Ik denk dat ze in een rijtje stonden waar die ene gast vrijwillig langs liep.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:43 schreef Raqualad het volgende:
40 man tegelijk? Ik denk max 7 man die afwisselden. Klap klap.
Ik was je net voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:52 schreef LXIV het volgende:
40 man? Dan moet de hoofdman vast Ali Baba geheten hebben!
Hey, niks tegen marokkanen he! Het is het meest behulpzame volk ter wereld!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef LXIV het volgende:
Zoiets heeft een vriend van me ook eens meegemaakt. (Ruzie met Marokkanen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik was je net voor
[..]
Hey, niks tegen marokkanen he! Het is het meest behulpzame volk ter wereld!
Ha, in dit geval zelfs met het dubbele!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End Times are wild
Aldus, een van de daders.quote:ijsje schrijft Sjeng op 08.04.11 16:32
Als je er ook eff bij scrijft waaroom de ruzie... het ging over vooorkruikpen in de rij voor een ijsje.. triest,,
de trevianum dader zat de heledag me een man van directie.. us kijken hoe dat afloopt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef postmortum het volgende:
Ik moest wel ff denken aan Ali Babba en zijn 40 rovers
Wanneer ga je nou naar Bolivia? Huichelaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Het speelde zich af in Limburg.
Tsja, pauperprovincie.
zegt de friesquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Het speelde zich af in Limburg.
Tsja, pauperprovincie.
Niet echt boos, maar om met ze te vechten moet je ruzie hebben met, natuurlijk een Marokkaan!quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:01 schreef Hondenbrokken het volgende:
Hoe krijg je 40 mensen boos op je dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |