abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99190519
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:52 schreef paddy het volgende:

[..]

Volgens mij lullen jullie er allemaal overheen. Het gaat hier al helemaal niet over homo's of om achtergrond iemand te vermoorden/mishandelen

Het gaat hier over een gemengde groep jongeren die idioot/walgelijk/aso en ook nog eens zielig laf gedrag vertonen . Ik heb niets vernomen van updates of straffen. Jullie?
Waar het ons om gaat is dat er altijd tegengas gegeven moet worden als het om marokkanen gaat, maar hullie doen het ook.

Jij noemt het een gemengde groep, ik noem het een groep marokkanen met wat laffe meelopers die het marokkanen gedrag kopieeren.
pi_99190629
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:53 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Waar het ons om gaat is dat er altijd tegengas gegeven moet worden als het om marokkanen gaat, maar hullie doen het ook.
Ja, open een topic in klaagbaak ofzo. Of in een topic in NWS waar het er toe doet.

In dit geval is het echt gewoon een gemengde groep tuig die wat mij betreft nooit hadden toegelaten moeten worden op een vechtsport, want die laffe etterbakken doen het niet in de ring, maar tegen 60+ ers.

Ben benieuwd of ze onderhand alweer vrij rond lopen. Weet jij er meer van, Zeeeend?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_99190682
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:57 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, open een topic in klaagbaak ofzo. Of in een topic waar het er toe doet.

In dit geval is het echt gewoon een gemengde groep tuig die wat mij betreft nooit hadden toegelaten moeten worden op een vechtsport, want die laffe etterbakken doen het niet in de ring, maar tegen 60+ ers.

Ben benieuwd of ze onderhand alweer vrij rond lopen. Weet jij er meer van, Zeeeend?
Leg eens uit warom het er volgens jou niet er toe doet?

Waarom noem je mij zeeeend?

En ja, ze zijn al weer vrij: http://rtvamstelveen.nl/b(...)enhoven-vrijgelaten/
pi_99190759
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:58 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Leg eens uit warom het er volgens jou niet er toe doet?

Waarom noem je mij zeeeend?
Ik noem jou geen zeeend. De ts is Zeeeend ;)

Omdat het hier niet gaat om achtergrond. De daad is niet gericht omdat die oudjes blank waren, of autochtoon waren.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_99190792
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:00 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik noem jou geen zeeend. De ts is Zeeeend ;)

Omdat het hier niet gaat om achtergrond. De daad is niet gericht omdat die oudjes blank waren, of autochtoon waren.
Oh, hihi, sorry
pi_99190823
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:48 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Ik denk dat Weltschmerz dat wat Paddy linkte bedoelde en houdt daarom nu wijs zijn mond.
Of jij hebt het gewoon niet zo goed gelezen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_99190869
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Of jij hebt het gewoon niet zo goed gelezen.
Nou leg eens uit dan...
pi_99191045
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:58 schreef ReplaR het volgende:

[..]

En ja, ze zijn al weer vrij: http://rtvamstelveen.nl/b(...)enhoven-vrijgelaten/
quote:
De verdachten van de vechtincident bij het buurtfeest in Middenhoven zijn weer vrijgelaten. De rechter-commisaris heeft besloten om de daders niet meer langer in hechtenis te nemen. Onduidelijk is waarom dit besluit is genomen. Het Openbaar Ministerie gaat in beroep tegen de beslissing van de rechter-commisaris.

Burgemeester Jan van Zanen reageert geschokt op het besluit. “Ik ben er niet blij mee, dat deze jongeren op dit moment vrij rondlopen. Teleurgesteld bovendien en zeer verbaasd. Gelukkig gaat het Openbaar Ministerie in beroep tegen de beslissing van de rechter-commissaris. Mijn allereerste zorg gaat uit naar de buurtbewoners. De door mij toegezegde hulp en bijstand aan de slachtoffers wordt gewoon uitgevoerd. Daarnaast houden we de buurt in de gaten met extra surveillances door politie en gemeente. Het allerbelangrijkste is en blijft, dat de veiligheid in de buurt wordt gewaarborgd.”
-O-

Rest my case

Zoveelste incident waardoor daders gewoon door kunnen gaan, en dus slachtoffers gewoon in de steek gelaten worden. Ik kijk er gewoon niet vreemd meer van op dat mensen dan precies hetzelfde gaan doen en een groep gaan vormen om de daders dan zelf te straffen en dus ook daders worden.

quote:
Daarnaast houden we de buurt in de gaten met extra surveillances door politie en gemeente.
Doen ze hier ook, en dan is altijd net het vogeltje gevlogen :')
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:08:07 #259
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_99191106
Bizar
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_99191519
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:31 schreef ShaoliN het volgende:
De slachtoffers, de politie en justitie willen allemaal vervolging, maar de rechter zet ze weer op straat. Ik vraag me wel eens af waar die gasten zitten met hun verstand...
Mss weet de rc wel iets wat wij (nog) niet weten.

Sowieso vreemd dat de vermeende dader zelf aangifte wilde doen.
http://www.at5.nl/artikel(...)fte-doen-bij-politie
pi_99193286
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:06 schreef paddy het volgende:

[..]

Rest my case

Zoveelste incident waardoor daders gewoon door kunnen gaan, en dus slachtoffers gewoon in de steek gelaten worden. Ik kijk er gewoon niet vreemd meer van op dat mensen dan precies hetzelfde gaan doen en een groep gaan vormen om de daders dan zelf te straffen en dus ook daders worden.

Het recht van de sterkste.
Dat is nu al het geval en als de rechterlijke macht blijft wegkijken krijg je inderdaad meer groepen die het recht in iegen hand gaan nemen tegen het tuig.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:16:18 #262
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_99193643
Ehm, ik neem aan dat ze gewoon zijn vrijgelaten in afwachting van hun proces.
Of dat slim is, is een ander verhaal, maar het is natuurlijk niet zo dat ze hun straf ontlopen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:28:34 #263
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_99194018
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:06 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

-O-

Rest my case

Overdrijven is ook een vak. Wacht nou eens gewoon hoe het afloopt, waarom is dat zo lastig :?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_99194389
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:16 schreef Frollo het volgende:
Ehm, ik neem aan dat ze gewoon zijn vrijgelaten in afwachting van hun proces.
Of dat slim is, is een ander verhaal, maar het is natuurlijk niet zo dat ze hun straf ontlopen.
Maar als ze straks een gevangenisstraf + TBS krijgen omdat ze een gevaar vormen voor de samenleving dan is het wel vreemd dat ze nu alle ruimte hebben om die samenleving onveilig te maken.
pi_99194585
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Maar als ze straks een gevangenisstraf + TBS krijgen omdat ze een gevaar vormen voor de samenleving dan is het wel vreemd dat ze nu alle ruimte hebben om die samenleving onveilig te maken.
Een rechter heeft als belangrijke eigenschap dat hij twee kanten van het verhaal hoort. Sommige kranten daarentegen zien het als hun taak om één kant van het verhaal eruit te lichten.
pi_99195500
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een rechter heeft als belangrijke eigenschap dat hij twee kanten van het verhaal hoort. Sommige kranten daarentegen zien het als hun taak om één kant van het verhaal eruit te lichten.
Juist, die 60 jarigen waren die arme jongens vast aan het provoceren :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_99195734
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Juist, die 60 jarigen waren die arme jongens vast aan het provoceren :')
Ze kennen elkaar kennelijk, en een van de betrokkenen heeft gemeen dat er aanleiding was om zelf aangifte te doen. Verder kennen we alleen het verhaal van één kant, dus ik zie niet in waarom dat maar meteen voor waar moet worden aangenomen. Jij hebt feitelijk ook geen idee van wat er gebeurd is.
pi_99195919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ze kennen elkaar kennelijk, en een van de betrokkenen heeft gemeen dat er aanleiding was om zelf aangifte te doen. Verder kennen we alleen het verhaal van één kant, dus ik zie niet in waarom dat maar meteen voor waar moet worden aangenomen. Jij hebt feitelijk ook geen idee van wat er gebeurd is.
Leg ons dan eens uit wat voor verhaal jij van de andere kant verwacht dat het allemaal goed maakt?

En waar blijft die link over die autochtone broers en waar blijft je uitleg daarover, aangezien je zei dat ik het niet begrijp?
pi_99196230
Dit is wat overigens met die 2 broers gebeurt:

quote:
UTRECHT - Eén van de zogeheten treiterbroers uit de wijk Terwijde heeft vandaag vijftig dagen cel tegen zich horen eisen. De 19-jarige jongen wordt verdacht van een auto-inbraak, waarbij hij een navigatiesysteem heeft gestolen.

Het misdrijf staat niet op zichzelf. Samen met zijn jongere broertje heeft de verdachte voor veel overlast in de Utrechtse nieuwbouwwijk gezorgd. Een homostel en een Marokkaans gezin die zich slachtoffer voelden van hun buurtterreur verlieten zelfs hun huis. In de strafeis van Justitie werd daar echter met geen woord over gerept.

Wel kwam het uitzonderlijk lange strafblad van de 19-jarige verdachte ter sprake. Daarop staan onder meer een mishandeling, een autokraak en een woninginbraak. De Officier van Justitie vindt echter dat de jongen een allerlaatste kans verdient. Daarom eist het OM een relatief milde straf van vijftig dagen cel.

De vader en de beide broers zijn inmiddels Terwijde uitgezet. Het veertienjarige broertje van de verdachte zit in een jeugdinrichting.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/375503

quote:
UTRECHT - Het weggepeste homostel Hans en Ton uit Leidsche Rijn legt zich niet neer bij de uitspraak van het Gerechtshof in Arnhem. Die oordeelde gisteren dat het OM te weinig heeft gedaan om de pestkoppen op te pakken, maar dat het nu te laat is voor vervolging.
Dit na de belofte van onze PvdA burgemeester dat hij het keihard ging aanpakken. Maar zoals gewoonlijk weer keihard aan het liegen was.

Hier zakt je broek toch van af?
pi_99196517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Leg ons dan eens uit wat voor verhaal jij van de andere kant verwacht dat het allemaal goed maakt?
Wat is dat nou voor dom gelul? Ik weet niet wat er gebeurd is, jij ook niet. Daardoor kan ik er weinig zinnigs over zeggen, voor jou maakt dat kennelijk niet uit.

quote:
En waar blijft die link over die autochtone broers en waar blijft je uitleg daarover, aangezien je zei dat ik het niet begrijp?
Heb je het gelezen dan?
pi_99196732
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor dom gelul? Ik weet niet wat er gebeurd is, jij ook niet. Daardoor kan ik er weinig zinnigs over zeggen, voor jou maakt dat kennelijk niet uit.

[..]

Heb je het gelezen dan?
Ja, jij niet zo te merken.
pi_99197515
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Ja, jij niet zo te merken.
Heb jij die link wel gezien dan?? Ik heb nog geen bron voorbij zien komen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:03:13 #273
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_99197862
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Heb jij die link wel gezien dan?? Ik heb nog geen bron voorbij zien komen.
Hier misschien:
Relschoppers slaan man halfdood bij buurtfeest
2e quote blok, onderin.
Is van een moderator en zal dus wel goed zijn, hoewel de link bij mij niet werkt want ik krijg:

quote:
oeps...

Er is iets mis gegaan want de opgevraagde pagina bestaat niet (meer), is zojuist gewist door onze redactie, door een fout van de internetafdeling spoorloos geraakt of heel, héél misschien heeft u wel een typefout gemaakt.

[ Bericht 10% gewijzigd door fokthesystem op 08-07-2011 14:09:38 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_99198573
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Hier misschien:
Relschoppers slaan man halfdood bij buurtfeest
2e quote blok, onderin.
Is van een moderator en zal dus wel goed zijn, hoewel de link bij mij niet werkt want ik krijg:

[..]

Ja maar dat is van Amstelveen.

weltschmerz heeft het over Utrecht ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 09:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je was toch op de hoogte met de situatie in Utrecht? Of heb je selectief kennis genomen van wat daar allemaal gebeurd is?
pi_99201702
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:

Dat kan maar als ik dit lees:

Het besluit is eveneens een domper voor justitie, dat juist om een verlenging van de hechtenis met veertien dagen had verzocht. Justitie verdenkt hen van poging tot doodslag, zo werd gisteren duidelijk. „Het gaat hier om heftige feiten, er is behoorlijk letsel bij de slachtoffers”, aldus een woordvoerster van het openbaar ministerie.

Dan snap ik niet dat die lui nu weer vrij mogen rondlopen.
Als ze vrijgeproken zijn is het een ander verhaal maar tot dat zover is laat je dit tuig toch niet vrij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')