SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 2% gewijzigd door Berend. op 15-09-2011 21:06:18 ]
ENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar als je nou wat af weet van mods maken, weet je dat dit echt super handig zou zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:01 schreef tuut-chips het volgende:
Posten we nou gewoon alles van /r/minecraft?
Ja werd echt tijd, Er gaan denk ik veel vette mods komen als dit er is!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wauw, eindelijk een developer die zo slim is om een echte API op basis van bytecode te maken.
Het werd toch langzaamaan eens tijd, en zo had Mojang het ook aan moeten pakken.
Er scheen een bug te zijn dat de game crashte als je inventory vol was en je gebruikte shift+click. Ik neem aan dat ze zo'n soort bug wel willen oplossen. Not sure, though.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:47 schreef MissionPhailed het volgende:
Wajist 't verschil tussen 1.8 en 1.8.1 ... ? Neem aan dat die pisvlekken in 't landschap aangepakt zijn?
En dat voor een Beta.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef MineraalWater het volgende:
Zo heej, ze zitten alweer bijna op de 3,5 Miljoen sales!
kutrickoquote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef HyperViper het volgende:
Rollende ricko heeft de server weer offline getrokken (letterlijk)
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Sexuele intimidatie.
Vissen.
De draak steken met zwakkeren.
Om maar wat dingen te noemen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef maurisioo het volgende:
nee idd kutricko
wat is er aan de hand drumpie?
Gewoon de draak steken in een gehandicapte.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daarom wacht ik erg op Skyrim
Hmmm die heb je niet, maar wel kinderen!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Gewoon de draak steken in een gehandicapte.
Ik heb hem zelfs 2x gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef Mender het volgende:
ff rustig allemaal
[..]
Ik heb hem zelfs 2x gekocht
Ik heb ook 2 accounts hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tweede account is Pixiio.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
TOPICTWISTquote:Op donderdag 15 september 2011 20:05 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 accounts hoor.
Mijn tweede account is Pixiio.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:11 schreef Berend. het volgende:
Na 2 uurtjes werk ofzo heb ik dit eindelijk gemaakt. Ideeen? Zeg maar
Ik wil dit iedere week eigenlijk gaan doen
hahaquote:Op donderdag 15 september 2011 20:11 schreef Berend. het volgende:
Ja, ik wil een studio bouwenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef Mender het volgende:
[..]
haha![]()
Er moet de volgende keer wel bewegend beeld bij.
Tofquote:Op donderdag 15 september 2011 20:11 schreef Berend. het volgende:
Geniaalquote:Op donderdag 15 september 2011 20:11 schreef Berend. het volgende:
Vergeten! Volgende keer mogen jullie ideeen naar mij sturen voor nieuwsquote:Op donderdag 15 september 2011 20:17 schreef Mender het volgende:
Wat is nog mis.... "Drumpie gebanned van fok?" "Komt hij nog terug?"
Klopt... sneeuw biomes werken nu nietquote:Op donderdag 15 september 2011 20:19 schreef JaimyLee het volgende:
Haha brilliant nieuws
in de sneeuw gebieden 20 graden!
Ja weet ik haha, daarom vind ik em zo goedquote:Op donderdag 15 september 2011 20:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Klopt... sneeuw biomes werken nu niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn handelspost.Nee niemand weet het nog te vinden zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iddquote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee niemand weet het nog te vinden zeker?
Ga dan een ander kankerspel spelenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef RickoKun het volgende:
KANKERspel. Met zijn memory faggot shit.
Nu kan ik er niet meer in.
Waarom ben jij nou alweer mod en kan ik niet eens in de server komenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef gogosweden het volgende:
ik ben mod en heb geen VIP slot, buhuuu
ik ben altijd al mod geweest zowatquote:Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Waarom ben jij nou alweer mod en kan ik niet eens in de server komen
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn handelspost.Welk texturepack is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Je bent alleen maar mod omdat les drumps zweedse chicks hoopt te ballen via jouw contacten.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben altijd al mod geweest zowat
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent alleen maar mod omdat les drumps zweedse chicks hoopt te ballen via jouw contacten.
Hoe maak je die muren dan?quote:
uhuquote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Iedereen is jaloers op andere mods. Zal altijd blijven.
Ziet er nice uitquote:Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef Mender het volgende:
[..]
2x2 smooth stone. Dan krijg je stone bricks
boehoe..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
Gelieve geen kankerlelijke stuff te plaatsen in de nieuwe map!
[cobblestone/lava/water/glass huge gebouwen]
Daar gaan we weerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Ceees2 het volgende:
Even serieus mag dit:
[ afbeelding ]
Dit dus, en die semi-survival shit heb ik ook schijt aan: TNT uit: ok, jammer maar waarom exploderen creepers niet meer?!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Bomen in de fik, ala. Maar die 1x1 torens zijn echt een schande.
simpel: een hoog gebouw hoeft niet lelijk te zijn, net zoals cobble niet lelijk hoeft te zijn..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dude, serieus.. hoe kun je het daar niet mee eens zijn ?!?!
Dude, cobble is gewoon lelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
simpel: een hoog gebouw hoeft niet lelijk te zijn, net zoals cobble niet lelijk hoeft te zijn..
Dat vind jij misschienquote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dude, cobble is gewoon lelijk.
/mening enzo..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oneens.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
1x1 torens? dat is bij welk blok dan ook gewoon lelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef HyperViper het volgende:
Wat heeft iedereen tegen die torens?
Ik heb het nu over gebouwen zonder detail van 100% cobble. Waar totaal geen andere blokken of alleen wat hout in zijn verwerkt.quote:
Nja echt mooi zijn ze niet nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:15 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
1x1 torens? dat is bij welk blok dan ook gewoon lelijk
dat kan je dan over elke bloksoort zeggen...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb het nu over gebouwen zonder detail van 100% cobble. Waar totaal geen andere blokken of alleen wat hout in zijn verwerkt.
C'mon als je dat niet lelijk vind..
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je dan over elke bloksoort zeggen...
Maar ze worden wel altijd gemaakt van cobble.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je dan over elke bloksoort zeggen...
dat komt omdat dat het simpelst te halen valt en er altijd een overschot aan cobble is..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar ze worden wel altijd gemaakt van cobble.
(of planks)
True, daarom vind ik het persoonlijk jammer dat mensen er zulke grote bouwwerken van maken aangezien het een kleine moeite is om smooth stone te fabriceren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt omdat dat het simpelst te halen valt en er altijd een overschot aan cobble is..
das net zo mooi als cobble... en daar heb je overigens meer resources voor nodig..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
True, daarom vind ik het persoonlijk jammer dat mensen er zulke grote bouwwerken van maken aangezien het een kleine moeite is om smooth stone te fabriceren.
Smooth stone haat ik, daar hou ik niet van dus ik pleit vanzelfsprekend voor een verbod daar op. Keiharde massief gouden blokken, daar rollen echte mannen mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
True, daarom vind ik het persoonlijk jammer dat mensen er zulke grote bouwwerken van maken aangezien het een kleine moeite is om smooth stone te fabriceren.
Oh c'mon, als je de moeite neemt om iets te bouwen dan kun je het toch ook wel iets verfraaien? Dat is het hele doel van het bouwen toch?!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
das net zo mooi als cobble... en daar heb je overigens meer resources voor nodig..
Het is toch all out survival? Afgezien van het teleporten? Of weet jij meer?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh c'mon, als je de moeite neemt om iets te bouwen dan kun je het toch ook wel iets verfraaien? Dat is het hele doel van het bouwen toch?!
Als we echt functionele bouwsels willen hebben dan moeten we verhuizen naar een echte survival server.
difficulty kan hoger.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het is toch all out survival? Afgezien van het teleporten? Of weet jij meer?
haha idd.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:46 schreef Berend. het volgende:
Nu ik mijn filmpje hoor denk ik aan het Sinterklaas journaal
Cobble is mooiquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
+ 1 voor creepers explosiesquote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dit dus, en die semi-survival shit heb ik ook schijt aan: TNT uit: ok, jammer maar waarom exploderen creepers niet meer?!
Topquote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef MC_BIGGAH het volgende:
Exuron is geband. Keepin' MC clean.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:59 schreef Mender het volgende:
[..]
Top![]()
Weer een item voor je journaal Pix
How about: Notch faalt, voegt code toe om hoogtelimiet te veranderen, maar zorgt er op magische wijze voor dat dit niet werkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:08 schreef Berend. het volgende:
Ja, als mensen ideeen hebben voor in het volgende journaal PM me dan even! Maakt niet uit met wat! Maar wel iets origineels wat nog niet iedereen weet enzo
Ook als het niet origineel is, gewoon PM''en! Ik wil mijn mailbox volg hebben!
PM dat alsjeblieft. Anders moet ik alle topics doorzoeken straksquote:Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
How about: Notch faalt, voegt code toe om hoogtelimiet te veranderen, maar zorgt er op magische wijze voor dat dit niet werkt.
als creepers moeten exploderen moet tnt dat ook, anders is het nog steeds semi survival, das ook niks..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dit dus, en die semi-survival shit heb ik ook schijt aan: TNT uit: ok, jammer maar waarom exploderen creepers niet meer?!
Ze lopen er niet doorheen, maar ik heb ze wel als glas. misschien is het het wel jaquote:Op donderdag 15 september 2011 23:31 schreef maurisioo het volgende:
Volgens mij kunnen mobs door die glas platen heen lopen. Misschien dat het daaraan ligt?
op de grondquote:Op donderdag 15 september 2011 23:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Weet je zeker dat je bed op de goeie plek staat?
in een dungeon is niet goed?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 05:34 schreef rijsttafel het volgende:
Ik weet niet wie hier woont, maar pas op als je je balkon bezoekt.
http://imageshack.us/photo/my-images/339/whyhello.jpg/ (copy/paste deze link)
Ik gok het mijne, maar hoop dat het niet zo erg is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:45 schreef rijsttafel het volgende:
Oeps, paar creepergaten in de spawn die ik niet kon vullen.
Ook een stukje van iemands blokhut weggeblazen. Gerepareerd voor zover ik kon, maar had geen glas meer.
Dat is van Neema455t42342quote:Op vrijdag 16 september 2011 05:34 schreef rijsttafel het volgende:
Ik weet niet wie hier woont, maar pas op als je je balkon bezoekt.
http://imageshack.us/photo/my-images/339/whyhello.jpg/ (copy/paste deze link)
Sneaky bastardsquote:Op donderdag 15 september 2011 23:53 schreef JaimyLee het volgende:
CREEPER, Y U NO SAY SSSS?
Hij plofte me dood zonder waarschuwing![]()
![]()
dat hutje was ook waar de creeper ontplofte. Heb het inmiddels hersteld, de schade was niet groot. Ik probeer de creepers altijd weg te lokken van gebouwen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik gok het mijne, maar hoop dat het niet zo erg is.
[..]
Dat is van Neema455t42342
Ik ook... om gek van te worden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef bobbernaut het volgende:
waarom krijg ik heletijd out of memory? en dan crasht minecraft
meer memory aan Java toewijzen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:51 schreef bobbernaut het volgende:
waarom krijg ik heletijd out of memory? en dan crasht minecraft
Dat onding moet echt met de grond gelijk gemaakt wordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:23 schreef Drebbelman het volgende:
Maar Drumstick, dit is toch mooooooi
De cobble komt goed tot zijn recht bij een gebouw als dit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat onding moet echt met de grond gelijk gemaakt worden
obsidian?quote:
een huis van tnt en dan een deur met pressure platequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja als admin. Of in creative, saai
in SP kan je iig door bedrock heen diggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:22 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja als admin. Of in creative, saai
Ik vroeg het hem laatst, neequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit die apij nog op dat buxville ofzo?
hoezo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:52 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga ergens vér weg van de spawn bouwen.
waarom zit er geen ijs op dat hoorntje?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:23 schreef Drebbelman het volgende:
Maar Drumstick, dit is toch mooooooi
De cobble komt goed tot zijn recht bij een gebouw als dit.
[ afbeelding ]
alle 3 onderdeel van het spel..quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik denk de torens, creeper gaten en griefers
drumstick heeft altijd wat te zeiken. dan bouwt ie maar een hutje op de hei dan kan ie alleen zeiken over de biome en de creepersquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik denk de torens, creeper gaten en griefers
Omdat ik niet genoeg wol hadquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom zit er geen ijs op dat hoorntje?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
drumstick heeft altijd wat te zeiken. dan bouwt ie maar een hutje op de hei dan kan ie alleen zeiken over de biome en de creepers.
Is het ook mogelijk om een val te maken met TNT en pressure plates etc.?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
een huis van tnt en dan een deur met pressure plate
Ja, maar die blaast wss de val zelf ook helemaal op.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om een val te maken met TNT en pressure plates etc.?
tuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om een val te maken met TNT en pressure plates etc.?
Tja, minecraft is ook meer iets voor creative mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef nero7 het volgende:
Inmiddels heb ik haat aan dat Minecraft
Een week gespeeld, met zin, tot tegenzin het een kans gegeven.
Ik ben geen 3 meer... Toen vond ik met blokken spelen al geen fuck aan.
Lijkt wel een variant van Apple producten
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:48 schreef nero7 het volgende:
Inmiddels heb ik haat aan dat Minecraft
Een week gespeeld, met zin, tot tegenzin het een kans gegeven.
Ik ben geen 3 meer... Toen vond ik met blokken spelen al geen fuck aan.
Lijkt wel een variant van Apple producten
Mag dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:56 schreef Flodder450 het volgende:
BRB, dorpspomp slopen om kerk ner te zetten
Inderdaad. Minecraft moet je zélf leuk maken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:49 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja, minecraft is ook meer iets voor creative mensen.
was het nog leuk?quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef gogosweden het volgende:
zo eindelijk na 2 dagen in de rimboe thuis. Minecraft next
Welcome backquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef gogosweden het volgende:
WB <3quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef gogosweden het volgende:
Krijg je niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:37 schreef gogosweden het volgende:
he dnb, als je dit ziet kan je me ff TP permissions geven? drumpie is afk..
dude ik ben mod. ik had het ook altijd. drump is alleen vergeten mij de permissions te gevenquote:
Nee mag niet gr grquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dude ik ben mod. ik had het ook altijd. drump is alleen vergeten mij de permissions te geven
Jullie happen altijd zo heerlijk, daar geniet ik vanquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:51 schreef igottagun het volgende:
ricko vind zichzelf echt grappig, denk ik.
Ik moet er ook altijd wel om gniffelen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jullie happen altijd zo heerlijk, daar geniet ik van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:03 schreef bobbernaut het volgende:
ff omegle checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ff omegle checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat de fucking neuk. Gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff omegle checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms vraag ik me af waarom ik jou spoilers nog leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar er staat daarboven toch ff omegle checken, dan hoor je wel te weten dat t over omegle gaat ;Dquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waarom ik jou spoilers nog lees
maak dan een topic op fok ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
maar er staat daarboven toch ff omegle checken, dan hoor je wel te weten dat t over omegle gaat ;D
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja leuk man, met zn 5e een iemand uit kefferen.
als niemand online is wordt dat lastig?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef oliviertjuhh het volgende:
wrm krijg ik geen rechten ik weet niet eens wie bobber is
Je bent nog niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef oliviertjuhh het volgende:
Drumpie heeft geen tijd nu.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef oliviertjuhh het volgende:
ik heb drumpie op skype toegevoegd om te bewijzen dat ik olivier ben pls accepteer
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef HyperViper het volgende:
Misschien moet je ff dnb vragen, misschien is hij coulanter. Maar als hij over de rug van de drumperino jou rechten gaat geven breekt de pleuris waarschijnlijk uit. Dat wil jij niet meemaken, echt niet.
Dude 0 dagen drie posts, als ik een kloonscan doe, wat komt er dan uit?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef oliviertjuhh het volgende:
ik heb drumpie op skype toegevoegd om te bewijzen dat ik olivier ben pls accepteer
Doe hetquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
1 dag - 11 posts, als ik een kloonscan doe, wat komt er dan uit?
;e =quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
Naja hij heeft alleen een FOK! account gemaakt, omdat ik dacht dat dat nodig was om rechten te krijgen. En nu is ie juist verdacht daardoor. ;e
Omdat ik even iets moet bekijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef zerokil het volgende:
Lol krijg ik een ban waarvoor?
Omdat ik spullen weg geef? ik wou opnieuw beginnen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef Flodder450 het volgende:
degene die die gigasugarcane farm gigakerk bij de spawn heeft gemaakt:
kon dat niet wat kleiner?
Welke?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:37 schreef Flodder450 het volgende:
degene die die gigasugarcane farm bij de spawn heeft gemaakt:
kon dat niet wat kleiner? trouwens, er is meer vraag naar wheat dan naar sugar canes!
sorryquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:54 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die van GockingAli, die kerk is epic niet haten.
Nicequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mega farm, ruimte voor 340 wheat, 57 sugarcane, 10 meloenen en 5 pumpkins
Je hoeft niet zoveel water te gebruiken. 1 blok water is genoeg voor 4 blocken dirt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mega farm, ruimte voor 340 wheat, 57 sugarcane, 10 meloenen en 5 pumpkins
Wow.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:55 schreef dnbrainwash het volgende:
Relko: banned. Griefen met lava. Creepers laten ontploffen op andersmans bouwwerken en niet opruimen.
Datdus: banned. Creepers laten ontploffen op andersmans bouwwerken en niet opruimen.
Datdus mag me pm'en met uitleg voor een unban.
wtf is er met mij?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef oliviertjuhh het volgende:
Griefen met lava? Je bent hartstikke gek man, debiel pauperkind. De enige plek waar ik lava gebruikt heb is mijn eigen huis. En dat van die creepers is ook bullshit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:55 schreef dnbrainwash het volgende:
Relko: banned. Griefen met lava. Creepers laten ontploffen op andersmans bouwwerken en niet opruimen.
Datdus: banned. Creepers laten ontploffen op andersmans bouwwerken en niet opruimen.
Datdus mag me pm'en met uitleg voor een unban.
quote ff voordat je m weg gaat editten ;Dquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Griefen met lava? Je bent hartstikke gek man, debiel pauperkind. De enige plek waar ik lava gebruikt heb is mijn eigen huis. En dat van die creepers is ook bullshit.
Voelt goed.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Griefen met lava? Je bent hartstikke gek man, debiel pauperkind. De enige plek waar ik lava gebruikt heb is mijn eigen huis. En dat van die creepers is ook bullshit.
Dat is geen verrassing, het was gisteravond al wel duidelijk dat je er op kickt. Lafhartig kneusje.quote:
MC BIGGAAAAAAHH niggaquote:
We hebben sinds gisteren Logblock draaien en ik zie elke actie die gedaan is inclusief het plaatsen van sourceblocks lava boven mijn trap. Leuk dat je een omweggetje hebt geprobeerd door de source weg te halen maar ik kan nogsteeds zien wie wat waar heeft geplaatst en verwijderd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Totale onzin. Ik heb geen sourceblock lava boven jouw trap geplaatst. Ik ga hier ook geen discussie van maken. Tijd voor wat anders, i'm out.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:25 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
We hebben sinds gisteren Logblock draaien en ik zie elke actie die gedaan is inclusief het plaatsen van sourceblocks lava boven mijn trap. Leuk dat je een omweggetje hebt geprobeerd door de source weg te halen maar ik kan nogsteeds zien wie wat waar heeft geplaatst en verwijderd.
Ook word er gelogd door en bij wie creepers ontploffen.
Mij debiel pauperkind noemen.Ik dacht dat jij oud genoeg was om je niet als een gehandicapt losertje te gedragen.
Ga niet tegen hem in, want je wint het toch niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Totale onzin. Ik heb geen sourceblock lava boven jouw trap geplaatst. Ik ga hier ook geen discussie van maken. Tijd voor wat anders, i'm out.
Logs liegen niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Totale onzin. Ik heb geen sourceblock lava boven jouw trap geplaatst. Ik ga hier ook geen discussie van maken. Tijd voor wat anders, i'm out.
Neuj, en ik kan zie door wie hij is ontploft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:46 schreef Flodder450 het volgende:
had datdus de creeper laten exploderen op mijn kerk of het huisje vlak bij de spawn gisteravond?
dat laatste was ik namelijk,mijn excuses voor het niet repareren
Ja als je bukkit draait moet je elke maand een nieuwe pc kopen, jwz.quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:48 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb gehoord dat bukkit slecht voor je pc is, is dat zo?
Jquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja als je bukkit draait moet je elke maand een nieuwe pc kopen, jwz.
nee serieus! ik heb t gehoord van iemand die cape heeft, ja klinkt raar maar hij heeft cape van notch ;Dquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja als je bukkit draait moet je elke maand een nieuwe pc kopen, jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |