abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 april 2011 @ 21:26:12 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95825206
quote:
Laffe beroving bijna blinde jongen

door Marieke van Essen
LEIDSCHENDAM - De 15-jarige Tim Sieders uit Leidschendam is beroofd van zijn speciale vergrootglas. De bijna blinde jongen werd bestolen door twee laffe straatrovers, die bovendien zijn bril kapotmaakten.

Tim Sieders (15)
Foto: Peter van Zetten
Tim heeft een ernstige ooghandicap en is grotendeels afhankelijk van het vergrootglas dat hij recent kreeg van zijn inmiddels overleden opa. Nu is de jongen ten einde raad.
De daders, beiden getint en gekleed in een trainingsbroek, namen de 15-jarige knul te pakken toen hij ’s ochtends vroeg op weg naar school bij de Dillenburgsingel in zijn woonplaats op de tram stond te wachten. „Ze wilden m’n laptop pakken en zeiden: ’Wat een mooie tas! Geef maar hier’. Toen ze merkten dat ik dat niet van plan was, werd ik bij de keel gegrepen. Ik schopte van me af en gaf een elleboogstoot”, vertelt Tim, die nog maar voor twaalf procent kan zien.
Bril
Toen de rovers in de gaten hadden dat de jongen zich ondanks z’n handicap niet zomaar gewonnen gaf, maakten ze uit pure frustratie de bril kapot die de Leidschendammer twee jaar geleden vanwege zijn plotselinge slechtziendheid moest laten maken. Tijdens die worsteling gleed het dierbare vergrootglas uit Tims jaszak. Nog voordat de Leidschendammer het kon oppakken, hadden de daders het hulpstuk al weggegrist.
Tims moeder Jolanda heeft geen goed woord over voor de overvallers: „Onze zoon is er onzeker door geworden en dat doet pijn, juist omdat we er hard voor hebben geknokt om hem, ondanks z’n handicap, weerbaar te maken.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)412.ece?pageNumber=1

Hoewel criminelen vaak als onmensen gepresenteerd worden heeft het gros toch wel een zekere mate van fatsoen in zijn flikker. Ook boeven hebben grenzen. Zo bracht pas geleden een autodief toch de auto maar weer terug toen hij zag dat de baby er nog achterin zat!

Maar er is ook een categorie die enkel uit hufterigheid telkens de zwaksten pakt en ook zonder dat er eigen voordeel te behalen is deze terroriseert. Hier weer een voorbeeld ervan dus.
The End Times are wild
  donderdag 21 april 2011 @ 21:27:42 #2
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_95825305
Vervelend
O)))
pi_95829143
ophangen die overvallers..
  donderdag 21 april 2011 @ 23:18:54 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_95835819
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:18 schreef King_Merc het volgende:
ophangen die overvallers..
quote:
Ah, het dagelijkse criminele marokkanen nieuws.
Toch altijd de eerste standaard berichten.
Vind het raar dat het bij een tramstation weer is, gewoon een openbare plek.
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:10:33 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_95848114
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 00:11 schreef again1928 het volgende:

[..]

[..]

Toch altijd de eerste standaard berichten.
Vind het raar dat het bij een tramstation weer is, gewoon een openbare plek.
Dat komt omdat de sociale cohesie in dit land langzaam verdwijnt. Mensen denken 'het is mijn zaak niet"
The End Times are wild
pi_95848230
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)412.ece?pageNumber=1

Hoewel criminelen vaak als onmensen gepresenteerd worden heeft het gros toch wel een zekere mate van fatsoen in zijn flikker. Ook boeven hebben grenzen. Zo bracht pas geleden een autodief toch de auto maar weer terug toen hij zag dat de baby er nog achterin zat!

Maar er is ook een categorie die enkel uit hufterigheid telkens de zwaksten pakt en ook zonder dat er eigen voordeel te behalen is deze terroriseert. Hier weer een voorbeeld ervan dus.
Waar jij het over hebt zijn allochtone criminele, degene met een kleurtje hebben over het algemeen veel minder geweten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_95849866
Hufterigheid ten top, helaas zelf ook paar keer mee gemaakt, paar maanden terug probeerden 3 man me te overvallen, werd van achter in me rug getrapt en viel op de grond, 1 gast ging op me hand staan, de ander probeerden me geld te rollen. Toen ik me verzette trapte nummer 3 me vol in me gezicht. Gelukkig heb ik redelijk veel ervaring en kwam er zonder noemenswaardige schade vanaf, met al me geld nog op zak.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_95866566
Ach, door links te stemmen zijn we er indirect allemaal voor verantwoordelijk.

Het gaat om een mentaliteitsverandering. Die er overigens voorlopig niet zal komen, om dat wij - de gemiddelde persoon - de dader zielig vinden, denken dat hoge straffen niet werken en daarom onze heil in taakstraffen en ander soort ongein zoeken.
  zaterdag 23 april 2011 @ 01:07:18 #10
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_95877329
Ach marokkanen he..
  zaterdag 23 april 2011 @ 01:08:04 #11
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_95877343
quote:
3s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef Zienswijze het volgende:
Ach, door links te stemmen zijn we er indirect allemaal voor verantwoordelijk.

Het gaat om een mentaliteitsverandering. Die er overigens voorlopig niet zal komen, om dat wij - de gemiddelde persoon - de dader zielig vinden, denken dat hoge straffen niet werken en daarom onze heil in taakstraffen en ander soort ongein zoeken.
Want "links" wilt de marokkaanse pubers stimuleren nog meer rottigheid uit te halen, toch toch toch?

Flikker dan gewoon op :W
  zaterdag 23 april 2011 @ 01:09:02 #12
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_95877366
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:01 schreef raptorix het volgende:
Hufterigheid ten top, helaas zelf ook paar keer mee gemaakt, paar maanden terug probeerden 3 man me te overvallen, werd van achter in me rug getrapt en viel op de grond, 1 gast ging op me hand staan, de ander probeerden me geld te rollen. Toen ik me verzette trapte nummer 3 me vol in me gezicht. Gelukkig heb ik redelijk veel ervaring en kwam er zonder noemenswaardige schade vanaf, met al me geld nog op zak.
Het blijven mietjes..
pi_95877597
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:01 schreef raptorix het volgende:
Ben blij ,dat je er zo goed vanaf gekomen bent.
Evengoed sterkte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')