Van Sander Lantinga ja, hoezo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij hebben ze een feestje bij 3FM vanavond
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier, ik blijf vanavond maar eens thuis
Thanks! 0-0 nog snel er van door om niets te missenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Veel plezier!
Ik blijf ook thuis, lekker aan mn paper werken, wat een vooruitzicht
Die vind ik geweldigquote:
wordt mijn thema van vannacht ben ik bangquote:
Ah gut, wieso? 't Was overigens de mijne van afgelopen donderdagnachtquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
wordt mijn thema van vannacht ben ik bang
ja lekker nummerquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:36 schreef CindieY het volgende:
Chrystal Waters - Gipsy Woman, vet! Echt één van de eerste nummers waarmee ik aanraking kwam en ik heb net even gegoogled, maar die is dus van 91. Ik was 3Een cd met dit soort hits moet hier nog altijd ergens rondslingeren bij m'n ouders, stonden m'n zusje en ik altijd op te dansen 's ochtends vroeg, voordat m'n ouders uit bed waren. Waarschijnlijk wel een paar jaartjes later dan 91, maar toch!
www.3fm.nl? Geen idee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef Qunix het volgende:
Klopt het dat vanavond / vannacht dance classics zijn (Sense of Dance geloof ik?)
Moet ik maar downloaden denk ik... Maandag op mijn werk luisteren.
Denk het niet.quote:Op zondag 18 september 2011 00:34 schreef ddx het volgende:
Zou Tiesto wel geweten hebben dat deze mix in een 90s week uitgezonden zou worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |