Hoezo?quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef Newbie114 het volgende:
Andere ideeën dan thuis film kijken? Ik mag namelijk niet op mijn kamer kijken en mijn ouders zitten beneden
Je hoeft echt niet bang te zijn om me te quoten hoor, ik ben ook maar een mislukkeling in mijn liefdesleven die openstaat voor contact met wie dan ook en eigenlijk een beetje hopeloos isquote:Op zondag 18 september 2011 20:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. dat heb ik van iemand gehoord als een idee voor wat anders. maar leek me ook leuk als date-idee
edarrawen ga ik niet quoten want dat is nu even eng. maar:
enschede toch?. ja echt erg, me ouders hebben me ook naar enschede laten gaan om te "studeren" en hebben een huurappartement voor me geregeld. sindsdien zit ik elke dag vriendloos, en altijd alleen binnen. studie lukt niet meer zo goed.
en dat al een paar jaar .echt erg. nee te herkenbaar.
Zaterdag 7 uur op en dan naar de BNN ledendag als het lekker weer is.quote:
Ik zou mijn zoon ook niet vertrouwen alleen met een meisje op zijn kamer.quote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Al is er sowieso wel weinig plek op m'n kamer. Zal de bank moeten verzetten (dan staat ie gruwelijk in de weg) of ze moet direct in mijn bed gaan liggenquote:
Ja dat dus maar het is niet dat ik meisjes zou verkrachten op mijn kamer maar goedquote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zaterdag 7 uur op en dan naar de BNN ledendag als het lekker weer is.
En ik moet zondag werken.
[..]
Ik zou mijn zoon ook niet vertrouwen alleen met een meisje op zijn kamer.
Daarom ben ik zo blij dat ik niet meer bij mijn ouders woonquote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Al is er sowieso wel weinig plek op m'n kamer. Zal de bank moeten verzetten (dan staat ie gruwelijk in de weg) of ze moet direct in mijn bed gaan liggen
Mijn ex mocht niet eens komen toen ik 14 wasquote:Op zondag 18 september 2011 20:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat ik niet meer bij mijn ouders woon
Altijd dat gezeik om niets..
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Al is er sowieso wel weinig plek op m'n kamer. Zal de bank moeten verzetten (dan staat ie gruwelijk in de weg) of ze moet direct in mijn bed gaan liggen
ja maar dat komt omdat jullie erom vragen!quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En nu zullen ze niks denken, denk je?
Ik ben pauper en heb geen geldquote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon naar dat meisje gaandie ouders zijn vast niet zo moeilijk
Narcistjequote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat jullie erom vragen!
het is weer netzoals eerder die paar keer. toen ik uitlegde waarom ik wegens maatschappelijk belang liever niet in fotoboeken kijk. en ook dat gedoe van fotos van users vragen via pm.
en nu weer kan ik niet quoten op edarrawen. dus ik ga het vertellen alsof ik het tegen idereen heb:
nee ik ben veels te naar en vervelend om met zulke positief klinkende mensen om te gaan. ik zou wel graag anders willen zijn, maar ik ben gewoon te vreemd.
Vluchten nu het nog kan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het meisje in kwestie wel denk ik, want christen.
partycrasherquote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet niet, omdat het beleefd is.
en anders lijk ik op een partycrusher (een populaire term die ik ken van how i met your mother), (...)
Samen koken?quote:Op zondag 18 september 2011 20:25 schreef Newbie114 het volgende:
Is er al een meettopic? En ik heb intussen dat meisje uit Zwolle hier uitgenodigd (bij mij thuis) en ze zei ja![]()
![]()
Hoeraa![]()
Iig, iemand ideeën voor date?
En jij? Jij bent niet gelovig? En dat meisje?quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben pauper en heb geen geld
+ ouders zijn al helemaal christen, moet ik daar weer mee praten enzoik haat gesprekken met de ouders van een meisje erbij, die vader kijkt dan altijd zo van: 'Ik weet dat je mijn dochter wil neuken kutjong'
Je hebt nog geen idee hoe ik in het echt benquote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat jullie erom vragen!
het is weer netzoals eerder die paar keer. toen ik uitlegde waarom ik wegens maatschappelijk belang liever niet in fotoboeken kijk. en ook dat gedoe van fotos van users vragen via pm.
en nu weer kan ik niet quoten op edarrawen. dus ik ga het vertellen alsof ik het tegen idereen heb:
nee ik ben veels te naar en vervelend om met zulke positief klinkende mensen om te gaan. ik zou wel graag anders willen zijn, maar ik ben gewoon te vreemd.
ik ben een last voor leuke mensen.
Eigenlijk vind ik dat niet eens zo raar.quote:Op zondag 18 september 2011 20:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn ex mocht niet eens komen toen ik 14 wasdat was pas erg; had ik geregeld daarheen te gaan, mocht ik niet blijven slapen (hoewel dat van haar ouders wel mocht; die hebben zelfs mijn ouders opgebeld om te proberen of ik toch mocht blijven slapen)
Als zij dat ook niet kan is het juist lachenquote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef Newbie114 het volgende:
Samen naar de kerk![]()
Nee geen gamers, koken kan ik echt absoluut compleet niet. Dan houdt het op.
Klopt! Probeer een pizza te bakken ofzo! Kan nauwelijks misgaan!quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Als zij dat ook niet kan is het juist lachen
Oh ik mocht überhaupt pas naar haar toe na lang geschreeuw en gevecht. Uiteindelijk is et niet door gegaan.quote:Op zondag 18 september 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat niet eens zo raar.
Geloof me. Met mij erbij gaat het sowieso fout.quote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Klopt! Probeer een pizza te bakken ofzo! Kan nauwelijks misgaan!
Ergens begrijp ik je ouders wel. Maar goed ik heb makkelijk pratenquote:Op zondag 18 september 2011 20:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh ik mocht überhaupt pas naar haar toe na lang geschreeuw en gevecht. Uiteindelijk is et niet door gegaan.
Hoe streng?quote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee ze is superleuk en ben zelf ook christen btw (al ben ik helemaal niet streng)
Muffins!quote:Op zondag 18 september 2011 20:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geloof me. Met mij erbij gaat het sowieso fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |