Het was inderdaad die half-indo Wilders met zijn criminele vriendenschaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
Vast weer zo'n buitenlander die ruzie kreeg en vervolgens al zijn broers, neven ed. erbij haalt
ik was er niet tussen gesprongen ik had wel ff de politie gbeld , wat de cingierce ook heeft nagelaten , omdat die bang wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Michielos het volgende:
want TS was er wel even tussengesprongen....
o nee wacht
Zelfs op vechtkamp krijg je nog geleerd niet tegen een overmacht te knokken
quote:Als je er ook eff bij scrijft waaroom de ruzie... het ging over vooorkruikpen in de rij voor een ijsje.. triest,,
de trevianum dader zat de heledag me een man van directie.. us kijken hoe dat afloopt.
Jij bent zo sterk, jij klapt ze allemaal!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:33 schreef Michielos het volgende:
want TS was er wel even tussengesprongen....
o nee wacht
Zelfs op vechtkamp krijg je nog geleerd niet tegen een overmacht te knokken
terecht dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef postmortum het volgende:
De ruzie heeft te maken dat een iemand voorgekropen was bij het kopen van een ijsje
Opzicht wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:34 schreef postmortum het volgende:
De ruzie heeft te maken dat een iemand voorgekropen was bij het kopen van een ijsje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |