Ik vraag het volgens mij nooit, maar heb je daar ook een bron cq. link van?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan me nog herinneren dat een getergde man in utrecht door een marokkaanse politieman is doodgeschoten omdat hij, na heel erg veel aangiftes en klachten, zelf verhaal wilde halen bij een groep marokkaanse kankervlekken.
ga lekker zo door riffers, en jullie deel zal nog erger zijn dan jullie ooit zelf voor mogelijk hebben gehouden.
opzich kan het best dat het gebeurd is. Hier in nederland hebben ze ten opzcihte van amerika een andere manier van berichtgeving. Hier willen ze dit soort dingen nog welles in de doofpot stoppen, maar in amerika komt álles maar dan ook álles uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik vraag het volgens mij nooit, maar heb je daar ook een bron cq. link van?
http://www.geenstijl.nl/m(...)ur_aveen_door_p.htmlquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef fokthesystem het volgende:
Amstelveens feest-geweld door deskundige rellers veroorzaakt!
Nieuwer nieuws, meer gegevens inmiddels.
Op de te reageren info aldaar moet wel hier gekopieerd worden.
Jouw toevoegende info? Volgens mij staat al in het topic dat er kickboksers bij zaten?quote:We doen even een schokkende update over het nu al beruchte buurtfeestterreurtopic. Stukje duiding dat u in NRC niet leest, altijd goed voor uw onderbuik. Gruwelijk feit 1: het uit zes man bestaande groepje tuig, waaronder tokkieblanken en haatmocro's, heeft met opzet zoveel mogelijk geweld gebruikt om de slachtoffers zo ernstig mogelijk te kunnen martelen. De 60-jarige man die als eerste werd neergehoekt heeft "de schoenafdrukken op zijn hoofd staan" omdat er genadeloos op hem werd ingetrapt terwijl hij weerloos en roerloos op de grond lag. Gruwelijk feit 2: de zes haters hebben, nadat ze de eerste buurtbewoners kapot hadden gemaakt, nog meer vrienden opgetrommeld om "te komen rellen". Gruwelijk feit 3: enkele van de relschoppers waren professioneel vechter, waarschijnlijk kickbokser, te zien aan de manier waarop ze de onschuldige slachtoffers voor de lol martelden met trappen "gericht op het hoofd". Gruwelijk feit 4: nadat de relschoppers zijn weggevlucht hebben ze nog een willekeurig meisje van de fiets getrokken. Gruwelijk feit 5: een van de daders had zo weinig respect/samelevinghaat dat hij doodleuk zelf aangifte heeft proberen te doen van mishandeling. Gruwelijk feit 6: de politie heeft dit zo lang mogelijk stil proberen te houden, want dit soort dingen gebeuren nou eenmaal niet in Nederland, [....]
Uit OPquote:.Tot er opeens een groep van zo'n tien Marokkaanse jongens met een paar Nederlanders (schatting tussen de 18 en 22) aan komt lopen.
Een van de Nederlandse jongens woont een stuk verderop in de straat dwars op die van ons. Hij staat bekend als een 'aso'. De groep is zeer opgefokt en duidelijk uit op problemen. "Geef ons ook eens bier", wordt er geroepen.
Ben je dat nou alweer vergeten dan? Dat was die situatie in Ondiep die helemaal uit de hand is gelopen, denk dat je daar zelf wel naar kunt googlen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik vraag het volgens mij nooit, maar heb je daar ook een bron cq. link van?
juistem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben je dat nou alweer vergeten dan? Dat was die situatie in Ondiep die helemaal uit de hand is gelopen, denk dat je daar zelf wel naar kunt googlen.
ach so. ík ben de weg een beetje kwijt. tuurlijk kerel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef Re het volgende:
Zhi is een beetje de weg kwijt de laatste tijd.
Goed idee, gaat ook wellicht op voor:quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:55 schreef DDDDDaaf het volgende:
De enige manier waarop dit soort excessief straatgeweld de kop ingedrukt zou kunnen worden, is wanneer de politie oogluikend zou toestaan dat dit soort tuig half dood geslagen zou worden door burgerwachten. De politie heeft er zelf immers niet meer het mandaat en de mankracht voor.
Als tussenoplossing zou je er voor kunnen kiezen om deze kickboksers te veroordelen voor een "hatecrime", dat is het nl. gewoon. Of dat nu haat tegen bejaarden, de samenleving of mensen die wél tevreden met hun leven zijn, maakt verder niet zo veel uit.
Marokkanen met elkaar op de vuist? familie-eer vete? Nou ja in elk geval geen guns of messen.quote:Politie rukt uit voor strandtuig in Zandvoort
ZANDVOORT - Opnieuw is dinsdag de politie massaal ingezet voor een incident waarbij Marokkaanse jongeren betrokken waren op het strand in Zandvoort.
Nadat er vorige week maandag een groep van 50 Marokkanen uit Haarlem-
Schalkwijk en Amsterdam met elkaar op de vuist ging, was het dinsdag weer
raak.
Jong geleerd...quote:Bij strandpaviljoen Thalassa werd een meisje even na vijf uur 's middags beroofd van een telefoon. De politie heeft vijf aanhoudingen verricht en de arrestanten direct verhoord. Het betrof jongeren uit Amsterdam, allemaal onder de 18 jaar.
HALT want dat werkt nietquote:Gezien hun leeftijd en het feit dat telefoon inmiddels weer terug was bij het meisje, zijn de Amsterdammers in vrijheid gesteld.
Zij zullen doorgezonden worden naar bureau HALT.
"Hulde voor de agenten", regeert strandtenthouder Huig Molenaar. De Zandvoorter is het zat en hoopt dat er nu eindelijk eens wat aan gedaan wordt. "Ik ben blij met het kordate optreden van de politie, top"
Dit. Vuur met vuur bestrijden. Knuppel ze neer, verneder ze.quote:
TT klopt ook niet, ze schopten tegen zijn hoofd toen de man op de grond lag.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:43 schreef 16meter het volgende:
Incidentje, niks aan de hand. Move on people.
Knuppel ze neer, verneder ze.
In de OP staat toch ook gewoon dat er een hele zooi is opgepakt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:53 schreef PhalanX het volgende:
Als je weet waar een van de daders woont.. dan kun je toch maatregelen treffen? En dan bedoel ik niet het huis in de fik steken als je weet dat het hele gezin ligt te slapen en je alle mogelijke moeite doet om het te doen lijken alsof het een ongelukje met de frituurpan is geweest... maar dan bedoel ik dat je naar de politie stapt, de persoon aanwijst, en je laat weten dat er genoeg getuigen zijn om in ieder geval 1 van de daders op te pakken en voor de rechter te slepen.
quote:De politie arriveert (redelijk snel) met een ongelofelijke hoeveelheid auto's en beginnen, samen met de buurtbewoners, een zoektocht naar de jongens.
Een deel zit dus in het huis en wordt gearresteerd. Een andere arrestatie vindt plaats bij de metrohalte Poortwachter en ondertussen wordt er ergens bij de Beneluxbaan nog een meisje van haar fiets getrokken door één van de heren. Ze weet zich gelukkig los te rukken en om hulp te roepen. Er wordt tevens gebeld door buurtbewoners dat bij de Beneluxbaan een verdachte loopt. De politie gaat er direct heen en pakt deze jongens ergens in de bosjes rondom die weg op.
Ik ben scheel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:58 schreef Sjaakz het volgende:
In de OP staat toch ook gewoon dat er een hele zooi is opgepakt?
Want die gang van zaken staat erom bekend naar tevredenheid te werken in Nederland?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:53 schreef PhalanX het volgende:
Als je weet waar een van de daders woont.. dan kun je toch maatregelen treffen? En dan bedoel ik niet het huis in de fik steken als je weet dat het hele gezin ligt te slapen en je alle mogelijke moeite doet om het te doen lijken alsof het een ongelukje met de frituurpan is geweest... maar dan bedoel ik dat je naar de politie stapt, de persoon aanwijst, en je laat weten dat er genoeg getuigen zijn om in ieder geval 1 van de daders op te pakken en voor de rechter te slepen.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die kregen niet de ruimte om een eerste dreigement te uiten zoals ze graag doen. Die waren heel snel weer vertrokken, onder luid geknal uiteraard.
Ja, het doet me denken aan die mop van die twee mannen die naar Parijs gingen. Was ook al zo'n giller.quote:
Naar een van de banlieues zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, het doet me denken aan die mop van die twee mannen die naar Parijs gingen. Was ook al zo'n giller.
Vind ik wel meevallen. Wat harde bewoordingen hier en daar, maar dat is reactionair.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:16 schreef Re het volgende:
Zhi is een beetje de weg kwijt de laatste tijd.
Ja, werd hun auto in de fik gestoken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want zoals ik al aangaf was er slechts één niet lekker in zijn hoofd, de andere twee waren 'normale' criminelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je zegt het min of meer zelf al: je kent toevallig psychiatrisch patienten die totaal geen leven hebben. Hun beleving zegt niet zoveel over het reilen en zeilen in een gevangenis.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:51 schreef TimMer1981 het volgende:
Zoals ik al aangaf: je moet alleen wel tegen opsluiting kunnen.
In de meeste landen op aarde moet je ook tegen bendeoorlogen, anale verkrachting en corrupte bewakers kunnen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |