abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99054131
O god zeg, wat erg. Stel voor om de sharia voor een keer toe te staan op deze daders...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_99054143
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 08:50 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ha, gister nog om 2 uur 's avonds een groepje schreeuwende "nieuwe nederlanders" die nog liepen te voetballen en te kloten hier op het schoolpleintje.
Voetballen nog wel, werd je daar erg bang van?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_99054156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 08:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij bent wel een eckte internetheld he?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 08:58:45 #79
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99054159
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:54 schreef tarantism het volgende:

[..]

:') betrouwbaar hoor, broeder :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag je je niet af wat het effect op kinderen is als ze lekker tot 24:00 op straat hangen? Kinderen van 10? En wat voor type opvoeding die ouders hanteren?

Ik ben wel een beetje klaar met dat "laisser faire" gebeuren waar jouw reactie ook weer een voorbeeld van is.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 08:59:36 #80
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99054167
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 08:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen hoor, maar om 2 uur 's nachts teringherrie maken door jochie's van 16 op scootertje vind ik niet echt wenselijk.

Maar hey, blijf lekker zo doorgaan joh. En maar klagen dat steeds meer mensen zich wenden tot "populisme".
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_99054202
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 08:59 schreef eriksd het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen hoor, maar om 2 uur 's nachts teringherrie maken door jochie's van 16 op scootertje vind ik niet echt wenselijk.

Maar hey, blijf lekker zo doorgaan joh. En maar klagen dat steeds meer mensen zich wenden tot "populisme".
Welt staat daar boven, als echte elite natuurlijk. Hij vind dat je niet moet zeuren, want hey, het valt toch allemaal wel mee? Het feit dat hij zelf nog nooit een mocro heeft aangesproken op zijn wangedrag tellen we maar even niet mee, die jongen weet wel dat het allemaal niet klopt in ieder geval. Een eckte internetheld, dat is hij wel.
pi_99054212
Waarom kunnen we dit soort gasten niet gewoon snoei en snoeihard straffen?! Soms baal ik dat wij zo'n laf land zijn met zulke zwakke straffen. Ik schaam me voor dit soort medelanders. Ze maken dat wij een hekel krijgen aan mensen die het beste met iedereen voor hebben. Wanneer staan die mensen eens op?
pi_99054216
daders automatisch op laten draaien voor alle kosten inclusief die van het ziekenhuis en gemiste inkomen , gewoon via de "plukzewet"
kan de dader er niet voor opdraaien dan maar de familie van die persoon , het is immers de taak van de familie om ze in het gareel te houden .

en niet aankomen zeuren dat de familie er niets aan kan doen hoe die persoon is . want dan hadden ze maar ene hardere pak rammel moeten verkopen de eerste paar keren dat er mensen aan de deur kwamen dat hun kind problemen schopten .
een slecht persoon is gemaakt , dat ben je niet van nature ...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:04:01 #84
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99054233
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welt staat daar boven, als echte elite natuurlijk. Hij vind dat je niet moet zeuren, want hey, het valt toch allemaal wel mee? Het feit dat hij zelf nog nooit een mocro heeft aangesproken op zijn wangedrag tellen we maar even niet mee, die jongen weet wel dat het allemaal niet klopt in ieder geval. Een eckte internetheld, dat is hij wel.
Ja maar hij weet wel wat goed voor ons is. Hij weet wel dat het allemaal goedkomt. Hij weet het allemaal beter.

:')
Bis bis bis
pi_99054248
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 02:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Ergens hoop ik dat het linkse stemmers zijn die nu geconfronteerd worden met de gevolgen van hun keuze (linkse partijen die massaal Marokkaans stemvee hebben geimporteerd en werkzaam zijn in de zieligheidsindustrie).
Wie heeft de instroom van Marokkanen in Nederland ook alweer op gang gebracht....?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:05:29 #86
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99054261
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:04 schreef xibalba het volgende:

[..]

Wie heeft de instroom van Marokkanen in Nederland ook alweer op gang gebracht....?
Het gaat toch om de situatie nu?
Bis bis bis
pi_99054292
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:03 schreef kovenant het volgende:
daders automatisch op laten draaien voor alle kosten inclusief die van het ziekenhuis en gemiste inkomen , gewoon via de "plukzewet"
kan de dader er niet voor opdraaien dan maar de familie van die persoon , het is immers de taak van de familie om ze in het gareel te houden .

en niet aankomen zeuren dat de familie er niets aan kan doen hoe die persoon is . want dan hadden ze maar ene hardere pak rammel moeten verkopen de eerste paar keren dat er mensen aan de deur kwamen dat hun kind problemen schopten .
een slecht persoon is gemaakt , dat ben je niet van nature ...
Prima voorstel
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:08:19 #88
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_99054312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:05 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nee, het gaat er om de oorzaak te achterhalen om dat soort fouten in de toekomst te voorkomen.

Rechts wilde gastarbeiders, het is hun schuld.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_99054314
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:05 schreef eriksd het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar het is wel erg kort door de bocht om het verleden en de oorzaken buiten beschouwing te laten.
Als ik kapitein ben van de Titanic en ik draag mijn taken over aan jou op het moment dat er een ijsberg opdoemt.......ben jij dan verantwoordelijk voor alle slachtoffers?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:10:22 #90
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99054342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:08 schreef xibalba het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar het is wel erg kort door de bocht om het verleden en de oorzaken buiten beschouwing te laten.
Als ik kapitein ben van de Titanic en ik draag mijn taken over aan jou op het moment dat er een ijsberg opdoemt.......ben jij dan verantwoordelijk voor alle slachtoffers?
Daar heb gelijk in, echter ik zie anders toch vooral ter linkerzijde wanhopige pogingen dit gedrag te verdoezelen.

Bovenal maakt het mij geen reet uit welke stroming er wat aan doet, als er maar wat gebeurt. Hoe die jeugd ontspoort is hierboven feilloos vastgesteld, nu moet er wat aan gedaan worden.

Wat mij meer zorgen baart is zo'n reactie van bijv. Weltschmerz.
Bis bis bis
pi_99054379
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, het gaat er om de oorzaak te achterhalen om dat soort fouten in de toekomst te voorkomen.

Inderdaad, rechts wilde de gastarbeiders hier houden, hun familie over laten vliegen, integratie stopzetten en introduceerde en passant ook het begrip multiculti in de Nederlandse samenleving.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:13:36 #92
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99054395
Ga er toch niet op in.
De enige die hier schuld heeft zijn die klotejochies.
Bis bis bis
pi_99054406
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp was de jongen die de groep meenam naar zijn buurt in ieder geval geen Marokkaan, dus waarom het nou weer over Marokkanen moet gaan ontgaat me. Verder heb ik niet zoveel last van straatvrees, dus als er jongens aan het voetballen zijn en ik dat hoor dan zit ik niet bevend als een rietje achter mijn pc. Sowieso heb ik nog geen aanleiding gezien Marokkanen aan te spreken op hun gedrag, maar degenen die ik toevallig heb gesproken zeiden meneer tegen me.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:14:41 #94
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99054415
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

En nu? Wat ga je nu doen met deze stelling? Een soort Carte Blanche voor al die jochies ofzo? Een finale kwijting? Een bemoedigend schouderklopje: "het is niet jouw schuld jongen"?

Hoe kom je hier toch bij. Waarom veroordeel je niet gewoon die jochies?
Bis bis bis
pi_99054421
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad, rechts wilde de gastarbeiders hier houden, hun familie over laten vliegen, integratie stopzetten en introduceerde en passant ook het begrip multiculti in de Nederlandse samenleving.
Dan kun je ze in ieder geval nog wel enorme naïviteit en een totaal gebrek aan inzicht verwijten.....
En vervolgen verstoppen achter beschuldigingen aan het adres van anderen die proberen om te gaan met de onstane situatie.
pi_99054437
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp was de jongen die de groep meenam naar zijn buurt in ieder geval geen Marokkaan, dus waarom het nou weer over Marokkanen moet gaan ontgaat me. Verder heb ik niet zoveel last van straatvrees, dus als er jongens aan het voetballen zijn en ik dat hoor dan zit ik niet bevend als een rietje achter mijn pc. Sowieso heb ik nog geen aanleiding gezien Marokkanen aan te spreken op hun gedrag, maar degenen die ik toevallig heb gesproken zeiden meneer tegen me.
Dus je hebt eigenlijk geen idee waar je het over hebt als mensen praten over overlast gevende Marokkanen. Mooi, is dat ook weer vastgesteld.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:16:35 #97
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99054443
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:15 schreef xibalba het volgende:

[..]

Dan kun je ze in ieder geval nog wel enorme naïviteit en een totaal gebrek aan inzicht verwijten.....
En vervolgen verstoppen achter beschuldigingen aan het adres van anderen die proberen om te gaan met de onstane situatie.
Ik zie hier anders weinig "omgaan met de onstane situatie".
Althans, ik zie het wel, maar die invalshoeken zou ik toch niet typeren als links.
Bis bis bis
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:16:36 #98
pi_99054445
quote:

[..]

Inderdaad, rechts wilde de gastarbeiders
Daar begint het probleem. Het is niet netjes links de schuld te geven van het nemen van verantwoordelijkheid.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:18:36 #99
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99054471
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Daar begint het probleem. Het is niet netjes links de schuld te geven van het nemen van verantwoordelijkheid.
Het is sowieso niet relevant, het gedrag van die jochies is relevant. Zolang dit soort gedonder discussies nog vertroebelt komen we nergens.
Bis bis bis
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:18:50 #100
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_99054474
quote:

[..]

Laten we er vooral geen politiek schuldspelletje van maken. VVD/CDA/PvdA zijn allemaal (op hun eigen manier) schuldig aan deze pleuriszooi die ze in de jaren 60-70 hebben gecreeerd. De vraag is nu wat doe je met de troep. ( En nee niet ruimen }:| )
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_99054482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Welke verantwoordelijkheid? De falende introductie van het begrip multiculti? Het stopzetten van enige vorm van integratie? Het bemoedigen van gezinshereniging teneinde de allochtoonse ghetto`s in Nederland nog groter te maken? Het ontmoedigen van het volgen van een inburgeringscursus? Ja, dat is inderdaad allemaal te scharen onder het kopje 'verantwoordelijkheid nemen'
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:19:59 #102
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99054498
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Laten we er vooral geen politiek schuldspelletje van maken. VVD/CDA/PvdA zijn allemaal (op hun eigen manier) schuldig aan deze pleuriszooi die ze in de jaren 60-70 hebben gecreeerd. De vraag is nu wat doe je met de troep. ( En nee niet ruimen }:| )
Kijk, wij kunnen praten.
Bis bis bis
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:20:54 #103
pi_99054516
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welke verantwoordelijkheid? De falende introductie van het begrip multiculti? Het stopzetten van enige vorm van integratie? Het bemoedigen van gezinshereniging teneinde de allochtoonse ghetto`s in Nederland nog groter te maken? Het ontmoedigen van het volgen van een inburgeringscursus? Ja, dat is inderdaad allemaal te scharen onder het kopje 'verantwoordelijkheid nemen'
Ik heb een goed idee om problemen op te lossen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99054519
quote:

[..]

True, true.
pi_99054528
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:14 schreef eriksd het volgende:

[..]

En nu? Wat ga je nu doen met deze stelling? Een soort Carte Blanche voor al die jochies ofzo? Een finale kwijting? Een bemoedigend schouderklopje: "het is niet jouw schuld jongen"?

Hoe kom je hier toch bij. Waarom veroordeel je niet gewoon die jochies?
O dat tuig moet ook hard aangepakt worden. Maar zoals ook al uit dit verhaal blijkt, zijn het niet alleen maar 'buitenlanders'. Vaak wordt er juist aan het probleem voorbij gegaan door meteen in te spelen/ uiting te geven aan een nogal hevige vorm van xenofobie. Het probleem zit hem inderdaad voor een groot deel in de opvoeding. Dat denk ik ook. Daar moet ook zeker wat aan gedaan worden. Maar met kreten als 'terug naar het rifgebergte' bereik je ook niks. Alleen maar meer afstand en onbegrip binnen de samenleving. Door dat soort uitlatingen en partijen als de PVV, krijgen bepaalde groepen die zelf onderdeel van het probleem zijn (Nederlands tuig) het idee dat zij het goed doen en de buitenlanders alles verzieken. Tuig = tuig. Maakt niet uit waar het vandaan komt.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:21:29 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_99054529
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En natuurlijk het ergste van allemaal, het jarenlang stelselmatig ontkennen van de problemen, het plichtmatig voor Nazi's uitmaken van alles en iedereen die kritiek had op de multiculti.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_99054545
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus je hebt eigenlijk geen idee waar je het over hebt als mensen praten over overlast gevende Marokkanen. Mooi, is dat ook weer vastgesteld.
Ik zie inderdaad niet waarom van een lokaal voornamelijk randstedelijk probleem tot nationaal probleem moet worden gepromoveerd. Sowieso snap ik niet wat dat in dit topic doet, het gaat hier immers niet om overlast maar om ernstig geweld, en het gaat hier niet om Marokkanen.
pi_99054587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En natuurlijk het ergste van allemaal, het jarenlang stelselmatig ontkennen van de problemen, het plichtmatig voor Nazi's uitmaken van alles en iedereen die kritiek had op de multiculti.
Je bedoelt zoals Papierversnipperaar nu aangeeft door alle PVV-ers het land uit te willen ? Tsja, dat is nou eenmaal politiek correct he, jezelf afzetten tegen de Grote Boze Blanke Geert Die Problemen Benoemt.
pi_99054630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:24 schreef Scorpie het volgende:
Tsja, dat is nou eenmaal politiek correct he, jezelf afzetten tegen de Grote Boze Blanke Geert Die Problemen Benoemt.
Te weinig Nederlandstalig op Radio 2? Het gebrek aan caviapolitie?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:27:47 #110
pi_99054644
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou en, rechts doet ook niets anders dan anderen de schuld geven, terwijl zij zijn begonnen.

Allemaal 1 pot nat, overheid afschaffen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:28:10 #111
pi_99054656
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals Papierversnipperaar nu aangeeft door alle PVV-ers het land uit te willen ? Tsja, dat is nou eenmaal politiek correct he, jezelf afzetten tegen de Grote Boze Blanke Geert Die Problemen Benoemt.
Je moet ergens beginnen toch?
pi_99054978
Zieke geesten. De politie zou eens wat vaker met scherp mogen schieten op dit soort tuig (autochtoon of allochtoon). Dit soort buurtterreur moet genadeloos hard de kop worden ingedrukt. Gezien de beschrijving zijn de meeste daders volwassen, dus kunnen ze hopelijk flink worden bestraft. Ik ben maar zo naïef om te geloven dat dat ook gebeurt.
pi_99055049
quote:
Het zijn zowel allochtonen als autochtonen die hier over de schreef zijn gegaan. Los van het multiculti-vraagstuk speelt hier gewoon de straatcultuur. Dit soort jongeren waant zichzelf onaantastbaar en vindt zichzelf de baas op straat. Helaas lijkt dat vaak ook werkelijkheid, omdat de politie tekortschiet in de handhaving EN (belangrijker) omdat er in dit land veel te soft wordt gestraft.

Sommige mensen zijn dusdanig verwond dat ze daar misschien de rest van hun leven wel last van houden. En de daders? Die komen weer weg met lachwekkend lage straffen. Dat moet dringend veranderen. Knikker ze een jaar of 20 in de bak, kleed ze financieel uit. Eens kijken of ze zich dan wél kunnen gedragen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:15:12 #114
349569 Riley_Freeman
Nigga, you gay.
pi_99055619
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 08:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het maakt me geen zak uit of het nou een Marokkaan, een Indonesier, een Surinamer of een blanke Nederlander is. Dit soort tuig moet je geen enkel respect geven en minstens 3 jaar in een detineringskamp opsluiten, zieke figuren dat het er zijn.
Goed zo, maar grijp vooral niet in als ze een bejaarde man in elkaar slaan. Misschien hebben ze wel een mes.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:02 schreef draaijer het volgende:
Waarom kunnen we dit soort gasten niet gewoon snoei en snoeihard straffen?! Soms baal ik dat wij zo'n laf land zijn met zulke zwakke straffen. Ik schaam me voor dit soort medelanders. Ze maken dat wij een hekel krijgen aan mensen die het beste met iedereen voor hebben. Wanneer staan die mensen eens op?
Dat doen "jullie" toch echt zelf hoor.
First of all, I'ma live forever, but if I do die I'ma smack God upside the head and tell him to get me a grilled cheese sandwich and some tacos.
pi_99055710
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:48 schreef Elfletterig het volgende:

Het zijn zowel allochtonen als autochtonen die hier over de schreef zijn gegaan. Los van het multiculti-vraagstuk speelt hier gewoon de straatcultuur. Dit soort jongeren waant zichzelf onaantastbaar en vindt zichzelf de baas op straat. Helaas lijkt dat vaak ook werkelijkheid, omdat de politie tekortschiet in de handhaving EN (belangrijker) omdat er in dit land veel te soft wordt gestraft.

Sommige mensen zijn dusdanig verwond dat ze daar misschien de rest van hun leven wel last van houden. En de daders? Die komen weer weg met lachwekkend lage straffen. Dat moet dringend veranderen. Knikker ze een jaar of 20 in de bak, kleed ze financieel uit. Eens kijken of ze zich dan wél kunnen gedragen.
Deze gasten mogen van mij de bak in voor 20 jaar maar hoe voorkom je zoiets de volgende keer?
Waarom zijn jongeren tegenwoordig zo geweldadig als ze hun zin niet krijgen?
pi_99055752
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:19 schreef thumbnail het volgende:

Waarom zijn jongeren tegenwoordig zo geweldadig als ze hun zin niet krijgen?
Dat is van alle tijden....echt.
pi_99055872
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:20 schreef Kingstown het volgende:

Dat is van alle tijden....echt.
Ook in groepsverband?
En ook zo extreem op onschuldige mensen inhakken?
pi_99056166
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:24 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Ook in groepsverband?
En ook zo extreem op onschuldige mensen inhakken?
Ik weet niet tot hoever je terug wilt gaan qua vroeger (uit eigen ervaring is dat ook maar beperkt ;) ), maar ja....ook in groepsverband en op onschuldige mensen.

Het is bijna niet meer voor te stellen, maar vroeger hadden we geen i-net en maar 2 TV-zenders die om 6 uur begonnen met uitzenden (behalve woensdagmiddag) en daardoor kreeg je veel en veel minder mee van wat er allemaal gebeurde....nu een vechtpartij in plaats A, betekent 2 tellen later overal bekend en daardoor krijg je het idee alsof het halve land in een staat van burgeroorlog verkeerd.

Ik ben opgegroeid in de jaren 80 en ook toen was het raak in zwembaden, disco's, café's en op straat. Gewoon zomaar....omdat het kon en meestal juist in groepen....dan durft men meer.

Als ik kijk naar een groot evenement als de TT wat ik dan vaak heb meegemaakt, dan werd vroeger de halve stad vernield en standaard de ME ingezet die de boel schoonveegde (als kind mocht ik daar echt niet heen) en tegenwoordig blijft het bij wat wildplassen en dronkenschap die heel soms nog wat ellende oplevert, maar niet meer te vergelijken met de extremiteiten die we hebben gekend.
pi_99056268
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:25 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Oudere Chinezen spreken doorgaans ook geen Nederlands, toch zie je de jonge chineesjes zelden de buurt onveilig maken.
Dat ligt gewoon aan de cultuur. De Chinezen hebben gewoon een totaal andere culturele aard als Noord Afrikanen.
Lets Face it: de meeste moslims worden, net als Christenen, opgevoed met het idee dat zij door hun geloof de betere partij zijn. Nederlandse vrouwen zijn hoeren en Nederlandse mannen zijn slappelingen, want het zijn geen moslims. Voeg daarbij een gigantisch cultureel minderwaardigheidscomplex aangezien er geen enkele moslim land beter presteert dan een westers seculier land en je hebt een recept voor mislukking.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:40:56 #120
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_99056343
quote:

[..]

Dat vind ik dus ook. Zolang je als politie zo zwakzinnig en laf overkomt, mede omdat de rechtstaat geen enkele steun geeft. zal je de problemen nooit oplossen.
pi_99057596
quote:

[..]

_O_
pi_99058732
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:40 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik kan me de frustratie best voorstellen. Ik heb uitsluitend last van Marokkanen als ik na het stappen naar huis loop met mijn vriendin. Kan er inmiddels mijn klok op gelijk zetten. Altijd hetzelfde extreem vermoeiende liedje.
Hier ook ja. Echt vermoeiend. Altijd dat slissen, altijd dat pssssssst, altijd dat naroepen. Echt vermoeiend.
pi_99058818
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Genetica telt waarschijnlijk alleen mee gezien het feit dat het in moslimgemeenschappen vrij gebruikelijk is om binnen de familie te trouwen met alle risico's van dien op lichamelijke en geestelijke afwijkingen.
Het is inderdaad bewezen dat inteelt stoornissen veroorzaakt op het psychische vlak. Trek dit fenomeen een jaar of 300 door, en het is vrij verklaarbaar allemaal. Maar ja, niet politiek correct om te zeggen he.
pi_99058908
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is inderdaad bewezen dat inteelt stoornissen veroorzaakt op het psychische vlak. Trek dit fenomeen een jaar of 300 door, en het is vrij verklaarbaar allemaal. Maar ja, niet politiek correct om te zeggen he.
300 jaar is nog voorzichtig. Maak er maar 1000 jaar van.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:48:16 #125
349569 Riley_Freeman
Nigga, you gay.
pi_99058975
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:40 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik kan me de frustratie best voorstellen. Ik heb uitsluitend last van Marokkanen als ik na het stappen naar huis loop met mijn vriendin. Kan er inmiddels mijn klok op gelijk zetten. Altijd hetzelfde extreem vermoeiende liedje.
Ik kan me ook voorstellen dat je je afreageert op een forum als je in het echt vrij laf bent, maar ik vind het ook vermoeiend. ;)
First of all, I'ma live forever, but if I do die I'ma smack God upside the head and tell him to get me a grilled cheese sandwich and some tacos.
pi_99059137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:48 schreef Riley_Freeman het volgende:

[..]

Ik kan me ook voorstellen dat je je afreageert op een forum als je in het echt vrij laf bent, maar ik vind het ook vermoeiend. ;)
Beschaafde mensen die accentloos Nederlands spreken reageren zich af op een forum, degenen met een accentje trekken een mes of pakken bejaarden op een straatfeest. Wie is dan de meest verstandige denk je?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:52:59 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99059170
gewoon in de knieschijven schieten...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:54:07 #128
349569 Riley_Freeman
Nigga, you gay.
pi_99059225
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Beschaafde mensen die accentloos Nederlands spreken reageren zich af op een forum, degenen met een accentje trekken een mes of pakken bejaarden op een straatfeest. Wie is dan de meest verstandige denk je?
Beschaafde mensen die het liefst 10-jarige jochies tegen de muur gezet zien worden omdat ze naar een rouwstoet roepen bedoel je? :D
pi_99059357
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:54 schreef Riley_Freeman het volgende:

[..]

Beschaafde mensen die het liefst 10-jarige jochies tegen de muur gezet zien worden omdat ze naar een rouwstoet roepen bedoel je? :D
Hoeveel zijn er al tegen de muur gezet? En hoeveel bejaarden zijn er al afgetuigd?
pi_99059370
quote:

[..]

Er is nog altijd een verschil tussen het daadwerkelijk uitvoeren van een straf of het aanvallen van een bejaarde omdat hij toevallig er staat. Daarnaast moeten we natuurlijk niet vergeten wie hier fout zitten, en wie er op de spreekwoordelijke blaren dienen te zitten. Dat zijn toch echt de raddraaiers en het tuig, niet de mensen die oproepen tot vergelding.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:57:54 #131
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_99059389
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef LXIV het volgende:
Laten we maar hopen dat de slachtoffers PVDA-stemmende babyboomers waren. Dan is het toch nog een vorm van gerechtigdheid.
Mensen geweld toewensen om hun politieke kleur en tegelijk geweld en asociaal gedrag veroordelen. Dit kan echt alleen maar op fok denk ik soms :Y)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_99059477
Update van het AD. Nog een dader aangehouden:

quote:
Slachtoffer 'kapotgetrapt' door kickboksende reljeugd
De dader van een schokkende mishandeling afgelopen weekend in Amstelveen is gisteren aangehouden op het politiebureau. Hij probeerde daar nota bene zelf aangifte van mishandeling te doen, maar werd herkend door buurtbewoners die een verklaring kwamen afleggen.

De buurtbewoners hadden meegemaakt hoe in Amstelveen zaterdagavond een 60-jarige man ernstig gewond raakte. Hij werd door jongeren die een buurtfeest kwamen verstoren tegen de grond geslagen, waarna ze op hem in bleven schoppen.

Klappen
De echtgenote van de man vertelde aan de Amsterdamse zender AT5 dat aan het einde van het buurtfeestje een groep van zo'n zes jongeren langs kwam, die bier eisten en slingers kapot trokken. Het slachtoffer probeerde nog met de groep te praten, maar werd direct tegen de grond geslagen. De jongeren trapten daarna de op de grond gevallen man meerdere malen tegen het hoofd.

Ziekenhuis
'Hij is totaal kapotgetrapt. Er staan zelfs voetafdrukken op z'n hoofd', vertelt de vrouw tegen AT5. De man ligt met ernstige verwondingen aan hoofd, armen en ribben in het ziekenhuis.

De reljongeren regelden via de telefoon nog meer relschoppers. Vervolgens werden ook andere feestgangers aangevallen. 'Er zaten waarschijnlijk een paar kickboksers bij want er werd professioneel getrapt en gestoten. Vooral op hoofden, iedereen is op zijn hoofd geraakt.'

Toen de politie arriveerde sloeg de groep op de vlucht, maar de politie kon uiteindelijk vier jongeren oppakken. De jongen die de eerste klap uitdeelde werd dus op het bureau aangehouden.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)sende-reljeugd.dhtml

Dit tuig kan mij niet zwaar genoeg bestraft worden. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 12:00:28 ]
pi_99059508
quote:

[..]

Nee, beschaafde mensen staan erbij, kijken ernaar en doen niets. Dat is nou juist het probleem, wij kunnen dit probleem niet oplossen zonder onze beschaafde wetten met voeten te treden. Dit onbeschaafde paupervolk heeft daar namelijk gewoon lak aan.

Je lost dit probleem alleen maar op door je tot hun niveau te verlagen, zolang we daar niet toe bereid zijn zal het door blijven etteren.
pi_99059629
De politie was er iig snel bij. Er zijn een aantal daders opgepakt. Nu maar hopen dat er ook daadwerkelijk flink gestraft wordt.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:05:09 #135
349569 Riley_Freeman
Nigga, you gay.
pi_99059674
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:57 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hoeveel zijn er al tegen de muur gezet? En hoeveel bejaarden zijn er al afgetuigd?
Dat je het niet dúrft te doen, geeft je natuurlijk geen morele superioriteit.

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er is nog altijd een verschil tussen het daadwerkelijk uitvoeren van een straf of het aanvallen van een bejaarde omdat hij toevallig er staat. Daarnaast moeten we natuurlijk niet vergeten wie hier fout zitten, en wie er op de spreekwoordelijke blaren dienen te zitten. Dat zijn toch echt de raddraaiers en het tuig, niet de mensen die oproepen tot vergelding.
Dat ben ik met je eens, maar het ergert me gewoon een beetje dat blijkbaar zoveel mensen slechte ervaringen hebben met Marokkaanse jongeren en o.a. op een forum de mond vol hebben van "schiet ze in de knieschijven", maar dat als zo'n groepje tuig een buurtfeest verstoort ze blijkbaar zonder al te veel tegenstand bejaarden in elkaar kunnen timmeren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:00 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, beschaafde mensen staan erbij, kijken ernaar en doen niets. Dat is nou juist het probleem, wij kunnen dit probleem niet oplossen zonder onze beschaafde wetten met voeten te treden. Dit onbeschaafde paupervolk heeft daar namelijk gewoon lak aan.

Je lost dit probleem alleen maar op door je tot hun niveau te verlagen, zolang we daar niet toe bereid zijn zal het door blijven etteren.
Daar is niks beschaafds aan, beschaafd is onschuldige mensen niks doen. Toekijken hoe tuig een stel bejaarden het ziekenhuis in slaat is gewoon laf.
pi_99059774
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
Update van het AD. Nog een dader aangehouden:

[..]

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)sende-reljeugd.dhtml

Dit tuig kan mij niet zwaar genoeg bestraft worden. :r
Inderdaad, ik hoop dat hij de volledige 140 uur taakstraf dient uit te zitten!
pi_99059883
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad, ik hoop dat hij de volledige 140 uur taakstraf dient uit te zitten!
En waarom 140? ~O>
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:18:00 #138
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_99060189
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:10 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

En waarom 140? ~O>
160 is weer iets teveel. Het blijven natuurlijk ook slachtoffers van omstandigheden.

Want laten we niet vergeten, een beetje slingers ophangen en met zijn allen buiten wat eten en drinken is natuurlijk extreem provocerend.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:18:56 #139
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_99060217
quote:

[..]

Of je nou 6 maanden of 3 jaar straft, dat heeft echt geen enkele invloed op dit soort criminaliteit. Het gaat er lijkt me vooral om dat ze er denken mee weg te komen. Als er iets mis is met de nederlandse politie en maatschappij, is het het bedroevend lage aantal opgeloste misdrijven. Zulke gastjes staan niet ineens een dag op en besluiten dit te gaan doen, daar gaat jaren aan niet straffen vooraf, waardoor ze de wetten van de straat als 'geldig' gaan zien. Strenger straffen wensen is wmb je ogen sluiten voor het echte probleem en populistisch gebrabbel.

Die flauwekul dat er nu al mensen boos worden omdat ze amper gestraft worden moet ook eens ophouden in dit soort topics. De lichamen zijn nog niet koud bij wijze van spreken en er staan al mensen te roepen dat het schandalig is dat ze enkel moeten schoffelen. Borrelpraat.
pi_99060394
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:05 schreef Riley_Freeman het volgende:

[..]

Dat je het niet dúrft te doen, geeft je natuurlijk geen morele superioriteit.
Ik denk dat het meer een uiting van onvrede is dan een intentie die niet uitgevoerd wordt bij gebrek aan durf. :')

quote:
Dat ben ik met je eens, maar het ergert me gewoon een beetje dat blijkbaar zoveel mensen slechte ervaringen hebben met Marokkaanse jongeren en o.a. op een forum de mond vol hebben van "schiet ze in de knieschijven", maar dat als zo'n groepje tuig een buurtfeest verstoort ze blijkbaar zonder al te veel tegenstand bejaarden in elkaar kunnen timmeren.
Je ziet de zaken wel heel erg door een imitatie armani-bril vind je ook niet?
quote:
Daar is niks beschaafds aan, beschaafd is onschuldige mensen niks doen. Toekijken hoe tuig een stel bejaarden het ziekenhuis in slaat is gewoon laf.
Oja, dat is waar. Gelijk hadden ze eigenlijk ook om die bejaarden in elkaar te timmeren. Stelletje laffe buurtbewoners. :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:25:13 #141
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_99060457
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:00 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Onzin, daarmee vererger je natuurlijk het probleem op langere termijn. Beschaving betekent uitdrukkelijk dat we afstand nemen van de wetten van de jungle. Als je die wetten weer toepast, verliezen de zwakken (in de meest letterlijke zin van het woord) het eerst. Ik zie terugmeppen overigens niet als je tot hun niveau verlagen en dat is gewoon toegestaan. Deze mensen hebben daar alleen natuurlijk helemaal geen trek in en zitten simpelweg niet te wachten op geweld. Maar als iemand je geweld wil aandoen dan kan de gehele maatschappij dat echt niet voorkomen, je kunt ze enkel ontmoedigen.
pi_99060478
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef kingmob het volgende:

[..]
Die flauwekul dat er nu al mensen boos worden omdat ze amper gestraft worden moet ook eens ophouden in dit soort topics. De lichamen zijn nog niet koud bij wijze van spreken en er staan al mensen te roepen dat het schandalig is dat ze enkel moeten schoffelen. Borrelpraat.
We zullen zien hoeveel de uiteindelijke strafmaat zal inhouden voor dit volk.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:27:20 #143
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_99060542
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

We zullen zien hoeveel de uiteindelijke strafmaat zal inhouden voor dit volk.
Exact. En dan zul je ook zien dat de soep niet zo heet gegeten wordt als dat jij hem opdient. Nu weet je helemaal niks maar dat is blijkbaar genoeg om lekker te klagen :s)
pi_99060570
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:27 schreef kingmob het volgende:

[..]

Exact. En dan zul je ook zien dat de soep niet zo heet gegeten wordt als dat jij hem opdient.
Er zitten in ieder geval weinig ballen in de soep.
pi_99060635
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:27 schreef kingmob het volgende:

[..]

Exact. En dan zul je ook zien dat de soep niet zo heet gegeten wordt als dat jij hem opdient. Nu weet je helemaal niks maar dat is blijkbaar genoeg om lekker te klagen :s)
Even uit nieuwsgierigheid, wat denk jij dat de strafmaat zal gaan inhouden? Ik gok er namelijk op dat de rechter niet bewezen acht wie de eerste klap gaf en derhalve niet kan overgaan tot het geven van maximale straffen, maar als jij het anders ziet, do share.
pi_99060761
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Even uit nieuwsgierigheid, wat denk jij dat de strafmaat zal gaan inhouden? Ik gok er namelijk op dat de rechter niet bewezen acht wie de eerste klap gaf en derhalve niet kan overgaan tot het geven van maximale straffen, maar als jij het anders ziet, do share.
Buurtbewoners hebben de jongen die de eerste klap uitdeelde herkend op het bureau en daar is hij ook aangehouden. Maar jij gaat er toch maar gewoon vanuit dat de rechter het niet bewezen acht?

Of bedoel je dat ze gaan twijfelen wie de aanstichter was van de vechtpartij? Een bejaarde man of deze daders?
pi_99060822
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:18 schreef kingmob het volgende:

[..]

Of je nou 6 maanden of 3 jaar straft, dat heeft echt geen enkele invloed op dit soort criminaliteit. Het gaat er lijkt me vooral om dat ze er denken mee weg te komen. Als er iets mis is met de nederlandse politie en maatschappij, is het het bedroevend lage aantal opgeloste misdrijven. Zulke gastjes staan niet ineens een dag op en besluiten dit te gaan doen, daar gaat jaren aan niet straffen vooraf, waardoor ze de wetten van de straat als 'geldig' gaan zien. Strenger straffen wensen is wmb je ogen sluiten voor het echte probleem en populistisch gebrabbel.

Dat is niet helemaal waar. De Nederlandse rechterlijke macht mag zich best eens afvragen waarom ze dit soort geweld zo zwaar straffen als ze doen. Enige relatie met de wet, de ernst van het veroorzaakte leed en vergelijking met heel andere delicten is er niet.

Die jongens groeien ook op met het signaal dat met zijn allen even een willekeurig iemand in elkaar trappen helemaal niet zo ernstig is. Dat signaal gaat namelijk van de straffen uit. Familie, vrienden of buurtgenoten die zich eraan schuldig hebben gemaakt zijn namelijk te herkennen aan een 'taakstrafje voor een vechtpartijtje', dat is wat de omgeving ervan meekrijgt. En dat tientallen jaren, zo draag je bij aan een cultuur dat het niet als ernstig wordt ervaren, dat is immers het signaal dat justitie afgeeft.

En het werkt ook door in de pakkans, voor degenen die gepakt worden zal het vaak niet hun eerste slachtoffer zijn. Maar als een groep of een gedeelte van een groep gepakt wordt, is het vaak niet duidelijk wie welk aandeel had, en krijgt iedereen of het gepakte gedeelte slechts straf voor het minimale aandeel. Als niet bewezen kan worden dat jij degene was die de trap gaf die de hersenbeschadiging veroorzaakte, dan krijg je daarvoor geen straf.

Je kunt ook redeneren dat je ten bate van de waarheidsvinding ze allemaal opgesloten houdt net zo lang tot dat duidelijk is, maar daar dat doet justitie ook niet. Ze houden een paar dagen hun mond over elkaars aandeel, en dan worden ze vrijgelaten in afwachting van hun proces en taakstraf.
pi_99060897
Maar de vraag is nu...... wanneer gaan we er iets aan doen?? Of gaan we weer thee drinken en zeggen dat het een incident is??

*knuffelt nog een bontkraag*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:37:56 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99060948
we hebben gewoon een soort Guardia Civil nodig
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:38:51 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99060990
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Maar de vraag is nu...... wanneer gaan we er iets aan doen?? Of gaan we weer thee drinken en zeggen dat het een incident is??

*knuffelt nog een bontkraag*
:O

word je er zelf nou ook niet moe van :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')