Ja, het doet me denken aan die mop van die twee mannen die naar Parijs gingen. Was ook al zo'n giller.quote:
Naar een van de banlieues zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, het doet me denken aan die mop van die twee mannen die naar Parijs gingen. Was ook al zo'n giller.
Vind ik wel meevallen. Wat harde bewoordingen hier en daar, maar dat is reactionair.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef Re het volgende:
Zhi is een beetje de weg kwijt de laatste tijd.
Ja, werd hun auto in de fik gestoken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want zoals ik al aangaf was er slechts één niet lekker in zijn hoofd, de andere twee waren 'normale' criminelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je zegt het min of meer zelf al: je kent toevallig psychiatrisch patienten die totaal geen leven hebben. Hun beleving zegt niet zoveel over het reilen en zeilen in een gevangenis.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:51 schreef TimMer1981 het volgende:
Zoals ik al aangaf: je moet alleen wel tegen opsluiting kunnen.
In de meeste landen op aarde moet je ook tegen bendeoorlogen, anale verkrachting en corrupte bewakers kunnen...quote:
Kortom, de slachtoffers zullen wel moeten verhuizen want dat is uiteindelijk elke keer weer de enige optie.quote:
Ben bang dat zelf wat doen de enige oplossing is. Zijn er marokkanen bij betrokken dan doet de politie helemaal niets. Kijk maar naar die homo wegjagers uit utrecht...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:59 schreef Schitzo het volgende:
Vraag me af hoe ik met die zoon van die man in contact kan komen, ik sta volledig achter hem.. actie!
de politie heeft hier toch weinig mee te maken, die heeft ze gewoon opgepakt... OM wil ze vervolgen, je zit tegen de verkeerde boom te blaffen, maar dat is wel zo makkelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ben bang dat zelf wat doen de enige oplossing is. Zijn er marokkanen bij betrokken dan doet de politie helemaal niets. Kijk maar naar die homo wegjagers uit utrecht...
In het geval van Utrecht heeft de politie er helemaal niets aan gedaan, in tegenstelling tot wat de heer Wolfssen heeft beloofd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:23 schreef Re het volgende:
[..]
de politie heeft hier toch weinig mee te maken, die heeft ze gewoon opgepakt... OM wil ze vervolgen, je zit tegen de verkeerde boom te blaffen, maar dat is wel zo makkelijk natuurlijk
we zitten hier in Amstelveen dacht ik, maar zoals gezegd, ik snap dat het beter is voor je argumentatie om Utrecht erbij te halenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:29 schreef ReplaR het volgende:
[..]
In het geval van Utrecht heeft de politie er helemaal niets aan gedaan, in tegenstelling tot wat de heer Wolfssen heeft beloofd.
|Nee we zitten hier gewoon in Nederland. Ik snap niet waarom je niet wilt dat ik vergelijkbare zaken erbij haal, leg eens uit?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:31 schreef Re het volgende:
[..]
we zitten hier in Amstelveen dacht ik, maar zoals gezegd, ik snap dat het beter is voor je argumentatie om Utrecht erbij te halen
nou ten eerste zijn ze opgepakt he... ten tweede wil men ze vervolgen, ten derde is het zo moeilijk discussiëren omdat je je mening baseert op een totaal andere situatiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:36 schreef ReplaR het volgende:
[..]
|Nee we zitten hier gewoon in Nederland. Ik snap niet waarom je niet wilt dat ik vergelijkbare zaken erbij haal, leg eens uit?
Niet, het is precies dezelfde situatie, er zijn weer marokkanen bij betrokken en er wordt weer weinig aan gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:38 schreef Re het volgende:
[..]
nou ten eerste zijn ze opgepakt he... ten tweede wil men ze vervolgen, ten derde is het zo moeilijk discussiëren omdat je je mening baseert op een totaal andere situatie
Aan de autochtone broers die een gezin wegpestten werd ook weinig gedaan. Het is namelijk nogal lastig om iets te doen aan pesterijen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Niet, het is precies dezelfde situatie, er zijn weer marokkanen bij betrokken en er wordt weer weinig aan gedaan.
Welke autochtone broers?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Aan de autochtone broers die een gezin wegpestten werd ook weinig gedaan. Het is namelijk nogal lastig om iets te doen aan pesterijen.
We kunnen ook Amsterdam erbij halen, is dat dichtbij genoeg?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:31 schreef Re het volgende:
we zitten hier in Amstelveen dacht ik, maar zoals gezegd, ik snap dat het beter is voor je argumentatie om Utrecht erbij te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |