abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97542286
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef Nyce het volgende:

[..]

De enige post die daarna kwam was:

[..]

Hier zie ik het antwoord ook niet hoor.
Ik ook niet
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_97542327
Soms kunnen posten kruisen en moet je waarschijnlijk naar boven kijken (idee)
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_97542342
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe vaak ben je er geweest? Of doe je graag ongefundeerd kundig? :{

:{²
De steden ? Keer of 10.
Het Rifgebergte - nooit. Daarvan heb ik mijn kennis idd alleen van Marokkanen en boeken.
pi_97542376
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat voor een vrijheid wij dan verliezen? Als we ze wegsturen naar een ander land komen ze als hardere motherfuckers terug. Dit soort tuig moet je zo ver publiekelijk afbreken dat ze geen eer meer over hebben en niet de kans geven meer schade te veroorzaken.
Vuurwapens legaliseren lijkt me sowieso geen goed idee. De plak herinvoeren (ik neem aan dat doelt op scholen, daar kwam de plak vandaan) is krankzinnig. Mijn kind hoeft niet geslagen te worden door een leerkracht omdat een stel allochtonen zich niet kunnen gedragen.

Het probleem ligt bij de ouders. Die zelf overigens economisch ook vaak nog eens sterk parasitair gedrag vertonen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97542426
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:46 schreef Gridlok het volgende:
Vraag me af hoeveel % hier daadwerkelijk een aanvaring heeft gehad met een Marokkaan :')
Ik heb een aanvaring met een Marokkaan gehad omdat ik op school naast zijn vriendin zat.. :')

Toen liet hij zijn mes zien .. :{
pi_97542448
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vuurwapens legaliseren lijkt me sowieso geen goed idee. De plak herinvoeren (ik neem aan dat doelt op scholen, daar kwam de plak vandaan) is krankzinnig. Mijn kind hoeft niet geslagen te worden door een leerkracht omdat een stel allochtonen zich niet kunnen gedragen.
Goed punt, misschien die plak toch laten voor wat het is. Een vuurwapen discussie zal ik hier ook maar niet starten dus ik snap je punt. ;)
quote:
Het probleem ligt bij de ouders. Die zelf overigens economisch ook nog eens sterk parasitair gedrag vertonen.
Klopt.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:31:26 #157
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_97542458
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:29 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

De steden ? Keer of 10.
Het Rifgebergte - nooit. Daarvan heb ik mijn kennis idd alleen van Marokkanen en boeken.
Ok, want ook in de dorpen gedragen zich fatsoenlijk. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_97542487
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:23 schreef Nyce het volgende:

[..]

Misschien kan iemand anders mij vertellen wat het antwoord is op mijn vraag.

Mijn vraag:

[..]

reformatorisch antwoord:

[..]

Is het nou ja of nee?
Als betrokkene wil dat zijn antwoord serieus genomen wordt, lijkt het mij geen probleem om een antwoord te herhalen.
Wanneer er gevlucht wordt, zal er wel wat anders aan de hand zijn...
Ik kan je wel sterkte wensen met zoeken maar je moet je inmiddels af gaan vragen of het antwoord wel de moeite waard is om gelezen te worden. Ik denk van niet maar dat is mijn mening.
pi_97542523
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:28 schreef reformatorisch het volgende:
Soms kunnen posten kruisen en moet je waarschijnlijk naar boven kijken (idee)
Al gedaan, nergens een antwoord op mijn vraag. Maar het feit dat jij het niet even quote zegt mij genoeg.
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:32:48 #160
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97542527
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, want ook in de dorpen gedragen zich fatsoenlijk. :{

En waarom dat groepje hier dan niet? Jij had de oplossing?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:33:07 #161
88831 Shreyas
De beste
pi_97542544
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Welnee, we gaan ons prachtige landje met alle verworven vrijheden en goede zaken toch niet aanpassen voor 50.000 van die kansloze Rifaapjes?
3 strikes, 2 formele waarschuwingen en bij de derde mogen je ouders en jij hun paspoort inleveren en oprotten ^O^
Je bent nog mild. Ik zou het houden bij 1 'gele' kaart, bij de tweede actie is het paspoort inleveren en het land uit, inclusief ouders als het een minderjarige betreft (dit is alleen mogelijk als ze een andere nationaliteit bezitten, naast de Nederlandse). En wie op deze wijze het land uitgezet wordt, mag nooit meer terugkomen, tenminste niet zonder expliciete toestemming.
(Dit laatste geldt alleen voor de dader, niet per se voor hun ouders, al moet dat per geval bekeken worden)

Wie zonder die expliciete toestemming toch weer het land in komt, krijgt gewoon direct levenslange gevangenisstraf. Ja inderdaad, levenslang, ben benieuwd wie er dan nog zo 'stoer' is om hier de held te komen uithangen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:33:56 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_97542592
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Want? Gereformeerden doen hetzelfde hoor, op het sterfbed van mijn oma moest de dominee van de artikel 31 kerk (waar mijn tante lid van was) even langskomen om te melden dat hij het toch wel erg jammer vond dat ze niet naar de hemel zou gaan.
Het verschil is natuurlijk wel dat je oma zichzelf inliet met de artikel 31 kerk, en de joden(?) in de begrafenisstoet zich niet met de Islam van die marokkaantjes.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_97542662
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Je bent nog mild. Ik zou het houden bij 1 'gele' kaart, bij de tweede actie moet de betreffende dader al het land uit, inclusief ouders als het een minderjarige betreft. En wie op deze wijze het land uitgezet wordt, mag nooit meer terugkomen, tenminste niet zonder expliciete toestemming.
(Dit laatste geld alleen voor de dader, niet per se voor hun ouders, al moet dat per geval bekeken worden)

Wie zonder die expliciete toestemming toch weer het land in komt, krijgt gewoon direct levenslange gevangenisstraf. Ja inderdaad, levenslang, ben benieuwd wie er dan nog zo 'stoer' is om hier de held te komen uithangen.
wat een kneuzereactie weer. Hoe wou je mensen met een nederlands paspoort uitzetten :')
.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:36:14 #164
88831 Shreyas
De beste
pi_97542703
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:35 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

wat een kneuzereactie weer. Hoe wou je mensen met een nederlands paspoort uitzetten :')
Het betreft mensen die niet enkel de Nederlandse nationaliteit hebben. Ik dacht dat je dat zelf wel kon bedenken, maar ik zal het er even bij zetten :)
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:36:30 #165
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97542721
Ik kan me trouwens verdomd goed voorstellen dat het frustrerend is dat je geen stage kunt krijgen als marrokaan zijnde of de hele tijd op van alles en nogwat wordt aangesproken ook al heb je het niet gedaan. En dat je langsloopt mensen gelijk hun door op slot gaan doen ofzo of hun tas wegstoppen. Er zijn zat nederlandse jongeren die wel eens een bushokje kapot gooien ofzo en die komen er ook met een stukje halt vanaf waarom zou je dan marrokanen harder willen straffen.

=

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 31-05-2011 16:58:40 ]
pi_97542743
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:32 schreef Nyce het volgende:

[..]

Al gedaan, nergens een antwoord op mijn vraag. Maar het feit dat jij het niet even quote zegt mij genoeg.
kijk maar eens op 14:44
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:37:27 #167
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97542761
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Het verschil is natuurlijk wel dat je oma zichzelf inliet met de artikel 31 kerk, en de joden(?) in de begrafenisstoet zich niet met de Islam van die marokkaantjes.
Nee mijn oma liet zich niet in met artikel 31 ze vond het verschrikkelijk dat haar dochter er lid van was. Maar die dominee heeft zichzelf er deelgenoot van gemaakt via mijn tante die dus wel lid was.
pi_97542767
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het betreft mensen die niet enkel de Nederlandse nationaliteit hebben. Ik dacht dat je dat zelf wel kon bedenken, maar ik zal het er even bij zetten :)
dan hebben ze toch nog steeds een nl paspoort :')
en kom nu niet aan met wilders dit dat verboten dubbel paspoort want dat komt er toch nooit doorheen ivm eu wetgeving
.
pi_97542808
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan me trouwens verdomd goed voorstellen dat het frustrerend is dat je geen stage kunt krijgen als marrokaan zijnde of de hele tijd op van alles en nogwat wordt aangesproken ook al heb je het niet gedaan. En dat je langsloopt mensen gelijk hun door op slot gaan doen ofzo of hun tas wegstoppen. Er zijn zat nederlandse jongeren die wel eens een bushokje kapot gooien ofzo en die komen er ook met een stukje halt vanaf waarom zou je dan marrokanen harder willen straffen.

Het onderscheid moet er gewoon uit. En termen als rifaapjes en bontkraagjes helpen trouwens niet mee.
Daarom moet er eindelijk door deze colonne van lafbekken in DH eindelijk ingegrepen worden.
Ook enorm in het belang van de gasten die wel willen.

Het is dat er zoveel andere (belangrijkere) zaken spelen anders zou ik zeker op de PVV stemmen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97542827
Taakstraf: Verplicht helpen bij uitvaarten. Dus in een net pak bij het condoleance register staan, koffie/thee verzorgen etc. Leren ze misschien eens wat RESPECT is, want ze vragen het wel maar weten ze wat het inhoudt? Misschien denken ze wel dat het 'opvoeding' betekent, en ja, dat heeft een groot deel van deze jongens hard nodig.
pi_97542885
Uitzetten.
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:41:59 #172
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97542984
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:38 schreef reformatorisch het volgende:
Taakstraf: Verplicht helpen bij uitvaarten. Dus in een net pak bij het condoleance register staan, koffie/thee verzorgen etc. Leren ze misschien eens wat RESPECT is, want ze vragen het wel maar weten ze wat het inhoudt? Misschien denken ze wel dat het 'opvoeding' betekent, en ja, dat heeft een groot deel van deze jongens hard nodig.
Maar datzelfde ook doen bij nederlandse, franse, spaanse en Joegoslavische jongens
pi_97543019
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

kijk maar eens op 14:44
Oke dus nog 1 keer, dit is mijn vraag:

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Nyce het volgende:

[..]

Heb je nog meer gelezen/gehoord over de jongens uit dit artikel?
En dit is jou "antwoord":

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Als je een tekeningetje maakt over de profeet schreeuwen ze 'moord en brand', wij zouden dan geen respect voor moslims hebben, maar respect tonen is een ander verhaal

Door hun daden
:?

Ik geef het op.
pi_97543117
Het ging voor mij om dat ze respect willen hebben, maar zelf lange tenen hebben
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:45:38 #175
88831 Shreyas
De beste
pi_97543156
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

dan hebben ze toch nog steeds een nl paspoort :')
en kom nu niet aan met wilders dit dat verboten dubbel paspoort want dat komt er toch nooit doorheen ivm eu wetgeving
Stel dat een Marokkaan een Nederlands en Marokkaans paspoort heeft. Dan kun je hem het Nederlandse afnemen. Op dat moment is hij alleen nog maar Marokkaan en kan hij vertrekken.
Het grote voordeel dat wij hebben is dat de Marokkaanse wet het verbied om afstand te doen van je Marokkaanse nationaliteit. Op basis daarvan zullen ze altijd Marokkaan blijven.

Maar ook als dat niet kan, kun je altijd een wet maken dat de betreffende persoon naar het land van zijn andere nationaliteit moet gaan. Oftewel, hij kan wel leuk een Nederlands paspoort behouden (omdat dat moet van de EU), maar hij mag toch nooit meer het land in.
pi_97543215
Wilders, kom er maar in. Mag lichtgewicht Dibi van GroenLinks fijn in debat met de ouders. Niet met mij.
pi_97543224
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:45 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Stel dat een Marokkaan een Nederlands en Marokkaans paspoort heeft. Dan kun je hem het Nederlandse afnemen. Op dat moment is hij alleen nog maar Marokkaan en kan hij vertrekken.
Het grote voordeel dat wij hebben is dat de Marokkaanse wet het verbied om afstand te doen van je Marokkaanse nationaliteit. Op basis daarvan zullen ze altijd Marokkaan blijven.

Maar ook als dat niet kan, kun je altijd een wet maken dat de betreffende persoon naar het land van zijn andere nationaliteit moet gaan. Oftewel, hij kan wel leuk een Nederlands paspoort behouden (omdat dat moet van de EU), maar hij mag toch nooit meer het land in.
ja mang je hebt gelijk, goeien loophole bedagt
.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2011 @ 15:47:32 #178
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_97543234
Mijn vader heeft dit stukje geschreven, het schijnt vaker te gebeuren :r
:')
pi_97543273
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:45 schreef reformatorisch het volgende:
Eindelijk heb je het gevonden was dit zou zo moeilijk *O* *O*
Nogmaals, zit je aan de drugs? Of neem je me gewoon in de maling?
pi_97543318
Ik vraag me trouwens af hoe meneer Gré te Braak weet dat het Marokkanen waren.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:50:04 #181
88831 Shreyas
De beste
pi_97543340
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:47 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

ja mang je hebt gelijk, goeien loophole bedagt
Even een principekwestie voor jou:
Jij bent toch ook, elke crimineel, respectloze schoft, of ieder persoon die andere mensen bewust pijn doet en het leven zuur maakt, liever kwijt dan rijk?
Probeer dan eens mee te denken in plaats van je voor te stellen hoe zielig het voor die kleine groep Marokkanen is, dat ze hun ''luilekkerland' moeten verlaten waar ze geen hol aan bijdragen.
pi_97543353
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef Nyce het volgende:

[..]

Nogmaals, zit je aan de drugs? Of neem je me gewoon in de maling?
Het laatste lijkt mij
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:50:28 #183
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97543360
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:49 schreef Nyce het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe meneer Gré te Braak weet dat het Marokkanen waren.
En dat ze nog geen 16 waren omdat ze geen scooters hadden misschien waren ze al wel 16 maar geen geld voor een scooter
pi_97543404
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En dat ze nog geen 16 waren omdat ze geen scooters hadden misschien waren ze al wel 16 maar geen geld voor een scooter
Die logica ontging mij inderdaad ook ff
Groetjes, Ezio.
pi_97543621
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Even een principekwestie voor jou:
Jij bent toch ook, elke crimineel, respectloze schoft, of ieder persoon die andere mensen bewust pijn doet en het leven zuur maakt, liever kwijt dan rijk?
Probeer dan eens mee te denken in plaats van je voor te stellen hoe zielig het voor die kleine groep Marokkanen is, dat ze hun ''luilekkerland' moeten verlaten waar ze geen hol aan bijdragen.
tuurlijk, maar ik vind niet dat een overheid dat zomaar moet kunnen beslissen. Altijd wordt er maar naar de overheid gewezen dat zei er wat aan moeten doen, zo laf. Los het zelf op als volk door die mocro's gewoon te zeggen waar t op staat en niet lafjes als je thuis bent gaan lopen ragen. Ze denken dat ze alles kunnen maken omdat nederlanders van die watjes zijn en niet voor zichzelf op durven te komen.
.
pi_97543646
Afgelopen week liep ik nog op het Centraal Station met een maatje toen er plotseling een Marokkaanse jongen naar hem toe liep en vroeg om wat kleingeld. Hij (maatje) zei dat hij niet veel meer had, dus die Marokkaan begon te dreigen dat hij zijn briefgeld maar moet gaan wisselen voor wat contant geld, en dat hij anders wel even zijn portemonnee zou meenemen om dat te doen. Zijn toon werd steeds agressiever en uiteindelijk dwingde hij hem om zijn geld te geven, dus heeft hij het toch maar gedaan, aangezien er opeens drie man om ons heen stond met een dreigende blik.

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 31-05-2011 17:09:10 ]
pi_97543733
Multiculti, dat willen de meeste Nederlanders toch graag???!!!! Nou dan hoort dit er ook bij. PVDA, bedankt!!
pi_97543762
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Het is ook schijnbaar te moeilijk voor jou, om bepaalde zaken in groter verband te zien
Ik weet gewoon serieus niet meer wat ik moet zeggen, ik vind het bijna zielig worden.

Hoe vaak ga je ook nog op dit topic reageren alsof het je eerste reactie is?
pi_97543765
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Sinds wanneer worden scooters gekocht? Oei, generatiekloof...
pi_97543824
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik weet gewoon serieus niet meer wat ik moet zeggen, ik vind het bijna zielig worden.

Hoe vaak ga je ook nog op dit topic reageren alsof het je eerste reactie is?
:|W
pi_97543934
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Och wat heb je mij gekwetst zeg :o
Sowieso religie :')
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:05:17 #192
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_97543993
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef reformatorisch het volgende:
Multiculti, dat willen de meeste Nederlanders toch graag???!!!! Nou dan hoort dit er ook bij. PVDA, bedankt!!
:D
Ze bestaan nog steeds.
:D
pi_97544003
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef reformatorisch het volgende:
Het is PvdA trouwens.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Boldface het volgende:
Ik ben ervoor om Wilders te bestrijden met feiten. Die feiten zijn enorm simpel:

Kabinetten de afgelopen 30 jaar:
mei 1981: CDA + VVD (4 maanden)
sep 1981: CDA, PvdA, D66 (8 maanden)
mei 1982: CDA, D66 rompkabinet (6 maanden)
nov 1982: CDA + VVD (7 jaar)
nov 1989: CDA + PvdA (3 jaar, 9 maanden)
aug 1994: PvdA, VVD, D66 (7 jaar, 11 maanden)
jul 2002: CDA, LPF, VVD (10 maanden)
mei 2003: CDA, VVD, D66 (3 jaar, 2 maanden)
jul 2006: CDA, VVD (7 maanden)
feb 2007: CDA, PvdA, CU (3 jaar, 8 maanden)
okt 2010: CDA, VVD (7 maanden)

We tellen op:
CDA: 22 jaar en 1 maand
VVD: 20 jaar en 5 maanden
PvdA: 16 jaar
D66: 12 jaar en 3 maanden
CU: 3 jaar en 8 maanden
LPF: 10 maanden

Voor zover Nederland de afgelopen 30 jaar is 'volgestroomd met islamitisch stemvee', zijn Wilders' rechtse vrienden van het CDA en de VVD daarvoor de hoofdverantwoordelijken. Het was nota bene PvdA-staatssecretaris Cohen die destijds verscherpte immigratiewetgeving opstelde.

Kijk je naar het aantal stemgerechtigde moslims in Nederland en hun gemiddelde opkomst bij verkiezingen, dan vertegenwoordigen ze nog geen 4 zetels. Zelfs al zouden ze allemaal PvdA stemmen (niet erg aannemelijk), dan had de PvdA zonder moslims nog altijd 26 zetels. Dat zijn er twee meer dan de PVV heeft.

Tot zover de feiten. Terug naar het populisme van Geert Wilders en de dombo's die erin trappen.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_97544016
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef reformatorisch het volgende:
Voor onze doden: geen respect, voor onze vrouwen: geen respect, voor mensen die anders zijn (homo´s, joden, etc): geen respect. En wij moeten wel respect op brengen voor dit soort uitschot? Anders discrimineren wij? vindt u het gek dat er mensen zijn die ze graag de zee in drijven, een enkeltje thuisland willen geven? Ik niet meer, bij mij beginnen mijn handen nu ook te jeuken. stuur ze weg, voor het wel verkeerd gaat en de burgers zelf gaan ingrijpen
Dit dus. Al sinds het begin eigenlijk.
to err is human, to arrr is pirate
pi_97544073
En over die kinderen: Kutkinderen.

Marokkaanse ouders moeten een keer werk maken van het opvoeden van hun kinderen, veel mensen hebben zelf ook een verhaal meegemaakt helaas waar bij dit soort jonge Marokkaanse ventjes bij betrokken zijn. Het zijn geen wereldschokkende verhalen meestal maar toch, vervelend en dragen bij aan de negatieve wijze waarop men Marokkanen en moslims bejegend in dit land helaas.
pi_97544144
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:05 schreef Gideon_92 het volgende:

[..]

Dit dus. Al sinds het begin eigenlijk.
Nooit dat.

Dit is net zo logisch als dat mensen alle Nederlanders de zee in wil drijven vanwege Volkert van der Graaf, Tristan, het falen van Dutchbat, de reljeugd van Urk.

Het zijn kleine provocerende kutkotertjes als je daar niet mee kan omgaan ben je gewoon raar. Gewoon goed aanpakken, niks wegsturen of etnisch zuiveren.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:09:13 #197
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_97544153
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:05 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Het is PvdA trouwens.

[..]

Hey, nou niet met dit soort onzin komen he? Dat maakt het schreeuwen er niet makkelijker op. :{w
pi_97544174
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef reformatorisch het volgende:
Voor onze doden: geen respect, voor onze vrouwen: geen respect, voor mensen die anders zijn (homo´s, joden, etc): geen respect. En wij moeten wel respect op brengen voor dit soort uitschot? Anders discrimineren wij? vindt u het gek dat er mensen zijn die ze graag de zee in drijven, een enkeltje thuisland willen geven? Ik niet meer, bij mij beginnen mijn handen nu ook te jeuken. stuur ze weg, voor het wel verkeerd gaat en de burgers zelf gaan ingrijpen
Hou die vreemde jeukende handen maar lekker thuis :)

Raar figuur.
pi_97544243
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Raar figuur.
De enige manier om dat ongedierte te bestrijden is wel met geweld. Ga jij maar lekker thee drinken met ze en een rustig gesprekje voeren. :') !
pi_97544249
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Raar figuur.
Hij heeft gewoon gelijk, villen die hap en als zonwering gebruiken! Win win situatie!
pi_97544274
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Infection het volgende:

[..]

De enige manier om dat ongedierte te bestrijden is wel met geweld. Ga jij maar lekker thee drinken met ze en een rustig gesprekje voeren. :') !
Nederland staat wel bekend om het 'praten, praten, praten'.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:13:32 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97544376
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
boeiend, zie het als kattekwaad, als die jongens de puberteit verlaten zullen ze echt niet meer bij elke stoet gaan lopen schreeuwen en scanderen.
Ben dat gezeik van verzuurde 'volwassenen' over de jeugd ook spuugzat, helemaal als het van die verkapte fascisten zijn
Kattenkwaad of niet maakt niet uit, dit zijn wel het soort zaken waarvan opvoeders op de hoogte moeten zijn zodat ze gecorrigeerd kunnen worden.

En hoe je de opvoeders op de hoogte brengt, via school, moskee of rechtstreeks boeit niet, als ze het maar te weten komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97544386
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nederland staat wel bekend om het 'praten, praten, praten'.
Tja, PvdA-stemmers :')

Ik heb al genoeg gepikt van dat tuig. Bij mij is het al tijden geen 'praten, praten, praten' meer. Gelijk lens meppen die handel. :{
pi_97544424
Zowel geweld als enkel praten is geen oplossing.

Ouders zijn het probleem. Als hun kinderen zich misdragen laat je het de ouders voelen, boete, uitkering stopzetten, of weet ik veel wat.

En kinderen een gepaste taakstraf (bij zo iets kleins als dit wel ) en bij een ernstig vergrijp een zwaardere straf.

Je hoeft ze niet meteen te martelen hoor, tenzij je een soort terreurbeweging van getraumatiseerde mensen wilt gaan oprichten. :')
pi_97544444
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Infection het volgende:

[..]

Tja, PvdA-stemmers :')

Ik heb al genoeg gepikt van dat tuig. Bij mij is het al tijden geen 'praten, praten, praten' meer. Gelijk lens meppen die handel. :{
Je snapt er niets van. He-le-maal niets.
pi_97544491
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kattenkwaad of niet maakt niet uit, dit zijn wel het soort zaken waarvan opvoeders op de hoogte moeten zijn zodat ze gecorrigeerd kunnen worden.

En hoe je de opvoeders op de hoogte brengt, via school, moskee of rechtstreeks boeit niet, als ze het maar te weten komen.
ze weten prima hoe het moet hoor. Maar ze weten tevens dat nederlanders mietjes zijn dus blijven ze gewoon provoceren.
.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:15:45 #207
88831 Shreyas
De beste
pi_97544494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

tuurlijk, maar ik vind niet dat een overheid dat zomaar moet kunnen beslissen. Altijd wordt er maar naar de overheid gewezen dat zei er wat aan moeten doen, zo laf. Los het zelf op als volk door die mocro's gewoon te zeggen waar t op staat en niet lafjes als je thuis bent gaan lopen ragen. Ze denken dat ze alles kunnen maken omdat nederlanders van die watjes zijn en niet voor zichzelf op durven te komen.
Dus als je 5 Marokkaanse jongeren ziet die zich schuldig maken aan straatcriminaliteit moet je er (letterlijk met gevaar voor eigen leven) op afstappen en zeggen dat ze moeten ophouden? :')

Je kan zelf wel raden dat de kans groot is dat je met geweld de mond wordt gesnoerd, maar stel dat je besluit een uitgebreide cursus Kung-Fu/Karate/whatever te doen, met succes en je trapt al die 5 Marokkanen die je aanvlogen in elkaar...dan zit vanaf dat moment de hele overheid achter jouw broek aan, want zo werkt de Nederlandse maatschappij dan weer wel.

Dit soort dingen moeten via de overheid geregeld worden, niet ieder individu kan voor eigen rechter spelen, niet iedereen kan ook voor zichzelf opkomen, denk bijvoorbeeld aan bejaarden die met rollater en al de vijver in gegooid worden.
pi_97544502
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:14 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Je snapt er niets van. He-le-maal niets.
Ik snap er genoeg van.

Als iemand jou bedreigd, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen? :')

Face-to-face zo hoort het.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:16:36 #209
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_97544523
Tja, what else is new. Ik kijk nergens meer van op :') want dit is "oh mensen zijn zo zielig" Nederland.
pi_97544556
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik snap er genoeg van.

Als iemand jou bedreigd, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen? :')

Als er 4 jochies van 16 voor je gezicht staan met messen, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen? :')
pi_97544569
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik snap er genoeg van.

Nee nee je praat gewoon populair met de massa mee. Als een 12 jarig ventje mij bedreigt ga ik natuurlijk naar de ouders toe.

Maar ik neem niet meteen een knuppel mee. Jij wel?
pi_97544581
Sowieso mensen die iets met praten proberen op te lossen. :')

Gewoon eigen rechter spelen in dit soort gevallen, werkt vaak het beste. In Nederland doet de politie toch niks aan dit soort zaken (genoeg ervaring mee), en krijgt de dader toch altijd gelijk. :')
pi_97544593
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:17 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Als er 4 jochies van 16 voor je gezicht staan met messen, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen? :')
Dan is de grens van politie bereikt. Dat is heel wat anders dan drie kinderen die joden roepen naar een auto.
pi_97544599
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:17 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Ik pak gewoon mijn dienstwapen en ik knal ze overhoop
pi_97544624
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Ik pak gewoon mijn dienstwapen in ik knal ze overhoop
Hey ga jij eens even beginnen met dimmen internetheldje
Was er geen instantie waar je doorgedraaide mensen met een wapen kan aangeven om toekomstige tristans te voorkomen?
pi_97544669
quote:

[..]

Ik pak gewoon mijn dienstwapen en ik knal ze overhoop
Zo zouden er meer moeten zijn. Het is tenslotte altijd nog zelfverdediging. Maar in Nederland kent men het woord 'zelfverdediging' niet. :')
pi_97544673
quote:

[..]

Ik pak gewoon mijn dienstwapen, ik knal ze overhoop en maak er paraplu's van!
pi_97544699
Je kan het proberen
pi_97544701
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:19 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

wtf
to err is human, to arrr is pirate
pi_97544727
Hallo moderatie. Kan iemand iets doen aan deze Joegoslavisch ogende rassenhaat hier.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:20:51 #221
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_97544739
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:17 schreef Infection het volgende:
Sowieso mensen die iets met praten proberen op te lossen. :')

Gewoon eigen rechter spelen in dit soort gevallen, werkt vaak het beste. In Nederland doet de politie toch niks aan dit soort zaken (genoeg ervaring mee), en krijgt de dader toch altijd gelijk. :')
Ik kan enkel hopen dat je een troll bent.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:20:59 #222
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_97544743
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Hey ga jij eens even beginnen met dimmen internetheldje
Was er geen instantie waar je doorgedraaide mensen met een wapen kan aangeven om toekomstige tristans te voorkomen?
Jij vindt iemand doorgedraait als hij/zij zegt zichzelf te gaan verdedigen van mensen die hem aanvallen met een mes?

Goh. Tekenend :)
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_97544761
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef De_Nuance het volgende:
Hallo moderatie. Kan iemand iets doen aan deze Joegoslavisch ogende rassenhaat hier.
Ik hoor weer 'links' gelul ^O^
pi_97544768
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik kan enkel hopen dat je een troll bent.
Nope.

Ga maar lekker theedrinken met ze. :W
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:21:42 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97544781
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

ze weten prima hoe het moet hoor. Maar ze weten tevens dat nederlanders mietjes zijn dus blijven ze gewoon provoceren.
Ze zullen wel weten hoe het moet, maar kennelijk weten de ouders niet dat ze zich niet gedragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')