Dat is wel zo. Al was hun impact op de hele wereld wel heeel groot in die periode. Ben benieuwd of er ooit nog zoiets komtquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het, want ze hebben niet heel lang bestaan (actief dan). In die tijd hebben ze veel hits gehad, maar het succes was snel over
Alles klopte gewoonquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Al was hun impact op de hele wereld wel heeel groot in die periode. Ben benieuwd of er ooit nog zoiets komt
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 17:15:55Lief
RT @Oprah Wow! I've found a great talented tv personality from the Netherlands! Ramon Verkoeijen. Vote on him for the televiziering! reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 17:15:55Lief
RT @Oprah Wow! I've found a great talented tv personality from the Netherlands! Ramon Verkoeijen. Vote on him for the televiziering! reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Can't touch thisquote:
Vrij zijn, Margherita, De Waarheid, Je hoeft niet naar huis ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:44 schreef Adelante het volgende:
Dit is echt een kutnummer, doe dan 'dromen zijn bedrog'. Is ook niet alles, maar wel zijn grootste hit
Allemaal even kut.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
Vrij zijn, Margherita, De Waarheid, Je hoeft niet naar huis ofzo
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marco_Borsatoquote:In 2000 kwam zijn vijfde album, Luid en duidelijk (5x platina), uit. De eerste single Binnen stond drie weken op nummer 1 in de Top 40. De tweede single Wat is mijn hart deed het een stuk minder en kwam niet hoger dan nummer 16.
ik dacht dat je het over Black Or White hadquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:49 schreef ddx het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marco_Borsato
inderdaad, maar ben er bang voorquote:
Ik hoop een mixje, dat doen ze zelfs bij Charly en Theoquote:
Smurfenquote:
Je hebt ze nooit gesmurft bedoel je?quote:
Smurfenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Smurfen
Of was dat Ome Henk???
Was wel hun grootste hit toch?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:55 schreef alors het volgende:
Ah zoveel moois om uit de kiezen en altijd dat eeuwige No Limit
ja, maar dat was gedurende de lijst niet altijd het argument om een plaat van een artiest te draaienquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was wel hun grootste hit toch?
Tja het was een concept en alles werd door anderen bedachtquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:57 schreef Adelante het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog steeds vermogend zijn na verkoop van 20 miljoen platenStaat me ergens bij dat Anita en Ray redelijk zijn belazerd door hun management destijds
was dat in het clubcircuit van de UK ook niet eerder een hit dan in NL?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:57 schreef rubbereend het volgende:
Get Ready for this hoor je in de VS nog vaak bij sportwedstrijden voorbij komen
ja, die hebben er niet zo enorm veel aan over gehouden, vergeleken met de platenbazen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:57 schreef Adelante het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog steeds vermogend zijn na verkoop van 20 miljoen platenStaat me ergens bij dat Anita en Ray redelijk zijn belazerd door hun management destijds
dat is natuurlijk wel zo, zij waren gewoon twee poppetjes in een plan dat door anderen bedacht (en gefinancieerd) was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja het was een concept en alles werd door anderen bedachtmaar ze zijn er redelijk slecht uitgekomen ja.
het was in ieder geval een veel grotere hit daarquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
was dat in het clubcircuit van de UK ook niet eerder een hit dan in NL?
en ze kunnen er nu lekker van schnabbelenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, die hebben er niet zo enorm veel aan over gehouden, vergeleken met de platenbazen.
Maar ja,wel een ervaring rijker
Miljonair dankzij de 90'squote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef borisz het volgende:
Wessel van Diepen heeft lekker gecashed in die tijd
quote:Producer
Van Diepen is één van de mensen achter een reeks dance-acts die in de jaren 1990 de hitlijsten bestormden, waaronder L.A. Style (James Brown Is Dead, #1 in 1991, Van Diepen te horen als megafoon-stem), Lick feat. Kentucky Martha (I'm the Girl of your Dreams #19 in 1995), Nakatomi (Children Of The Night, #2 in 1996) en de internationaal succesvolle Vengaboys (Boom, Boom, Boom, Boom en We're Going To Ibiza, #1 in 1998 en 1999). Hierdoor had Radio 538 destijds regelmatig de primeur van een nieuwe Vengaboys-single.
Vengaboys verkochten wereldwijd meer dan 15 miljoen singles, 4,5 miljoen albums, haalden de platina status in 73 landen en traden op in meer dan 130 landen.
Van Diepen is de meest succesvolle pop-dance producer in de Nederlandse muziekgeschiedenis.
twitter:paul3fm twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 18:34:03@wilbertmutsaers @coen3fm @Timur3FM @gerardekdom @annemieke3fm @giel3fm @domien Als iemand een wijd model broek wil lenen hoor ik het wel. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het eindresultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was lekker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik moet zeggen deze TT is wel erg voor de 3FM oldbiesquote:
Net als Hans zeg maar, alleen is hij nog wel actief hierquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Een user, volgens mij is het voluit Cosmick
Oh, klopt het niet?? Ben qua posts hier nog geen oldbie...quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die koelkast komt al dichterbij
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:11 schreef alors het volgende:
Als je het over de duivel hebt... Cosmic girl...
Klopt welquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, klopt het niet?? Ben qua posts hier nog geen oldbie...![]()
Het heeft wel met housekneiters te maken! Of happy hardcore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin heb ik de woensdag UJDT uitgeroepen tot COSClassic
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Klopt wel
Cos = Cosmick.
De grootste happy hardcore fan hier.
Yay, schuif maar door die koelkast!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin heb ik de woensdag UJDT uitgeroepen tot COSClassic
En nee dat heb ik nooit geiler gezegd
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik vind het supertof om te horen, al duurt 4 uur mij wel wat te langquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:24 schreef Allrounder het volgende:
Hier knalt de Happy Hardcore Top 100 door de speakers! Bijna 4 uur lang, POINGPOINGPOINGRAMBAMBAMBAMRAMBAMPOINGPOING
Ik ben benieuwd hoelang ik het uithouquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het supertof om te horen, al duurt 4 uur mij wel wat te lang![]()
Ik ga aan de koffie, wie doet er mee?![]()
![]()
Op een feest hou ik het wel vol, thuis nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang ik het uithou.
En nee geen koffie. Voetbal staat op het punt van beginnen dus, bier.
Veel plezier, ik blijf vanavond maar eens thuisquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:58 schreef Allrounder het volgende:
Oké op naar de mannen met het bier. Om daarna Heerenveen onveilig te maken
.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:58 schreef Allrounder het volgende:
Oké op naar de mannen met het bier. Om daarna Heerenveen onveilig te maken
.
Van Sander Lantinga ja, hoezo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij hebben ze een feestje bij 3FM vanavond
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier, ik blijf vanavond maar eens thuis
Thanks! 0-0 nog snel er van door om niets te missenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik blijf ook thuis, lekker aan mn paper werken, wat een vooruitzicht
Die vind ik geweldigquote:
wordt mijn thema van vannacht ben ik bangquote:
Ah gut, wieso? 't Was overigens de mijne van afgelopen donderdagnachtquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
wordt mijn thema van vannacht ben ik bang
ja lekker nummerquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
Chrystal Waters - Gipsy Woman, vet! Echt één van de eerste nummers waarmee ik aanraking kwam en ik heb net even gegoogled, maar die is dus van 91. Ik was 3Een cd met dit soort hits moet hier nog altijd ergens rondslingeren bij m'n ouders, stonden m'n zusje en ik altijd op te dansen 's ochtends vroeg, voordat m'n ouders uit bed waren. Waarschijnlijk wel een paar jaartjes later dan 91, maar toch!
www.3fm.nl? Geen idee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef Qunix het volgende:
Klopt het dat vanavond / vannacht dance classics zijn (Sense of Dance geloof ik?)
Moet ik maar downloaden denk ik... Maandag op mijn werk luisteren.
Denk het niet.quote:Op zondag 18 september 2011 00:34 schreef ddx het volgende:
Zou Tiesto wel geweten hebben dat deze mix in een 90s week uitgezonden zou worden ?
Dat is een Tiesto-kloon... De echte Tiesto is nu in Ibiza ofzo. Zelfde verhaal als Sinterklaas.quote:Op zondag 18 september 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
zit Tiesto dan niet live in de studio te mixen
aha, ik snap hetquote:Op zondag 18 september 2011 00:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is een Tiesto-kloon... De echte Tiesto is nu in Ibiza ofzo. Zelfde verhaal als Sinterklaas.
Ben nu de weblog aan het vullen voor morgen. Maar tijdens de 90's week luister ik welquote:Op zondag 18 september 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aha, ik snap het
en wat doe jij hier? tis geen Stenderstijd!
Tot maandagquote:Op zondag 18 september 2011 01:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ben nu de weblog aan het vullen voor morgen. Maar tijdens de 90's week luister ik wel
Dus tot morgen
is meer de schuld van BNN. Tiesto maakt deze mix voor meerdere zenders. Hij voicetrackt dit in het Engels en Nederlands en levert dit gewoon af. Je hoeft niet te verwachten dat hij speciaal voor 3FM/BNN een 90's mix aflevert.quote:Op zondag 18 september 2011 01:27 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een mongolen daar bij 3FM.
Had niemand de ballen om Tiesto te zeggen dat dit week van de jaren 90 was ? Wtf. Triest.
Ze hebben mij overtuigd, wat een energie heeft die band livequote:Op zondag 18 september 2011 11:18 schreef Cee het volgende:
Take That en meteen daarna Blur.
themauster, was je vorige week nog niet heel sceptisch over Di-rect?Hebben ze je overtuigd?
Oh die Yasmin volgens mij was dat zo'n Anouk-wannabe toch? Plaatje van haar werd een tijd geleden regelmatig gedraaid maar is jammerlijk geflopt. Nou ja, jammerlijk...quote:Op zondag 18 september 2011 11:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze hebben mij overtuigd, wat een energie heeft die band live. Was ook een 3FM serious talent Yasmin ofzo maar dat mens deed over elk nummer 10 minuten
jeeeeeeeeeeee, ik had het goedquote:Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij is de 1e plaat Bon Jovi met Keep the Faith....of iets anders van Bon Jovi
en t mooie is, daar komen nog een aantal dagen bij!quote:Op zondag 18 september 2011 12:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Trouwens, Plage wordt al 5 dagen niet meer gedraaid op 3FM![]()
En dit is best wel:
maandag 08-08-2011 23:42 Crystal Fighters Plage
maandag 08-08-2011 19:50 Crystal Fighters Plage
maandag 08-08-2011 07:04 Crystal Fighters Plage
maandag 08-08-2011 04:16 Crystal Fighters Plage
4x op een dag!
Yep, en ik besef me net dat ik heb gedroomd over Frank Dane.quote:Op zondag 18 september 2011 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
hallo schatjes van me! allemaal lekker geslapen met de handjes boven de dekens?
quote:Op zondag 18 september 2011 12:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, en ik besef me net dat ik heb gedroomd over Frank Dane.
WTF.
mmmm, dan had je beter je handjes onder de dekens kunnen doen; had je er nog wat aan gehadquote:Op zondag 18 september 2011 12:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, en ik besef me net dat ik heb gedroomd over Frank Dane.
WTF.
huh?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 12:22 schreef Allrounder het volgende:
Goedemorgen.
Super Sunday vandaag! PSV - Ajax of Rangers - Celtic dan Tottenham - Liverpool vervolgens Man United - Chelsea daarna Schalke - Bayern tussendoor nog effe Levante - Real en afsluiten met Napoli - Milan
Oftewel hele dag bankhangen.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 12:27 schreef Cee het volgende:
Doe dan gewoon "Hallo Breda, hier is de meest overgewaardeerde kutband van het moment, dames en heren, Go Back to the Zoo!"
Of is dat te cru?
ja, want dan negeer je Kane, Handsome Poets en Only 7 Left.....quote:Op zondag 18 september 2011 12:27 schreef Cee het volgende:
Doe dan gewoon "Hallo Breda, hier is de meest overgewaardeerde kutband van het moment, dames en heren, Go Back to the Zoo!"
Of is dat te cru?
Doe eens lief!quote:Op zondag 18 september 2011 12:27 schreef Cee het volgende:
Of is dat te cru?
Oh ja da's waar.quote:Op zondag 18 september 2011 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, want dan negeer je Kane, Handsome Poets en Only 7 Left.....
quote:
primaquote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
ehm, mag ik vriendelijk verzoeken hier GEEN voetbaluitslagen en doelpunten te posten? pls?
ik ga zo mijn twitter afsluiten en dan hoop ik verstoken te blijven tot 19.00u vanavond
quote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
ehm, mag ik vriendelijk verzoeken hier GEEN voetbaluitslagen en doelpunten te posten? pls?
ik ga zo mijn twitter afsluiten en dan hoop ik verstoken te blijven tot 19.00u vanavond
Dat is wel echt 90's.quote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
Ja hoor, ik kijk toch niet en zie over een paar uur de uitslag wel.quote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
Is d'r voetbal dan?quote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik las op twitter iets over Joden tegen Gloeilampen...quote:
Rainquote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef alors het volgende:
Frozen![]()
Toen net Angels werd gedraaid heb ik zelf The Power Of Goodbye opgezet, ook zo'n pareltje
quote:Op zondag 18 september 2011 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
die Ramon heeft een rare smaak....Blijf bij mij van de Leeuw en Jacott en RAak van de Kast omdat ie altijd Raak limonade dronk
dan ben je mooi op tijd voor Insomnia van Faithless!quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ben je mooi op tijd voor Insomnia van Faithless!
ik had het gezien jaquote:
Live Forever iddquote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef Cee het volgende:
Live Forever
Tienduizend keer beter dan Wonderwall, waarom dat de grootste hit van Oasis is geworden hier is me nog steeds een raadsel.
Zeker!quote:Op zondag 18 september 2011 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had het gezien jawat een plaat he!
Moet jij niet racen nu??quote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef Jarno_Trulli het volgende:
Wat is dat toch een ontzettende zaadplaat van tupac
Weet je de standen?quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk ff voebtal, heerlijke plaat is dat
ehm, ik heb een dik uur geleden gevraagd of niemand voetbalstanden ed wil posten en ik hoop dat iedereen zich eraan houdtquote:
Pardon.quote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, ik heb een dik uur geleden gevraagd of niemand voetbalstanden ed wil posten en ik hoop dat iedereen zich eraan houdt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maakt niet uit, toen was je hier nog nietquote:
die strot die ze op zet in Always There. teringjantjequote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Qunix het volgende:
Goeie stem heeft ze. Ik vind het niet verschrikkelijk.
en ik vind allebei de versie niet te pruimenquote:Op zondag 18 september 2011 14:12 schreef Qunix het volgende:
Laatst nog opnieuw in een remix uitgebracht, dit nummer....
zit je al in de faphouding? over 3 kwartier is het zover!quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zit je al in de faphouding? over 3 kwartier is het zover!
ik wilde net zeggen.. wtfquote:Op zondag 18 september 2011 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
ow mijn god....die frans uit rotterdam is niet helemaal goed![]()
nja, volgens mij staat ie op de longlist met zeker 20-30 anderenquote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Ramon is genomineerd voor een Televizierring
zeker weten!quote:Op zondag 18 september 2011 14:56 schreef minthy het volgende:
Legging + jurkje = geen zakken... Zouden heuptasjes nog net zo hip zijn als in de 90's??
Ik had een egaal zwarte, zou knalhandig zijn om die nog te hebben nu...quote:Op zondag 18 september 2011 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeker weten!
ik had een heel kek ace of base heuptasje!
quote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat vind je van Domien dan? (hoe hij eruit ziet)
twitter:rudymackay twitterde op zondag 18-09-2011 om 15:53:01Vooruit dan. Ook ik maar een '90s foto erop.. #3fm reageer retweet
quote:Op zondag 18 september 2011 15:58 schreef minthy het volgende:
Die foto van Rudy op Twitter!! Haartwitter:rudymackay twitterde op zondag 18-09-2011 om 15:53:01Vooruit dan. Ook ik maar een '90s foto erop.. #3fm reageer retweet
quote:Op zondag 18 september 2011 15:58 schreef minthy het volgende:
Die foto van Rudy op Twitter!! Haartwitter:rudymackay twitterde op zondag 18-09-2011 om 15:53:01Vooruit dan. Ook ik maar een '90s foto erop.. #3fm reageer retweet
Wat ben ik blij dat alle 90's foto's van mij ergens in Drenthe op een zolder staanquote:Op zondag 18 september 2011 15:58 schreef minthy het volgende:
Dom volk.quote:Op zondag 18 september 2011 18:13 schreef themauster het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/home/pagina.asp?pid=103687
Leuke mensen he die oost-groningers
Week is genoeg.quote:Op zondag 18 september 2011 19:22 schreef oh-oh het volgende:
Prince
Ik geniet echt van die nineties, van mij mag die week lang duren
Het geeft niet.quote:Op zondag 18 september 2011 19:29 schreef CindieY het volgende:
Maaaaaaaamaaaaaaaaa
Ja, ik was een Spice Girls fan
quote:"Ik droom dat deze unieke zender een succes wordt. Die droom gaan we verwezenlijken, samen met iedereen die de volgende stap in de media met mij durft te maken. De aanloop van Rens1 is hier de gehele zomer te volgen tot we in oktober 2011 op televisie te zien zijn en daarmee in alle huiskamers van Nederland. Wij zijn er klaar voor! Jij ook?"
Peter Jan Rens
http://www.rens1.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |