Maar maar de PvdA zegt dat dat niet helpt...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:32 schreef rutger05 het volgende:
Het is geen kattenkwaad en volgens mij helpen de strenge straffen in Singapore juist wel.
Nee. In Singapore heerst een hele andere cultuur. De jeugd word daar opgeleid door de regering om te werken. Een aantal jaar terug was er zelfs een nieuwsbericht dat de bevolking een extraatje kreeg van de regering omdat ze zo goed hadden gepresteerdquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:32 schreef rutger05 het volgende:
Het is geen kattenkwaad en volgens mij helpen de strenge straffen in Singapore juist wel.
Bijna allemaal Marokkaanse jongetjes uit de randstad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef LXIV het volgende:
Een invalide zwerver in een rolstoel. Hoe laf kun je worden? Al kan ik me alleen voor 2011 al een hele reeks van dit soort laffe incidenten herinneren, waarbij een totaal hulpeloos iemand door een groep belaagd werd en zwaar mishandeld of beroofd.
Laffe berovingen #759: De goeddeels blinde jongen
Extreem laf geweld #845: Kickbokser slaat invalide in coma
Meisjes molesteren bejaarde vrouw (82), deel 2
Utrechtse Marokkanen bedreigen meisjes van feestje
Tuig mishandelt zieke vrouw in scootmobiel
Relschoppers slaan man halfdood bij buurtfeest
Badr Hari mept weer eens buiten de ring: zwaargewonde.
40 maanden cel voor laffe poging tot doodslag
Marokkaanse jongeren vallen rouwstoet lastig
slachtoffer straatroof
Snackbareigenaar door marokkanen weggetreiterd
jongen in elkaar geslagen door 40 personen
Jonge roofovervallers gebruiken sneeuw als wapen!
etc, etc, etc. Lang hoef je niet te zoeken
ik ben het met je eens hoor, maar daar hebben we nu het kabinet voor, wat gebeurd er nu concreet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef LXIV het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat deze jongeren hier status uit denken te halen. Dat je stoer wil doen tegen de politie of tegen andere jongeren, dat begrijp ik ergens nog wel. Als je een grote bek tegen de politie geeft die vervolgens beschroomd afdruipt, dan heb je 'een overwinning' behaald en ben je de macho voor je kameraden. (Niet dat ik het goedkeur verder, maar goed).
Maar het mishandelen van een invalide zwerver, een vrouw in een rolstoel, met 40 man een 12-jarig meisje bekogelen met sneeuw en haar fiets afpakken, een 16-jarig meisje op haar eindexamenfeestje een gebroken kaak slaan, een blinde jongen zijn laptop afpakken, etc, etc, etc, daar kun je toch op geen enkele manier trots op zijn?
De enige reden dat dit geweld voorkomt en blijft voorkomen is dat de daders dit ongestraft kunnen doen. Want in bijna alle gevallen ondernam de politie geen enkele actie of werden de daders wegens gebrek aan bewijs of vervolgingsgrond vrijgesproken. Dan heb je als het ware de Nederlandse rechtstaat uitgedaagd en gewonnen. Laten zien dat je sterker bent dan de maatschappij. Jij kunt doen wat je wil, je komt er altijd mee weg.
Helemaal niks natuurlijk. Ja, er worden gratis karate-lessen aan dit soort jongeren gegeven. Maar verder zie ik nog weinig concrete actie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben het met je eens hoor, maar daar hebben we nu het kabinet voor, wat gebeurd er nu concreet?
Zijn allemaal op zich staande incidenten joh.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:45 schreef LXIV het volgende:
Een invalide zwerver in een rolstoel. Hoe laf kun je worden? Al kan ik me alleen voor 2011 al een hele reeks van dit soort laffe incidenten herinneren, waarbij een totaal hulpeloos iemand door een groep belaagd werd en zwaar mishandeld of beroofd.
Laffe berovingen #759: De goeddeels blinde jongen
Extreem laf geweld #845: Kickbokser slaat invalide in coma
Meisjes molesteren bejaarde vrouw (82), deel 2
Utrechtse Marokkanen bedreigen meisjes van feestje
Tuig mishandelt zieke vrouw in scootmobiel
Relschoppers slaan man halfdood bij buurtfeest
Badr Hari mept weer eens buiten de ring: zwaargewonde.
40 maanden cel voor laffe poging tot doodslag
Marokkaanse jongeren vallen rouwstoet lastig
slachtoffer straatroof
Snackbareigenaar door marokkanen weggetreiterd
jongen in elkaar geslagen door 40 personen
Jonge roofovervallers gebruiken sneeuw als wapen!
etc, etc, etc. Lang hoef je niet te zoeken
De zoveelste waarheid, Den Haag kent alleen maar slap gelul en leugens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef erik666 het volgende:
Die gasten zijn geestelijk niet 100%, maar hier moet nu echt wat aan gedaan worden, dit kan zo niet langer.
Flikker toch op man. Ga lekker in Marokko wonen als je zo gek bent op marokkanen. Waarom is het 9 van de tien keer een groepje van precies dit type tuig die dit soort shit flikt. Dat heeft neits meer met racisme te maken, maar met feiten en statistiek. Bij dit soort ellende is de kans enorm dat er marokkanen bij betrokken zijn. Misschien moeten ze zich daar eens iets van aantrekken ipv racisme te roepen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:38 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
He wat heb ik nou gezegd? Zonder Marokkanen, die ons land hebben opgebouwd, liepen wij nog in berenvellen rond. Wij zijn die mensen gigantische bedragen verschuldigd. Nederland is feitelijk van HUN.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
Wij hebben ook teveel van de verkeerde Marokkanen hier in Nederland. Het onopgeleide inteeltvolk van het platteland.
Terwijl de meer Arabisch georiënteerde Marokkanen vaak prima fatsoensnormen hebben en hoog opgeleid zijn.
Cultuurvermenging is dus feitelijk nooit goed. Het brengt slechte gevolgen de tijd nadat het gebeurd. Het enigste wat je kunt doen om dat probleem op te lossen is het hele begrip ''cultuur'' los te laten en er samen wat van te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar mag je wel op wachten, de eerste straatrat (zei ik dat? jazeker!) die in mijn omgeving ruzie zoekt of anderzijds wat stevige aandacht nodig heeft kan dat van harte krijgen. Dat is het enige waar ze van terugdeinsen; iemand die nog gekker is dan zij zelf!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef Re het volgende:
[..]
ik ben het met je eens hoor, maar daar hebben we nu het kabinet voor, wat gebeurd er nu concreet?
Maar wat doe je eraan? (Wat kun je eraan doen?)quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef sonnyspek het volgende:
Ik kan hier zo pissig om worden...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:38 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
He wat heb ik nou gezegd? Zonder Marokkanen, die ons land hebben opgebouwd, liepen wij nog in berenvellen rond. Wij zijn die mensen gigantische bedragen verschuldigd. Nederland is feitelijk van HUN.
Het was ironisch bedoeld. Als je dat niet snapt ben je een autist.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:37 schreef Syd het volgende:
[..]Dus deze marokkanen in het filmpje hebben ons land opgebouwd? Volgens mij waren dat hun ouders / grootouders. Dit tuig is alleen maar een last en heeft totaal geen meer waarde voor onze maatschappij erger nog het kost ons meer geld dan dat hun ouders hebben opgeleverd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |