ja, die hebben er niet zo enorm veel aan over gehouden, vergeleken met de platenbazen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:57 schreef Adelante het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog steeds vermogend zijn na verkoop van 20 miljoen platenStaat me ergens bij dat Anita en Ray redelijk zijn belazerd door hun management destijds
dat is natuurlijk wel zo, zij waren gewoon twee poppetjes in een plan dat door anderen bedacht (en gefinancieerd) was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja het was een concept en alles werd door anderen bedachtmaar ze zijn er redelijk slecht uitgekomen ja.
het was in ieder geval een veel grotere hit daarquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
was dat in het clubcircuit van de UK ook niet eerder een hit dan in NL?
en ze kunnen er nu lekker van schnabbelenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, die hebben er niet zo enorm veel aan over gehouden, vergeleken met de platenbazen.
Maar ja,wel een ervaring rijker
Miljonair dankzij de 90'squote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef borisz het volgende:
Wessel van Diepen heeft lekker gecashed in die tijd
quote:Producer
Van Diepen is één van de mensen achter een reeks dance-acts die in de jaren 1990 de hitlijsten bestormden, waaronder L.A. Style (James Brown Is Dead, #1 in 1991, Van Diepen te horen als megafoon-stem), Lick feat. Kentucky Martha (I'm the Girl of your Dreams #19 in 1995), Nakatomi (Children Of The Night, #2 in 1996) en de internationaal succesvolle Vengaboys (Boom, Boom, Boom, Boom en We're Going To Ibiza, #1 in 1998 en 1999). Hierdoor had Radio 538 destijds regelmatig de primeur van een nieuwe Vengaboys-single.
Vengaboys verkochten wereldwijd meer dan 15 miljoen singles, 4,5 miljoen albums, haalden de platina status in 73 landen en traden op in meer dan 130 landen.
Van Diepen is de meest succesvolle pop-dance producer in de Nederlandse muziekgeschiedenis.
twitter:paul3fm twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 18:34:03@wilbertmutsaers @coen3fm @Timur3FM @gerardekdom @annemieke3fm @giel3fm @domien Als iemand een wijd model broek wil lenen hoor ik het wel. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het eindresultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was lekker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik moet zeggen deze TT is wel erg voor de 3FM oldbiesquote:
Net als Hans zeg maar, alleen is hij nog wel actief hierquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Een user, volgens mij is het voluit Cosmick
Oh, klopt het niet?? Ben qua posts hier nog geen oldbie...quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:10 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die koelkast komt al dichterbij
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:11 schreef alors het volgende:
Als je het over de duivel hebt... Cosmic girl...
Klopt welquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, klopt het niet?? Ben qua posts hier nog geen oldbie...![]()
Het heeft wel met housekneiters te maken! Of happy hardcore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin heb ik de woensdag UJDT uitgeroepen tot COSClassic
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Klopt wel
Cos = Cosmick.
De grootste happy hardcore fan hier.
Yay, schuif maar door die koelkast!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desalniettemin heb ik de woensdag UJDT uitgeroepen tot COSClassic
En nee dat heb ik nooit geiler gezegd
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik vind het supertof om te horen, al duurt 4 uur mij wel wat te langquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:24 schreef Allrounder het volgende:
Hier knalt de Happy Hardcore Top 100 door de speakers! Bijna 4 uur lang, POINGPOINGPOINGRAMBAMBAMBAMRAMBAMPOINGPOING
Ik ben benieuwd hoelang ik het uithouquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het supertof om te horen, al duurt 4 uur mij wel wat te lang![]()
Ik ga aan de koffie, wie doet er mee?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |