abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86345905
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:00 schreef hidaho het volgende:

[..]

van de eerste keer dat je neergestoken word leer je :)
Ik had al het vermoeden dat we met een kuttrol te maken hadden. Dit is niet het goede subforum voor die onzin :{
  zondag 12 september 2010 @ 16:03:02 #27
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86345917
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:56 schreef Grotesque het volgende:

[..]

De dader was een negroide meneer, had een zwarte hoofddoek om en gouden tanden (boven en onder een aantal) en was vrij tenger, ongeveer 1,85m.
Zoiets dus ongeveer:

Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 12 september 2010 @ 16:03:09 #28
265729 Grotesque
ræræræræræræræ
pi_86345921
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:55 schreef hidaho het volgende:

[..]

en als er geen ontkomen meer aan is?
er zijn idd legio situaties dat weg lopen het beste is.
maar als je vriendin beroofd word of aangerand, dan ben je gewoon een laffe lul als je een dergelijke instelling hebt.
in de meeste gevallen moet je degene die voorraan staat of zijn bek het meeste los heeft meteen KO meppen en het is gebeurd
Geen ervaring met vechten of klappen uitdelen oid. Was vooral bang dat die mensen steekwapens bij zich hadden. Werd omsingeld door de daders, die terugkwamen toen ik ze aansprak (liepen dus in eerste instantie gewoon door zonder iets te zeggen), het is dus makkelijk voor jou om zoiets te zeggen.
pi_86345932
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:57 schreef hidaho het volgende:

[..]

in de meeste gevallen bij straatroof of aanranding betreft het marokkanen en die kun je meerdere wel aan hoor
Ik heb even het wikipedia artikel over Marokkanen doorgenomen maar ik kan geen informatie vinden over de ratio.
Kan een autochtone Nederlander standaard 4 Marokkanen aan? Of 8?
Maakt het uit of de Marokkanen in kwestie een vechtsport beoefenen en wordt het dan de helft?

Stel dat een normale Nederlander er in zijn eentje 8 aan kan maar de Nederlander heeft een dwarlease en zit in een rolstoel de Mocro's zijn kickboxers?
Dan wordt dat dus hypothetisch 8 / 2 = 4 en 4 / 2 = 2 kickbox mocro's.
pi_86345955
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:02 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Ik had al het vermoeden dat we met een kuttrol te maken hadden. Dit is niet het goede subforum voor die onzin :{
Inderdaad... rot trollen ook altijd 8)7
pi_86345970
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:03 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Zoiets dus ongeveer:

[ afbeelding ]
Het is wel zo dat die omschrijving een flinke groep mensen als potentiele dader aanwijst. :D
pi_86345972
'k zou voor de grap eens wat providers opbellen, neem aan dat die knurften er een andere simkaart, wellicht prepaid, in kletsen.
  zondag 12 september 2010 @ 16:05:12 #33
265729 Grotesque
ræræræræræræræ
pi_86345982
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:03 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Zoiets dus ongeveer:

[ afbeelding ]
haha, hij zag er wat meer slecht verzorgd uit, droeg van die neon-verlichtende staafjes om zijn nek (die ze weggooide bij hun great escape), en een wat magerder gezicht. Snap wel dat je niet veel hebt aan mijn omschrijving.
  Boks-Chick zondag 12 september 2010 @ 16:08:47 #34
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86346082
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:02 schreef n_uniet het volgende:

[..]

klopt, en hidaho ligt inmiddels in de kliko ^O^
lolwut
pi_86346089
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:03 schreef Grotesque het volgende:

[..]

Geen ervaring met vechten of klappen uitdelen oid. Was vooral bang dat die mensen steekwapens bij zich hadden. Werd omsingeld door de daders, die terugkwamen toen ik ze aansprak (liepen dus in eerste instantie gewoon door zonder iets te zeggen), het is dus makkelijk voor jou om zoiets te zeggen.
Aangezien het signalement klinkt als een stel gangster-antilianen wil je geen gevecht oid. Dikke kans dat er één met een pistool rondliep, dat overleef je niet. Bovendien heeft vechten met een groep geen zin als je niet zeker weet dat je kunt winnen. Dus ik denk dat je prima hebt gehandeld door de politie te bellen en om je eigen veiligheid hebt gedacht. beter een telefoon kwijt dan bijvoorbeeld halfdood geslagen zoals die man in brussel.....
Whatever...
pi_86346131
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:08 schreef BrandX het volgende:

[..]

klopt, en hidaho ligt inmiddels in de kliko ^O^
Haha nice, mooi gedaan BrandX w/
  Boks-Chick zondag 12 september 2010 @ 16:23:35 #37
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86346495
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:20 schreef savanea het volgende:

[..]

tja als je je bang opstelt dan krijg je dat soort dingen.
ze verwachten dat iemand bang is, als je juist agressief ze bejegend dan worden ze bang.
Als je je originele account lief hebt zou ik heel snel wegwezen uit dit topic als ik jou was. Uit heel GC for that matter :*
lolwut
pi_86346651
quote:

[..]

en als er geen ontkomen meer aan is?
er zijn idd legio situaties dat weg lopen het beste is.
maar als je vriendin beroofd word of aangerand, dan ben je gewoon een laffe lul als je een dergelijke instelling hebt.
in de meeste gevallen moet je degene die voorraan staat of zijn bek het meeste los heeft meteen KO meppen en het is gebeurd
Waarom zou je als man je leven moeten riskeren voor een mobieltje terwijl ik als vrouw alleen hoef toe te kijken? Waarom zou ik als vrouw zijnde een dergelijke eis of verwachting van welke man dan ook kunnen vragen? We leven in de 21ste eeuw. Het leven van mijn vriend is meer waard dan een mobieltje, en als dat ding echt zo veel voor me betekent zou ik er eerder zelf nog voor vechten dan verwachten dat iemand anders dat voor me doet. Je klinkt een beetje als een kneusje met vreemde normen en waarden. Mannen zijn er niet alleen om vrouwen te beschermen.
pi_86346707
quote:

[..]

Misschien. Misschien pakken zijn homies een mes en steken die in jou of je vriendin. Sta je dan met je goeie gedrag :')
Conscience do cost.
  Boks-Chick zondag 12 september 2010 @ 16:34:01 #40
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86346852
jongens, jullie reageren op een (inmiddels) gebande trollkloon :*
ik zal zijn posts deleten :).
lolwut
  zondag 12 september 2010 @ 16:39:19 #41
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86347049
-weg, reactie op deleted post, en wordt nooit doorgegeven ;)-

[ Bericht 64% gewijzigd door BrandX op 12-09-2010 16:43:06 ]
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 12 september 2010 @ 23:58:33 #42
318034 IllNL
The Minister of Chlorine
pi_86367747
de pelisie kan op basis van een imei nummer locatie en gebelde nummers terugvinden als ook nummers waarnaar gesmst is.

Dus je hebt er kans op maar reken niet op een snelle afhandeling.
Ik zou eerder ervoor zorgne dat je vriendin voortaan protectie heeft tegen bontkraagjes ( of welke soort raddraaiers dit ook waren).
  maandag 13 september 2010 @ 00:21:11 #43
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_86368711
Wat de politie vermoedelijk zal doen:
-camerabeelden opzoeken, die hangen daar wel en kijken of ze de dader herkennen.
-aangifte van jullie opnemen.
-mogelijk: telefoon in de gaten houden en sms-bom sturen.
- koffie drinken.
- boetes uitschrijven.
- poging doen deze daders te pakken.

Vechten tegen dit soort lui is zinloos. Helemaal als ze in groepjes zijn, want dan zijn er altijd wel van die lafbekken die het stoer vinden om bijv. een mes te trekken. Negroide mensen zijn daar gemiddeld net even wat bedrevener in dan autochtone medelanders. Daarnaast is het geen 1 op 1 gevecht, dus dat je er ongehavend uitkomt is niet heel groot.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hoi !
pi_86372622
Die telefoon is waarschijnlijk al lang in Roemenië o.i.d. Reken er niet op dat je die ooit terug ziet. Verder hopelijk er aan gedacht om de telefoon direct te blokkeren? Anders kun je ook nog wel eens een verrassing krijgen op het moment dat de rekening binnen komt..

Zijn er nog getuigen? Dat wil soms wel helpen om de daders te vinden.
pi_86375114
Met een IMEI nummer kan een 3hoeksmeting worden gedaan. Nu doen ze dit niet omdat het vaak meer kost dan dat het toestel waard is, maar als je iemand goed kent bij de telecomprovider waar je zit kan er een 3hoeksmeting uitgevoerd worden tussen 3 zendmasten. Daarmee kan op 10meter nauwkeurig worden bepaald waar het toestel zich bevindt.
Lambo of Rekt
pi_86375904
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef EggsTC het volgende:
Met een IMEI nummer kan een 3hoeksmeting worden gedaan. Nu doen ze dit niet omdat het vaak meer kost dan dat het toestel waard is, maar als je iemand goed kent bij de telecomprovider waar je zit kan er een 3hoeksmeting uitgevoerd worden tussen 3 zendmasten. Daarmee kan op 10meter nauwkeurig worden bepaald waar het toestel zich bevindt.
waarom maken ze hier geen webapplicatie van, volledig geautomatiseerd en eventueel tegen betaling van x aantal euro administratiekosten?
pi_86376411
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef EggsTC het volgende:
Eventueel gps, afhankelijk van het toestel.
pi_86376496
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:14 schreef notagain het volgende:

[..]

waarom maken ze hier geen webapplicatie van, volledig geautomatiseerd en eventueel tegen betaling van x aantal euro administratiekosten?
Privacy? Jij kan anders van iedereen zien (mits je z'n IMEI code weet) waar degene zich op dat moment bevindt.

quote:
Op maandag 13 september 2010 11:32 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Eventueel gps, afhankelijk van het toestel.
Bij de 3hoeksmeting hoeft het toestel niet eens aan te staan geloof ik.
Lambo of Rekt
pi_86376623
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Privacy? Jij kan anders van iedereen zien (mits je z'n IMEI code weet) waar degene zich op dat moment bevindt.
[..]

Bij de 3hoeksmeting hoeft het toestel niet eens aan te staan geloof ik.
als ik een abbo afsluit dan kan ik toch ook mijn imei nummer eraan koppelen voor zover dat dan niet gebeurd.

als mijn foon dan gestolen word inloggen op de site van je provider waar je gsm en imei aan elkaar gekoppeld zijn en dan traceren?

dan kan toch alleen de rechtmatige eigenaar dat doen?
pi_86376714
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:39 schreef notagain het volgende:

[..]

als ik een abbo afsluit dan kan ik toch ook mijn imei nummer eraan koppelen voor zover dat dan niet gebeurd.

als mijn foon dan gestolen word inloggen op de site van je provider waar je gsm en imei aan elkaar gekoppeld zijn en dan traceren?

dan kan toch alleen de rechtmatige eigenaar dat doen?
Dat klopt, maar ik denk dat het niet voor een particulier beschikbaar is omdat je ook de zendmasten belast ermee.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')