en t mooie is, daar komen nog een aantal dagen bij!quote:Op zondag 18 september 2011 12:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Trouwens, Plage wordt al 5 dagen niet meer gedraaid op 3FM![]()
En dit is best wel:
maandag 08-08-2011 23:42 Crystal Fighters Plage
maandag 08-08-2011 19:50 Crystal Fighters Plage
maandag 08-08-2011 07:04 Crystal Fighters Plage
maandag 08-08-2011 04:16 Crystal Fighters Plage
4x op een dag!
Yep, en ik besef me net dat ik heb gedroomd over Frank Dane.quote:Op zondag 18 september 2011 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
hallo schatjes van me! allemaal lekker geslapen met de handjes boven de dekens?
quote:Op zondag 18 september 2011 12:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, en ik besef me net dat ik heb gedroomd over Frank Dane.
WTF.
mmmm, dan had je beter je handjes onder de dekens kunnen doen; had je er nog wat aan gehadquote:Op zondag 18 september 2011 12:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, en ik besef me net dat ik heb gedroomd over Frank Dane.
WTF.
huh?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 12:22 schreef Allrounder het volgende:
Goedemorgen.
Super Sunday vandaag! PSV - Ajax of Rangers - Celtic dan Tottenham - Liverpool vervolgens Man United - Chelsea daarna Schalke - Bayern tussendoor nog effe Levante - Real en afsluiten met Napoli - Milan
Oftewel hele dag bankhangen.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 12:27 schreef Cee het volgende:
Doe dan gewoon "Hallo Breda, hier is de meest overgewaardeerde kutband van het moment, dames en heren, Go Back to the Zoo!"
Of is dat te cru?
ja, want dan negeer je Kane, Handsome Poets en Only 7 Left.....quote:Op zondag 18 september 2011 12:27 schreef Cee het volgende:
Doe dan gewoon "Hallo Breda, hier is de meest overgewaardeerde kutband van het moment, dames en heren, Go Back to the Zoo!"
Of is dat te cru?
Doe eens lief!quote:Op zondag 18 september 2011 12:27 schreef Cee het volgende:
Of is dat te cru?
Oh ja da's waar.quote:Op zondag 18 september 2011 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, want dan negeer je Kane, Handsome Poets en Only 7 Left.....
quote:
primaquote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
ehm, mag ik vriendelijk verzoeken hier GEEN voetbaluitslagen en doelpunten te posten? pls?
ik ga zo mijn twitter afsluiten en dan hoop ik verstoken te blijven tot 19.00u vanavond
quote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
ehm, mag ik vriendelijk verzoeken hier GEEN voetbaluitslagen en doelpunten te posten? pls?
ik ga zo mijn twitter afsluiten en dan hoop ik verstoken te blijven tot 19.00u vanavond
Dat is wel echt 90's.quote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
Ja hoor, ik kijk toch niet en zie over een paar uur de uitslag wel.quote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
Is d'r voetbal dan?quote:Op zondag 18 september 2011 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik las op twitter iets over Joden tegen Gloeilampen...quote:
Rainquote:Op zondag 18 september 2011 12:45 schreef alors het volgende:
Frozen![]()
Toen net Angels werd gedraaid heb ik zelf The Power Of Goodbye opgezet, ook zo'n pareltje
quote:Op zondag 18 september 2011 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
die Ramon heeft een rare smaak....Blijf bij mij van de Leeuw en Jacott en RAak van de Kast omdat ie altijd Raak limonade dronk
dan ben je mooi op tijd voor Insomnia van Faithless!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |