Opgebouwd? Wanneer hebben ze dat precies gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:38 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
He wat heb ik nou gezegd? Zonder Marokkanen, die ons land hebben opgebouwd, liepen wij nog in berenvellen rond. Wij zijn die mensen gigantische bedragen verschuldigd. Nederland is feitelijk van HUN.
De originele bron is gewoon een programma net als Opsporing Verzocht maar dan van de Politie Haaglanden in samenwerking met RTV West.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:28 schreef De_Nuance het volgende:
Hier kan een slotje op want Telegraaf is de bron.
Het plegen van zo'n laffe daad, en zeker wanneer het gefilmd is, is nieuws ongeacht wie het doet. Ik denk zelfs dat wanneer het een keer zou gebeuren dat blanken zoiets doen bij een Marokkaan, alle kranten er wekenlang over zouden schrijven. Nu wordt het in de luwte gehouden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Anders wordt het geen topic op Fok, en vaak niet eens een nieuwsbericht.
Die kerken stonden daar al voordat er moslims waren. Compleet onvergelijkbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oké bedankt voor je mening, wil je alle kerken in Istanbul, Caïro en Marokko ook platleggen?
het boeit geen flikker wanneer ze zijn gebouwd. Wie is er nu en al eeuwen in de meerderheid ? Dat is toch het argument van de xenofoben.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die kerken stonden daar al voordat er moslims waren. Compleet onvergelijkbaar.
En een hond die een half jaar na een vermeend incident met Marokkanen komt te overlijden is volgens die krant 'doodgeschopt'. Elke mishandeling van homo's door autochtonen wordt stelselmatig genegeerd, waardoor homo's denken dat Marokkanen hun enige vijand zijn en dan ook bijna allemaal.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Een willekeurige mishandeling zonder Marokkanen is geen nieuws volgens de Telegraaf.
Ja vast , want de kranten staan erom bekend dingen met Marokkanen in de luwte te houden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het plegen van zo'n laffe daad, en zeker wanneer het gefilmd is, is nieuws ongeacht wie het doet. Ik denk zelfs dat wanneer het een keer zou gebeuren dat blanken zoiets doen bij een Marokkaan, alle kranten er wekenlang over zouden schrijven. Nu wordt het in de luwte gehouden.
100% mee eensquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En een hond die een half jaar na een vermeend incident met Marokkanen komt te overlijden is volgens die krant 'doodgeschopt'. Elke mishandeling van homo's door autochtonen wordt stelselmatig genegeerd, waardoor homo's denken dat Marokkanen hun enige vijand zijn en dan ook bijna allemaal.
Dat doet niks af aan het probleem van de oververtegenwoordiging van criminaliteit door Marokkaanse jongeren. Maar de oververtegenwoordiging van die gevallen in de persaandacht en fokaandacht is een apart probleem.
Zijn die homo's dan zo dom? Of komt het omdat ze vanuit hun eigen leven veel negatieve ervaringen met Marokkanen hebben?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En een hond die een half jaar na een vermeend incident met Marokkanen komt te overlijden is volgens die krant 'doodgeschopt'. Elke mishandeling van homo's door autochtonen wordt stelselmatig genegeerd, waardoor homo's denken dat Marokkanen hun enige vijand zijn en dan ook bijna allemaal.
Dat doe ik niet. Bij deze geef ik het weer toe en ik vind dat er ook iets aan gedaan moet worden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Blijft een feit dat het vaak marocs zijn bij dit soort nieuwsberichten. Daar sluit jij zo te horen je oren voor.
Wat klets je nou, dit bericht uit de Telegraaf komt gewoon uit een programma van de politie en RTV West.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:50 schreef De_Nuance het volgende:
Echter de Telegraaf is niet te vertrouwen en de vreemde reacties als alle moskeeën plat ia typisch het soort reactie waar men naar op zoek is en waar we niets aan hebben met zijn allen.
Dan open jij toch topics over blank geweld?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:55 schreef De_Nuance het volgende:
Het gaat om de selectie van nieuws in dit geval , niet om de juistheid (die is ook vaak in het geding bij TMG)
Het imago zou al aanzienlijk beter worden, als de Marok gewoon in meerderheid een normale opleiding volgt en een fatsoenlijke baan zoekt. Een beetje normaal mee doen met de maatschappij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:55 schreef LXIV het volgende:
In plaats van een complot in de media aan te tonen zouden Marokkanen er gewoon beter aan doen om zich op straat te gedragen en zwakkeren zoals ouderen, slechtzienden, gehandicapten en dergelijke niet met laf geweld in grote groepen te terroriseren. Dat zou hun imago veel goeds doen!
Niet veel slimmer dan andere Telegraaflezers lijkt me. Laten we wel wezen, zonder dom publiek zou de Telegraaf niet kunnen bestaan.quote:
Als jij ze op straat tegenkomt in het donker en je vreest dat ze je in mekaar gaan rammen dan is dat al een negatieve ervaring. Een onveilig gevoel wordt ook al tot onveiligheid gerekend tegenwoordig, en zo wordt het natuurlijk een selffullfilling prophecy. Potenrammen is altijd een zeer autochtone folklore geweest in dit land. Ik ga niet beweren dat Marokkaanse jongeren homovriendelijk zijn, maar dat zijn groepen autochtone jonge mannen ook zelden.quote:Of komt het omdat ze vanuit hun eigen leven veel negatieve ervaringen met Marokkanen hebben?
De opgeklopte vrees daarvoor zal ook meegeholpen hebben. Je zou je ook af kunnen vragen of deze minderheid zich tegen de ander moet laten uitspelen. In zekere zin zitten minderheden namelijk in hetzelfde schuitje, dat van de minderheid zijn en die kunnen altijd de zondebok van de meerderheid worden.quote:Het is juist zo dat homo's vroeger vaak links en progressief waren, maar dat ze door alle Marokkanenterreur van mening zijn veranderd.
Nee hoor. Een heleboel mensen gaan echt niet zien hoe de vork in de steel zit, maar nemen graag een ander onjuist beeld over. Gewoon omdat ze dom of bang zijn, en vaak allebei. Veel mensen houden niet van feiten en inzicht, en bepaalde media houden niet van mensen die wel van feiten en inzicht houden. Zoals de gedachte dat het allemaal uitstekend ging met de multiculturele samenleving voor veel mensen zo prettig was de feiten er niet toe deden, zo is de gedachte dat allochtonen hét probleem zijn voor veel mensen ook zo prettig dat de feiten er niet toe doen. Hebben ze toch nog iets om zich goed over zichzelf te voelen.quote:De macht van de media is wat dat betreft juist beperkt: jarenlang heeft de media de multikul gepromoot, daar krijgen ze ook gewoon geld voor (tot zover de onafhankelijke media). Ondanks dat zijn mensen toch gaan zien hoe de vork werkelijk aan de steel zit.
Tja... Niet heel veelquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar wat doe je eraan? (Wat kun je eraan doen?)
Oh dus omdat ik jouw niet begrijp ben ik maar autistisch. Zeggen autisten ook altijd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoeld. Als je dat niet snapt ben je een autist.
Ons land is ook niet opgebouwd door de gastarbeiders uit de jaren 60, die nog 2 jaar in onze kansloze textielindustrie gedraaid hebben alvorens levenslang in de AOW te gaan. Ons land is opgebouwd door hardwerkende Nederlanders over een periode van meerdere honderden jaren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |