En daar ben ik dan ook bang voor hè...quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:47 schreef monkyyy het volgende:
Mijn bloed begint altijd te koken van dit soort berichten...
Meestal reageren de ouders van dit soort kansenjeugd met 'ik versta het niet'. Met de tolk erbij hangen ze gewoon het standaard 'dat zou m'n kind nooit doen' of 'leugens van de politie/omstanders'. Maw verspilde moeite.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:39 schreef tuintegel het volgende:
bah wat een gebeurtenis . Die jongen die dus vlakbij woont , woont hij nog thuis ? Hoe is het gezin ? Niet dat je er nu nog wat aan hebt als er met de ouders te praten valt maar goed .
...en dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:47 schreef monkyyy het volgende:
Mijn bloed begint altijd te koken van dit soort berichten...
Nederlandse ouders van Nederlandse kansenjeugd spreken over het algemeen gewoon Nederlands hoor.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meestal reageren de ouders van dit soort kansenjeugd met 'ik versta het niet'. Met de tolk erbij hangen ze gewoon het standaard 'dat zou m'n kind nooit doen' of 'leugens van de politie/omstanders'. Maw verspilde moeite.
Klopt. Alleen de buitenlandse ouders van buitenlandse kansenjeugd spreekt vaak geen Nederlands. Geen inburgering hé.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nederlandse ouders van Nederlandse kansenjeugd spreken over het algemeen gewoon Nederlands hoor.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nederlandse ouders van Nederlandse kansenjeugd spreken over het algemeen gewoon Nederlands hoor.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef zeeeend het volgende:
Tot er opeens een groep van zo'n tien Marokkaanse jongens met een paar Nederlanders (schatting tussen de 18 en 22) aan komt lopen.
Haal ik drie keer diep adem en is het weer voorbij.quote:
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef zeeeend het volgende:
Een van de Nederlandse jongens woont een stuk verderop in de straat dwars op die van ons. Hij staat bekend als een 'aso'.
[...] Een deel gaat bij de Nederlandse jongen hier uit de buurt in zijn huis zitten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:39 schreef tuintegel het volgende:
bah wat een gebeurtenis . Die jongen die dus vlakbij woont , woont hij nog thuis ? Hoe is het gezin ? Niet dat je er nu nog wat aan hebt als er met de ouders te praten valt maar goed .
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meestal reageren de ouders van dit soort kansenjeugd met 'ik versta het niet'. Met de tolk erbij hangen ze gewoon het standaard 'dat zou m'n kind nooit doen' of 'leugens van de politie/omstanders'. Maw verspilde moeite.
Gelukkig ,emoties zijn als de branding in de zee.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haal ik drie keer diep adem en is het weer voorbij.
Het wordt er zo niet echt duidelijker op inderdaad. Maar waarom staan ze er wel vermeldt als ze er niks mee te maken hebben? Dat heeft dan toch helemaal geen meerwaarde?quote:
Komt dit voort uit je beeld van een eerlijke en rechtvaardige wereld? Want dan moet je misschien wat vaker de krant lezen en zo.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:01 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb wel het idee dat dit maar 1 kant van het verhaal is.
Je kan het bij mij er gewoon niet in krijgen dat je een buurt BBQ hebt en dan er een groep komt en zo maar mensen in elkaar gaat slaan.
Misschien omdat ik van een dorp kom dat het anders is.
Huh? Het is gewoon een groep Marokkanen en Nederlanders die rotzooi komen schoppen, waarvan een gedeelte bij een Nederlandse jongen die om de hoek woont gaat schuilen. Jij reageerde op een post waarin gevraagd werd naar de ouders van die jongen.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het wordt er zo niet echt duidelijker op inderdaad. Maar waarom staan ze er wel vermeldt als ze er niks mee te maken hebben? Dat heeft dan toch helemaal geen meerwaarde?
Ja, als het een gemengde groep is die geweld pleegt dan wordt die ook een groep Marokkanen genoemd. Anders raken de PVV-ertjes in de war.quote:
Nee dit komt voort uit mijn beeld van dat er altijd een andere kant van het verhaal is.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt dit voort uit je beeld van een eerlijke en rechtvaardige wereld? Want dan moet je misschien wat vaker de krant lezen en zo.
om niet te spreken van al die splinters, boh gekquote:Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef pinine het volgende:
en als je met een stuk hout terugmept wordt je zelf veroordeeld
ze hebben er wel wat mee te maken , het was een groepje nederlanders en marokkanen en toevallig woont er 1 van nederlandse afkomst in de wijk . Of ik moet erg verkeerd gelezen hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het wordt er zo niet echt duidelijker op inderdaad. Maar waarom staan ze er wel vermeldt als ze er niks mee te maken hebben? Dat heeft dan toch helemaal geen meerwaarde?
Dan heb ik het inderdaad verkeerd gelezen. Ik dacht dat ze de ouders van alle betrokkenen bedoelden en de Marokkaanse tegenhanger van dit soort tuig reageert meestal zo.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Huh? Het is gewoon een groep Marokkanen en Nederlanders die rotzooi komen schoppen, waarvan een gedeelte bij een Nederlandse jongen die om de hoek woont gaat schuilen. Jij reageerde op een post waarin gevraagd werd naar de ouders van die jongen.
Ja, joh? Vertel daar eens wat meer over.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan heb ik het inderdaad verkeerd gelezen. Ik dacht dat ze de ouders van alle betrokkenen bedoelden en de Marokkaanse tegenhanger van dit soort tuig reageert meestal zo.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee dit komt voort uit mijn beeld van dat er altijd een andere kant van het verhaal is.
Dat zou je bij dat feestje van dat meisje van 16 dat door Marokkanen het ziekenhuis in geslagen is nog kunnen verwachten. Maar van 60-jarigen die een feestje geven?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:01 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb wel het idee dat dit maar 1 kant van het verhaal is.
Je kan het bij mij er gewoon niet in krijgen dat je een buurt BBQ hebt en dan er een groep komt en zo maar mensen in elkaar gaat slaan.
Misschien omdat ik van een dorp kom dat het anders is.
Eens.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:48 schreef LXIV het volgende:
Laten we maar hopen dat de slachtoffers PVDA-stemmende babyboomers waren. Dan is het toch nog een vorm van gerechtigdheid.
Ja, wat wil je anders? Verder valt er niks meer aan te doen. Het Internet is voor de mensen een soort uitlaatklep geworden om te ventileren hoe ze over bepaalde zaken denken. Verder zijn ze in het huidige systeem totaal machteloos gemaakt, hun stem wordt genegeerd en de landelijke leiders die ze kiezen worden telkens 'overruled' door de EU. Dan krijg je dit.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:47 schreef MouzurX het volgende:
Ach dat hele "o er is weer iets gebeurd, laten we hier allemaal zeggen hoe gruwelijk we het vinden en dat het rechtssysteem kut is en allochtonen ook komt me een beetje de strot uit. "
Kneus , het gaat hier niet alleen om allochtonen , en daarbij heb je liever dat wequote:Op maandag 4 juli 2011 19:47 schreef MouzurX het volgende:
Ach dat hele "o er is weer iets gebeurd, laten we hier allemaal zeggen hoe gruwelijk we het vinden en dat het rechtssysteem kut is en allochtonen ook komt me een beetje de strot uit. "
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:07 schreef tuintegel het volgende:
Ik vind het gewoon achterlijk volk en nee dan heb ik het niet over allochtonen maar over asocialen en die heb je in alle kleurtjes .
Waarschijnlijk vonden ze het te warm voor een stille tocht ?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:14 schreef Riley_Freeman het volgende:
Toch vind ik het gek dat blijkbaar niemand wat terugdeed. Ze tikten uitsluitend 60+'ers in elkaar en de rest kijkt rustig toe?
Je was er toch bij?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:27 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vonden ze het te warm voor een stille tocht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |