Even een principekwestie voor jou:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:47 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ja mang je hebt gelijk, goeien loophole bedagt
Het laatste lijkt mijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef Nyce het volgende:
[..]
Nogmaals, zit je aan de drugs? Of neem je me gewoon in de maling?
En dat ze nog geen 16 waren omdat ze geen scooters hadden misschien waren ze al wel 16 maar geen geld voor een scooterquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:49 schreef Nyce het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe meneer Gré te Braak weet dat het Marokkanen waren.
Die logica ontging mij inderdaad ook ffquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat ze nog geen 16 waren omdat ze geen scooters hadden misschien waren ze al wel 16 maar geen geld voor een scooter
tuurlijk, maar ik vind niet dat een overheid dat zomaar moet kunnen beslissen. Altijd wordt er maar naar de overheid gewezen dat zei er wat aan moeten doen, zo laf. Los het zelf op als volk door die mocro's gewoon te zeggen waar t op staat en niet lafjes als je thuis bent gaan lopen ragen. Ze denken dat ze alles kunnen maken omdat nederlanders van die watjes zijn en niet voor zichzelf op durven te komen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even een principekwestie voor jou:
Jij bent toch ook, elke crimineel, respectloze schoft, of ieder persoon die andere mensen bewust pijn doet en het leven zuur maakt, liever kwijt dan rijk?
Probeer dan eens mee te denken in plaats van je voor te stellen hoe zielig het voor die kleine groep Marokkanen is, dat ze hun ''luilekkerland' moeten verlaten waar ze geen hol aan bijdragen.
Ik weet gewoon serieus niet meer wat ik moet zeggen, ik vind het bijna zielig worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Het is ook schijnbaar te moeilijk voor jou, om bepaalde zaken in groter verband te zien
Sinds wanneer worden scooters gekocht? Oei, generatiekloof...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat ze nog geen 16 waren omdat ze geen scooters hadden misschien waren ze al wel 16 maar geen geld voor een scooter
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik weet gewoon serieus niet meer wat ik moet zeggen, ik vind het bijna zielig worden.
Hoe vaak ga je ook nog op dit topic reageren alsof het je eerste reactie is?
Sowieso religiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef reformatorisch het volgende:
[..]
Och wat heb je mij gekwetst zeg
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef reformatorisch het volgende:
Multiculti, dat willen de meeste Nederlanders toch graag???!!!! Nou dan hoort dit er ook bij. PVDA, bedankt!!
Het is PvdA trouwens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef reformatorisch het volgende:
Multiculti, dat willen de meeste Nederlanders toch graag???!!!! Nou dan hoort dit er ook bij. PVDA, bedankt!!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Boldface het volgende:
Ik ben ervoor om Wilders te bestrijden met feiten. Die feiten zijn enorm simpel:
Kabinetten de afgelopen 30 jaar:
mei 1981: CDA + VVD (4 maanden)
sep 1981: CDA, PvdA, D66 (8 maanden)
mei 1982: CDA, D66 rompkabinet (6 maanden)
nov 1982: CDA + VVD (7 jaar)
nov 1989: CDA + PvdA (3 jaar, 9 maanden)
aug 1994: PvdA, VVD, D66 (7 jaar, 11 maanden)
jul 2002: CDA, LPF, VVD (10 maanden)
mei 2003: CDA, VVD, D66 (3 jaar, 2 maanden)
jul 2006: CDA, VVD (7 maanden)
feb 2007: CDA, PvdA, CU (3 jaar, 8 maanden)
okt 2010: CDA, VVD (7 maanden)
We tellen op:
CDA: 22 jaar en 1 maand
VVD: 20 jaar en 5 maanden
PvdA: 16 jaar
D66: 12 jaar en 3 maanden
CU: 3 jaar en 8 maanden
LPF: 10 maanden
Voor zover Nederland de afgelopen 30 jaar is 'volgestroomd met islamitisch stemvee', zijn Wilders' rechtse vrienden van het CDA en de VVD daarvoor de hoofdverantwoordelijken. Het was nota bene PvdA-staatssecretaris Cohen die destijds verscherpte immigratiewetgeving opstelde.
Kijk je naar het aantal stemgerechtigde moslims in Nederland en hun gemiddelde opkomst bij verkiezingen, dan vertegenwoordigen ze nog geen 4 zetels. Zelfs al zouden ze allemaal PvdA stemmen (niet erg aannemelijk), dan had de PvdA zonder moslims nog altijd 26 zetels. Dat zijn er twee meer dan de PVV heeft.
Tot zover de feiten. Terug naar het populisme van Geert Wilders en de dombo's die erin trappen.
Dit dus. Al sinds het begin eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef reformatorisch het volgende:
Voor onze doden: geen respect, voor onze vrouwen: geen respect, voor mensen die anders zijn (homo´s, joden, etc): geen respect. En wij moeten wel respect op brengen voor dit soort uitschot? Anders discrimineren wij? vindt u het gek dat er mensen zijn die ze graag de zee in drijven, een enkeltje thuisland willen geven? Ik niet meer, bij mij beginnen mijn handen nu ook te jeuken. stuur ze weg, voor het wel verkeerd gaat en de burgers zelf gaan ingrijpen
Nooit dat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:05 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Dit dus. Al sinds het begin eigenlijk.
Hou die vreemde jeukende handen maar lekker thuisquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef reformatorisch het volgende:
Voor onze doden: geen respect, voor onze vrouwen: geen respect, voor mensen die anders zijn (homo´s, joden, etc): geen respect. En wij moeten wel respect op brengen voor dit soort uitschot? Anders discrimineren wij? vindt u het gek dat er mensen zijn die ze graag de zee in drijven, een enkeltje thuisland willen geven? Ik niet meer, bij mij beginnen mijn handen nu ook te jeuken. stuur ze weg, voor het wel verkeerd gaat en de burgers zelf gaan ingrijpen
De enige manier om dat ongedierte te bestrijden is wel met geweld. Ga jij maar lekker thee drinken met ze en een rustig gesprekje voeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hou die vreemde jeukende handen maar lekker thuis
Raar figuur.
Hij heeft gewoon gelijk, villen die hap en als zonwering gebruiken! Win win situatie!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hou die vreemde jeukende handen maar lekker thuis
Raar figuur.
Nederland staat wel bekend om het 'praten, praten, praten'.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Infection het volgende:
[..]
De enige manier om dat ongedierte te bestrijden is wel met geweld. Ga jij maar lekker thee drinken met ze en een rustig gesprekje voeren.!
Kattenkwaad of niet maakt niet uit, dit zijn wel het soort zaken waarvan opvoeders op de hoogte moeten zijn zodat ze gecorrigeerd kunnen worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
boeiend, zie het als kattekwaad, als die jongens de puberteit verlaten zullen ze echt niet meer bij elke stoet gaan lopen schreeuwen en scanderen.
Ben dat gezeik van verzuurde 'volwassenen' over de jeugd ook spuugzat, helemaal als het van die verkapte fascisten zijn
Tja, PvdA-stemmersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nederland staat wel bekend om het 'praten, praten, praten'.
Je snapt er niets van. He-le-maal niets.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Tja, PvdA-stemmers
Ik heb al genoeg gepikt van dat tuig. Bij mij is het al tijden geen 'praten, praten, praten' meer. Gelijk lens meppen die handel.
ze weten prima hoe het moet hoor. Maar ze weten tevens dat nederlanders mietjes zijn dus blijven ze gewoon provoceren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kattenkwaad of niet maakt niet uit, dit zijn wel het soort zaken waarvan opvoeders op de hoogte moeten zijn zodat ze gecorrigeerd kunnen worden.
En hoe je de opvoeders op de hoogte brengt, via school, moskee of rechtstreeks boeit niet, als ze het maar te weten komen.
Dus als je 5 Marokkaanse jongeren ziet die zich schuldig maken aan straatcriminaliteit moet je er (letterlijk met gevaar voor eigen leven) op afstappen en zeggen dat ze moeten ophouden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
tuurlijk, maar ik vind niet dat een overheid dat zomaar moet kunnen beslissen. Altijd wordt er maar naar de overheid gewezen dat zei er wat aan moeten doen, zo laf. Los het zelf op als volk door die mocro's gewoon te zeggen waar t op staat en niet lafjes als je thuis bent gaan lopen ragen. Ze denken dat ze alles kunnen maken omdat nederlanders van die watjes zijn en niet voor zichzelf op durven te komen.
Ik snap er genoeg van.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je snapt er niets van. He-le-maal niets.
Als er 4 jochies van 16 voor je gezicht staan met messen, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik snap er genoeg van.
Als iemand jou bedreigd, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen?
Face-to-face zo hoort het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |