Het was inderdaad die half-indo Wilders met zijn criminele vriendenschaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Vast weer zo'n buitenlander die ruzie kreeg en vervolgens al zijn broers, neven ed. erbij haalt
ik was er niet tussen gesprongen ik had wel ff de politie gbeld , wat de cingierce ook heeft nagelaten , omdat die bang wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Michielos het volgende:
want TS was er wel even tussengesprongen....
o nee wacht
Zelfs op vechtkamp krijg je nog geleerd niet tegen een overmacht te knokken
quote:Als je er ook eff bij scrijft waaroom de ruzie... het ging over vooorkruikpen in de rij voor een ijsje.. triest,,
de trevianum dader zat de heledag me een man van directie.. us kijken hoe dat afloopt.
Jij bent zo sterk, jij klapt ze allemaal!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Michielos het volgende:
want TS was er wel even tussengesprongen....
o nee wacht
Zelfs op vechtkamp krijg je nog geleerd niet tegen een overmacht te knokken
terecht dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef postmortum het volgende:
De ruzie heeft te maken dat een iemand voorgekropen was bij het kopen van een ijsje
Opzicht wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef postmortum het volgende:
De ruzie heeft te maken dat een iemand voorgekropen was bij het kopen van een ijsje
huilen met de pet opquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Taartjeh het volgende:
Ik vind het zielig, wat een trieste boel.
En dan 40 man erbij halenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef postmortum het volgende:
Is hartstikke overdreven, hij zou nu dood moeten zijn als het 40man was.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En dan 40 man erbij halenMijn hoop in de mensheid, wat doe je?
pffff, ik zet er zo ¤100 opquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:31 schreef De_Commodore het volgende:
Klinkt als gezellige, goed geïntegreerde medelanders die om de diversiteit in dit land te behouden niet al hun culturele waarden hebben opgegeven!
Ik durf er ¤10 op in te zetten!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Het was inderdaad die half-indo Wilders met zijn criminele vriendenschaar
Haha sukkel, ik wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:29 schreef Dhaha het volgende:
Ik zou ook niet tegen 40 schoffies op kunnen
Waarschijnlijk stonden al die 40 man voor hem in de rij. Gewoon terecht dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En dan 40 man erbij halenMijn hoop in de mensheid, wat doe je?
Sinds wanneer is niet op PVV stemmen synoniem geworden voor geen hekel hebben aan allochtonen eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Ik ben gewoon objectief hoor. Ik heb het zelf ook vaak zat meegemaakt dat ze weer met z'n allen voor school stonden en het waren altijd buitenlanders. En ter informatie, ik heb niet eens PVV gestemd
Waarom schiet men altijd meteen in de verdediging als er op gewezen wordt dat Wilders zelf ook een niet-westerse allochtoon is ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Ik ben gewoon objectief hoor. Ik heb het zelf ook vaak zat meegemaakt dat ze weer met z'n allen voor school stonden en het waren altijd buitenlanders. En ter informatie, ik heb niet eens PVV gestemd
Zodat je je weer kan aftrekkenquote:
nee ikquote:
ik doe toch niemand kwaadquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Zodat je je weer kan aftrekken![]()
Dat topic van je met die vriend "Piet" en rotten.com vergeet ik nooit meer
Daar maak je een goed punt. Waarschijnlijk hebben 4 mensen hem geslagen en keken 36 mensen vanaf een afstandje toe maar riepen ze erna heel stoer dat zij hem goed te pakken hebben genomen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
40 man op 1 persoon. Ten eerste: ubertriest. Ten tweede: hoe doe je dat? 40 man is veel te veel om met z'n allen 1 persoon te pakken. 36 man kan die ene persoon dan niet eens raken omdat de rest in de weg loopt
Idd... zullen wel van die vieze zandnegers geweest zijn. Die durven nooit wat alleen, maar zwermen als een kolonie Afrikaanse honingbijen op iemand af.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:29 schreef Repeating het volgende:
Ze waren getint, hadden een nike petje op en reden met hun nickelson jas op een scooter weg?
Je hebt wel mijn vermogen om logisch te denken kwaad gedaan met dat smerige topicquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:29 schreef grindfreakje het volgende:
Die toezichthouder heeft groot gelijk, die word niet betaald om in elkaar geslagen te worden, en niet iedereen is een held.
Daar hebben we de politie voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |