quote:Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ben je mooi op tijd voor Insomnia van Faithless!
ik had het gezien jaquote:
Live Forever iddquote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef Cee het volgende:
Live Forever
Tienduizend keer beter dan Wonderwall, waarom dat de grootste hit van Oasis is geworden hier is me nog steeds een raadsel.
Zeker!quote:Op zondag 18 september 2011 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had het gezien jawat een plaat he!
Moet jij niet racen nu??quote:Op zondag 18 september 2011 13:21 schreef Jarno_Trulli het volgende:
Wat is dat toch een ontzettende zaadplaat van tupac
Weet je de standen?quote:Op zondag 18 september 2011 13:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk ff voebtal, heerlijke plaat is dat
ehm, ik heb een dik uur geleden gevraagd of niemand voetbalstanden ed wil posten en ik hoop dat iedereen zich eraan houdtquote:
Pardon.quote:Op zondag 18 september 2011 13:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, ik heb een dik uur geleden gevraagd of niemand voetbalstanden ed wil posten en ik hoop dat iedereen zich eraan houdt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maakt niet uit, toen was je hier nog nietquote:
die strot die ze op zet in Always There. teringjantjequote:Op zondag 18 september 2011 13:48 schreef Qunix het volgende:
Goeie stem heeft ze. Ik vind het niet verschrikkelijk.
en ik vind allebei de versie niet te pruimenquote:Op zondag 18 september 2011 14:12 schreef Qunix het volgende:
Laatst nog opnieuw in een remix uitgebracht, dit nummer....
zit je al in de faphouding? over 3 kwartier is het zover!quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 14:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zit je al in de faphouding? over 3 kwartier is het zover!
ik wilde net zeggen.. wtfquote:Op zondag 18 september 2011 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
ow mijn god....die frans uit rotterdam is niet helemaal goed![]()
nja, volgens mij staat ie op de longlist met zeker 20-30 anderenquote:Op zondag 18 september 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Ramon is genomineerd voor een Televizierring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |