Precies en daar maken ze misbruik vanquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Komt doordat de overheid te laf is om dit soort rellen langdurig met geweld te bestrijden.
Ja, dat waren ook echt die specifieke jongeren die uitgenodigd werden om te komen praten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
In Rotterdam kregen ze 40 euro om te komen praten
Ik zeg toch duidelijk dat ze al genoeg subsidie/toeslagen krijgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij vindt snoepreisjes naar Marokko en Amerika geen subsidie ?
De reis naar Amerika is nooit van de grond gekomen. En de zogenaamde vlinderreisjes naar Marokko betroffen geen jongeren met een criminele achtergrond. Dat is in de media heel leuk zo gebracht, maar eenieder die wat dichter bij de organisatie zit, weet wel beter. Die gasten waren trouwens nog in P&W.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij vindt snoepreisjes naar Marokko en Amerika geen subsidie ?
Geen wonder dat ze hiermee doorgaan als mensen in hun omgeving gewelddadige roofovervallen en stenen naar hulpverleners smijten afdoen als sneeuwballen gooien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Pas maar op! Voor je het weet heb je een sneeuwbal in je nek.
en de linkse rakker ze proberen te spreiden, waardoor kleine dorpjes/goede wijken ook gelijk onbewoonbaar worden verklaardquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze hiermee doorgaan als mensen in hun omgeving gewelddadige roofovervallen en stenen naar hulpverleners smijten afdoen als sneeuwballen gooien.
Nederland faalt niet de ouders falen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland faalt keihard in het opvoeden van haar girls en boys. Dit nieuws bewijst dit maar weer eens. In Marokko of Turkije gebeuren dit soort zaken niet. Neen, dit is duidelijk een Nederlands probleem.²
Ja, hier word je niet meteen aan gort gemept en opgesloten als je een misstap maakt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland faalt keihard in het opvoeden van haar girls en boys. Dit nieuws bewijst dit maar weer eens. In Marokko of Turkije gebeuren dit soort zaken niet. Neen, dit is duidelijk een Nederlands probleem.²
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland faalt keihard in het opvoeden van haar girls en boys. Dit nieuws bewijst dit maar weer eens. In Marokko of Turkije gebeuren dit soort zaken niet. Neen, dit is duidelijk een Nederlands probleem.
In Nederland is het de bedoeling dat de ouders de opvoeding doen, niet de st(r)aat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
En ik maar denken dat ik reageer op de post van een FOK!er... Blijk ik het eigenlijk tegen een groep rellende Marokkaantjes te hebben zeg!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:03 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze hiermee doorgaan als mensen in hun omgeving gewelddadige roofovervallen en stenen naar hulpverleners smijten afdoen als sneeuwballen gooien.
Die softe politie die wel direct ter plaatse is als een Nederland dit tuig met een honkbalknuppel weg probeert te houden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eensch.
Vandaar dat ook een groot deel van de woede/frustratie zich keert tégen 'links' en tegen de 'softe politie' (=blanke middelbare mannen).
quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:08 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Wat kom je doen man . Rot op naar Rabat als het hier allemaal zo kankerkut is .
Nee, de betreffende ouders falen in hun opvoeding. Wat voor rotte cultuur moeten jullie hebben dat jullie jongens massaal dit soort gedrag vertonen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Uiteraard falen de ouders ook, maar ik zal je verwittigen met een simpel voorbeeld:quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Nederland faalt niet de ouders falen.
Ja, die is makkelijk te herkennen. Bontkraagjes lijken allemaal zo op elkaar, dat het zelfs weinig zin heeft om een signalement van overvallers op te geven bij de politie...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:09 schreef Fastmatti het volgende:
Die softe politie die wel direct ter plaatse is als een Nederland dit tuig met een honkbalknuppel weg probeert te houden.
En daarom is jullie cultuur dus inferieur en niet welkom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokkaanse boys en girls lachen je in je tedere gezichtje uit met alleen praten.²
Lol, zo werkt het niet hoor. Als je je kinderen de puinpoeier inslaat wel, maar voor een corrigerende tik kun je echt niet naar de juten stappen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Uiteraard falen de ouders ook, maar ik zal je verwittigen met een simpel voorbeeld:
Vader geeft zijn boy een opvoedkundige tik, boy doet aangifte bij de politie. Vader wordt op de vingers getikt. Conclusie: opvoeding en autoriteit faalt.
Marokkaanse boys en girls lachen je in je tedere gezichtje uit met alleen praten.²
+ 1 voor het punt dat je maakt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard falen de ouders ook, maar ik zal je verwittigen met een simpel voorbeeld:
Vader geeft zijn boy een opvoedkundige tik, boy doet aangifte bij de politie. Vader wordt op de vingers getikt. Conclusie: opvoeding en autoriteit faalt.
Dan heb ik nieuws voor je je kan je kinderen ook normen en waarden leren zonder te slaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |