abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 september 2010 @ 15:33:32 #1
265729 Grotesque
ræræræræræræræ
pi_86345077
Zaterdag ochtend (rond 3) is mn vriendin beroofd van haar mobiel door een groepje voorbijgangers, t was op rotterdam centraal. Dader dreigde met geweld dus wist niet zo goed wat ik zelf moest doen. Uiteindelijk ben ik ze gevolgd en heb ook hulp gevraagd van RET medewerkers die aan de weg stonden.

Toen de daders merkte dat ik met de politie aan het bellen was zijn zij weggerend, politie was gekomen en daders ontsnapt. Een heel drama voor mn vriendin en we zaten uiteindelijk tot 5 uur op politiebureau.

Mijn vraag: wat kan de politie doen met een IMEI-nummer (is doorgegeven), en is er uberhaupt een kans dat mijn vriendin haar mobiel ooit terugziet?
pi_86345293
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:33 schreef Grotesque het volgende:
Mijn vraag: wat kan de politie doen met een IMEI-nummer (is doorgegeven), en is er uberhaupt een kans dat mijn vriendin haar mobiel ooit terugziet?
Je kan met het aangifteformulier naar de verzekering gaan. Ga er maar vanuit dat de politie je niet verder gaat helpen of ook maar enige moeite gaat doen om een poging tot zoeken te maken.
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
  zondag 12 september 2010 @ 15:43:09 #3
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_86345352
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:40 schreef hidaho het volgende:

[..]

beter je kop kapot dan je zelfrespect weg en dat je vriendin je ziet als mietje.

die meid gaat er binnenkort wel vandoor met iemand die geen laffe loser is :|W
Je klinkt verzuurd. Je bent zelf zeker een keer zo'n "lafbek" geweest en verlaten door je vriendin?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_86345355
quote:

[..]

beter je kop kapot dan je zelfrespect weg en dat je vriendin je ziet als mietje.

Sorry hoor,maar ik ben een meid en heb mn vriendje (toen ik 17 was) bijna zelf voor zn kop geslagen omdat ie zonodig de held uit moest hangen toen er iemand met een honkbalknuppel begon te zwaaien...
Dat werkt dus lang niet altijd zo.

Denk niet dat ze de foon nog terugziet btw.
compact en kleverig.
  zondag 12 september 2010 @ 15:43:21 #5
265729 Grotesque
ræræræræræræræ
pi_86345357
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:41 schreef matthisl het volgende:

[..]

Je kan met het aangifteformulier naar de verzekering gaan. Ga er maar vanuit dat de politie je niet verder gaat helpen of ook maar enige moeite gaat doen om een poging tot zoeken te maken.
Hmm ja, dankjewel voor je antwoord :)
pi_86345358
quote:

[..]

Ja want vrouwen willen toch oh zo graag iemand die gaat liggen vechten en slaan... fail :|W

De meeste vrouwen vallen niet voor zo'n sukkels... :Y

Ontopic: check je verzekering et cetera... politie zal niet heel veel kunnen doen lijkt me, puur geluk moet je dan hebben.
pi_86345404
Aangezien het een straatroof is, zal er een tap op het toestel worden gezet. Dit uiteraard met goedkeuring van de Officier van Justitie.
pi_86345480
Mensen die nu doen alsof zij die criminelen wél in elkaar zouden hebben geslagen :')
Mensen de denken dat vrouwen enkel houden van mannen die veel spieren hebben :')
Mensen die denken dat ze als man macho moeten zijn :')
  Boks-Chick zondag 12 september 2010 @ 15:48:34 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86345501
Hidaho annex de waardeloze kloon mag opzouten met zijn stoere gepraat :W
lolwut
  zondag 12 september 2010 @ 15:50:54 #10
265729 Grotesque
ræræræræræræræ
pi_86345567
Het gaat mij er meer om dat de daders worden aangepakt. Weet niet of de politie iets kan doen met mijn vage omschrijving van de daders, of misschien dat ze camerabeelden gaan gebruiken die genomen zijn op rotterdam centraal
pi_86345572
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:47 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die nu doen alsof zij die criminelen wél in elkaar zouden hebben geslagen :')
Mensen de denken dat vrouwen enkel houden van mannen die veel spieren hebben :')
Mensen die denken dat ze als man macho moeten zijn :')
Jij snapt het *O*
pi_86345625
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:43 schreef GaB86 het volgende:

[..]

De meeste vrouwen vallen niet voor zo'n sukkels... :Y

De praktijk leert toch meestal anders.
Blijft toch altijd een verschil tussen wat vrouwen willen en wat ze zeggen te willen.

Verder vind ik het ook absurd om in iedere situatie met verstand op 0 te gaan meppen.
Klinkt natuurlijk wel bar stoer op internet dat je je voor een mobieltje oid door 6 man laat aftuigen om niet af te gaan voor je vriendin.
  Boks-Chick zondag 12 september 2010 @ 15:53:02 #13
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86345637
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:51 schreef hidaho het volgende:

[..]

je hoeft echt geen spieren te hebben hoor, ook weer zo'n misopvatting :')

de meeste vrouwen zullen het niet toegeven maar op zulke momenten hebben ze echt wel graag dat ze een man hebben die voor ze opkomt en ze beschermt
om vervolgens op de begravenis van je vriend te kunnen opdraven. maarja, stoer wastie wel :')

Er posten hier in dit topic meerdere vrouwen die het ook niet met je eens zijn.
sorry, maar je bent wat, 14 ofzo? Geen enkele enigzins volwassene zal het met je eens zijn.
Zelfs als ik met mijn boksvrienden op stap zijn en er gebeurt iets, draaien we gewoon om. heeft niets met laf of stoer te maken, maar gewoon met common sense.
lolwut
  zondag 12 september 2010 @ 15:53:23 #14
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86345647
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:33 schreef Grotesque het volgende:
Zaterdag ochtend (rond 3) is mn vriendin beroofd van haar mobiel door een groepje voorbijgangers, t was op rotterdam centraal. Dader dreigde met geweld dus wist niet zo goed wat ik zelf moest doen. Uiteindelijk ben ik ze gevolgd en heb ook hulp gevraagd van RET medewerkers die aan de weg stonden.

Toen de daders merkte dat ik met de politie aan het bellen was zijn zij weggerend, politie was gekomen en daders ontsnapt. Een heel drama voor mn vriendin en we zaten uiteindelijk tot 5 uur op politiebureau.

Signalement van de daders?
Dan hou ik mijn ogen voor je open!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_86345721
quote:

[..]

de meeste vrouwen zullen het niet toegeven maar op zulke momenten hebben ze echt wel graag dat ze een man hebben die voor ze opkomt en ze beschermt
De meeste vrouwen begrijpen ook dat je in je eentje weinig kan uitrichting tegen meerdere anderen. :N
  zondag 12 september 2010 @ 15:56:25 #16
265729 Grotesque
ræræræræræræræ
pi_86345743
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:53 schreef Henk-B het volgende:

[..]

De dader was een negroide meneer, had een zwarte hoofddoek om en gouden tanden (boven en onder een aantal) en was vrij tenger, ongeveer 1,85m.
pi_86345771
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:53 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ja ik kom regelmatig op het cs kleine kans maar je weet maar nooit.
pi_86345777
Ik las: "Is er een kans dat ik mijn vriendin ooit terugkrijg "
;(
pi_86345779
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:52 schreef Vengerr het volgende:

[..]

De praktijk leert toch meestal anders.
Blijft toch altijd een verschil in wat vrouwen willen en wat ze zeggen te willen.

Verder vind ik het ook absurd om in iedere situatie met verstand op 0 te gaan meppen.
Klinkt natuurlijk wel bar stoer op internet dat je je door 6 man laat aftuigen om niet af te gaan voor je vriendin.
Ik spreek ook niet namens alle vrouwen, ik zeg alleen dat er een grote groep vrouwen is die niets maar dan ook niets met die vechtersbaasjes te maken wil hebben.

quote:

[..]

Op zo'n moment wil ik, als vrouw, een man die voor mij opkomt en beschermd ja. Dat vertaald zich niet in achter die malloten aanrennen en gaan vechten.
Ik bedoel kom op zeg... jij rent die gasten achterna en laat je vriendin daar alleen staan? Ik heb liever dat iemand dan bij me blijft en die criminelen laat gaan, het is immers maar een telefoon. En als ik geslagen zou zijn... dan ook... zorg eerst dat ik in orde ben in plaats van zelf te gaan meppen en je vriendin daar te laten zitten...
Plus als jij gaat staan meppen maak je het probleem alleen maar groter. Het is gewoon totaal niet charmant, zorgzaam et cetera... dat gedrag wat jij zo prachtig vind is dom, barbaars en achterlijk.
Capis?
pi_86345801
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:55 schreef hidaho het volgende:

[..]

en als er geen ontkomen meer aan is?
er zijn idd legio situaties dat weg lopen het beste is.
maar als je vriendin beroofd word of aangerand, dan ben je gewoon een laffe lul als je een dergelijke instelling hebt.
in de meeste gevallen moet je degene die voorraan staat of zijn bek het meeste los heeft meteen KO meppen en het is gebeurd
Bij een diefstal mag ie t laten hoor, t zijn maar spullen... Aanranding en fysiek geweld zijn anders, dan zeg ik gemakkelijker: doe iets, maar dan nog, als er wapens aan te pas komen ofzo denk ik niet dat ik wil dat ie de held uit gaat hangen.
compact en kleverig.
pi_86345803
Volgens mij was de vraag wat er met het IMEI nummer kunnen? Genoeg.

Via het IMEI nummer is die mobiel op te sporen, dus wie weet pakken ze de daders nog wel, alhoewel de kans klein is dat ze die mobiel zelf houden.
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_86345804
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:57 schreef hidaho het volgende:

[..]

in de meeste gevallen bij straatroof of aanranding betreft het marokkanen en die kun je meerdere wel aan hoor
Ja want je handen en borstkas zijn zo hard als staal en volkomen ondoordringbaar voor een mes. :')
pi_86345817
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:53 schreef BrandX het volgende:

[..]

om vervolgens op de begravenis van je vriend te kunnen opdraven. maarja, stoer wastie wel :')

Er posten hier in dit topic meerdere vrouwen die het ook niet met je eens zijn.
sorry, maar je bent wat, 14 ofzo? Geen enkele enigzins volwassene zal het met je eens zijn.
Zelfs als ik met mijn boksvrienden op stap zijn en er gebeurt iets, draaien we gewoon om. heeft niets met laf of stoer te maken, maar gewoon met common sense.
Precies, al liep ik met 10 sterke mannen rond, dan nog zou ik willen dat ze niet gingen vechten.
  Boks-Chick zondag 12 september 2010 @ 16:00:20 #24
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86345836
quote:

[..]

maar als je vriendin beroofd word of aangerand, dan ben je gewoon een laffe lul als je een dergelijke instelling hebt.
in de meeste gevallen moet je degene die voorraan staat of zijn bek het meeste los heeft meteen KO meppen en het is gebeurd
ik kan maar een ding zeggen: wake up to the real world. This is not TV.
En ja, been there, done that. Ben nogal ergens opgegroeid zeg maar :')
quote:

[..]

in de meeste gevallen bij straatroof of aanranding betreft het marokkanen en die kun je meerdere wel aan hoor
en dit is dikke vette bullshit, ga maar eens informeren bij het gemiddelde politiebureau :*
lolwut
pi_86345846
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:59 schreef hidaho het volgende:

[..]

ja je laat eerst je vriendin overvallen en dan pas onderneem je wat :|W
en als je gemept bent dan is het al geescalleerd.
Jij bent duidelijk nog nooit overvallen... een dief kondigt z'n overval niet bepaald aan... :|W
pi_86345905
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:00 schreef hidaho het volgende:

[..]

van de eerste keer dat je neergestoken word leer je :)
Ik had al het vermoeden dat we met een kuttrol te maken hadden. Dit is niet het goede subforum voor die onzin :{
  zondag 12 september 2010 @ 16:03:02 #27
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86345917
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:56 schreef Grotesque het volgende:

[..]

De dader was een negroide meneer, had een zwarte hoofddoek om en gouden tanden (boven en onder een aantal) en was vrij tenger, ongeveer 1,85m.
Zoiets dus ongeveer:

zondag 12 september 2010 @ 16:03:09 #28
265729 Grotesque
ræræræræræræræ
pi_86345921
quote:

[..]

Geen ervaring met vechten of klappen uitdelen oid. Was vooral bang dat die mensen steekwapens bij zich hadden. Werd omsingeld door de daders, die terugkwamen toen ik ze aansprak (liepen dus in eerste instantie gewoon door zonder iets te zeggen), het is dus makkelijk voor jou om zoiets te zeggen.
pi_86345932
quote:

[..]

Ik heb even het wikipedia artikel over Marokkanen doorgenomen maar ik kan geen informatie vinden over de ratio.
Kan een autochtone Nederlander standaard 4 Marokkanen aan? Of 8?
Maakt het uit of de Marokkanen in kwestie een vechtsport beoefenen en wordt het dan de helft?

Stel dat een normale Nederlander er in zijn eentje 8 aan kan maar de Nederlander heeft een dwarlease en zit in een rolstoel de Mocro's zijn kickboxers?
Dan wordt dat dus hypothetisch 8 / 2 = 4 en 4 / 2 = 2 kickbox mocro's.
pi_86345955
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:02 schreef n_uniet het volgende:

[..]

Ik had al het vermoeden dat we met een kuttrol te maken hadden. Dit is niet het goede subforum voor die onzin :{
Inderdaad... rot trollen ook altijd 8)7
pi_86345970
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:03 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Zoiets dus ongeveer:

[ afbeelding ]
Het is wel zo dat die omschrijving een flinke groep mensen als potentiele dader aanwijst. :D
pi_86345972
'k zou voor de grap eens wat providers opbellen, neem aan dat die knurften er een andere simkaart, wellicht prepaid, in kletsen.
  zondag 12 september 2010 @ 16:05:12 #33
265729 Grotesque
ræræræræræræræ
pi_86345982
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:03 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Zoiets dus ongeveer:

[ afbeelding ]
haha, hij zag er wat meer slecht verzorgd uit, droeg van die neon-verlichtende staafjes om zijn nek (die ze weggooide bij hun great escape), en een wat magerder gezicht. Snap wel dat je niet veel hebt aan mijn omschrijving.
  Boks-Chick zondag 12 september 2010 @ 16:08:47 #34
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86346082
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:02 schreef n_uniet het volgende:

[..]

klopt, en hidaho ligt inmiddels in de kliko ^O^
lolwut
pi_86346089
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:03 schreef Grotesque het volgende:

[..]

Geen ervaring met vechten of klappen uitdelen oid. Was vooral bang dat die mensen steekwapens bij zich hadden. Werd omsingeld door de daders, die terugkwamen toen ik ze aansprak (liepen dus in eerste instantie gewoon door zonder iets te zeggen), het is dus makkelijk voor jou om zoiets te zeggen.
Aangezien het signalement klinkt als een stel gangster-antilianen wil je geen gevecht oid. Dikke kans dat er één met een pistool rondliep, dat overleef je niet. Bovendien heeft vechten met een groep geen zin als je niet zeker weet dat je kunt winnen. Dus ik denk dat je prima hebt gehandeld door de politie te bellen en om je eigen veiligheid hebt gedacht. beter een telefoon kwijt dan bijvoorbeeld halfdood geslagen zoals die man in brussel.....
Whatever...
pi_86346131
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:08 schreef BrandX het volgende:

[..]

klopt, en hidaho ligt inmiddels in de kliko ^O^
Haha nice, mooi gedaan BrandX w/
  Boks-Chick zondag 12 september 2010 @ 16:23:35 #37
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86346495
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:20 schreef savanea het volgende:

[..]

tja als je je bang opstelt dan krijg je dat soort dingen.
ze verwachten dat iemand bang is, als je juist agressief ze bejegend dan worden ze bang.
Als je je originele account lief hebt zou ik heel snel wegwezen uit dit topic als ik jou was. Uit heel GC for that matter :*
lolwut
pi_86346651
quote:

[..]

Waarom zou je als man je leven moeten riskeren voor een mobieltje terwijl ik als vrouw alleen hoef toe te kijken? Waarom zou ik als vrouw zijnde een dergelijke eis of verwachting van welke man dan ook kunnen vragen? We leven in de 21ste eeuw. Het leven van mijn vriend is meer waard dan een mobieltje, en als dat ding echt zo veel voor me betekent zou ik er eerder zelf nog voor vechten dan verwachten dat iemand anders dat voor me doet. Je klinkt een beetje als een kneusje met vreemde normen en waarden. Mannen zijn er niet alleen om vrouwen te beschermen.
pi_86346707
quote:

[..]

Misschien. Misschien pakken zijn homies een mes en steken die in jou of je vriendin. Sta je dan met je goeie gedrag :')
Conscience do cost.
  Boks-Chick zondag 12 september 2010 @ 16:34:01 #40
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_86346852
jongens, jullie reageren op een (inmiddels) gebande trollkloon :*
ik zal zijn posts deleten :).
lolwut
  zondag 12 september 2010 @ 16:39:19 #41
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_86347049
-weg, reactie op deleted post, en wordt nooit doorgegeven ;)-

[ Bericht 64% gewijzigd door BrandX op 12-09-2010 16:43:06 ]
  zondag 12 september 2010 @ 23:58:33 #42
318034 IllNL
The Minister of Chlorine
pi_86367747
de pelisie kan op basis van een imei nummer locatie en gebelde nummers terugvinden als ook nummers waarnaar gesmst is.

Dus je hebt er kans op maar reken niet op een snelle afhandeling.
Ik zou eerder ervoor zorgne dat je vriendin voortaan protectie heeft tegen bontkraagjes ( of welke soort raddraaiers dit ook waren).
  maandag 13 september 2010 @ 00:21:11 #43
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_86368711
Wat de politie vermoedelijk zal doen:
-camerabeelden opzoeken, die hangen daar wel en kijken of ze de dader herkennen.
-aangifte van jullie opnemen.
-mogelijk: telefoon in de gaten houden en sms-bom sturen.
- koffie drinken.
- boetes uitschrijven.
- poging doen deze daders te pakken.

Vechten tegen dit soort lui is zinloos. Helemaal als ze in groepjes zijn, want dan zijn er altijd wel van die lafbekken die het stoer vinden om bijv. een mes te trekken. Negroide mensen zijn daar gemiddeld net even wat bedrevener in dan autochtone medelanders. Daarnaast is het geen 1 op 1 gevecht, dus dat je er ongehavend uitkomt is niet heel groot.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hoi !
pi_86372622
Die telefoon is waarschijnlijk al lang in Roemenië o.i.d. Reken er niet op dat je die ooit terug ziet. Verder hopelijk er aan gedacht om de telefoon direct te blokkeren? Anders kun je ook nog wel eens een verrassing krijgen op het moment dat de rekening binnen komt..

Zijn er nog getuigen? Dat wil soms wel helpen om de daders te vinden.
pi_86375114
Met een IMEI nummer kan een 3hoeksmeting worden gedaan. Nu doen ze dit niet omdat het vaak meer kost dan dat het toestel waard is, maar als je iemand goed kent bij de telecomprovider waar je zit kan er een 3hoeksmeting uitgevoerd worden tussen 3 zendmasten. Daarmee kan op 10meter nauwkeurig worden bepaald waar het toestel zich bevindt.
Lambo of Rekt
pi_86375904
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef EggsTC het volgende:
Met een IMEI nummer kan een 3hoeksmeting worden gedaan. Nu doen ze dit niet omdat het vaak meer kost dan dat het toestel waard is, maar als je iemand goed kent bij de telecomprovider waar je zit kan er een 3hoeksmeting uitgevoerd worden tussen 3 zendmasten. Daarmee kan op 10meter nauwkeurig worden bepaald waar het toestel zich bevindt.
waarom maken ze hier geen webapplicatie van, volledig geautomatiseerd en eventueel tegen betaling van x aantal euro administratiekosten?
pi_86376411
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef EggsTC het volgende:
Eventueel gps, afhankelijk van het toestel.
pi_86376496
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:14 schreef notagain het volgende:

[..]

waarom maken ze hier geen webapplicatie van, volledig geautomatiseerd en eventueel tegen betaling van x aantal euro administratiekosten?
Privacy? Jij kan anders van iedereen zien (mits je z'n IMEI code weet) waar degene zich op dat moment bevindt.

quote:
Op maandag 13 september 2010 11:32 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Eventueel gps, afhankelijk van het toestel.
Bij de 3hoeksmeting hoeft het toestel niet eens aan te staan geloof ik.
Lambo of Rekt
pi_86376623
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Privacy? Jij kan anders van iedereen zien (mits je z'n IMEI code weet) waar degene zich op dat moment bevindt.
[..]

Bij de 3hoeksmeting hoeft het toestel niet eens aan te staan geloof ik.
als ik een abbo afsluit dan kan ik toch ook mijn imei nummer eraan koppelen voor zover dat dan niet gebeurd.

als mijn foon dan gestolen word inloggen op de site van je provider waar je gsm en imei aan elkaar gekoppeld zijn en dan traceren?

dan kan toch alleen de rechtmatige eigenaar dat doen?
pi_86376714
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:39 schreef notagain het volgende:

[..]

als ik een abbo afsluit dan kan ik toch ook mijn imei nummer eraan koppelen voor zover dat dan niet gebeurd.

als mijn foon dan gestolen word inloggen op de site van je provider waar je gsm en imei aan elkaar gekoppeld zijn en dan traceren?

dan kan toch alleen de rechtmatige eigenaar dat doen?
Dat klopt, maar ik denk dat het niet voor een particulier beschikbaar is omdat je ook de zendmasten belast ermee.
Lambo of Rekt
pi_86376920
quote:
Op maandag 13 september 2010 11:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ik denk dat het niet voor een particulier beschikbaar is omdat je ook de zendmasten belast ermee.
als de politie het dan doet en dan ook direct gaat opsporen?
politie heeft nu te weinig tijd en manschappen maar wanneer het systeem eenvoudiger word moeten ze hier toch watt mee kunnen?
pi_86377074
Ze hebben nu al te weinig manschappen, per dag worden er wel een stuk of 10 mobieltjes gepikt. Dat is een gok van mij, maar ik denk dat ik dichter in de buurt zit als ik zeg dat er per uur 10 gepikt worden.

Verder vind ik dat je een goed punt hebt, alleen ik denk dat het niet haalbaar is.
Lambo of Rekt
  maandag 13 september 2010 @ 18:57:15 #53
300675 PerrydePool
Gewoon Nederlands
pi_86390967
Ik opende dit topic zonder enige vooroordelen, maar om dan te lezen dat het weer negroide mensen waren die dit soort kutgeintjes flikken doet me toch hoop verliezen in dat volk. Nu ben ik geen PVV stemmer maar je gaat er toch wel naar neigen.

Maar TS heeft gewoon goed gehandeld door kalm te reageren, scheelt hem ook weer wat bloedverlies.
pi_86391311
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:53 schreef BrandX het volgende:
heeft niets met laf of stoer te maken, maar gewoon met common sense.
En omdat jij als professioneel in-elkaar-mepster weet wat de gevolgen kunnen zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')