Klopt... sneeuw biomes werken nu nietquote:Op donderdag 15 september 2011 20:19 schreef JaimyLee het volgende:
Haha brilliant nieuws
in de sneeuw gebieden 20 graden!
Ja weet ik haha, daarom vind ik em zo goedquote:Op donderdag 15 september 2011 20:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Klopt... sneeuw biomes werken nu niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn handelspost.Nee niemand weet het nog te vinden zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iddquote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee niemand weet het nog te vinden zeker?
Ga dan een ander kankerspel spelenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef RickoKun het volgende:
KANKERspel. Met zijn memory faggot shit.
Nu kan ik er niet meer in.
Waarom ben jij nou alweer mod en kan ik niet eens in de server komenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef gogosweden het volgende:
ik ben mod en heb geen VIP slot, buhuuu
ik ben altijd al mod geweest zowatquote:Op donderdag 15 september 2011 21:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Waarom ben jij nou alweer mod en kan ik niet eens in de server komen
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn handelspost.Welk texturepack is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Je bent alleen maar mod omdat les drumps zweedse chicks hoopt te ballen via jouw contacten.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben altijd al mod geweest zowat
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:33 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent alleen maar mod omdat les drumps zweedse chicks hoopt te ballen via jouw contacten.
Hoe maak je die muren dan?quote:
uhuquote:Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef Ceees2 het volgende:
[..]
Iedereen is jaloers op andere mods. Zal altijd blijven.
Ziet er nice uitquote:Op donderdag 15 september 2011 21:37 schreef Mender het volgende:
[..]
2x2 smooth stone. Dan krijg je stone bricks
boehoe..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
Gelieve geen kankerlelijke stuff te plaatsen in de nieuwe map!
[cobblestone/lava/water/glass huge gebouwen]
Daar gaan we weerquote:Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Ceees2 het volgende:
Even serieus mag dit:
[ afbeelding ]
Dit dus, en die semi-survival shit heb ik ook schijt aan: TNT uit: ok, jammer maar waarom exploderen creepers niet meer?!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Bomen in de fik, ala. Maar die 1x1 torens zijn echt een schande.
simpel: een hoog gebouw hoeft niet lelijk te zijn, net zoals cobble niet lelijk hoeft te zijn..quote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dude, serieus.. hoe kun je het daar niet mee eens zijn ?!?!
Dude, cobble is gewoon lelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
simpel: een hoog gebouw hoeft niet lelijk te zijn, net zoals cobble niet lelijk hoeft te zijn..
Dat vind jij misschienquote:Op donderdag 15 september 2011 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dude, cobble is gewoon lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |