boehoe..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
Gelieve geen kankerlelijke stuff te plaatsen in de nieuwe map!
[cobblestone/lava/water/glass huge gebouwen]
Daar gaan we weerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Ceees2 het volgende:
Even serieus mag dit:
[ afbeelding ]
Dit dus, en die semi-survival shit heb ik ook schijt aan: TNT uit: ok, jammer maar waarom exploderen creepers niet meer?!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Bomen in de fik, ala. Maar die 1x1 torens zijn echt een schande.
simpel: een hoog gebouw hoeft niet lelijk te zijn, net zoals cobble niet lelijk hoeft te zijn..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dude, serieus.. hoe kun je het daar niet mee eens zijn ?!?!
Dude, cobble is gewoon lelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
simpel: een hoog gebouw hoeft niet lelijk te zijn, net zoals cobble niet lelijk hoeft te zijn..
Dat vind jij misschienquote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dude, cobble is gewoon lelijk.
/mening enzo..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oneens.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
1x1 torens? dat is bij welk blok dan ook gewoon lelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef HyperViper het volgende:
Wat heeft iedereen tegen die torens?
Ik heb het nu over gebouwen zonder detail van 100% cobble. Waar totaal geen andere blokken of alleen wat hout in zijn verwerkt.quote:
Nja echt mooi zijn ze niet nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:15 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
1x1 torens? dat is bij welk blok dan ook gewoon lelijk
dat kan je dan over elke bloksoort zeggen...quote:Op donderdag 15 september 2011 22:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb het nu over gebouwen zonder detail van 100% cobble. Waar totaal geen andere blokken of alleen wat hout in zijn verwerkt.
C'mon als je dat niet lelijk vind..
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je dan over elke bloksoort zeggen...
Maar ze worden wel altijd gemaakt van cobble.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je dan over elke bloksoort zeggen...
dat komt omdat dat het simpelst te halen valt en er altijd een overschot aan cobble is..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar ze worden wel altijd gemaakt van cobble.
(of planks)
True, daarom vind ik het persoonlijk jammer dat mensen er zulke grote bouwwerken van maken aangezien het een kleine moeite is om smooth stone te fabriceren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat komt omdat dat het simpelst te halen valt en er altijd een overschot aan cobble is..
das net zo mooi als cobble... en daar heb je overigens meer resources voor nodig..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
True, daarom vind ik het persoonlijk jammer dat mensen er zulke grote bouwwerken van maken aangezien het een kleine moeite is om smooth stone te fabriceren.
Smooth stone haat ik, daar hou ik niet van dus ik pleit vanzelfsprekend voor een verbod daar op. Keiharde massief gouden blokken, daar rollen echte mannen mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
True, daarom vind ik het persoonlijk jammer dat mensen er zulke grote bouwwerken van maken aangezien het een kleine moeite is om smooth stone te fabriceren.
Oh c'mon, als je de moeite neemt om iets te bouwen dan kun je het toch ook wel iets verfraaien? Dat is het hele doel van het bouwen toch?!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
das net zo mooi als cobble... en daar heb je overigens meer resources voor nodig..
Het is toch all out survival? Afgezien van het teleporten? Of weet jij meer?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh c'mon, als je de moeite neemt om iets te bouwen dan kun je het toch ook wel iets verfraaien? Dat is het hele doel van het bouwen toch?!
Als we echt functionele bouwsels willen hebben dan moeten we verhuizen naar een echte survival server.
difficulty kan hoger.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het is toch all out survival? Afgezien van het teleporten? Of weet jij meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |