abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88588783
quote:
Meisjes mishandelen vrouw (82)

door Claudie Bolster en Fred Pruim
ROTTERDAM - Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.

Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."
"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.
Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"
http://www.telegraaf.nl/b(...)w__82___.html?p=12,1

In het kader van de vele berichten over uiterst laffe overvallen en mishandelingen van de afgelopen twee weken, hier weer een nieuw hoogtepunt. Of was dat die overval waarbij een vrouw die net weduwe geworden was naar het crematorium werd gelokt om overvallen te worden?[/q]
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar de staat heeft ook de verplichting voor recht en orde te zorgen. En daar hoort het toepassen van geweld ook bij. Anders wordt die burger niet beschermt tegen de willekeurige macht van zijn meer agressieve mede-burgers.
Dat klopt alleen bij vrede en veiligheid bestaat er zoiets als een samenleving.
Echter je kunt van een burger niet verlangen dat hij de staat almacht verleent (mbt vrede en veiligheid) op basis van deze casus.
I´m back.
pi_88588855
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (%s) (post_reply:canreplytopictype)

Mooi kut, laat dan maar zitten verder.
pi_88588862
Relluhhhhhhhh *O*

Mijn post die niet meer kon omdat die andere vol was :

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is ook een gevolg van de 'politie is je beste vriend' campagne. En verder is de Nederlander nog niet zo opstandig, hij betaalt in het algemeen toch braaf zijn belasting en doet wat de politie zegt. Echte demonstraties zie je nog maar zelden.
Demonstraties zijn straks ook gewoon niet meer mogelijk . Relschoppers moeten immers keihard worden aangepakt dus dat zullen mensen wel uit hun hoofd laten .
Even de Grondwet aanpassen et voila :Y

Je hebt werkelijk geen idee op welk hellend vlak dit land zich momenteel begeeft . Als partijen als de PVV beginnen met hun "hervormingen" zal de hele samenleving bloeden . Dan denk je met heimwee terug aan de dagen dat een groepje opgeschoten tuig een vrouw een tik uitdeelde :Y
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 11 november 2010 @ 11:45:56 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88588895
Je was me voor, RYan.

Maar goed, hier dus verder:
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, als je kijkt naar frankrijk en duistland zijn we op dat gebied idd erg egocentrisch, maar daar hebben ze natuurlijk ook onze problemen
Ja, maar het specifieke probleem van gebrek van ontzag voor de politie is toch typisch Nederlands. Al jaren trouwens.

Ik zie ook af en toe van die 'agentes', met de kont van een politiepaard en 1 meter 60 hoog, die daar dan voorbij waggelen, kauwgom in hun mond en zo'n stom petje op. Daar trek ik me ook helemaal niks van aan natuurlijk. Die zijn hooguit goed genoeg om de weg aan te vragen.

Je moet gewoon mannen van minimaal 1 meter 80 hebben, breedgeschouderd en met een zwart politiepak en een knuppel. Die ze ook gebruiken als het nodig is. Dan kweek je respect.
The End Times are wild
  donderdag 11 november 2010 @ 11:47:52 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88588971
Vorige topic was trouwens wel in recordtijd vol gepost!
The End Times are wild
pi_88588981
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef LXIV het volgende:
Je was me voor, RYan.

Er is tegenwoordig een handig knopje voor het openen van 'een deel 2' hè.
Ik had zelfs nog even gewacht, maar had mijn reactie op jouw post ook al onder mijn kopiëren knop.
I´m back.
  donderdag 11 november 2010 @ 11:49:46 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88589068
Ik kwam er pas achter toen ik klaar was met tikken. Het ging ook zo enorm snel vol, dat topic.
The End Times are wild
  donderdag 11 november 2010 @ 11:51:06 #8
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_88589125
De Marokkaanse gemeenschap zou er beter aan doen op te houden met het ontkennen van de problemen. Nederlanders zijn tolerant maar ik verwacht een volksgericht tegen alles wat Noord-Afrikaans is.

Dit dankzij 'de goede bedoelingen' van Pechtold en Halsema die liever de andere kant op blijven kijken.
pi_88589152
Even mijn post, die ik eigenlijk voor het vorige topic getikt had, plempen:

quote:
Het wordt iig tijd dat de staat zijn geweldsmonopolie gaat inzetten tegen dit soort tuig, te beginnen in bijv. Gouda. Publieke vernedering van straattuig lijkt me ook nog wel effectief te kunnen zijn; een jaar lang plantsoenen schoffelen in een oranje overall ofzo. Zwaai maar dag met je handje naar je streetcred!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_88589164
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef voice-over het volgende:
De Marokkaanse gemeenschap zou er beter aan doen op te houden met het ontkennen van de problemen. Nederlanders zijn tolerant maar ik verwacht een volksgericht tegen alles wat Noord-Afrikaans is.

Dit dankzij 'de goede bedoelingen' van Pechtold en Halsema die liever de andere kant op blijven kijken.
Dat hoop je. Maar je weet dat wat je zegt je reinste flauwekul is hè.
I´m back.
pi_88589207
hoe lang blijven we nog te lief voor misdragende marokkanen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_88589238
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef zoalshetis het volgende:
Niemand is ooit lief geweest voor Marokkanen.
I´m back.
  donderdag 11 november 2010 @ 11:54:39 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88589273
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat klinkt nu ook wel weer heel erg melodramatisch!
The End Times are wild
pi_88589324
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

:O :')
pi_88589364
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat klinkt nu ook wel weer heel erg melodramatisch!
Wel dan?
Zeg jij het maar.
I´m back.
pi_88589370
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef Stokstaart het volgende:
Als partijen als de PVV beginnen met hun "hervormingen" zal de hele samenleving bloeden . Dan denk je met heimwee terug aan de dagen dat een groepje opgeschoten tuig een vrouw een tik uitdeelde :Y
Ik ben bereid vrijheden (niet privacy) op te geven om allochtone ellendelingen beter aan te kunnen pakken. Ik wil een uiterst repressief beleid aangaande Marokkaanse en andere buurtterroriserende jeugd. Een beleid dat de hele wereld de wenkbrauwen zal doen fronsen en iedereen zich laat afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen in Nederland.
Ik wil razzia's, heropvoedkampen, uit elkaar gehaalde gezinnen, gedwongen repatriëring, indoctrinatie van jonge kinderen voor ze ontsporen, etc. etc. Gewoon omdat het nodig is!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  donderdag 11 november 2010 @ 11:57:19 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_88589400
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wel dan?
Zeg jij het maar.
Bij mij op mijn werk zat zo'n hele geile Marokkaanse van een jaar of 22. Met echt een prachtig strak lichaam, grote bos krullen.

Daar was ik altijd heel aardig voor.
The End Times are wild
pi_88589433
ik doe ook vriendelijk voor de familie echarouti uit de diamantbuurt.
pi_88589436
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Bij mij op mijn werk zat zo'n hele geile Marokkaanse van een jaar of 22. Met echt een prachtig strak lichaam, grote bos krullen.

Daar was ik altijd heel aardig voor.
Totdat ze je sloeg?
I´m back.
pi_88589439
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef voice-over het volgende:

De "Marokkaanse gemeenschap" hoeft, wat mij betreft, helemaal niks. De Nederlandse overheid heeft nl. gewoon de plicht om met de spreekwoordelijke karwats over dit tuig te gaan en criminelen met een dubbele nationaliteit er uit te knikkeren. Het zich niet misdragende en gewoon werkende deel van de Marokkaanse gemeenschap heeft het nl. net als ons, autochtonen, al druk zat met het werken om de belastingen op te hoesten, waarmee nog wat gesubsidieerde rapworkshops en buurthuizen voor dit soort tuig gefinancierd worden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_88589465
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik doe ook vriendelijk voor de familie echarouti uit de diamantbuurt.
Vriendelijk?
Dat is niet lief hoor.
I´m back.
pi_88589571
Wat een tokkies.
pi_88589637
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef zoalshetis het volgende:
Ik denk dat deze 'dames' wel een gepaste straf gaan krijgen, die op dergelijke misdaden staat.

En dat is niet meer dan terecht natuurlijk.
pi_88589640
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vriendelijk?
Dat is niet lief hoor.
als ik nog liever zou doen, noemen ze me kkkaasvarkenshomo.
pi_88589669
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als ik nog liever zou doen, noemen ze me kkkaasvarkenshomo.
Pak je zijn vrouw toch?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')