abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97544274
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Infection het volgende:

[..]

De enige manier om dat ongedierte te bestrijden is wel met geweld. Ga jij maar lekker thee drinken met ze en een rustig gesprekje voeren. :') !
Nederland staat wel bekend om het 'praten, praten, praten'.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:13:32 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97544376
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
boeiend, zie het als kattekwaad, als die jongens de puberteit verlaten zullen ze echt niet meer bij elke stoet gaan lopen schreeuwen en scanderen.
Ben dat gezeik van verzuurde 'volwassenen' over de jeugd ook spuugzat, helemaal als het van die verkapte fascisten zijn
Kattenkwaad of niet maakt niet uit, dit zijn wel het soort zaken waarvan opvoeders op de hoogte moeten zijn zodat ze gecorrigeerd kunnen worden.

En hoe je de opvoeders op de hoogte brengt, via school, moskee of rechtstreeks boeit niet, als ze het maar te weten komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97544386
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nederland staat wel bekend om het 'praten, praten, praten'.
Tja, PvdA-stemmers :')

Ik heb al genoeg gepikt van dat tuig. Bij mij is het al tijden geen 'praten, praten, praten' meer. Gelijk lens meppen die handel. :{
pi_97544424
Zowel geweld als enkel praten is geen oplossing.

Ouders zijn het probleem. Als hun kinderen zich misdragen laat je het de ouders voelen, boete, uitkering stopzetten, of weet ik veel wat.

En kinderen een gepaste taakstraf (bij zo iets kleins als dit wel ) en bij een ernstig vergrijp een zwaardere straf.

Je hoeft ze niet meteen te martelen hoor, tenzij je een soort terreurbeweging van getraumatiseerde mensen wilt gaan oprichten. :')
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_97544444
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Infection het volgende:

[..]

Tja, PvdA-stemmers :')

Ik heb al genoeg gepikt van dat tuig. Bij mij is het al tijden geen 'praten, praten, praten' meer. Gelijk lens meppen die handel. :{
Je snapt er niets van. He-le-maal niets.
pi_97544491
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kattenkwaad of niet maakt niet uit, dit zijn wel het soort zaken waarvan opvoeders op de hoogte moeten zijn zodat ze gecorrigeerd kunnen worden.

En hoe je de opvoeders op de hoogte brengt, via school, moskee of rechtstreeks boeit niet, als ze het maar te weten komen.
ze weten prima hoe het moet hoor. Maar ze weten tevens dat nederlanders mietjes zijn dus blijven ze gewoon provoceren.
.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:15:45 #207
88831 Shreyas
De beste
pi_97544494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

tuurlijk, maar ik vind niet dat een overheid dat zomaar moet kunnen beslissen. Altijd wordt er maar naar de overheid gewezen dat zei er wat aan moeten doen, zo laf. Los het zelf op als volk door die mocro's gewoon te zeggen waar t op staat en niet lafjes als je thuis bent gaan lopen ragen. Ze denken dat ze alles kunnen maken omdat nederlanders van die watjes zijn en niet voor zichzelf op durven te komen.
Dus als je 5 Marokkaanse jongeren ziet die zich schuldig maken aan straatcriminaliteit moet je er (letterlijk met gevaar voor eigen leven) op afstappen en zeggen dat ze moeten ophouden? :')

Je kan zelf wel raden dat de kans groot is dat je met geweld de mond wordt gesnoerd, maar stel dat je besluit een uitgebreide cursus Kung-Fu/Karate/whatever te doen, met succes en je trapt al die 5 Marokkanen die je aanvlogen in elkaar...dan zit vanaf dat moment de hele overheid achter jouw broek aan, want zo werkt de Nederlandse maatschappij dan weer wel.

Dit soort dingen moeten via de overheid geregeld worden, niet ieder individu kan voor eigen rechter spelen, niet iedereen kan ook voor zichzelf opkomen, denk bijvoorbeeld aan bejaarden die met rollater en al de vijver in gegooid worden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_97544502
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:14 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Je snapt er niets van. He-le-maal niets.
Ik snap er genoeg van.

Als iemand jou bedreigd, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen? :')

Face-to-face zo hoort het.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:16:36 #209
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_97544523
Tja, what else is new. Ik kijk nergens meer van op :') want dit is "oh mensen zijn zo zielig" Nederland.
pi_97544556
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik snap er genoeg van.

Als iemand jou bedreigd, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen? :')

Als er 4 jochies van 16 voor je gezicht staan met messen, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen? :')
pi_97544569
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik snap er genoeg van.

Nee nee je praat gewoon populair met de massa mee. Als een 12 jarig ventje mij bedreigt ga ik natuurlijk naar de ouders toe.

Maar ik neem niet meteen een knuppel mee. Jij wel?
pi_97544581
Sowieso mensen die iets met praten proberen op te lossen. :')

Gewoon eigen rechter spelen in dit soort gevallen, werkt vaak het beste. In Nederland doet de politie toch niks aan dit soort zaken (genoeg ervaring mee), en krijgt de dader toch altijd gelijk. :')
pi_97544593
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:17 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Als er 4 jochies van 16 voor je gezicht staan met messen, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen? :')
Dan is de grens van politie bereikt. Dat is heel wat anders dan drie kinderen die joden roepen naar een auto.
pi_97544599
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:17 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Ik pak gewoon mijn dienstwapen en ik knal ze overhoop
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_97544624
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Ik pak gewoon mijn dienstwapen in ik knal ze overhoop
Hey ga jij eens even beginnen met dimmen internetheldje
Was er geen instantie waar je doorgedraaide mensen met een wapen kan aangeven om toekomstige tristans te voorkomen?
pi_97544669
quote:

[..]

Ik pak gewoon mijn dienstwapen en ik knal ze overhoop
Zo zouden er meer moeten zijn. Het is tenslotte altijd nog zelfverdediging. Maar in Nederland kent men het woord 'zelfverdediging' niet. :')
pi_97544673
quote:

[..]

Ik pak gewoon mijn dienstwapen, ik knal ze overhoop en maak er paraplu's van!
pi_97544699
Je kan het proberen
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_97544701
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:19 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

wtf
to err is human, to arrr is pirate
pi_97544727
Hallo moderatie. Kan iemand iets doen aan deze Joegoslavisch ogende rassenhaat hier.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:20:51 #221
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_97544739
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:17 schreef Infection het volgende:
Sowieso mensen die iets met praten proberen op te lossen. :')

Gewoon eigen rechter spelen in dit soort gevallen, werkt vaak het beste. In Nederland doet de politie toch niks aan dit soort zaken (genoeg ervaring mee), en krijgt de dader toch altijd gelijk. :')
Ik kan enkel hopen dat je een troll bent.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:20:59 #222
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_97544743
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Hey ga jij eens even beginnen met dimmen internetheldje
Was er geen instantie waar je doorgedraaide mensen met een wapen kan aangeven om toekomstige tristans te voorkomen?
Jij vindt iemand doorgedraait als hij/zij zegt zichzelf te gaan verdedigen van mensen die hem aanvallen met een mes?

Goh. Tekenend :)
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_97544761
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef De_Nuance het volgende:
Hallo moderatie. Kan iemand iets doen aan deze Joegoslavisch ogende rassenhaat hier.
Ik hoor weer 'links' gelul ^O^
pi_97544768
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik kan enkel hopen dat je een troll bent.
Nope.

Ga maar lekker theedrinken met ze. :W
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:21:42 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97544781
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

ze weten prima hoe het moet hoor. Maar ze weten tevens dat nederlanders mietjes zijn dus blijven ze gewoon provoceren.
Ze zullen wel weten hoe het moet, maar kennelijk weten de ouders niet dat ze zich niet gedragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')