abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:50:04 #181
88831 Shreyas
De beste
pi_97543340
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:47 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

ja mang je hebt gelijk, goeien loophole bedagt
Even een principekwestie voor jou:
Jij bent toch ook, elke crimineel, respectloze schoft, of ieder persoon die andere mensen bewust pijn doet en het leven zuur maakt, liever kwijt dan rijk?
Probeer dan eens mee te denken in plaats van je voor te stellen hoe zielig het voor die kleine groep Marokkanen is, dat ze hun ''luilekkerland' moeten verlaten waar ze geen hol aan bijdragen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_97543353
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef Nyce het volgende:

[..]

Nogmaals, zit je aan de drugs? Of neem je me gewoon in de maling?
Het laatste lijkt mij
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:50:28 #183
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97543360
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:49 schreef Nyce het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe meneer Gré te Braak weet dat het Marokkanen waren.
En dat ze nog geen 16 waren omdat ze geen scooters hadden misschien waren ze al wel 16 maar geen geld voor een scooter
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97543404
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En dat ze nog geen 16 waren omdat ze geen scooters hadden misschien waren ze al wel 16 maar geen geld voor een scooter
Die logica ontging mij inderdaad ook ff
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97543621
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Even een principekwestie voor jou:
Jij bent toch ook, elke crimineel, respectloze schoft, of ieder persoon die andere mensen bewust pijn doet en het leven zuur maakt, liever kwijt dan rijk?
Probeer dan eens mee te denken in plaats van je voor te stellen hoe zielig het voor die kleine groep Marokkanen is, dat ze hun ''luilekkerland' moeten verlaten waar ze geen hol aan bijdragen.
tuurlijk, maar ik vind niet dat een overheid dat zomaar moet kunnen beslissen. Altijd wordt er maar naar de overheid gewezen dat zei er wat aan moeten doen, zo laf. Los het zelf op als volk door die mocro's gewoon te zeggen waar t op staat en niet lafjes als je thuis bent gaan lopen ragen. Ze denken dat ze alles kunnen maken omdat nederlanders van die watjes zijn en niet voor zichzelf op durven te komen.
.
pi_97543646
Afgelopen week liep ik nog op het Centraal Station met een maatje toen er plotseling een Marokkaanse jongen naar hem toe liep en vroeg om wat kleingeld. Hij (maatje) zei dat hij niet veel meer had, dus die Marokkaan begon te dreigen dat hij zijn briefgeld maar moet gaan wisselen voor wat contant geld, en dat hij anders wel even zijn portemonnee zou meenemen om dat te doen. Zijn toon werd steeds agressiever en uiteindelijk dwingde hij hem om zijn geld te geven, dus heeft hij het toch maar gedaan, aangezien er opeens drie man om ons heen stond met een dreigende blik.

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 31-05-2011 17:09:10 ]
pi_97543733
Multiculti, dat willen de meeste Nederlanders toch graag???!!!! Nou dan hoort dit er ook bij. PVDA, bedankt!!
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_97543762
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Het is ook schijnbaar te moeilijk voor jou, om bepaalde zaken in groter verband te zien
Ik weet gewoon serieus niet meer wat ik moet zeggen, ik vind het bijna zielig worden.

Hoe vaak ga je ook nog op dit topic reageren alsof het je eerste reactie is?
pi_97543765
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Sinds wanneer worden scooters gekocht? Oei, generatiekloof...
pi_97543824
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik weet gewoon serieus niet meer wat ik moet zeggen, ik vind het bijna zielig worden.

Hoe vaak ga je ook nog op dit topic reageren alsof het je eerste reactie is?
:|W
pi_97543934
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:03 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Och wat heb je mij gekwetst zeg :o
Sowieso religie :')
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:05:17 #192
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_97543993
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef reformatorisch het volgende:
Multiculti, dat willen de meeste Nederlanders toch graag???!!!! Nou dan hoort dit er ook bij. PVDA, bedankt!!
:D
Ze bestaan nog steeds.
:D
pi_97544003
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:59 schreef reformatorisch het volgende:
Het is PvdA trouwens.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Boldface het volgende:
Ik ben ervoor om Wilders te bestrijden met feiten. Die feiten zijn enorm simpel:

Kabinetten de afgelopen 30 jaar:
mei 1981: CDA + VVD (4 maanden)
sep 1981: CDA, PvdA, D66 (8 maanden)
mei 1982: CDA, D66 rompkabinet (6 maanden)
nov 1982: CDA + VVD (7 jaar)
nov 1989: CDA + PvdA (3 jaar, 9 maanden)
aug 1994: PvdA, VVD, D66 (7 jaar, 11 maanden)
jul 2002: CDA, LPF, VVD (10 maanden)
mei 2003: CDA, VVD, D66 (3 jaar, 2 maanden)
jul 2006: CDA, VVD (7 maanden)
feb 2007: CDA, PvdA, CU (3 jaar, 8 maanden)
okt 2010: CDA, VVD (7 maanden)

We tellen op:
CDA: 22 jaar en 1 maand
VVD: 20 jaar en 5 maanden
PvdA: 16 jaar
D66: 12 jaar en 3 maanden
CU: 3 jaar en 8 maanden
LPF: 10 maanden

Voor zover Nederland de afgelopen 30 jaar is 'volgestroomd met islamitisch stemvee', zijn Wilders' rechtse vrienden van het CDA en de VVD daarvoor de hoofdverantwoordelijken. Het was nota bene PvdA-staatssecretaris Cohen die destijds verscherpte immigratiewetgeving opstelde.

Kijk je naar het aantal stemgerechtigde moslims in Nederland en hun gemiddelde opkomst bij verkiezingen, dan vertegenwoordigen ze nog geen 4 zetels. Zelfs al zouden ze allemaal PvdA stemmen (niet erg aannemelijk), dan had de PvdA zonder moslims nog altijd 26 zetels. Dat zijn er twee meer dan de PVV heeft.

Tot zover de feiten. Terug naar het populisme van Geert Wilders en de dombo's die erin trappen.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_97544016
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef reformatorisch het volgende:
Voor onze doden: geen respect, voor onze vrouwen: geen respect, voor mensen die anders zijn (homo´s, joden, etc): geen respect. En wij moeten wel respect op brengen voor dit soort uitschot? Anders discrimineren wij? vindt u het gek dat er mensen zijn die ze graag de zee in drijven, een enkeltje thuisland willen geven? Ik niet meer, bij mij beginnen mijn handen nu ook te jeuken. stuur ze weg, voor het wel verkeerd gaat en de burgers zelf gaan ingrijpen
Dit dus. Al sinds het begin eigenlijk.
to err is human, to arrr is pirate
pi_97544073
En over die kinderen: Kutkinderen.

Marokkaanse ouders moeten een keer werk maken van het opvoeden van hun kinderen, veel mensen hebben zelf ook een verhaal meegemaakt helaas waar bij dit soort jonge Marokkaanse ventjes bij betrokken zijn. Het zijn geen wereldschokkende verhalen meestal maar toch, vervelend en dragen bij aan de negatieve wijze waarop men Marokkanen en moslims bejegend in dit land helaas.
pi_97544144
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:05 schreef Gideon_92 het volgende:

[..]

Dit dus. Al sinds het begin eigenlijk.
Nooit dat.

Dit is net zo logisch als dat mensen alle Nederlanders de zee in wil drijven vanwege Volkert van der Graaf, Tristan, het falen van Dutchbat, de reljeugd van Urk.

Het zijn kleine provocerende kutkotertjes als je daar niet mee kan omgaan ben je gewoon raar. Gewoon goed aanpakken, niks wegsturen of etnisch zuiveren.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:09:13 #197
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_97544153
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:05 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Het is PvdA trouwens.

[..]

Hey, nou niet met dit soort onzin komen he? Dat maakt het schreeuwen er niet makkelijker op. :{w
pi_97544174
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef reformatorisch het volgende:
Voor onze doden: geen respect, voor onze vrouwen: geen respect, voor mensen die anders zijn (homo´s, joden, etc): geen respect. En wij moeten wel respect op brengen voor dit soort uitschot? Anders discrimineren wij? vindt u het gek dat er mensen zijn die ze graag de zee in drijven, een enkeltje thuisland willen geven? Ik niet meer, bij mij beginnen mijn handen nu ook te jeuken. stuur ze weg, voor het wel verkeerd gaat en de burgers zelf gaan ingrijpen
Hou die vreemde jeukende handen maar lekker thuis :)

Raar figuur.
pi_97544243
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Raar figuur.
De enige manier om dat ongedierte te bestrijden is wel met geweld. Ga jij maar lekker thee drinken met ze en een rustig gesprekje voeren. :') !
pi_97544249
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:09 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Raar figuur.
Hij heeft gewoon gelijk, villen die hap en als zonwering gebruiken! Win win situatie!
pi_97544274
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Infection het volgende:

[..]

De enige manier om dat ongedierte te bestrijden is wel met geweld. Ga jij maar lekker thee drinken met ze en een rustig gesprekje voeren. :') !
Nederland staat wel bekend om het 'praten, praten, praten'.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:13:32 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97544376
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Golden_Pauper het volgende:
boeiend, zie het als kattekwaad, als die jongens de puberteit verlaten zullen ze echt niet meer bij elke stoet gaan lopen schreeuwen en scanderen.
Ben dat gezeik van verzuurde 'volwassenen' over de jeugd ook spuugzat, helemaal als het van die verkapte fascisten zijn
Kattenkwaad of niet maakt niet uit, dit zijn wel het soort zaken waarvan opvoeders op de hoogte moeten zijn zodat ze gecorrigeerd kunnen worden.

En hoe je de opvoeders op de hoogte brengt, via school, moskee of rechtstreeks boeit niet, als ze het maar te weten komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97544386
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nederland staat wel bekend om het 'praten, praten, praten'.
Tja, PvdA-stemmers :')

Ik heb al genoeg gepikt van dat tuig. Bij mij is het al tijden geen 'praten, praten, praten' meer. Gelijk lens meppen die handel. :{
pi_97544424
Zowel geweld als enkel praten is geen oplossing.

Ouders zijn het probleem. Als hun kinderen zich misdragen laat je het de ouders voelen, boete, uitkering stopzetten, of weet ik veel wat.

En kinderen een gepaste taakstraf (bij zo iets kleins als dit wel ) en bij een ernstig vergrijp een zwaardere straf.

Je hoeft ze niet meteen te martelen hoor, tenzij je een soort terreurbeweging van getraumatiseerde mensen wilt gaan oprichten. :')
pi_97544444
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Infection het volgende:

[..]

Tja, PvdA-stemmers :')

Ik heb al genoeg gepikt van dat tuig. Bij mij is het al tijden geen 'praten, praten, praten' meer. Gelijk lens meppen die handel. :{
Je snapt er niets van. He-le-maal niets.
pi_97544491
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kattenkwaad of niet maakt niet uit, dit zijn wel het soort zaken waarvan opvoeders op de hoogte moeten zijn zodat ze gecorrigeerd kunnen worden.

En hoe je de opvoeders op de hoogte brengt, via school, moskee of rechtstreeks boeit niet, als ze het maar te weten komen.
ze weten prima hoe het moet hoor. Maar ze weten tevens dat nederlanders mietjes zijn dus blijven ze gewoon provoceren.
.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:15:45 #207
88831 Shreyas
De beste
pi_97544494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

tuurlijk, maar ik vind niet dat een overheid dat zomaar moet kunnen beslissen. Altijd wordt er maar naar de overheid gewezen dat zei er wat aan moeten doen, zo laf. Los het zelf op als volk door die mocro's gewoon te zeggen waar t op staat en niet lafjes als je thuis bent gaan lopen ragen. Ze denken dat ze alles kunnen maken omdat nederlanders van die watjes zijn en niet voor zichzelf op durven te komen.
Dus als je 5 Marokkaanse jongeren ziet die zich schuldig maken aan straatcriminaliteit moet je er (letterlijk met gevaar voor eigen leven) op afstappen en zeggen dat ze moeten ophouden? :')

Je kan zelf wel raden dat de kans groot is dat je met geweld de mond wordt gesnoerd, maar stel dat je besluit een uitgebreide cursus Kung-Fu/Karate/whatever te doen, met succes en je trapt al die 5 Marokkanen die je aanvlogen in elkaar...dan zit vanaf dat moment de hele overheid achter jouw broek aan, want zo werkt de Nederlandse maatschappij dan weer wel.

Dit soort dingen moeten via de overheid geregeld worden, niet ieder individu kan voor eigen rechter spelen, niet iedereen kan ook voor zichzelf opkomen, denk bijvoorbeeld aan bejaarden die met rollater en al de vijver in gegooid worden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_97544502
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:14 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Je snapt er niets van. He-le-maal niets.
Ik snap er genoeg van.

Als iemand jou bedreigd, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen? :')

Face-to-face zo hoort het.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:16:36 #209
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_97544523
Tja, what else is new. Ik kijk nergens meer van op :') want dit is "oh mensen zijn zo zielig" Nederland.
pi_97544556
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik snap er genoeg van.

Als iemand jou bedreigd, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen? :')

Face-to-face zo hoort het.
Als er 4 jochies van 16 voor je gezicht staan met messen, ga je dan naar de ouders toe, of durf je niet voor jezelf op te komen? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')