 18 september 2011 16:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Al was het wel gezellig!
studieverening is laagdrempelig en als het goed is ben je al lid.quote:Op zondag 18 september 2011 16:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nooit gedaan, gehoorprobleempje, aanraakprobleempje, tot voor kort enigszins gameverslaafd geweest... Nu probeer ik mijn leven te beteren en heb eindelijk weer wat vrienden (die niet zoveel uitgaan), maar eigenlijk durf ik niet eens
Ja, dat is een angst overwinnen voor jezelf. Als je uitgaat dan heb je iig je eerste gratis drankje te pakken, die krijg je van mijquote:Op zondag 18 september 2011 16:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nooit gedaan, gehoorprobleempje, aanraakprobleempje, tot voor kort enigszins gameverslaafd geweest... Nu probeer ik mijn leven te beteren en heb eindelijk weer wat vrienden (die niet zoveel uitgaan), maar eigenlijk durf ik niet eens
Maarja ik heb geen versierproblemen, dus vandaar dat het niet echt telt.quote:Op zondag 18 september 2011 16:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Al was het wel gezellig!
Mijn studievereniging was weinig meer dan iets waar je relatief goedkoop aan je boeken kwam.quote:Op zondag 18 september 2011 16:18 schreef debeterebob het volgende:
studieverening is laagdrempelig en als het goed is ben je al lid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |