abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97542286
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef Nyce het volgende:

[..]

De enige post die daarna kwam was:

[..]

Hier zie ik het antwoord ook niet hoor.
Ik ook niet
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_97542327
Soms kunnen posten kruisen en moet je waarschijnlijk naar boven kijken (idee)
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_97542342
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe vaak ben je er geweest? Of doe je graag ongefundeerd kundig? :{

:{²
De steden ? Keer of 10.
Het Rifgebergte - nooit. Daarvan heb ik mijn kennis idd alleen van Marokkanen en boeken.
pi_97542376
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:26 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat voor een vrijheid wij dan verliezen? Als we ze wegsturen naar een ander land komen ze als hardere motherfuckers terug. Dit soort tuig moet je zo ver publiekelijk afbreken dat ze geen eer meer over hebben en niet de kans geven meer schade te veroorzaken.
Vuurwapens legaliseren lijkt me sowieso geen goed idee. De plak herinvoeren (ik neem aan dat doelt op scholen, daar kwam de plak vandaan) is krankzinnig. Mijn kind hoeft niet geslagen te worden door een leerkracht omdat een stel allochtonen zich niet kunnen gedragen.

Het probleem ligt bij de ouders. Die zelf overigens economisch ook vaak nog eens sterk parasitair gedrag vertonen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97542426
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:46 schreef Gridlok het volgende:
Vraag me af hoeveel % hier daadwerkelijk een aanvaring heeft gehad met een Marokkaan :')
Ik heb een aanvaring met een Marokkaan gehad omdat ik op school naast zijn vriendin zat.. :')

Toen liet hij zijn mes zien .. :{
pi_97542448
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:29 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vuurwapens legaliseren lijkt me sowieso geen goed idee. De plak herinvoeren (ik neem aan dat doelt op scholen, daar kwam de plak vandaan) is krankzinnig. Mijn kind hoeft niet geslagen te worden door een leerkracht omdat een stel allochtonen zich niet kunnen gedragen.
Goed punt, misschien die plak toch laten voor wat het is. Een vuurwapen discussie zal ik hier ook maar niet starten dus ik snap je punt. ;)
quote:
Het probleem ligt bij de ouders. Die zelf overigens economisch ook nog eens sterk parasitair gedrag vertonen.
Klopt.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:31:26 #157
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_97542458
quote:
3s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:29 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

De steden ? Keer of 10.
Het Rifgebergte - nooit. Daarvan heb ik mijn kennis idd alleen van Marokkanen en boeken.
Ok, want ook in de dorpen gedragen zich fatsoenlijk. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_97542487
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:23 schreef Nyce het volgende:

[..]

Misschien kan iemand anders mij vertellen wat het antwoord is op mijn vraag.

Mijn vraag:

[..]

reformatorisch antwoord:

[..]

Is het nou ja of nee?
Als betrokkene wil dat zijn antwoord serieus genomen wordt, lijkt het mij geen probleem om een antwoord te herhalen.
Wanneer er gevlucht wordt, zal er wel wat anders aan de hand zijn...
Ik kan je wel sterkte wensen met zoeken maar je moet je inmiddels af gaan vragen of het antwoord wel de moeite waard is om gelezen te worden. Ik denk van niet maar dat is mijn mening.
pi_97542523
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:28 schreef reformatorisch het volgende:
Soms kunnen posten kruisen en moet je waarschijnlijk naar boven kijken (idee)
Al gedaan, nergens een antwoord op mijn vraag. Maar het feit dat jij het niet even quote zegt mij genoeg.
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:32:48 #160
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97542527
quote:
15s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, want ook in de dorpen gedragen zich fatsoenlijk. :{

En waarom dat groepje hier dan niet? Jij had de oplossing?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:33:07 #161
88831 Shreyas
De beste
pi_97542544
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:22 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Welnee, we gaan ons prachtige landje met alle verworven vrijheden en goede zaken toch niet aanpassen voor 50.000 van die kansloze Rifaapjes?
3 strikes, 2 formele waarschuwingen en bij de derde mogen je ouders en jij hun paspoort inleveren en oprotten ^O^
Je bent nog mild. Ik zou het houden bij 1 'gele' kaart, bij de tweede actie is het paspoort inleveren en het land uit, inclusief ouders als het een minderjarige betreft (dit is alleen mogelijk als ze een andere nationaliteit bezitten, naast de Nederlandse). En wie op deze wijze het land uitgezet wordt, mag nooit meer terugkomen, tenminste niet zonder expliciete toestemming.
(Dit laatste geldt alleen voor de dader, niet per se voor hun ouders, al moet dat per geval bekeken worden)

Wie zonder die expliciete toestemming toch weer het land in komt, krijgt gewoon direct levenslange gevangenisstraf. Ja inderdaad, levenslang, ben benieuwd wie er dan nog zo 'stoer' is om hier de held te komen uithangen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:33:56 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_97542592
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Want? Gereformeerden doen hetzelfde hoor, op het sterfbed van mijn oma moest de dominee van de artikel 31 kerk (waar mijn tante lid van was) even langskomen om te melden dat hij het toch wel erg jammer vond dat ze niet naar de hemel zou gaan.
Het verschil is natuurlijk wel dat je oma zichzelf inliet met de artikel 31 kerk, en de joden(?) in de begrafenisstoet zich niet met de Islam van die marokkaantjes.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_97542662
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Je bent nog mild. Ik zou het houden bij 1 'gele' kaart, bij de tweede actie moet de betreffende dader al het land uit, inclusief ouders als het een minderjarige betreft. En wie op deze wijze het land uitgezet wordt, mag nooit meer terugkomen, tenminste niet zonder expliciete toestemming.
(Dit laatste geld alleen voor de dader, niet per se voor hun ouders, al moet dat per geval bekeken worden)

Wie zonder die expliciete toestemming toch weer het land in komt, krijgt gewoon direct levenslange gevangenisstraf. Ja inderdaad, levenslang, ben benieuwd wie er dan nog zo 'stoer' is om hier de held te komen uithangen.
wat een kneuzereactie weer. Hoe wou je mensen met een nederlands paspoort uitzetten :')
.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:36:14 #164
88831 Shreyas
De beste
pi_97542703
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:35 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

wat een kneuzereactie weer. Hoe wou je mensen met een nederlands paspoort uitzetten :')
Het betreft mensen die niet enkel de Nederlandse nationaliteit hebben. Ik dacht dat je dat zelf wel kon bedenken, maar ik zal het er even bij zetten :)
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:36:30 #165
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97542721
Ik kan me trouwens verdomd goed voorstellen dat het frustrerend is dat je geen stage kunt krijgen als marrokaan zijnde of de hele tijd op van alles en nogwat wordt aangesproken ook al heb je het niet gedaan. En dat je langsloopt mensen gelijk hun door op slot gaan doen ofzo of hun tas wegstoppen. Er zijn zat nederlandse jongeren die wel eens een bushokje kapot gooien ofzo en die komen er ook met een stukje halt vanaf waarom zou je dan marrokanen harder willen straffen.

=

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 31-05-2011 16:58:40 ]
pi_97542743
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:32 schreef Nyce het volgende:

[..]

Al gedaan, nergens een antwoord op mijn vraag. Maar het feit dat jij het niet even quote zegt mij genoeg.
kijk maar eens op 14:44
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:37:27 #167
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97542761
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Het verschil is natuurlijk wel dat je oma zichzelf inliet met de artikel 31 kerk, en de joden(?) in de begrafenisstoet zich niet met de Islam van die marokkaantjes.
Nee mijn oma liet zich niet in met artikel 31 ze vond het verschrikkelijk dat haar dochter er lid van was. Maar die dominee heeft zichzelf er deelgenoot van gemaakt via mijn tante die dus wel lid was.
pi_97542767
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het betreft mensen die niet enkel de Nederlandse nationaliteit hebben. Ik dacht dat je dat zelf wel kon bedenken, maar ik zal het er even bij zetten :)
dan hebben ze toch nog steeds een nl paspoort :')
en kom nu niet aan met wilders dit dat verboten dubbel paspoort want dat komt er toch nooit doorheen ivm eu wetgeving
.
pi_97542808
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan me trouwens verdomd goed voorstellen dat het frustrerend is dat je geen stage kunt krijgen als marrokaan zijnde of de hele tijd op van alles en nogwat wordt aangesproken ook al heb je het niet gedaan. En dat je langsloopt mensen gelijk hun door op slot gaan doen ofzo of hun tas wegstoppen. Er zijn zat nederlandse jongeren die wel eens een bushokje kapot gooien ofzo en die komen er ook met een stukje halt vanaf waarom zou je dan marrokanen harder willen straffen.

Het onderscheid moet er gewoon uit. En termen als rifaapjes en bontkraagjes helpen trouwens niet mee.
Daarom moet er eindelijk door deze colonne van lafbekken in DH eindelijk ingegrepen worden.
Ook enorm in het belang van de gasten die wel willen.

Het is dat er zoveel andere (belangrijkere) zaken spelen anders zou ik zeker op de PVV stemmen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_97542827
Taakstraf: Verplicht helpen bij uitvaarten. Dus in een net pak bij het condoleance register staan, koffie/thee verzorgen etc. Leren ze misschien eens wat RESPECT is, want ze vragen het wel maar weten ze wat het inhoudt? Misschien denken ze wel dat het 'opvoeding' betekent, en ja, dat heeft een groot deel van deze jongens hard nodig.
pi_97542885
Uitzetten.
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 15:41:59 #172
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97542984
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:38 schreef reformatorisch het volgende:
Taakstraf: Verplicht helpen bij uitvaarten. Dus in een net pak bij het condoleance register staan, koffie/thee verzorgen etc. Leren ze misschien eens wat RESPECT is, want ze vragen het wel maar weten ze wat het inhoudt? Misschien denken ze wel dat het 'opvoeding' betekent, en ja, dat heeft een groot deel van deze jongens hard nodig.
Maar datzelfde ook doen bij nederlandse, franse, spaanse en Joegoslavische jongens
pi_97543019
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

kijk maar eens op 14:44
Oke dus nog 1 keer, dit is mijn vraag:

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:49 schreef Nyce het volgende:

[..]

Heb je nog meer gelezen/gehoord over de jongens uit dit artikel?
En dit is jou "antwoord":

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:44 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Als je een tekeningetje maakt over de profeet schreeuwen ze 'moord en brand', wij zouden dan geen respect voor moslims hebben, maar respect tonen is een ander verhaal

Door hun daden
:?

Ik geef het op.
pi_97543117
Het ging voor mij om dat ze respect willen hebben, maar zelf lange tenen hebben
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:45:38 #175
88831 Shreyas
De beste
pi_97543156
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

dan hebben ze toch nog steeds een nl paspoort :')
en kom nu niet aan met wilders dit dat verboten dubbel paspoort want dat komt er toch nooit doorheen ivm eu wetgeving
Stel dat een Marokkaan een Nederlands en Marokkaans paspoort heeft. Dan kun je hem het Nederlandse afnemen. Op dat moment is hij alleen nog maar Marokkaan en kan hij vertrekken.
Het grote voordeel dat wij hebben is dat de Marokkaanse wet het verbied om afstand te doen van je Marokkaanse nationaliteit. Op basis daarvan zullen ze altijd Marokkaan blijven.

Maar ook als dat niet kan, kun je altijd een wet maken dat de betreffende persoon naar het land van zijn andere nationaliteit moet gaan. Oftewel, hij kan wel leuk een Nederlands paspoort behouden (omdat dat moet van de EU), maar hij mag toch nooit meer het land in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')