http://www.telegraaf.nl/b(...)w__82___.html?p=12,1quote:Meisjes mishandelen vrouw (82)
door Claudie Bolster en Fred Pruim
ROTTERDAM - Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.
Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."
"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.
Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"
Dat klopt alleen bij vrede en veiligheid bestaat er zoiets als een samenleving.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar de staat heeft ook de verplichting voor recht en orde te zorgen. En daar hoort het toepassen van geweld ook bij. Anders wordt die burger niet beschermt tegen de willekeurige macht van zijn meer agressieve mede-burgers.
Demonstraties zijn straks ook gewoon niet meer mogelijk . Relschoppers moeten immers keihard worden aangepakt dus dat zullen mensen wel uit hun hoofd laten .quote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is ook een gevolg van de 'politie is je beste vriend' campagne. En verder is de Nederlander nog niet zo opstandig, hij betaalt in het algemeen toch braaf zijn belasting en doet wat de politie zegt. Echte demonstraties zie je nog maar zelden.
Ja, maar het specifieke probleem van gebrek van ontzag voor de politie is toch typisch Nederlands. Al jaren trouwens.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:41 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, als je kijkt naar frankrijk en duistland zijn we op dat gebied idd erg egocentrisch, maar daar hebben ze natuurlijk ook onze problemen
Er is tegenwoordig een handig knopje voor het openen van 'een deel 2' hè.quote:
quote:Het wordt iig tijd dat de staat zijn geweldsmonopolie gaat inzetten tegen dit soort tuig, te beginnen in bijv. Gouda. Publieke vernedering van straattuig lijkt me ook nog wel effectief te kunnen zijn; een jaar lang plantsoenen schoffelen in een oranje overall ofzo. Zwaai maar dag met je handje naar je streetcred!
Dat hoop je. Maar je weet dat wat je zegt je reinste flauwekul is hè.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef voice-over het volgende:
De Marokkaanse gemeenschap zou er beter aan doen op te houden met het ontkennen van de problemen. Nederlanders zijn tolerant maar ik verwacht een volksgericht tegen alles wat Noord-Afrikaans is.
Dit dankzij 'de goede bedoelingen' van Pechtold en Halsema die liever de andere kant op blijven kijken.
Niemand is ooit lief geweest voor Marokkanen.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef zoalshetis het volgende:
hoe lang blijven we nog te lief voor misdragende marokkanen?
Dat klinkt nu ook wel weer heel erg melodramatisch!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niemand is ooit lief geweest voor Marokkanen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niemand is ooit lief geweest voor Marokkanen.
Wel dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klinkt nu ook wel weer heel erg melodramatisch!
Ik ben bereid vrijheden (niet privacy) op te geven om allochtone ellendelingen beter aan te kunnen pakken. Ik wil een uiterst repressief beleid aangaande Marokkaanse en andere buurtterroriserende jeugd. Een beleid dat de hele wereld de wenkbrauwen zal doen fronsen en iedereen zich laat afvragen hoe het zo ver heeft kunnen komen in Nederland.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:45 schreef Stokstaart het volgende:
Als partijen als de PVV beginnen met hun "hervormingen" zal de hele samenleving bloeden . Dan denk je met heimwee terug aan de dagen dat een groepje opgeschoten tuig een vrouw een tik uitdeelde
Bij mij op mijn werk zat zo'n hele geile Marokkaanse van een jaar of 22. Met echt een prachtig strak lichaam, grote bos krullen.quote:
Totdat ze je sloeg?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bij mij op mijn werk zat zo'n hele geile Marokkaanse van een jaar of 22. Met echt een prachtig strak lichaam, grote bos krullen.
Daar was ik altijd heel aardig voor.
De "Marokkaanse gemeenschap" hoeft, wat mij betreft, helemaal niks. De Nederlandse overheid heeft nl. gewoon de plicht om met de spreekwoordelijke karwats over dit tuig te gaan en criminelen met een dubbele nationaliteit er uit te knikkeren. Het zich niet misdragende en gewoon werkende deel van de Marokkaanse gemeenschap heeft het nl. net als ons, autochtonen, al druk zat met het werken om de belastingen op te hoesten, waarmee nog wat gesubsidieerde rapworkshops en buurthuizen voor dit soort tuig gefinancierd worden...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:51 schreef voice-over het volgende:
De Marokkaanse gemeenschap zou er beter aan doen op te houden met het ontkennen van de problemen. Nederlanders zijn tolerant maar ik verwacht een volksgericht tegen alles wat Noord-Afrikaans is.
Dit dankzij 'de goede bedoelingen' van Pechtold en Halsema die liever de andere kant op blijven kijken.
Vriendelijk?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
ik doe ook vriendelijk voor de familie echarouti uit de diamantbuurt.
Ik denk dat deze 'dames' wel een gepaste straf gaan krijgen, die op dergelijke misdaden staat.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef zoalshetis het volgende:
hoe lang blijven we nog te lief voor misdragende marokkanen?
als ik nog liever zou doen, noemen ze me kkkaasvarkenshomo.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vriendelijk?
Dat is niet lief hoor.
Pak je zijn vrouw toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als ik nog liever zou doen, noemen ze me kkkaasvarkenshomo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |